Зошит спостережень за навчальним поступом учнів 3-4 класів

Про матеріал
Зошит спостережень за навчальним поступом учнів 3-4 класів. Відповідно до методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти. Наказ МОН України від 13.07.2021 № 813.
Перегляд файлу

 

 

ЗОШИТ СПОСТЕРЕЖЕНЬ

за навчальним поступом учнів

_____ класу

 

Класного керівника:

 ___________________________

 

У Києві відкриваються дитячі садки та спортзали - Вечірній Київ

 

 

Відповідно до

методичних рекомендацій

щодо оцінювання результатів

 навчання  учнів 1-4 класів

закладів загальної середньої освіти

Наказ МОН України

від 13.07.2021 № 813

 

 

 

 

2021/2022 н.р.2

 

 

У Києві відкриваються дитячі садки та спортзали - Вечірній Київ

         Характеристика навчальної діяльності учнів ___ класу

 

 

ПОКАЗНИК НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

1

Виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань.

2

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий підхід.

3

Співпрацює 3 іншими дітьми, домовляється, керує емоціями.

4

Проявляє самостійність у роботі, логічно обґрунтовує свою думку.

5

Планує і контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи.

6

Бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої дії та дії інших.

7

Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою/ознаками.

8

Спостерігає за об’єктом/об’єктами, формулює припущення, досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між об’єктами, пояснює їх.

9

 

Добирає для виконання завдань джерела інформації, презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем, переказів.

10.

Безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці.

 

Характеристика  наскрізних умінь зазначаємо графічно:

якщо результат навчання сформовано, його позначачаємо ᴠ ,

якщо результат ще формується, позначень не робимо.

Бланк діагностики розвитку навчальної діяльності учнів

( І семестр 2021/2022 н.р.)

№ показника

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Місяць

 

Прізвище, ім’я учня/ учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бланк діагностики розвитку навчальної діяльності учнів

( ІІ семестр 2021/2022 н.р.)

№ показника

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Місяць

 

Прізвище, ім’я учня/ учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У Києві відкриваються дитячі садки та спортзали - Вечірній Київ

 

 

У 3- 4 класах  підсумкове оцінювання в __________________ здійснюється рівнево.

                                    (назва школи)

Рівень результату навчання позначаємо великою рукописною буквою В (високий)/ Д (достатній)/ С (середній)/ П (початковий).

 

 

  Характеристика результатів навчання

Результат навчання

МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причинно-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання

2

Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки

3

Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки

4

Переказує усно і письмово прочитаний /прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням

5

Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення дотримується правил культури спілкування.

6

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане.

7

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення.

 

 

 

Плакат фигурный КАЛИНА Світ поздоровлень 74,018 48 х 27 см - изображение 1

БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ  №__      _________________

                                                           (дата)

РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ  З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

З теми _______________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

 

 

 

 

Результат навчання

Визначає фактич-ний зміст, тему, основну думку, пояснює причинно-наслідкові зв’язки сприйня-того на слух висловле-ння, уточнює інформа-цію ставить доцільні запитання

Володіє повноці-нною навич-кою читання вголос і мовчки

Аналізує прочита-ний текст, вислов-лює й обґрунто-вує власне ставлення щодо прочита-ного, формулює висновки

Переказує усно і письмово прочитаний /прослуха-ний твір з дотриман-ням логіки викладу та з творчим доповнен-ням

Будує зв’язні висловлюва-ння (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення дотримується правил культури спілкування.

Пише розбірливо, дотримуєть-ся граматич-них і орфографіч-них норм, перевіряє і редагує написане

Досліджує мовні одиниці та явища, використо-вує їх для вдосконале-ння мовлення

1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У Києві відкриваються дитячі садки та спортзали - Вечірній Київ

 

 

 

  Характеристика результатів навчання

Результат навчання

МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причинно-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання

2

Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки

3

Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки

4

Переказує усно і письмово прочитаний /прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням

5

Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення дотримується правил культури спілкування.

6

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане.

7

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення.

 

 

Всеукраїнський тиждень дитячого читання-2021

 

 

                                                          

 

БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ  №__      _________________

                                                           (дата)

РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ  З ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ

З теми _______________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

 

 

 

 

Результат навчання

Визначає фактич-ний зміст, тему, основну думку, пояснює причинно-наслідкові зв’язки сприйня-того на слух висловле-ння, уточнює інформа-цію ставить доцільні запитання

Володіє повноці-нною навич-кою читання вголос і мовчки

Аналізує прочита-ний текст, вислов-лює й обґрунто-вує власне ставлення щодо прочита-ного, формулює висновки

Переказує усно і письмово прочитаний /прослуха-ний твір з дотриман-ням логіки викладу та з творчим доповнен-ням

Будує зв’язні висловлюва-ння (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення дотримується правил культури спілкування.

Пише розбірливо, дотримуєть-ся граматич-них і орфографіч-них норм, перевіряє і редагує написане

Досліджує мовні одиниці та явища, використо-вує їх для вдосконале-ння мовлення

№ завдання

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У Києві відкриваються дитячі садки та спортзали - Вечірній Київ

 

 

 

  Характеристика результатів навчання

Результат навчання

МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа.

2

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел.

3

Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною.

4

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок.

5

Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти 3 геометричних фігур.

6

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання.

 

Математика дети картинки, стоковые фото Математика дети | Depositphotos

 

БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ  №__      _________________

                                                           (дата)

РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ  З МАТЕМАТИКИ

З теми _______________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

 

 

 

 

 

 

Результат навчання

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розряд-ний склад числа.

