Гра "Фізичний квест"

Про матеріал
Дана розробка містить матеріали для проведення позакласного заходу із фізики. Завдання орієнтовані на загальні знання з предмету та розвиток логічного мислення.
Перегляд файлу

Квест- гра «Фізичний квест»

Мета: розвивати інтерес до вивчення фізики, уміння працювати в команді, розвивати логічне мислення.

Обладнання: аркуші паперу, ручки, аудиторії коледжу.

Хід гри

Ведучий: У будівлі коледжу заховано запитання. Ваша мета виконати завдання і в такий спосіб дізнатися місце знаходження наступного конверта.

 Ведучий: Просимо команди вишикуватись і представитись.

(Командири представляють свої команди.)

Ведучий:  Змагання проводяться у 5 етапів. Викладач  роздає підказки, де знайти перший конверт. Підказку до наступного етапу ви отримаєте за умови виконання першого.

  1. Станція «ТЕЛЕФОН»

Доброго дня. Ви розпочали фізичний квест. Бажаємо вам успіху і пропонуємо виконати перше завдання. Щоб його виконати пропоную гру за принципом телефона. За цифрами зашифровано назви фізичних величин. Правильно розшифрувавши завдання ви дізнаєтесь місце перебування 2 конверта.

Шифр:

  1.      А, б, в     2- г,д,е     3 – є,ж,з     4 – и,і,ї,й       5- к,л,м        6- н,о,п      7- р,с,т       8- у,ф,х,ц      9-ч,ш,щ     0- ь,ю,я.

Завдання:

1 конверт      627462          914254770       7451

2 конверт      9177671       6167821            761671

3 конверт      4568507       2877461            2627240

 

 

Відповіді:

1 конверт    період      швидкість    сила

2 конверт   частота      напруга        робота

3 конверт   імпульс     густина         енергія

 

  1. Станція «Біографічна»

Фізику, як і будь-яку науку творять люди. Тож згадаймо біографії відомих вчених. Ви повинні дати відповіді на запитання. З кожного відгаданого прізвища потрібно взяти вказану букву.  В результаті чого отримаєте кодове слово, за яке ви зможете отримати наступний конверт.

Запитання:

  1. Заклав основи сучасної фізики; творець класичної механіки. (Перша буква)
  2. Визначив закони плавання тіл. (Перша буква)
  3. Відомий вчений-фізик у сфері електрики і магнетизму. (Друга буква)
  4. Створив теорію електромагнітного поля. (Третя буква)
  5. Сформулював уявлення про звукові хвилі. (Перша буква)

 

Відповіді:

1 Ньютон (Н)

        2 Архімед (А)

3 Кулон (у)

4 Максвелл (К)

5 Арістотель (А)

Кодове слово: НАУКА

 

  1. Станція «Загадкова»

Ось ви дійшли до 3 завдання. Для того, щоб отримати наступний конверт, вам потрібно відгадати всі загадки.

1. Дві сестри гойдалися, домагалися правди, а коли домоглися, то зупинилися. (Ваги)

2. Під вікном свистить, кружляє, ніхто в хату не пускає. (Вітер)

3. Живе без тіла, говорить без язика, ніхто його не бачить, а всякий чує. (Ехо)

4. Що завжди ходить, але не рухається? (Годинник)

5. Стискаюся від холоду, росту я від тепла. (Термометр)

6. Спочатку – світло, за світлом – грохіт, за грохотом – вода. (Блискавка, грім, дощ).

 

  1. Станція «Розумники»

Для того, щоб дізнатися номер кабінету вам потрібно розв’язати задачу

 На змаганнях з бігу один з учасників на заданій дистанції досяг швидкості 9 м/с. З якою швидкістю він викидав при бігові ступню кожної ноги?

Відповідь: Ступня викидається зі швидкістю вдвічі більшою, ніж біжить спортсмен, тобто 18 м/с.

  1. Станція «Фінальна»

Для того, щоб дізнатися, в якому кабінеті знаходиться приз вам потрібно обрахувати скільки нейтронів в ізотопу Урану-238

Відповідь: N= 146

 

  1. Станція «Призова»

Нагороджуються учасники гри грамотами та призами.

docx
До підручника
Фізика (академічний рівень) 10 клас (Бар’яхтар В.Г., Божинова Ф.Я.)
До уроку
Енциклопедична сторінка
Додано
30 січня
Переглядів
464
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку