ЗОШИТ СПОСТЕРЕЖЕНЬ
за навчальним поступом учнів
_____ класу
Класного керівника:
___________________________
Відповідно до
методичних рекомендацій
щодо оцінювання результатів
навчання учнів 1-4 класів
закладів загальної середньої освіти
Наказ МОН України
від 13.07.2021 № 813
2021/2022 н.р.2
Характеристика навчальної діяльності учнів ___ класу
№ |
ПОКАЗНИК НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
1 |
Виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань. |
2 |
Активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий підхід. |
3 |
Співпрацює 3 іншими дітьми, домовляється, керує емоціями. |
4 |
Проявляє самостійність у роботі, логічно обґрунтовує свою думку. |
5 |
Планує і контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи. |
6 |
Бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої дії та дії інших. |
7 |
Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою/ознаками. |
8 |
Спостерігає за об’єктом/об’єктами, формулює припущення, досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між об’єктами, пояснює їх. |
9
|
Добирає для виконання завдань джерела інформації, презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем, переказів. |
10. |
Безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці. |
Характеристика наскрізних умінь зазначаємо графічно:
якщо результат навчання сформовано, його позначачаємо ᴠ ,
якщо результат ще формується, позначень не робимо.
Бланк діагностики розвитку навчальної діяльності учнів
( І семестр 2021/2022 н.р.)
№ показника |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
Місяць |
|
||||||||||
Прізвище, ім’я учня/ учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бланк діагностики розвитку навчальної діяльності учнів
( ІІ семестр 2021/2022 н.р.)
№ показника |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
Місяць |
|
||||||||||
Прізвище, ім’я учня/ учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
У 3- 4 класах підсумкове оцінювання в __________________ здійснюється рівнево.
(назва школи)
Рівень результату навчання позначаємо великою рукописною буквою В (високий)/ Д (достатній)/ С (середній)/ П (початковий).
Характеристика результатів навчання
№ |
Результат навчання |
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|
1 |
Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причинно-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання |
2 |
Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки |
3 |
Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки |
4 |
Переказує усно і письмово прочитаний /прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням |
5 |
Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення дотримується правил культури спілкування. |
6 |
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане. |
7 |
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення.
|
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ №__ _________________
(дата)
РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
З теми _______________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
||||||
Визначає фактич-ний зміст, тему, основну думку, пояснює причинно-наслідкові зв’язки сприйня-того на слух висловле-ння, уточнює інформа-цію ставить доцільні запитання |
Володіє повноці-нною навич-кою читання вголос і мовчки |
Аналізує прочита-ний текст, вислов-лює й обґрунто-вує власне ставлення щодо прочита-ного, формулює висновки |
Переказує усно і письмово прочитаний /прослуха-ний твір з дотриман-ням логіки викладу та з творчим доповнен-ням |
Будує зв’язні висловлюва-ння (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення дотримується правил культури спілкування. |
Пише розбірливо, дотримуєть-ся граматич-них і орфографіч-них норм, перевіряє і редагує написане |
Досліджує мовні одиниці та явища, використо-вує їх для вдосконале-ння мовлення |
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика результатів навчання
№ |
Результат навчання |
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|
1 |
Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причинно-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання |
2 |
Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки |
3 |
Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки |
4 |
Переказує усно і письмово прочитаний /прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням |
5 |
Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення дотримується правил культури спілкування. |
6 |
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане. |
7 |
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення.
