Позакласний захід з технологій
Гра «Веселі перегони»
(для учнів 7 класу)
Мета:
Навчальна: розширити знання, вміння та навички учнів.
Розвивальна: розвивати творчі здібності учнів, кмітливість, гнучкість, швидкість мислення учнів, інтерес до предмета «Технології», навички застосування знань у нестандартних умовах.
Виховна: виховувати доброзичливість, товариськість, відповідальність, вміння працювати у команді.
Ведучий 1. Добрий день, дорогі друзі! Ми раді вас вітати у цьому залі і запрошуємо взяти участь у грі «Веселі перегони».
Ведучий 2. Народна мудрість говорить: « Життя прожити – не поле перейти». І справді життя людини – це довгий шлях, на якому зустрічаються різні несподіванки.
Ведучий 1. Завданням гри є виявлення ваших творчих здібностей, практичних навиків, уміння діяти у нестандартних ситуаціях.
Ведучий 2. У грі беруть участь три команди.
Ведучий 1. А також їх вболівальники.
Ведучий 2. Запрошуємо учасників на сцену.
Ведучий 1. Команда 7-А класу.
Ведучий 2. Команда 7-Б класу.
Ведучий 1. Команда 7-В класу.
Ведучий 2. Також дозвольте представити вам членів журі.
Ведучий 1. Давайте ще раз привітаємо наших учасників і поважне журі.
Ведучий 2. Щоб краще познайомитися з цими дівчатками та хлопчиками, вони підготували нам короткі привітання.
Ведучий 1. Журі повинно оцінювати команди по 5 – ти бальній шкалі.
І конкурс «Привітання»
Ведучий 2. Отож, оцінки команд.
Ведучий 1. Дякуємо нашому журі за роботу, а ми продовжуємо.
Ведучий 2. Говорять, що жінки одягаються довше за чоловіків.
Ведучий 1. А скільки часу потрібно для того , щоб наші учасники одягнули один одного…
Ведучий 2. У робочий одяг
Ведучий 1. Спочатку хлопчик одягає на дівчинку фартушок і косинку.
Ведучий 2. А потім дівчинка одягає на хлопчика фартух та нарукавники.
Ведучий 1. При цьому учасники не повинні допомагати один одному.
Ведучий 2. Приготувались! Почали!
ІІ конкурс «Одягання в робочий одяг»
Ведучий 1. Молодці! Просимо журі оцінити команди.
Ведучий 2. Всім відомо, що людина славиться своєю працею. Так було і буде в усі часи.
Ведучий 1. Не дарма з глибини століть дійшло до нас багато прислів’їв про працю.
Ведучий 2. Зараз нашим учасникам потрібно якнайшвидше скласти прислів’я зі слів.
ІІІ завдання «Складання прислів’я»
На столі розкладені окремо надруковані слова, з яких потрібно скласти прислів’я « Праця чоловіка годує, а лінь марнує»
Ведучий 1. Просимо журі оцінити команди.
Ведучий 2. Чоловік і жінка завжди поруч. І повинні допомагати один одному.
Ведучий 1. Інколи жінкам доводиться виконувати чоловічу роботу.
Ведучий 2. А інколи навпаки, чоловікам – жіночу.
Ведучий 1. Часто у хлопців від одягу відривається ґудзик, а пришивають його, зазвичай, мама, бабуся або сестричка.
Ведучий 2. А як з такою несподіванкою впораються самі хлопчики.
Ведучий 1. Отож ІV конкурс.
Ведучий 2. Хлопчики повинні пришити ґудзик до клаптика тканини швидко, а головне якісно.
Ведучий 1. Приготувались! Почали!
ІV конкурс «Пришивання ґудзиків»
Ведучий 2. Просимо журі оцінити роботу хлопчиків.
Ведучий 1. Поки журі виставляє бали, проведемо гру з вболівальниками.
(Назвати професії, які пов’язані з автомобілями, назвати професії, які пов’язані з тканиною).
Ведучий 2. Тепер дівчатка спробують побути господарями у домі.
Ведучий 1. Дівчаткам необхідно швидко підібрати гайки до гвинтів і болтів і накрутити їх.
V конкурс «Підбір пари»
Ведучий 2. Просимо журі оцінити кмітливість дівчаток.
Ведучий 1. Тепер ми перевіримо ерудицію наших учасників.
Ведучий 2. Кожній команді за 2 хв. необхідно скласти якомога більше слів із букв, які є в слові «ВИКРУТКА».
VI конкурс «Складання слів»
Ведучий 1. Просимо журі оцінити команди.
Ведучий 2. Усі чоловіки люблять гарно попоїсти.
Ведучий 1. Так – так, а особливо вареники.
Ведучий 2. Як говорить народна мудрість: «Любиш кататися, люби і саночки возити»
Ведучий 1. Так - так, любиш їсти, вмій і наліпити.
Ведучий 2. Хлопчикам потрібно зліпити по 2 вареники.
Ведучий 1. Приготувались! Почали!
VIІ конкурс «Ліплення вареників»
Ведучий 2. Просимо журі оцінити майстерність хлопчиків.
Ведучий 1. Учасники команд вже показали свої кулінарні таланти і трудові вміння, а тепер нехай трішки пофантазують.
Ведучий 2. Кожній команді потрібно за 1 хвилину намалювати праску з трикутників.
Ведучий 1. Приготувались! Почали!
VIІІ конкурс «Фантазери»
Ведучий 1. Просимо членів журі оцінити останній конкурс.
Ведучий 2. А тепер просимо членів журі підрахувати загальну кількість балів кожної команди і оголосити переможця сьогоднішнього гри.
Ведучий 1. Говорять, що життя – це не ті дні , які пройшли, а ті, що запам’яталися.
Ведучий 2. Тож нехай кожен день вашого життя буде неповторним і незабутнім.
Ведучий 1. Дякуємо учасникам команд і їх уболівальникам за активну участь у цьому конкурсі.
Ведучий 2. До побачення!