Гра-подорож у країну чистоти й порядку

Про матеріал

Тема: Країна чистоти і порядку

Мета: закріпити уявлення учнів про навички особистої гігієни, розвивати культури гігієнічної навички, виховувати охайність і акуратність.

Обладнання: карта гри – подорожі зі станціями, плакат «Потяг», в учнів на партах мило, зубний порошок, гребінець, зубна щітка, презентація, пам'ятка «Правила чистоти», правила порядку.

Основні поняття: чистота, порядок

Очікувані результати. Учні поновлять свої знання про навички особистої гігієни; навчаться застосовувати знання в своєму повсякденному житті

Форма проведення. Гра – подорож

Перегляд файлу

          Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів  № 2

Кіровоградської міської ради

Кіровоградської області

 

 

 

 

ШКОЛА  ДОБРА

Зупинка «Сад Здоров’я»

Гра-подорож у країну чистоти й порядку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                      підготувала і провела

вчитель початкових класів

Доленко Ірина Олександрівна


Технологія підготовки та проведення гри – подорожі 

Гра-подорож у країну чистоти й порядку

 

Тема: Країна чистоти і порядку

Мета: закріпити уявлення учнів про навички особистої гігієни, розвивати культури гігієнічної навички, виховувати охайність і акуратність.

Обладнання: карта гри – подорожі зі станціями, плакат «Потяг», в учнів на партах мило, зубний порошок, гребінець, зубна щітка, презентація, пам’ятка «Правила чистоти», правила порядку.

Основні поняття: чистота, порядок

Очікувані результати. Учні  поновлять свої знання про навички особистої гігієни; навчаться застосовувати знання в своєму повсякденному житті

Форма проведення.  Гра – подорож

 

 

 

 

 

УЧАСНИКИ ГРИ

  ПІДГОТОВЧА РОБОТА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Форма проведення

      Гра - подорож

 

 

ЗУПИНКИ ГРИ - ПОДОРОЖІ

 

І. Вступна частина

ІІ. Основна частина

ІІІ. Заключна частина

ІV.  Домашнє завдання

Список використаної

літератури

- Вступне слово вчителя

-  Гра «Передай по колу посмішку»

- Тема і мета подорожі

 

2.1.  Вступне слово вчителя

 

2.2. Подорож по станціям

1.  Нечистунька-Бруднулька

 2.  м. Ліниве

 3. Відгадайко

4. м.Чистоти і порядку

5. Творча

 

 

 

 

- Огляд   виставки літератури ««Чистота і порядок – запорука здоров’я»»

 

Рефлексія.

Метод «Мікрофон»

 

Розповісти батькам правила чистоти і порядку, виконувати ці правила.

 


На дошці слова:

Хай славиться мило пашисте

Рушник хай прославиться чистий

Хвала порошкові зубному,

А гребінцеві чистому.

 

Хід заняття

І. Вступна частина

Гра «Передай по колу посмішку»

ІІ. Основна частина

2.1. Вступне слово вчителя.

Вчитель: Сьогодні ми, друзі, відправляємося в гру-подорож у Країну чистоти й порядку. Запрошуємо всіх прийняти участь. І звичайно ми просимо всіх уважно подумати над тим, що побачите і почуєте. Отже, розпочинаємо нашу подорож. Наш потяг відправляється, сідайте швидше, займайте місця всі ті, хто любить чистоту і порядок.

2.2. Подорож станціями

1.Станція 1

Вчитель. Наша перша станція – Нечистунька-Бруднулька. Тут живуть люди, які перестали піклуватися про чистоту і порядок, вони не вмиваються, не чистять зуби, не слідкують за чистотою в своїх кімнатах. Хлопчики і дівчатка не поспішають вранці до вмивальника. Нігті в них чорні і необрізані. Діти не чистять своє взуття, не слідкують за одягом, не вміють користуватися носовою хустиночкою.

Ось хто там живе. Хлопчик Сашко. Побачивши в зоопарку жирафу, малий Сашко сказав:

  • От добре, що я на неї не схожий!
  • А то чого?
  • Еге, довелося б щодня мити таку довгу шию.

Там живе дівчинка Таня!

  • Чого в чорнилі руки, Таню?
  • Це в нас було чистописання.
  • А на щоках чому чорнило?
  • Бо я руками щоки мила.

Школярі, які живуть на цій станції не розчісуються і не підстригають волосся. А вчені визначили, що волосся в середньому живе від 2 до 4 р. За рік воно встигає підрости на 12-15 см. щоб волосся було здорове, густе, його треба доглядати і насамперед кожного дня розчісувати. При розчісуванні волосся очищується від бруду і пилу. Раз в тиждень голову потрібно мити гарячою водою і милом.

Хлопчик Бруднуля. (слайд1)

Простирадла повтікали

Ковдри з ними за поріг

І подушка, мов скакушка,

Поскакала, хоч без ніг.

Я за свічку – свічка в пічку

Я за книжку – утекла

І під ліжко залягла.

Хочу я напитись чаю,

Але що це? Сам не знаю!

Самовар мій повний вщерть

Утікає напереберть!

Що зробилось?

  • Діти, чому в бруднулі всі речі повтікали?

З'являється умивальник.(слайд 2)

Ах негарне, нечепурне

Неумите поросятко.

Чорне ніби сажотрус.

Ти на себе подивись

В тебе вакса за ушима

В тебе клякса під очима

В тебе руки – гидко взяти

Таж від тебе й штанята,

Геть від тебе подались.

Автор: (слайд 3)

Рано-вранці на світанку

Умивалися качата,

Кошенята й мишенята

І жучки і павучки.

Тільки ти не умивався

Замазурою зостався

І втекли від замазури

І штанці і чобітки.

Треба, треба умиватись,

Умиватись треба вам.

Ви бруднулі-замазури

Сором вам! Сором вам!

Вчитель. Діти, вам подобається жити серед таких людей? Давайте швиденько від’їдемо. Але ви повинні запам'ятати слідуючі правила, щоб не були схожими на жителів цієї станції. (вивішується пам’ятка «Правила чистоти»)

  1. Кожний ранок умивайся, чистіть зуби, мий вуха, шию.
  2. Завжди мий руки перед їдою.
  3. Коротко стрижи нігті.
  4. Користуйся носовою хустинкою.
  5. Тримай у порядку своє волосся.

Станція 2.

Вчитель. Наша подорож продовжується. На нашому шляху м. Ліниве. Нечистулька і м. Ліниве знаходиться близько одне від одного. Люди, що в них проживають, близькі сусіди і мають багато спільного.

  • Як ви думаєте, чим вони схожі?
  • Так, нечистими, брудними. Деякі хлопчики і дівчатка забувають найголовніше правило: кожній речі – своє місце. Ми звідси відїжджаєм, а це правило запам’ятаємо.

Станція 3.

 Слідуюча станція Нехворійко. Тут можна побачити людей в білих халатах. Але дуже часто сюди потрапляють жителі попередньої станції. Чому?

Станція 3.

Вчитель. Слідуюча станція Відгадайко. На цій станції живуть допитливі люди. Тут дорослі і діти люблять читати книги. Вони знають багато прислів’їв та загадок.

  • А ви знаєте?

В здоровому тілі – здоровий дух.

Здоров'я – всьому голова.

Шкіра – дзеркало душі.

  • А тепер відгадайте загадку
  • Що дістає зубами потилицю (Гребінець).

Увага! Увага!

Станція 4.

Вчитель. Ми від’їжджаєм в м. Чистоти і Порядку. Подивіться навколо, які чисті вулиці, а по тротуарі ідуть чисті і веселі діти. Але що це? Лист! “Дорогі друзі! Я і мої товариші організували товариство друзів чистоти. Членами цього товариства мають бути ті діти, у кого є мило, зубна щітка, гребінець і зубний порошок.

  • Перевірим, хто приніс ці речі?
  • Для чого вони потрібні?

Отже, вас всіх Мийдодир приймає в товариство друзів чистоти. Сподіваємось, що ви не підведете Мийдодира і будете пам’ятати, що найбільше багатство людини – здоров'я. Займайтеся спортом, частіше перебувайте на свіжому повітрі.

А зараз давайте хором скажемо: Твоє здоров'я – в твоїх руках.

Станція 5.

Вчитель. А зараз ми зупинимось на станції «Творчій» Намалюйте країну чистоти і порядку

ІІІ. Заключна частина

Рефлексія. Метод «Мікрофон»

IV. Домашнє завдання. Розповісти батькам правила чистоти і порядку, виконувати ці правила..

 


 

docx
Додано
28 червня 2018
Переглядів
1668
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку