Індивідуальний план роботи
вчителя німецької та англійської мови,
класного керівника 8-Б класу Бомблюк С.М.
на час карантину
Дні тижня |
Вид діяльності |
|||
Дистанційне навчання |
Інші види організаційно-педагогічної діяльності |
|||
Клас |
Тема |
Платформа, ресурси, технологія, соціальні мережі |
|
|
Четвер 12.03.2020 |
1-В, 1-В |
Що у твоєму ланч-боксі |
соціальна мережа Viber https://sbomblyuk.blogspot.com/p/httpslearningapps.html https://learningapps.org/watch?v=p4m95hz7320
|
Робота із шкільною документацією (шкільні журнали) |
11-Б, 11А |
Німецька молодь досліджує |
соціальна мережа Viber https://sbomblyuk.blogspot.com/p/11.html http://interactive.ranok.com.ua/
|
Розробка та упорядкування завдань для учнів 1, 11, 5, 9 класів на четвер |
|
5-В |
Україна – моя Батьківщина |
соціальна мережа Viber https://sbomblyuk.blogspot.com/p/5.html
|
Пошук он-лайн інструментів та форматів взаємодії з дітьми під час карантину |
|
9-А,Б |
Це Україна |
соціальна мережа Viber |
Розсилка посилання власного блогу учням у режимі он-лайн |
|
|
|
Інтернет мережа, секретар, папка «Моніторинг» |
Заповнення кваліметричної моделі вчителя |
|
|
|
|
Проведення інструктажу з техніки безпеки з учнями під час карантину |
|
П’ятниця 13.03.2020 |
2-А,2-В |
Давайте підемо у парк! |
соціальна мережа Viber |
Розробка тесту для 2 класу на сайті «НаУрок» |
5-В |
Українська столиця |
соціальна мережа Viber https://sbomblyuk.blogspot.com/p/5.html
|
Розробка, упорядкування та розсилка завдань для учнів 2, 5, 6, 8 класів на п’ятницю |
|
6-В,6-А |
Їхати потягом |
соціальна мережа Viber |
Розміщення завдань у соціальній мережі Viber. |
|
8-АБВ |
Різні музичні стилі |
соціальна мережа Viber |
Впорядкування власного блогу https://sbomblyuk.blogspot.com/
|
|
|
|
Месенджер, робота у Viber, інстаграм, телефонний режим |
Робота з батьками. Моніторинг питання як класним керівником «Чи залучені всі учні 8-Б класу дистанційним навчанням» |
|
Понеділок 16.03.2020 |
2-А, 2-В |
Узагальнююче повторення з теми «Хобі» |
соціальна мережа Viber |
Розробка, упорядкування та висвітлення завдань на блозі для учнів 2, 5, 11 класів на понеділок |
5-В |
Київ – столиця України |
соціальна мережа Viber |
Пошук цікавих форм роботи у он-лайн режимі |
|
11-А, 11-Б |
Українська молодь досліджує |
соціальна мережа Viber https://sbomblyuk.blogspot.com/p/11.html http://interactive.ranok.com.ua/ http://interactive.ranok.com.ua/
|
Опрацювання методично-фахової літератури в інтернет мережі |
|
|
|
Месенджер, робота у Viber, інстаграм, телефонний режим |
Робота з батьками. Моніторинг питання як класним керівником «Виконання завдань учнями 8-Б класу під час карантину» |
|
Вівторок 17.03.2020 |
1-В, 1-В |
Що у твоєму ланч-боксі |
соціальна мережа Viber https://sbomblyuk.blogspot.com/p/httpslearningapps.html |
Розробка та упорядкування завдань для учнів 1, 8, 6, 9 класів на вівторок |
8-АБВ |
Улюблені музичні стилі, |
соціальна мережа Viber |
Розміщення завдань у соціальній мережі Viber. |
|
6-А, 6-В |
Враження від поїздки |
соціальна мережа Viber |
Консультація учням 8-Б класу зі знаходження завдань по предметам |
|
9-А,Б |
Цікаві цілі подорожі в Україні |
соціальна мережа Viber https://sbomblyuk.blogspot.com/p/9.html http://interactive.ranok.com.ua/
