Екологічні проблеми людства:атмосферніЗменшення рослинності,деградація лісів, пасови-щна дигресія, скорочення ви-дової різноманітності тощо. Забруднення атмосфери:радіологічне, хімічне,механічне, теплове. Виснаження та забруднення поверхневих і підземних вод, забруднення морів та океанів. Забруднення грунтів, ерозія, дефляція, вторинне засолення, заболочування тощо. Порушення рельєфу і геологічної будовиводнігеолого-геоморфоло-гічнігрунтовібіотичнікомплексніЛандшафтні.
Завдання діяльності Школи сприяння здоров′ю: & учити дітей володіти теоретичними знаннями й практичними вміннями із організації свого життя;& змінювати ставлення до себе як найвищої соціальної та індивідуальної цінності через своє “Я”;& виховувати бажання зберігати і зміцнювати своє здоров’я;& сприяти реалізації права на збереження та зміцнення здоров'я учнів через залучення їх до активних та інтерактивних форм, що сприяють формуванню навичок здорового способу життя;& формувати особисту культуру здоров'я та загальнолюдську мораль в контексті екологічного виховання;& виробляти навички здорового способу життя на основі українських звичаїв та обрядів;& впроваджувати технології оздоровлення, спрямовані на зміцнення здоров'я учнів та вчителів, профілактику захворювань;& виховувати бережливе ставлення до світу природи та багатств рідного краю;& сприяти формуванню екологічного мислення й екологічної культури;& залучати учнів берегти природу і примножувати її багатства;& формувати екологічну компетентність в умовах Школи сприяння здоров'ю. Проблема школи: “Виховання здорової творчої особистості шляхом застосування інноваційних технологій”Кредо школи:“Ростити дітей здоровими сьогодні, щоб не оздоровлювати їх завтра.“
Питання формування екологічної компетентності належить до числа глобальних у сьогоденні. Охорона природи – обов’язок кожної людини. Успіх у цій справі залежить від усвідомлення важливості цього завдання , від переконаності, вміння і звички постійно , на кожному кроці оберігати рідну природу, лікувати ті рани, які вже їй нанесено і не допускати нових.
Головна мета екологічного виховання:«Людина –частина природи і повинна жити в злагоді з нею.» & формувати екологічну компетентність, прагнення школярів не тільки цінувати своє здоров’я, а й намагалася зберегти його; & виховувати почуття стурбованості станом довкілля, потребу у гармонізації взаємодії людини і природи; & усвідомлювати свою причетність до виникнення екологічних проблем і прагнення брати участь у їх вирішенні; & формувати в учнів стійке переконання, що здоров′я людини залежить від багатьох чинників, у тому числі й від екологічних;& довести, що збереження та зміцнення здоров’я людей можливе тільки за існування екологічно чистого середовища та здорового способу життя;& виховувати бережливе ставлення до світу природи та багатств рідного краю;& сприяти формуванню екологічного мислення й екологічної культури;& залучати учнів берегти природу і примножувати її багатства.
“Екологічною стежкою” в похід. Збережи, не ламай. Допоможи, не зривай. Прибери, не пали. Відремонтуй, не зіпсуй. Попередь, не сміти. Сповісти, не вбивай. Заборони, не кричи. Покажи, не руйнуй. Відповідальні за роботу на Екологічній стежці: ▪ Колісніченко Л. Д. – учитель біології,;▪ Маленко В. В.- учитель географії,;▪ Клусовська Н. М., Пишняк Л. М. – учителі початкових класів.
Урок біології, вчитель Колісніченко Л. Д. Учителями школи застосовуються здоров'язберігаючі технології, які передбачають не лише використання різних форм і методів роботи учнів на уроках з підвищеною руховою активністю, а й підвищують рівень екологічної освіти. Урок фізичної культури, вчитель Дяченко В. О. Урок трудового навчання , вчитель Маленко В. В. Урок природознавства, вчитель Клусовська Н. М. Навчальний процес
Урок української літератури, вчитель Сніжко І. МІнтенрований урок (читання і українська мова) вчитель Клусовська Н. М. Урок трудового навчання , вчитель Пишняк Л. М. Урок англійської мови, вчитель Резніченко В. В.«Уроки краси і натхнення, уроки доброти і ніжності, уроки здоров’я і любові до навколишнього світу природи!»