Гра-вікторина з англійської мови для учнів 2-3 класів «QUIZ, PLEASE!»

Про матеріал
Цю вікторину можна провести як урок, з метою узагальнення пройденого матеріалу, так і позакласний захід. Така гра може підняти командний дух і привнести суперництво, що часто мотивує дитину виконувати завдання краще, швидше.
Перегляд файлу

                          Гра-вікторина для учнів 2-3  класів

                                            «QUIZ, PLEASE!»

Мета:

Розвивати комунікативну компетенцію учнів

Розвивати вміння переносити знання та навички  в нову ситуацію

Формувати позитивну мотивацію до вивчення анлійської мови

Виховувати почуття відповідальності, взаємоповаги та співпраці

 

Обладнання:

 Вікторина

 Аудіозапис

 Роздатковий матеріал для конкурсів

 

                                Хід заходу.

 

І Вступне слово вчителя:

Доброго дня, любі хлопчики й дівчатка! Я рада вас вітати! Сьогодні ми зібрались, щоб провести гру-вікторину «QUIZ, PLEASE!». Ви вивчили алфавіт англійської мови, знаєте як сказати кольори та числа англійською мовою та знаєте багато інших слів. І зараз ми дізнаємось, чому ви вже навчились.

Ми маємо дві команди. В кожній команді по 6 учнів. Давайте привітаємо команду «________» та команду «_________». (Перед грою проводиться попередня робота: формування команд і вибір капітанів за бажанням дітей. Учні також придумують назви команд).

Зараз я розповім правила гри.

Буде всього 10 завдань, кожне  оцінюється. За кожну правильну відповідь команда отримає одну кольорову квітку. Ваші відповіді буде оцінювати журі. Переможе та команда, яка відповість без помилок, швидко й весело. Відповідати на запитання буде кожен учасник команди по черзі.

ІІ Проведення конкурсів

Отож розпочинаємо! Перший конкурс-розминка.

1   «Funny song»

Кожна команда по черзі співає англійський алфавіт. Оцінюється вимова та артистичність.

2   «Funny alphabet»

Кожна команда отримує конверт з буквами англійського алфавіту. За 1 хвилину кожна команда повинна розкласти літери у відповідному порядку. На рахунок 1,2,3 починаємо.( Грає музика)

3   «The best reader»

З кожної команди один учень розповідає вірш. Вірш за бажанням або один учень з команди бере конверт з віршем, протягом 1 хвилини вчить а потім декламує. Оцінюється вимова та артистичність.

4   «Rainbow»

Кожна команда отримує конверт в якому знаходиться кросворд. Командам дається 2 хвилини. (Грає музика)

5  «5 words»

Листочки прикріпити магнітами на дошку або на дерево (стовбур і гілки можна намалювати на дошці або зробити з картону і прикріпити). Можна купити вже готові стікери у формі листя. Із зворотного боку написати завдання (Н-д: Назви 5 іграшок). Учні з кожної команди по черзі підходять до дошки  та «відривають» лист на якому з іншого боку написано завдання і відповідають.

Назви 5 тварин якіі вміють плавати. (dolphin, fish, crocodile, dog, snake)

Назви 5 тварин які вміють стрибати ( kangaroo, frog, hare,squirrel, tiger)

Назви 5 іграшок ( ball, doll, car, kite, balloon)

Назви 5 фруктів (apple, lemon, banana orange,pear)

Назви 5 кольорів (red, blue, pink, yellow, white)

Назви 5 частин тіла (ear, eye, teeth, finger, foot)

Назви 5 шкільних предметів ( desk, pen, blackboard, ruler, bag)

Назви 5 членів сім’ї (father, mother, sister, brother, granddad)

6   «Head and shoulder»

Обидві команди роблять зарядку. Команда яка зробить все правильно і не переплутає – виграє.

7   «Numbers»

Кожен учень дістає з торбинки карточку на якій написано математичний приклад і вирішує його англійською. Н-д: 4+5=9 (four plus five is nine). 7-6=1 (seven minus six is one).

8  «Tongue Twisters» Скоромовки

 

На  кожному окремому листі бумаги написана скоромовка. Той хто став переможцем в попередньому раунді той починає. Кожен учасник команди каже скоромовку. Сказати чітко, швидко. 

Pats black cat is in Pats black hat.

Geb is Bob’s dog. Tob is Mob’s dog.

 

9   «Cross and Zero»

На дошці намальований великий квадрат, розділений на 16 квадратів: 4 ряди по 4 квадрата. У кожен увадрат магнітом кріплять картинку зображенням в середину. З кожної команди по черзі діти підходять до дошки, перевертають картинку і називають слово. Якщо дитина називає картинку правильно, то її знімають, а вчитель малює хрестик або нулик (це залежить від того яка команда). Якщо предмет названий невірно, картинка повертається на колишнє місце. Виграє команда, яка набрала найбільшу кількість хрестиків або нуликів.

10   «Riddles»

Вгадати про яку тварину загадка. Для підказки на дошці розвісити малюнки тварин, серед яких є ті, про які йде мова. Один учасник вибирає як екзаменаційний білет, читає вголос загадку і каже відповідь. Оцінюється читання і правильність відповіді.

I can run and climb a tree. I can’t fly and I can’t swim. I like bananas.

I can fly, run, jump and I can speak.

It is big. It can swim. It can’t fly and climb. It is green.

It is green animal. It is little. It can swim and jump. What is it?

I’m big. I’m gray. My nose is long. My tail is short. I am an….

It is grey or white. It likes carrots. It can run and jump. What is it?

ІІІ    Підведення підсумків

Заключне слово вчителя:

Час минув дуже швидко. І зараз ми дізнаємося переможця. Давайте порахуємо наші квіти. Команда ________переможець сьогодні!

Переможці нагороджуються грамотами.        Дякую за гру!

Роздатковий матеріал

 

3 Вірши

1. The bear is white.

The bird is blue.

The dog is black.

The puppy is too.

2. Where’s my little hare?

Look! Under the chair.

Where’s my little fox?

Look! In the box.

4«Rainbow»

http://pesochnizza.ru/wp-content/uploads/2012/02/krossword_colours.jpg

 

5  «5 words»

Картинки по запросу "листья раскраска печать"

7   «Numbers»

3+6=                11+4=                 8-2= 

 

10-7=                9+3=                  8+5=

 

12-8=                20-10=                13-2=

 

4+11=                12+6=                17-4=

8  «Tongue Twisters» Скоромовки

 

Pats black cat is in Pats black hat.

 

 

Geb is Bob’s dog. Tob is Mob’s dog.

 

 

Квітка, яку получають команди  за виграш в раунді. ( Вирізати на кольоровому картоні)

 

 

http://abc-color.com/image/coloring/flowers/003/simple-flower/simple-flower-raster-coloring.png

 

 

Таблиця для журі

 

Клас або команда

Назва конкурсу

 

«Funny song»

«Funny alphabet»

«The best reader»

         «Rainbow»

 

         «5 words»

 

«Head and shoulder»

 

      «Numbers»

 

«Tongue Twisters»

«Cross and Zero»

        «Riddles»

 

Команда 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кутинець Тетяна Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 березня 2020
Переглядів
4934
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку