Індивідуальний план роботи вчителя іноземної мови та класного керівника під час карантину

Про матеріал
Індивідуальний план роботи вчителя іноземної мови та класного керівника під час карантину
Перегляд файлу

 

Індивідуальний план роботи

вчителя німецької та англійської мови,

 класного керівника 8-Б класу Бомблюк С.М.

на час карантину

Дні тижня

Вид діяльності

Дистанційне навчання

Інші види організаційно-педагогічної діяльності

Клас

Тема

Платформа, ресурси, технологія, соціальні мережі

 

Четвер 12.03.2020

1-В, 1-В

Що у твоєму ланч-боксі

соціальна мережа Viber

https://drive.google.com/

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/httpslearningapps.html

https://learningapps.org/watch?v=p4m95hz7320

 

 

Робота із шкільною документацією (шкільні журнали)

11-Б, 11А

Німецька

молодь досліджує

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/11.html

http://interactive.ranok.com.ua/

https://docs.google.com/

 

Розробка  та упорядкування завдань для учнів 1, 11, 5, 9  класів на четвер

5-В

Україна – моя Батьківщина

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/5.html

https://drive.google.com/

 https://docs.google.com/

 

Пошук он-лайн інструментів та форматів взаємодії з дітьми під час карантину

9-А,Б

Це Україна

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/9.html

https://drive.google.com/

Розсилка посилання власного блогу учням у режимі он-лайн

 

 

Інтернет мережа, секретар, папка «Моніторинг»

Заповнення кваліметричної моделі вчителя

 

 

 

Проведення інструктажу з техніки безпеки з учнями  під час карантину

П’ятниця 13.03.2020

2-А,2-В

Давайте підемо у парк!

 соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/blog-page_12.html

https://naurok.com.ua/

Розробка тесту для 2 класу на сайті «НаУрок»

5-В

Українська столиця

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/5.html

https://drive.google.com/

 https://docs.google.com/

 

Розробка, упорядкування та розсилка завдань для учнів 2, 5, 6, 8  класів на п’ятницю

6-В,6-А

Їхати потягом

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/6_19.html

https://docs.google.com/forms/

Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.

8-АБВ

Різні музичні стилі

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/8.html

Впорядкування власного блогу https://sbomblyuk.blogspot.com/

 

 

 

Месенджер, робота у Viber, інстаграм, телефонний режим

Робота з батьками. Моніторинг питання як класним керівником «Чи залучені всі учні 8-Б класу дистанційним навчанням»

Понеділок 16.03.2020

2-А, 2-В

Узагальнююче повторення з теми «Хобі»

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/blog-page_12.html

https://naurok.com.ua/

Розробка, упорядкування та висвітлення завдань на блозі для учнів 2, 5, 11  класів на понеділок

5-В

Київ – столиця України

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/5.html

https://drive.google.com/

 https://docs.google.com/

Пошук цікавих форм роботи у он-лайн режимі

11-А, 11-Б

Українська молодь досліджує

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/11.html

http://interactive.ranok.com.ua/

https://docs.google.com/

http://interactive.ranok.com.ua/

 

Опрацювання методично-фахової літератури в інтернет мережі

 

 

Месенджер, робота у Viber, інстаграм, телефонний режим

Робота з батьками. Моніторинг питання як класним керівником «Виконання завдань учнями 8-Б класу під час карантину»

Вівторок 17.03.2020

1-В, 1-В

Що у твоєму ланч-боксі

соціальна мережа Viber

https://drive.google.com/

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/httpslearningapps.html

https://learningapps.org/watch?v=phnvuw5zt20

https://naurok.com.ua/

Розробка  та упорядкування завдань для учнів 1, 8, 6, 9  класів на вівторок

8-АБВ

Улюблені  музичні стилі,

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/8.html

https://docs.google.com/

https://docs.google.com/forms/

Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.

6-А, 6-В

Враження від поїздки

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/6_19.html

https://docs.google.com/forms/

Консультація  учням 8-Б  класу зі знаходження завдань по предметам

9-А,Б

Цікаві цілі подорожі в Україні

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/9.html

https://drive.google.com/

http://interactive.ranok.com.ua/

 

Консультація з учнями 5 – 11  класів по підготовці та виконанню  домашніх завдань

 

 

chapscool@ukr.net

  

 

 

 

 

Звіт ЗДНР з дистанційної роботи за тиждень

Середа 18.03.2020

2-А, 2-Б

Узагальнююче повторення

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/blog-page_12.html

https://naurok.com.ua/

https://docs.google.com/forms

 

Розробка  та упорядкування завдань для учнів 2, 6  класів на середу висвітлення їх на блозі

6-В

Враження від поїздки

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/6_19.html

https://docs.google.com/forms/

Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.

 

 

Інтернет-мережа, кабінет

Організація та проведення шкільного методичного об’єднання вчителів іноземної мови

 

 

дистанційно

Консультація  учням 8-Б  класу зі знаходження завдань по предметам

 

 

https://sbomblyuk.blogspot.com/

Розміщення завдань на власному блозі https://sbomblyuk.blogspot.com/

 

 

 

https://docs.google.com/forms/

https://naurok.com.ua/

 

Розробка перевірочних робіт до уроків

Четвер       19.03.2020

1-В, 1-В

Я люблю чай

соціальна мережа Viber

https://drive.google.com/

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/httpslearningapps.html

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=765286

https://learningapps.org/watch?v=p4m95hz7320

 

Розробка  та упорядкування завдань для учнів 1, 11, 5, 9  класів на четвер

11-Б, 11А

Українська молодь досліджує

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/11.html

http://interactive.ranok.com.ua/

https://docs.google.com/

 

Опрацювання методично-фахової літератури в інтернет мережі

5-В

Київ – столиця України

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/5.html

https://drive.google.com/

 https://docs.google.com/

 

Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.

9-А,Б

Подорож по Україні

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/9.html

https://drive.google.com/

 

Розміщення завдань на власному блозі https://sbomblyuk.blogspot.com/

 

 

 

Інтернет – ресурси

Опрацювання матеріалу з інтернет-ресурсів з предметів для урізноманітнення завдань для дистанційного навчання учнів

 

 

https://www.wiziq.com/online-class/6536769

Вебінар для учителів, які працюють в інклюзивних класах

 

 

Месенджер, робота у Viber, інстаграм, телефонний режим

Робота з батьками. Моніторинг питання «Проходження дистанційного навчання учнями 8-Б класу»

 

 

П’ятниця      20.03.2020

2-А,2-В

Узагальнююче повторення

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/blog-page_12.html

https://naurok.com.ua/

 

Створення дистанційного навчання на основі власного блогу

5-В

Узагальнююче повторення з теми «Подорож»

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/5.html

https://drive.google.com/

 https://docs.google.com/

 

Опрацювання ТРК Рада та Youtube канал МОЗ із щоденними трансляціями відео- уроків

6-В,6-А

Пригодницькі подорожі

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/6_19.html

https://docs.google.com/forms/

Опитування учнів про стан здоров’я

8-АБВ

Відомі  німецькі виконавці

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/8.html

https://docs.google.com/

https://docs.google.com/forms/

Перевірка учнівських робіт та тестових робіт

 

 

Месенджер, робота у Viber, інстаграм, телефонний режим

Консультації з учнями та з батьками з питань дистанційного навчання

Понеділок 23.03.2020

 

 

дистанційно

Консультація з учнями 5 – 11  класів по підготовці та виконанню  домашніх завдань

 

 

 

Перевірка учнівських робіт та тестових робіт. Опрацювання результатів перевірочних робіт.

 

 

освітній проект «На урок»,

https://vseosvita.ua/

Додати власні розробки уроків на освітній портал для вчителів «На урок»

 

 

група viber, месенджер, телефонний режим, інстаграм

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги

 

 

Інтернет – ресурси

Розробка власної траєкторії проходження сертифікації

Вівторок 24.03.2020

 

 

Інтернет – ресурси

Виготовлення дидактичного матеріалу

 

 

Дистанційно

Звіт ЗДНР з дистанційної роботи за тиждень під час карантину

 

 

група viber

Онлайн – консультації з учнями 11 класу. Підготовка до ЗНО.

 

 

Інтернет – ресурси

 

Підготовка до уроків

 

 

Інтернет – ресурси

 

Пошук цікавих інтерактивних вправ

 

 

Інтернет – ресурси

 

Розробка власної траєкторії проходження сертифікації

 

 

https://www.youtube.com/

Пошук відео до уроків https://www.youtube.com/

 

 

 

https://naurok.com.ua/webinar/personal

Вебінар: «Використання можливостей «На Урок» для дистанційного навчання»

 

 

група viber, месенджер, телефонний режим, інстаграм

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги

 

 

https://naurok.com.ua/

 

Розробка матеріалів для 1  класу на сайті «НаУрок»

Середа 25.03.2020

 

 

Інтернет – ресурси

 

Опрацювання фахової літератури

 

 

https://naurok.com.ua/webinar/personal

Вебінар: «Використання сервісу ZOOM для проведення дистанційних занять»

 

 

група viber, месенджер, телефонний режим, інстаграм

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги

 

 

група viber

Онлайн – консультації з учнями 11 класу. Підготовка до ЗНО.

 

 

Інтернет – ресурси

 

Підготовка до уроків

 

 

Інтернет – ресурси

 

Розробка власної траєкторії проходження сертифікації

 

 

https://www.youtube.com/

Пошук відео до уроків https://www.youtube.com/

 

 

 

https://educationpakhomova.blogspot.com/

https://www.facebook.com/

http://osvita.ua/

https://vidchui.org/ по інклюзії

https://www.teachaholic.pro/  Как учителю английского работать во время карантина

https://urokok.com.ua/methodical-cabinet

Перегляд ресурсів для електронного навчання для учнів

 

 

група viber, месенджер, телефонний режим, інстаграм

Центр освітніх інновацій https://youtu.be/iA8KmwmffJ4

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги

 

 

 

https://naurok.com.ua/

 

Розробка тестових робіт на сайті «НаУрок»

 

 

 

https://vidchui.org/kurs-dlya-vchiteliv/

курс для вчителів інклюзивних класів

 

П’ятниця 26.03.2020

 

 

Інтернет – ресурси

 

Підготовка до уроків

 

 

Інтернет – ресурси

http://letshavefunwithenglish.com/

 

Пошук цікавих інтерактивних сайтів

 

 

Додати власні розробки уроків на освітній портал для вчителів «На урок»

Додати власні розробки уроків на освітній портал для вчителів «На урок»

 

 

група viber, месенджер, телефонний режим, інстаграм

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги

 

 

https://naurok.com.ua/

 

Розробка тестових робіт на сайті «НаУрок»

Понеділок 31.03.2020

2-А, 2-В

Це мої руки

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/blog-page_12.html

https://naurok.com.ua/

https://docs.google.com/forms

використання https://www.youtube.com/

 

Розробка, упорядкування та висвітлення завдань на блозі для учнів 2, 5, 11  класів на понеділок

5-В

Місто чи село

 

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/5.html

https://drive.google.com/

 https://docs.google.com/

 

Пошук цікавих форм роботи у он-лайн режимі

11-А, 11-Б

Українська молодь досліджує

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/11.html

http://interactive.ranok.com.ua/

https://docs.google.com/

http://interactive.ranok.com.ua/

 

Опрацювання методично-фахової літератури в інтернет мережі

 

 

Месенджер, робота у Viber, інстаграм, телефонний режим

Робота з батьками. Моніторинг питання як класним керівником «Виконання завдань учнями 8-Б класу під час карантину»

 

 

 

 

Вівторок 31.03.2020

1-В, 1-В

Що на ланч?