|
Консультація з учнями 5 – 11 класів по підготовці та виконанню домашніх завдань |
|
|
|
|
Звіт ЗДНР з дистанційної роботи за тиждень |
|
Середа 18.03.2020 |
2-А, 2-Б |
Узагальнююче повторення |
соціальна мережа Viber https://sbomblyuk.blogspot.com/p/blog-page_12.html
|
Розробка та упорядкування завдань для учнів 2, 6 класів на середу висвітлення їх на блозі |
6-В |
Враження від поїздки |
соціальна мережа Viber |
Розміщення завдань у соціальній мережі Viber. |
|
|
|
Інтернет-мережа, кабінет |
Організація та проведення шкільного методичного об’єднання вчителів іноземної мови |
|
|
|
дистанційно |
Консультація учням 8-Б класу зі знаходження завдань по предметам |
|
|
|
Розміщення завдань на власному блозі https://sbomblyuk.blogspot.com/
|
||
|
|
https://docs.google.com/forms/
|
Розробка перевірочних робіт до уроків |
|
Четвер 19.03.2020 |
1-В, 1-В |
Я люблю чай |
соціальна мережа Viber https://sbomblyuk.blogspot.com/p/httpslearningapps.html https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=765286 https://learningapps.org/watch?v=p4m95hz7320
|
Розробка та упорядкування завдань для учнів 1, 11, 5, 9 класів на четвер |
11-Б, 11А |
Українська молодь досліджує |
соціальна мережа Viber https://sbomblyuk.blogspot.com/p/11.html http://interactive.ranok.com.ua/
|
Опрацювання методично-фахової літератури в інтернет мережі |
|
5-В |
Київ – столиця України |
соціальна мережа Viber https://sbomblyuk.blogspot.com/p/5.html
|
Розміщення завдань у соціальній мережі Viber. |
|
9-А,Б |
Подорож по Україні |
соціальна мережа Viber https://sbomblyuk.blogspot.com/p/9.html
|
Розміщення завдань на власному блозі https://sbomblyuk.blogspot.com/
|
|
|
|
Інтернет – ресурси |
Опрацювання матеріалу з інтернет-ресурсів з предметів для урізноманітнення завдань для дистанційного навчання учнів |
|
|
|
Вебінар для учителів, які працюють в інклюзивних класах |
||
|
|
Месенджер, робота у Viber, інстаграм, телефонний режим |
Робота з батьками. Моніторинг питання «Проходження дистанційного навчання учнями 8-Б класу»
|
|
П’ятниця 20.03.2020 |
2-А,2-В |
Узагальнююче повторення |
соціальна мережа Viber https://sbomblyuk.blogspot.com/p/blog-page_12.html
|
Створення дистанційного навчання на основі власного блогу |
5-В |
Узагальнююче повторення з теми «Подорож» |
соціальна мережа Viber https://sbomblyuk.blogspot.com/p/5.html
|
Опрацювання ТРК Рада та Youtube канал МОЗ із щоденними трансляціями відео- уроків |
|
6-В,6-А |
Пригодницькі подорожі |
соціальна мережа Viber |
Опитування учнів про стан здоров’я |
|
8-АБВ |
Відомі німецькі виконавці |
соціальна мережа Viber |
Перевірка учнівських робіт та тестових робіт |
|
|
|
Месенджер, робота у Viber, інстаграм, телефонний режим |
Консультації з учнями та з батьками з питань дистанційного навчання |
|
Понеділок 23.03.2020 |
|
|
дистанційно |
Консультація з учнями 5 – 11 класів по підготовці та виконанню домашніх завдань |
|
|
|
Перевірка учнівських робіт та тестових робіт. Опрацювання результатів перевірочних робіт. |
|
|
|
освітній проект «На урок», |
Додати власні розробки уроків на освітній портал для вчителів «На урок» |
|
|
|
група viber, месенджер, телефонний режим, інстаграм |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги |
|
|
|
Інтернет – ресурси |
Розробка власної траєкторії проходження сертифікації |
|
Вівторок 24.03.2020 |
|
|
Інтернет – ресурси |
Виготовлення дидактичного матеріалу |
|
|
Дистанційно |
Звіт ЗДНР з дистанційної роботи за тиждень під час карантину |
|
|
|
група viber |
Онлайн – консультації з учнями 11 класу. Підготовка до ЗНО. |
|
|
|
Інтернет – ресурси
|
Підготовка до уроків |
|
|
|
Інтернет – ресурси
|
Пошук цікавих інтерактивних вправ |
|
|
|
Інтернет – ресурси
|
Розробка власної траєкторії проходження сертифікації |
|
|
|
Пошук відео до уроків https://www.youtube.com/
|
||
|
|
Вебінар: «Використання можливостей «На Урок» для дистанційного навчання» |
||
|
|
група viber, месенджер, телефонний режим, інстаграм |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги |
|
|
|
|
Розробка матеріалів для 1 класу на сайті «НаУрок» |
|
Середа 25.03.2020 |
|
|
Інтернет – ресурси
|
Опрацювання фахової літератури |
|
|
Вебінар: «Використання сервісу ZOOM для проведення дистанційних занять» |
||
|
|
група viber, месенджер, телефонний режим, інстаграм |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги |
|
|
|
група viber |
Онлайн – консультації з учнями 11 класу. Підготовка до ЗНО. |
|
|
|
Інтернет – ресурси
|
Підготовка до уроків |
|
|
|
Інтернет – ресурси
|
Розробка власної траєкторії проходження сертифікації |
|
|
|
Пошук відео до уроків https://www.youtube.com/
|
||
|
|
https://educationpakhomova.blogspot.com/ https://vidchui.org/ по інклюзії https://www.teachaholic.pro/ Как учителю английского работать во время карантина |
Перегляд ресурсів для електронного навчання для учнів |
|
|
|
група viber, месенджер, телефонний режим, інстаграм |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги |
|
|
|
|
|
Розробка тестових робіт на сайті «НаУрок» |
|
|
|
курс для вчителів інклюзивних класів
|
|
П’ятниця 26.03.2020 |
|
|
Інтернет – ресурси
|
Підготовка до уроків |
|
|
Інтернет – ресурси http://letshavefunwithenglish.com/
|
Пошук цікавих інтерактивних сайтів |
|
|
|
Додати власні розробки уроків на освітній портал для вчителів «На урок» |
Додати власні розробки уроків на освітній портал для вчителів «На урок» |
|
|
|
група viber, месенджер, телефонний режим, інстаграм |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги |
|
|
|
|
Розробка тестових робіт на сайті «НаУрок» |
|
Понеділок 31.03.2020 |
2-А, 2-В |
Це мої руки |
соціальна мережа Viber https://sbomblyuk.blogspot.com/p/blog-page_12.html використання https://www.youtube.com/
|
Розробка, упорядкування та висвітлення завдань на блозі для учнів 2, 5, 11 класів на понеділок |
5-В |
Місто чи село
|
соціальна мережа Viber https://sbomblyuk.blogspot.com/p/5.html
|
Пошук цікавих форм роботи у он-лайн режимі |
|
11-А, 11-Б |
Українська молодь досліджує |
соціальна мережа Viber https://sbomblyuk.blogspot.com/p/11.html http://interactive.ranok.com.ua/ http://interactive.ranok.com.ua/
|
Опрацювання методично-фахової літератури в інтернет мережі |
|
|
|
Месенджер, робота у Viber, інстаграм, телефонний режим |
Робота з батьками. Моніторинг питання як класним керівником «Виконання завдань учнями 8-Б класу під час карантину» |
|
|
|
|
|
|
Вівторок 31.03.2020 |
1-В, 1-В |
Що на ланч? |
соціальна мережа Viber https://sbomblyuk.blogspot.com/p/httpslearningapps.html |
Розробка та упорядкування завдань для учнів 1, 8, 6, 9 класів на вівторок |
8-АБВ |
Роль музики в житті людини, |
соціальна мережа Viber |
Розміщення завдань у соціальній мережі Viber. |
|
6-А, 6-В |
Подорож навколо світу
|
соціальна мережа Viber |
Консультація учням 8-Б класу зі знаходження завдань по предметам |
|
9-А,Б |
Улюблене місто |
соціальна мережа Viber https://sbomblyuk.blogspot.com/p/9.html http://interactive.ranok.com.ua/
|
Консультація з учнями 5 – 11 класів по підготовці та виконанню домашніх завдань |
|
|
|
|
Звіт ЗДНР з дистанційної роботи за тиждень |
|
Середа 01.04.2020 |
2-А, 2-Б |
Моє обличчя
|
соціальна мережа Viber https://sbomblyuk.blogspot.com/p/blog-page_12.html
|
Розробка та упорядкування завдань для учнів 2, 6 класів на середу висвітлення їх на блозі |
6-В |
Враження від поїздки |
соціальна мережа Viber |
Розміщення завдань у соціальній мережі Viber. |
|
|
|
дистанційно |
Консультація учням 8-Б класу зі знаходження завдань по предметам |
|
|
|
Розміщення завдань на власному блозі https://sbomblyuk.blogspot.com/
|
||
|
|
https://docs.google.com/forms/
|
Розробка перевірочних робіт до уроків |
|
Четвер 02.04.2020 |
1-В, 1-В |
Що на ланч? |
соціальна мережа Viber https://sbomblyuk.blogspot.com/p/httpslearningapps.html https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=765286 https://learningapps.org/watch?v=p4m95hz7320
|
Розробка та упорядкування завдань для учнів 1, 11, 5, 9 класів на четвер |
11-Б, 11А |
Українська молодь досліджує |
соціальна мережа Viber https://sbomblyuk.blogspot.com/p/11.html |
Опрацювання методично-фахової літератури в інтернет мережі |
|
5-В |
У місті
|
соціальна мережа Viber https://sbomblyuk.blogspot.com/p/5.html
|
Розміщення завдань у соціальній мережі Viber. |
|
9-А,Б |
Визначні місця Києва |
соціальна мережа Viber https://sbomblyuk.blogspot.com/p/9.html
|
Розміщення завдань на власному блозі https://sbomblyuk.blogspot.com/
|
|
|
|
Інтернет – ресурси |
Опрацювання матеріалу з інтернет-ресурсів з предметів для урізноманітнення завдань для дистанційного навчання учнів |
|
|
|
Месенджер, робота у Viber, інстаграм, телефонний режим |
Робота з батьками. Моніторинг питання «Проходження дистанційного навчання учнями 8-Б класу» |
|
П’ятниця 03.04.2020 |
2-А,2-В |
Мій тато розумний
|
соціальна мережа Viber https://sbomblyuk.blogspot.com/p/blog-page_12.html
|
Створення дистанційного навчання на основі власного блогу |
5-В |
Маленьке місто – велика культура. |
соціальна мережа Viber https://sbomblyuk.blogspot.com/p/5.html
|
Опрацювання ТРК Рада та Youtube канал МОЗ із щоденними трансляціями відео- уроків |
|
6-В,6-А |
Німеччина. Сусіди Німеччини
|
соціальна мережа Viber |
Опитування учнів про стан здоров’я |
|
8-АБВ |
Відвідання якогось концерту |
соціальна мережа Viber |
Перевірка учнівських робіт та тестових робіт |
|
|
|
Месенджер, робота у Viber, інстаграм, телефонний режим |
Консультації з учнями та з батьками з питань дистанційного навчання |
|
|
|
дистанційно |
Консультація з учнями 1 – 11 класів по підготовці та виконанню домашніх завдань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|