|
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ №__ _________________
(дата)
РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ З ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ
З теми _______________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
||||||
Визначає фактич-ний зміст, тему, основну думку, пояснює причинно-наслідкові зв’язки сприйня-того на слух висловле-ння, уточнює інформа-цію ставить доцільні запитання |
Володіє повноці-нною навич-кою читання вголос і мовчки |
Аналізує прочита-ний текст, вислов-лює й обґрунто-вує власне ставлення щодо прочита-ного, формулює висновки |
Переказує усно і письмово прочитаний /прослуха-ний твір з дотриман-ням логіки викладу та з творчим доповнен-ням |
Будує зв’язні висловлюва-ння (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення дотримується правил культури спілкування. |
Пише розбірливо, дотримуєть-ся граматич-них і орфографіч-них норм, перевіряє і редагує написане |
Досліджує мовні одиниці та явища, використо-вує їх для вдосконале-ння мовлення |
||
№ завдання |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика результатів навчання
№ |
Результат навчання |
МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|
1 |
Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа. |
2 |
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел. |
3 |
Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною. |
4 |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок. |
5 |
Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти 3 геометричних фігур. |
6 |
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання. |
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ №__ _________________
(дата)
РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ З МАТЕМАТИКИ
З теми _______________________________________________________________________
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
|||||
Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розряд-ний склад числа. |
Володіє навич-ками додава-ння і відні-мання, множе-ння і ділення чисел |
Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок |
Розпізнає, будує геометри-чні фігури, конструює об’єкти з геометри-чних фігур |
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання |
||
№ завдання |
|||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика результатів навчання
№ |
Результат навчання |
ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
|
|
1 |
Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти , виготовлені з природних і штучних матеріалів |
2 |
Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причинно-наслідкові зв’язки між ними |
3 |
Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх |
4 |
Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу |
5 |
Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання |
6 |
Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил |
СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНІ ГАЛУЗІ |
|
7 |
Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати |
8 |
Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля |
9 |
Пояснює свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами |
10 |
Розрізняє першочергові і другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб |
11 |
Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах |
12 |
Моделює звернення по допомогу в різні служби у разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки та свої дії |
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ №__ _________________
(дата)
РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ З Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
З теми _______________________________________________________________________
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
|||||||||||
ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
|
СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНІ ГАЛУЗІ |
||||||||||||
№ завдання |
|||||||||||||
|
|||||||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика результатів навчання
№ |
Результат навчання |
ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|
1 |
Організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці |
2 |
Планує послідовність виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його |
3 |
Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл |
Тематичні діагностувальні роботи з предметів вивчення таких освітніх галузей, як «Технологічна», «Інформатична», «Мистецька» і «Фізкультурна», а також з курсів за вибором, зазвичай, не проводять.
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ
ФОРМУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ З ДИЗАЙНУ ТА ТЕХНОЛОГІЇ
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
|||||
Місяць |
Місяць |
||||||
|
|||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ
ФОРМУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ З ДИЗАЙНУ ТА ТЕХНОЛОГІЇ
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
|||||
І семестр |
ІІ семестр |
||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика результатів навчання
№ |
Результат навчання |
МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|
1 |
Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології |
2 |
Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами |
3 |
Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами |
4 |
Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося |
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ
ФОРМУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ З МИСТЕЦТВА
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
||||||||
Місяць |
Місяць |
|||||||||
|
||||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ
ФОРМУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ З МИСТЕЦТВА
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
||||||||
І семестр |
ІІ семестр |
|||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика результатів навчання
№ |
Результат навчання |
ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|
1 |
Добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самопочуття у процесі виконання фізичних вправ |
2 |
Пояснює значення фізичного навантаження і загартовування для організму людини та виховання сили волі |
3 |
Дотримується правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди
|
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ
ФОРМУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
|||||
Місяць |
Місяць |
||||||
|
|||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ
ФОРМУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
|||||
І семестр |
ІІ семестр |
||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика результатів навчання
№ |
Результат навчання |
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|
1 |
Сприймає іноземну мову на слух
|
2 |
Читає з розумінням іноземною мовою
|
3 |
Висловлюється іноземною мовою
|
4 |
Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою |
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ №__ _________________
(дата)
РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ (АНГЛІЙСЬКА)
З теми ________________________________________________________________
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
|||
Сприймає іноземну мову на слух |
Читає з розумінням іноземною мовою |
Висловлюється іноземною мовою
|
Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою
|
||
№ завдання |
|||||
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|