Володіє навич-ками додава-ння і відні-мання, множе-ння і ділення чисел

Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок

Розпізнає, будує геометри-чні фігури, конструює об’єкти з геометри-чних фігур

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання

№ завдання

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У Києві відкриваються дитячі садки та спортзали - Вечірній Київ

 

 

 

 

  Характеристика результатів навчання

Результат навчання

ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 

1

Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти , виготовлені з природних і штучних матеріалів

2

Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причинно-наслідкові зв’язки між ними

3

Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх

4

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу

5

Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання

6

Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил

СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА,

ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНІ ГАЛУЗІ

7

Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати

8

Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля

9

Пояснює свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами

10

Розрізняє першочергові і другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб

11

Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах

12

Моделює звернення по допомогу в різні служби у разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки та свої дії

 

 

 

 

 

 

БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ  №__      _________________

                                                           (дата)

РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ  З Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

З теми _______________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результат навчання

Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені 3 природних і штучних матеріалів

Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причинно-наслідкові зв’язки між ними

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу

Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання

Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил

Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати

Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля

Пояснює свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами

Розрізняє першочергові і другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб

Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах

Моделює звернення по допомогу в різні служби у разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки та свої дії

                ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 

СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНІ ГАЛУЗІ

№ завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У Києві відкриваються дитячі садки та спортзали - Вечірній Київ

 

 

 

 

  Характеристика результатів навчання

Результат навчання

ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці

2

Планує послідовність виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його

3

Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл

 

Тематичні діагностувальні роботи з предметів вивчення таких освітніх галузей, як «Технологічна», «Інформатична», «Мистецька» і «Фізкультурна», а також з курсів за вибором, зазвичай, не проводять.

Elena Voytyuk Blog: Трудове навчання

 

БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ

ФОРМУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ  З ДИЗАЙНУ ТА ТЕХНОЛОГІЇ

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

 

 

 

 

 

Результат навчання

Організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці

Планує послідовність виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його

Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл

 

Організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці

Планує послідовність виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його

 

Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл

 

Місяць

Місяць

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ

ФОРМУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ  З ДИЗАЙНУ ТА ТЕХНОЛОГІЇ

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

 

 

 

 

 

Результат навчання

Організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці

Планує послідовність виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його

Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл

 

Організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці

Планує послідовність виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його

 

Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл

 

І семестр

ІІ семестр

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У Києві відкриваються дитячі садки та спортзали - Вечірній Київ

 

 

 

 

  Характеристика результатів навчання

Результат навчання

МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології

2

Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами

3

Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами

4

Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося

 

 

Bristar Мистецтво 2 Клас. ГЕНЕЗА.

 

БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ

ФОРМУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ  З МИСТЕЦТВА

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

 

 

 

 

 

Результат навчання

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології

Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами

Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами

Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології

Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами

Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами

Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося

 

Місяць

Місяць

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ

ФОРМУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ  З МИСТЕЦТВА

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

 

 

 

 

 

Результат навчання

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології

Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами

Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами

Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології

Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами

Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами

Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося

 

І семестр

ІІ  семестр

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У Києві відкриваються дитячі садки та спортзали - Вечірній Київ

 

 

 

  Характеристика результатів навчання

Результат навчання

ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самопочуття у процесі виконання фізичних вправ

2

Пояснює значення фізичного навантаження і загартовування для організму людини та виховання сили волі

3

Дотримується правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди

 

 

Фізична культура :: zdo38-chernigiv

БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ

ФОРМУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ  З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

 

 

 

 

 

Результат навчання

Добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самопочуття у процесі виконання фізичних вправ

 

Пояснює значення фізичного навантаження і загартовування для організму людини та виховання сили волі

Дотримується правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди

Добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самопочуття у процесі виконання фізичних вправ

Пояснює значення фізичного навантаження і загартовування для організму людини та виховання сили волі

Дотримується правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди

Місяць

Місяць

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ

ФОРМУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ  З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

 

 

 

 

 

Результат навчання

Добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самопочуття у процесі виконання фізичних вправ

 

Пояснює значення фізичного навантаження і загартовування для організму людини та виховання сили волі

Дотримується правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди

Добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самопочуття у процесі виконання фізичних вправ

Пояснює значення фізичного навантаження і загартовування для організму людини та виховання сили волі

Дотримується правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди

І семестр

ІІ семестр

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У Києві відкриваються дитячі садки та спортзали - Вечірній Київ

 

 

 

 

 

  Характеристика результатів навчання

Результат навчання

МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Сприймає іноземну мову на слух

 

2

Читає з розумінням іноземною мовою

 

3

Висловлюється іноземною мовою

 

4

Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою

 

Гурток «Англійська мова» (Н.П. Ковальова) — КЗ «Харківський обласний Палац  дитячої та юнацької творчості»

 

 

БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ  №__      _________________

                                                           (дата)

РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ  З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ (АНГЛІЙСЬКА)

З теми ________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

 

 

 

 

 

 

Результат навчання

Сприймає іноземну мову на слух

Читає з розумінням іноземною мовою

Висловлюється іноземною мовою

 

Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою

 

№ завдання

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 13
Оцінки та відгуки
  1. Руміна Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Derkach Galina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Перепадіна Людмила Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Бондар Зоя Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Терешко Лілія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Сєрокурова Любов Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Кабанюк Надія Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Тулупова Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Сопіт Надія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Слинько Ніна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Бескровна Ганна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Ребрина Maйя Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 10 відгуків
doc
Додано
20 листопада 2021
Переглядів
27544
Оцінка розробки
5.0 (13 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку