Гра-подорож «Математичний експрес» (для учнів 2 класів)
Мета: розвивати математичні здібності, уміння долати труднощі та працювати за планом; виховувати послідовність, увагу.
Правила гри. Клас ділять на шість команд. Парти стоять півколом. На дошці прикріплений макет потягу, викладені конверти – «зупинки» із завданнями. Потяг рухається і зупиняється біля кожної зупинки.
Хід гри
Представлення команд і їх капітанів.
Оголошення умов змагання: за кожну правильну відповідь, безпомилкове виконання завдань члени команд отримують фішки. Переможе та команда, у якої буде найбільша кількість фішок.
(Команда, яка першою правильно виконає завдання, отримує 6 фішок, друга – 5, третя – 4, четверта – 3, п’ята – 2, остання – 1.)
Завдання: у кожної команди – набір карток із виразами та відповідями. Вам необхідно розв’язати кругові приклади, щоб скласти доріжку. Один член команди читає приклад та кладе картку на стіл, інший кладе картку з відповіддю. Наступний учень кладе картку з прикладом з відповідною до відповіді цифрою на початку.
Станція №2 «Уважна»
(За кожну правильну відповідь команда отримує одну фішку.)
Завдання: розв’язати задачі.
(За якісну роботу – 5фішок, за роботу з недоліками – 3 фішки)
Завдання: за певний відрізок часу (3 хв.) виготовити сигнальні картки для уроку математики за допомогою шаблонів. (Для всіх членів команди.) Домовитися, хто яку роботу буде виконувати, намагаючись якісно і швидко виконати завдання.
(Команда, яка першою відгадає назву, отримує собі прибуток – 5 фішок.)
Завдання: якщо правильно виконаєте завдання, то дізнаєтесь, як називається людина, яка використовує товари і послуги для задоволення власних потреб.
39 + 31 = |
|
|
80 – 50 = |
|
|
42 + 36 = |
|
|
58 + 24 = |
|
|
89 – 45 = |
|
|
67 + 12 = |
|
|
29 + 17 = |
|
|
16 + 44 = |
|
|
Т |
Ч |
О |
В |
А |
С |
К |
Ж |
И |
П |
71 |
60 |
78 |
79 |
46 |
70 |
45 |
82 |
44 |
30 |
Кожна команда виконує свою улюблену пісню. (Цей конкурс не оцінюється.)
(За кожну павильну відповідь команда отримує одну фішку.)
І Завдання: розв’язати задачі про економію, бережливість, раціональну діяльність.
ІІ Завдання: Придумати одну задачу від команди на раціональне використання часу в дві дії.
(За кожну правильну відповідь гравець отримує 1 фішку.)
1.Вовк і Заєць пішли купувати морозиво. Вовк і каже: «Я – великий і куплю три морозива, а ти – маленький і попроси два морозива». Заєць погодився. Вовк купив три морозива, а Заєць… два рази по дві порції. З’їв Вовк морозиво, глянув на Зайця, та як крикне: ―Ну, Зайцю, постривай!» Чому розгнівався Вовк? (Тому, що Заєць з’їв 4 морозива.)
2.У кімнаті були стільці на 3-х і 4-х ніжках. Скільки було яких стільців, якщо всього ніжок – 10? (10 = 3 + 3 + 4, отже, було 2 стільці на 3-х ніжках і 1 стілець на 4-х ніжках.)
(Команда, яка першою виконує завдання, отримує 3 фішки.)
Завдання:
Гра «Злови м’яч”
- Доповніть речення.
7) В 1 м … .
Підбиття підсумків. Нагородження команд медалями «Знавці математики», «Розумники».