соціальна мережа Viber

https://drive.google.com/

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/httpslearningapps.html

https://learningapps.org/watch?v=phnvuw5zt20

https://naurok.com.ua/

Розробка  та упорядкування завдань для учнів 1, 8, 6, 9  класів на вівторок

8-АБВ

Роль  музики в житті людини,

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/8.html

https://docs.google.com/

https://docs.google.com/forms/

Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.

6-А, 6-В

Подорож навколо світу

 

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/6_19.html

https://docs.google.com/forms/

Консультація  учням 8-Б  класу зі знаходження завдань по предметам

9-А,Б

Улюблене місто

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/9.html

https://drive.google.com/

http://interactive.ranok.com.ua/

 

Консультація з учнями 5 – 11  класів по підготовці та виконанню  домашніх завдань

 

 

chapscool@ukr.net

  

 

Звіт ЗДНР з дистанційної роботи за тиждень

Середа 01.04.2020

2-А, 2-Б

Моє обличчя

 

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/blog-page_12.html

https://naurok.com.ua/

https://docs.google.com/forms

 

Розробка  та упорядкування завдань для учнів 2, 6  класів на середу висвітлення їх на блозі

6-В

Враження від поїздки

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/6_19.html

https://docs.google.com/forms/

Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.

 

 

дистанційно

Консультація  учням 8-Б  класу зі знаходження завдань по предметам

 

 

https://sbomblyuk.blogspot.com/

Розміщення завдань на власному блозі https://sbomblyuk.blogspot.com/

 

 

 

https://docs.google.com/forms/

https://naurok.com.ua/

 

Розробка перевірочних робіт до уроків

Четвер 02.04.2020

1-В, 1-В

Що на ланч?

соціальна мережа Viber

https://drive.google.com/

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/httpslearningapps.html

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=765286

https://learningapps.org/watch?v=p4m95hz7320

 

Розробка  та упорядкування завдань для учнів 1, 11, 5, 9  класів на четвер

11-Б, 11А

Українська молодь досліджує

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/11.html

http://interactive.ranok.com.ua/

https://docs.google.com/

http://linoit.com/users/sbomblyuk

Опрацювання методично-фахової літератури в інтернет мережі

5-В

У місті

 

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/5.html

https://drive.google.com/

 https://docs.google.com/

 

Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.

9-А,Б

Визначні місця Києва

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/9.html

https://drive.google.com/

 

Розміщення завдань на власному блозі https://sbomblyuk.blogspot.com/

 

 

 

Інтернет – ресурси

Опрацювання матеріалу з інтернет-ресурсів з предметів для урізноманітнення завдань для дистанційного навчання учнів

 

 

Месенджер, робота у Viber, інстаграм, телефонний режим

Робота з батьками. Моніторинг питання «Проходження дистанційного навчання учнями 8-Б класу»

П’ятниця 03.04.2020

2-А,2-В

Мій тато розумний

 

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/blog-page_12.html

https://naurok.com.ua/

https://docs.google.com/forms

 

Створення дистанційного навчання на основі власного блогу

5-В

Маленьке місто – велика культура.

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/5.html

https://drive.google.com/

 https://docs.google.com/

 

Опрацювання ТРК Рада та Youtube канал МОЗ із щоденними трансляціями відео- уроків

6-В,6-А

Німеччина.

Сусіди Німеччини

 

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/6_19.html

https://docs.google.com/forms/

Опитування учнів про стан здоров’я

8-АБВ

Відвідання  якогось

концерту

соціальна мережа Viber

https://sbomblyuk.blogspot.com/p/8.html

https://docs.google.com/

https://docs.google.com/forms/

Перевірка учнівських робіт та тестових робіт

 

 

Месенджер, робота у Viber, інстаграм, телефонний режим

Консультації з учнями та з батьками з питань дистанційного навчання

 

 

дистанційно

Консультація з учнями 1 – 11  класів по підготовці та виконанню  домашніх завдань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 березня 2020
Переглядів
1071
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку