Гра – подорож до Країни Знань «Ерудити»
(4 – ті класи)
Мета: виявити обдарованих і талановитих дітей; стимулювати розвиток інтелектуальних і пізнавальних можливостей дітей; розвивати логічне мислення, творчу активність учнів, уміння швидко знаходити відповідь на поставлені запитання; формувати навички роботи в колективі; виховувати дружні стосунки з однокласниками; прищеплювати любов до книги.
Обладнання: ігрове поле, жетони–смайлики, картки з алфавітом; казкові герої: Знайко, Незнайко, Фея; комп’ютерна презентація гри.
Хід заходу
I. Організаційний момент
Гра «Всезнайки» проводиться між командами з класів однієї паралелі.
Склад кожної команди – 6 учасників. Гра складається з 5 конкурсів та
оцінюється членами журі.
II. Сценка «Подорож у місто Всезнайок»
Виходить з чарівною квіткою Фея:
- Доброго дня усім, хто завітав до цього класу.
Мене звати Фея, а мешкаю я в чарівному місті Всезнайок.
Вибігає Незнайко:
- Привіт! Мене звати Незнайко! А чого Ви тут всі зібралися?
Фея:
- Ми будемо грати в інтелектуальну гру «Всезнайки». Як бачиш, тут зібралися талановиті учні всіх 4-их класів Чернівецької гімназії № 7.
Незнайко:
-Ти хочеш сказати, що оці малявки розумні? Зараз я перевірю. Увага! Загадки!
Загадки:
Вагу – солодкий торт.
Мед – працьовиті бджоли.
Знання глибокі - …
Незнайко:
- Ти диви, знають. Варто і мені, мабуть, навчатися, щоб все знати і бути розумним.
Фея:
- Варто, Незнайку! І щоб потрапити в своє місто, я скористаюсь пелюсткою з чарівної квітки. Зараз я відірву пелюстку і промовлю заклинання:
Пелюсток зроби свій хід, Через захід та на схід.
Через південь пролітай, І на північ завітай.
Як закінчиш ти кружляння,
Виконай моє бажання:
- Бажаю, щоб ми опинилися в місті Всезнайок!
(Комп’ютерна презентація чарівного міста)
Під музику заходить Знайко. Знайко:
-Добрий день! Я бачу до нас у місто Всезнайок завітали гості. Це добре. Тому я і пропоную перевірити знання четвертокласників у дружній колективній грі.
Незнайко: А хто ж проведе гру?
Знайко: Наша вчителька, Лідія Яківна та асистент вчителя Руслана Іллівна. А ми з тобою будемо їй допомагати та вболівати.
ІІІ. Проведення гри
Конкурс «Руханка»
Командам пропонують по 15 однакових питань. Час на обмірковування – 2 хвилини. Команди, які знають відповіді фіксують їх на аркуші паперу. За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал. Листочки для підрахунку балів здаються членам журі.
Конкурс «Руханка»
Конкурс «Так чи ні?»
Ведучий ставить усім командам по 10 запитань за формулою: «Чи вірите ви, що…». Час на обмірковування – 2 хвилини. Учасники погоджуються із твердженням або заперечують його. Якщо відповідь правильна, то команда отримує 1 жетон – смайлик.
Конкурс «Так чи ні?»
Запитання
Конкурс «Відгадай мене»
У цьому конкурсі беруть участь по 2 учнів – капітан і член команди. Команда отримує картку, на якій написані слова. Час на обмірковування 2 хвилини.
Член команди має пояснити капітану за 1 хвилину за допомогою жестів, міміки, рухів якнайбільше слів, не називаючи їх. За кожне правильно зрозуміле слово команда отримує 1 жетон - смайлик.
Конкурс «Відгадай мене»
Літак Квітка Телефон Вовк
Дерево Мисливець Пташка Зайчик
Олень Лікар Рибалка Вітер
Ведмідь Пень Продавець Телевізор
Годинник Риба Автомобіль Галявина
Конкурс «Інтелектуали»
Командам пропонується ігрове поле, розподілене на кольорові квадрати (4 теми – 4 різних кольори). У кожній темі по 6 запитань. Час на обмірковування 1 хвилина. Чергу вибору теми визначає журі за результатами попередніх конкурсів. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал.
Конкурс «Інтелектуали»
1 тема «Кулінарне мистецтво»
Конкурс «Інтелектуали»
2 тема «Техніка та прилади»
Конкурс «Інтелектуали»
3 тема «Моя країна - Україна»
Конкурс «Інтелектуали»
Конкурс «Дешифрувальник»
За допомогою карток алфавіту і цифр – відгадати назву квітки. Хто відгадує 1 - отримує 4 бали, 2 – 3 бали, 3 – 2 бали, 4 – 1 бал.
1 |
2 |
3 |
АБВГ |
ГДЕЄ |
ЖЗИІ |
4 |
5 |
6 |
ЇЙКЛ |
МНОП |
РСТУ |
7 |
8 |
9 |
ФХЦЧ |
ШЩ |
ЬЮЯ |
4.Назва квітки: 5315534 (півонії)
V. Підбиття підсумків
Журі підраховує кількість зібраних жетонів – смайликів, балів і визначає команду – переможницю гри.
Виходить Незнайко. Захоплюється розумом, знаннями, талантом учасників гри та дякує за чудову гру-подорож Країною Знань. Він обіцяє, що буде також багато вчитись, тому що він зрозумів, що знання – це сила.
Нагородження переможців.
м. Чернівці
Чернівецька гімназія № 7
Вчитель: Кіндратенко Лідія Яківна
Асистент вчителя: Садрітдінова Руслана Іллівна
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|