Гра-квест "Heads or Tails" для учнів 4-х класів

Про матеріал

Гра-квест для учнів 4го класу на тему "Heads or Tails" розроблена для розвитку навичок здобутих на уроках англійської мови, закріплення вивченого матеріалу, розвитку світогляду учнів та підвищення мотивації до вивчення мов та пізнання культури інших країн

Зміст архіву
Перегляд файлу

Водяницький НВК
ім. В. Чіковані

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виховний захід

гра-квест на тему: «Heads or Tails»

 

 

 

 

 

 

Учитель англійської мови:

Ревенко О. І.

 

 

 

Водяники – 2018

Гра-квест для учнів 4-х класів

“Heads or Tails”

(“Travelling around the World”)

Мета: розвивати пізнавальний інтерес та світогляд учнів; формувати та розвивати навички роботи у команді; вдосконалювати знання та навички здобуті на уроках англійської мови; навчати учнів перекладу та роботи зі словником; виховувати позитивне ставлення та інтерес, підвищувати мотивацію до вивчення англійської мови.

Обладнання: картки з назвами станцій, завдання для станцій, картки з назвами країн, емблема Heads or Tails, сертифікати участі.

ХІД ЗАХОДУ

  1. Організація команд

Привітання

T: Hello, kids! How are you?

Ps: Hello! We are fine.

Повідомлення теми

T: Dear, children, today we have a quest-game “Heads or Tails” or as you know a TV-program “Orel ili Reshka”. Do you know it? (Діти відповідають). We have already finished a topic “On the move” in our textbooks, so let’s check your knowledge about travelling around the world (Діти пригадують назви країн, які вивчали на уроках англійської мови).

T: And before we start let’s divide into teams. (Діти діляться на команди за допомогою жеребкування). Great, we have 2 teams. Now, choose the captains of your teams (Команди обирають капітана).

T: And now instructions by native language to be clear. Діти, ми маємо 6 станцій, де ви маєте знайти завдання, кожна команда своє. Щоб знайти станції, ви отримаєте від мене підказки, де будуть зашифровані ці місця. Ваше завдання розгадати підказку, знайти станцію, віднайти там папірець із текстом. Вам потрібно перекласти невеликий фрагмент тексту. Якщо ви перекладете правильно і самостійно, то отримаєте 5 балів. Якщо треба допомога, можете користуватися словником, але отримаєте лише 4 бали. Також можете скористатися і моєю допомогою, проте отримаєте лише 2 бали. Усі все зрозуміли? (Діти погоджуються).

  1. Основна частина заходу

T: And now we should decide who will start the first. I have a coin and captains choose Heads or Tails?

Captain 1: Heads

Captain 2: Tails (Учитель підкидає монетку).

T: So, Team 1 has a chance to choose the country
(Перша команда обирає країну, куди вони хочуть подорожувати. Обравши, вони отримують підказку від учителя. Інша команда також отримує завдання. Команди починають шукати свою станцію. Усього 6 станцій, коли команда розгадала загадку і знайшла станцію, вони приходять до учителя і перекладають свій текст. Якщо все вірно, вони мають право обрати іншу країну для подорожі і тд. Переможе та команда, яка отримає найбільше балів).

Підказки, щоб знайти станцію

Team 1

1

Приміщення, яке найбільше відповідає словам на малюнку.

C:\Users\Lesya\Desktop\хмара 2.jpg

 

№ 2

Включіть кмітливість і знайдіть слово

№ 3

Склади слово з кожної  четвертої  букви, і знайди завдання:

 

сонморсурікзалперсей

 

№ 4

Піди за кольорами веселки і склади слово:

«Котилася торба з високого горба,

а в тій торбі хліб, паляниця,

кому доведеться,

той буде жмуриться.»

 

№ 5

Пригадайте український алфавіт та розшифруйте написане:

20,1,17,34,33,23,18,11,15

 

№ 6

За допомогою азбуки Морзе розшифруйте написане:

-/-/---

--/-••/-/••• 

 

Team 2

№ 1

Приміщення, яке найбільше відповідає словам на малюнку.

C:\Users\Lesya\Desktop\хмара 1.jpg

№ 2

Включіть кмітливість і знайдіть слово

 

№ 3

Склади слово з кожної  п’ятої  букви, і знайди завдання:

 

суріпортфіолетатлетносорігумен

 

№ 4

Піди за кольорами веселки і склади слово:

«Котилася торба з високого горба,

а в тій торбі хліб, паляниця,

кому доведеться,

той буде жмуриться.»

 

№ 5

Пригадайте український алфавіт та розшифруйте написане:

25,16,1,4,29,23,19,15

 

№ 6

За допомогою азбуки Морзе розшифруйте написане:

-/-/---

--/-••/-/•••                   

 

Тексти для перекладу

North America

New York – has got a nickname “Big Apple” which appeared 1920s

 

Toronto – there is CN Tower – the highest free-stand building in the world from 1976 till 2007

South America

Rio de Janeiro – the 2nd large town in Brazil, the meaning is “River of January”

 

Cusco Region – there is an ancient city of America Machupicchu, the meaning is “old mountains”

 

Africa

Dubai – many years there was only desserts of sand, and now it is a megapolis

 

Cairo – the capital city of Egypt, “al Qahirah” the meaning is victorious

 

Australia

Sydney – there is Sydey Harbour with a great view on Sydney Opera House

 

Melbourne – the 1st Ukrainian immigrants came here in 1949

 

Europe

London – this transport is on all the streets of the city, it has 2 decks

 

Paris – Eiffel Tower is the famous construction of France

 

Asia

Agra – the ivory-white building is here – Taj Mahal, the meaning is “Crown of the Palace”

 

Quinhuangdao – there is a symbol of China, the Great Wall of China

  1. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА ЗАХОДУ

Підбиття підсумків

T: Dear, friends, thank you for the game. Each team had a chance to win, but the winner is only one. But I wish you not to be upset. Everyone did his/ her best, you are all smart, kind and friendly. You have shown all your knowledge and skills. And I think you all liked the quest? Didn’t you? (Діти діляться своїми враженнями).

(Усі учні отримують сертифікати за 1ше та 2ге місце)

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Certificate1st place. Awarded to _________________for the quest-game“Travelling around the world”Heads or Tails. Head Principal ________ Z. M. Saienko. Organizer: O. I. Revenko. April 11, 2018

Номер слайду 2

Certificate2nd place. Awarded to _________________for the quest-game“Travelling around the world”Heads or Tails. Head Principal ________ Z. M. Saienko. Organizer: O. I. Revenko. April 11, 2018

zip
Додано
21 липня 2018
Переглядів
812
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку