Гра "Поле чудес". Тема: "Лісові мешканці"

Про матеріал

Гру "Поле чудес" можна проводити в групі продовженого дня. Саме ця гра дозволяє розвивати кмітливість, пам’ять, мислення, пізнавальні здібності; підтримувати інтерес дітей до пізнання рідної природи; виховувати екологічну спрямованість, любов до природи

Перегляд файлу

Гра «Поле чудес» на групі подовженого дня.

Тема:  «Лісові тварини»

Автор: Клемешова Людмила Миколаївна, вихователь ГПД Ліцею №14 «Здоров’я» Полтавської міської ради

 

Сценарій гри «Поле чудес» для молодших школярів

Опис: цю гру можна проводити на ГПД впродовж року, щоразу змінюючи тему заходу.

 Обладнання: барабан зі стрілкою та умовними позначеннями, на дошці слова з порожніми клітинами.

Хід заходу:

Ведуча: Добрий день друзі! Сьогодні Ви дізнаєтесь багато цікавого з життя вже знайомих тварин, адже ми починаємо  передачу «Поле чудес!».Тема гри присвячена мешканцям лісу. У грі буде 3 туру, в кожному з яких три гравця. Нагадую правила для глядачів та вболівальників під час гри повинна бути тиша, підтримувати гравців можна оплесками. І ми починаємо відбірковий тур.

Питання першого відбіркового туру:

  1. У південний край землі
    Відлітають журавлі.
    Знов лункий шкільний дзвінок
    Нас покликав на урок.
    Як цей місяць звати?
    Прошу відгадати.(Вересень)
  2. Чарівник прийшов у ліс,
    Фарби, пензлика приніс.
    У діброві та садочку
    Стали жовтими листочки. (Жовтень)
  3. Вправо, вліво, вниз, назад —
    Всюди справжній листопад.
    Трішки ще — і вже зима,
    От і осені нема.(Листопад)

    Ведуча: І так гравців ми відібрали. Тепер саме вони і будуть відгадувати зашифроване слово. Про кого тут ідеться мова? Гравець запускає барабан і називає букву слова, яке потрібно відгадати. 

 

  1.        тур.

Їхня середня швидкість  може становити близько 50 кілометрів на годину. При цьому він не тільки може швидко бігти, він ще робить різні маневри і віражі;  БО У НЬОГО  одна задня лапа коротша за іншу. Саме тому він бігає, петляючи, що допомагає йому ухилятися від хижака. При потребі швидко спуститися вниз по схилу, він може скатится як колобок. У  них на протязі всього життя ростуть зуби..  Він залюбки  їсть і м'ясо, Спілкуються родичи між собою завдяки барабанного стуку. (Відповідь заєць)

 

Питання другого відбіркового туру:

  1. Сидить — зеленіє,
    Падає — жовтіє,
    Лежить — чорніє. (Листя)
  2. Без рук, без ніг, на гору побіг.
    Рукавом махнув — дерево зігнув. (Вітер)
  3. Коли нема — чекають,
    Коли прийду — тікають. (Дощ)

2 тур  У наших лісах їх безліч, але мало хто знає, що у їхнього гнізда завжди є два виходи – другий потрібен на випадок термінової евакуації.

Вони можуть впасти з висоти в 30 метрів і при цьому не отримати жодного ушкодження. Все це завдяки будові тіла, а також пухнастому хвосту, який вони використовують як парашут, для балансу. Вона за один день може забезпечити себе їжею на три місяці. Але нажаль часто забуває де її схованки з їжею. (ВІДПОВІДЬ     БІЛКА)

 

Фізхвилинка "Які бувають тварини?"

Правила: при називанні великої за розмірами тварини діти витягають руки вгору, стають навшпиньки, маленької тварини - діти сідають навпочіпки . Вчитель може вставляти назви птахів і риб не попереджаючи, тоді діти не повинні виконувати жодних дій, стояти вільно. Можна варіювати швидкість гри. Перші дії ведучий виконує разом з дітьми.(рис, ведмідь, мишка,  вовк, чайка, заєць, кінь, щука, корова,  орел, суслик, окунь, собака, кріт, їжак, бобер, сокіл...)

 

Питання для третього відбіркового туру:

  1. В теплий дощик народився,
    Парасолькою накрився,
    Може б з лісу пострибав,
    Якби другу ногу мав! (Гриб)
  2. На городі восени
    Лежать жовті кабани,
    Прив’язані за хвости,
    Щоб не здумали втекти. (Гарбузи)
  3. Листя жовте облетіло,
    Парки та сади укрило.
    Та поглянь на гілочки,
    Що горять, немов свічки…
    Восени зачервоніла
    Рясно-рясно… (Горобина)

3 тур                      

У цієї тварини гострий слух, зір і нюх. Особливо допомагає нюх. Вони здатні довгими годинами лежати перед мишачою норою, прикидаючись мертвою, щоб послабити пильність своєї потенційної здобичі, і потім

несподівано напасти. Ці тварини ніколи не збиваються в зграї, вважаючи за краще вести одиночний спосіб життя. Завдяки своїм кігтям вони відмінно лазять по деревах. Вони можуть навіть забиратися по стінах дерев’яних будівель. Вночі вони бачать краще, ніж вдень, тому полювати воліють саме в темний час доби. (Відповідь: ЛИСИЦЯ)

 

ГРА З ГЛЯДАЧАМИ

 Справжнє його ім'я «орктос». Так його назвали стародавні греки. Колись люди жили в лісах. І найнебезпечнішим для них звірем була саме ця тварина. Люди дуже боялися їх. Вони думали: якщо вимовити ім'я звіра, він почує та прийде. Це хижа тварина і небезпечна. У нього в лісі, крім людини, немає ворогів. Він незграбний, але якщо бачить здобич або рятується від ворога, то біжить не гірше коня. Головна їжа - рослини. (Відповідь: ВЕДМІДЬ)

Ведучий: Гра добігла кінця і ми від душі вітаємо її переможців. Ці оплески на вашу честь, а також ви отримуєте призи на згадку про перемогу у rpi «Поле чудес».

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Сценарії
Додано
27 вересня 2023
Переглядів
251
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку