24 вересня о 18:00Вебінар: Використання елементів проєктної діяльності в умовах змішаного навчання

Графічні об’єкти в MS Power Point. Створення презентацій на тему: «Політичні режими їх характеристики, переваги та недоліки

Про матеріал

Бінарний урок з інформатики та всесвітньої історії для учнів 10-го класу з теми:

«Графічні об'єкти в MS Power Point. Створення презентацій на тему: «Політичні режими їх характеристики, переваги та недоліки».

Перегляд файлу

Бінарний урок з інформатики та всесвітньої історії  для учнів 10-го класу з теми:

«Графічні об’єкти в MS Power Point. Створення презентацій на тему: «Політичні режими їх характеристики, переваги та недоліки».

 

 

Урок розробили:

Радкевич Володимир Юхимович – вчитель історії та правознавства, вчитель-методист.

Кашук Олександр Миколайович – вчитель інформатики вищої категорії


Тема: Графічні об’єкти в MS Power Point. Створення презентацій на тему: «Політичні режими їх характеристики, переваги та недоліки»

Мета уроку:

Навчальна: Повторити типи політичних режимів, повторити типи графічних об’єктів та роботу з ними. Застосовувати отримані знання про вставку графічних об’єктів та правила створення комп’ютерних презентацій на практиці.

Розвивальна: розвивати образне і логічне мислення, пам'ять, увагу, спостережливість,  уміння і навички робити презентації і захищати їх, уміння мотивувати власні думки, робити ґрунтовні висновки, формувати світогляд учнів, виховувати почуття поваги до історії,  патріотичні почуття, любов до Батьківщини, народу його традицій. Розвивати креативність, вміння учнів аналізувати, виділяти головне, суттєве, обґрунтовано висловлювати власні думки.

Виховна: виховувати свідомість,  патріотизм, почуття пошани і поваги до історичного минулого,  прищеплювати учням вміння систематизувати вивчений матеріал, навички шукати, обробляти та використовувати інформацію.

Інтегруюча: інтеграція діяльності вчителів історії та інформатики з формування в учнів навчально-організаційних, навчально-інформаційних, навчально-інтелектуальних умінь і навичок.

Обладнання: мультимедійне устаткування, персональні комп'ютери, карта, ілюстративний матеріал, історичні анімації.

Форма роботи: групова.

Перебіг уроку:

І. Організаційний момент. Психологічне налаштування на урок:

- Вступне слово вчителя;

- Поділ учнів на групи;

 ІІ. Повідомлення теми, мети та очікуваних результатів уроку.

Очікування від уроку:

  • Сьогодні під час уроку я дізнаюся…
  • Мені буде цікаво …
  • Я навчуся …
  • Я зможу …
  • Я спробую …

ІІІ. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок (за допомогою смартфонів і ресурсу KAHOOT.COM)

Бліц опитування:

  1. Який фон обрати для презентації, що демонструватиметься на великому екрані?

А) синій; Б) білий; В) світлий; Г) темний;

2. Тоталітаризм, демократія, авторитаризм це…

А) форма правління; Б) форма політичного режиму; В) форма територіального устрою;

3. Коли більшість аудиторії перегляду презентацій становлять чоловіки, то в презентації….

А) достатньо однієї головної думки на слайді;

Б) бажано більше тексту;

В) використати більше яскравих кольорів;

Г) використовуємо більше яскравих малюнків;

 

4. Режим, що займає проміжне становище між демократією та тоталітаризмом називають:

А) теократією; Б) охлократією; В) авторитаризмом;

5. Максимальна увага слухачів при перегляді презентацій:

А) 10 хвилин; Б) 15 хвилин; В) 20 хвилин; Г) 25 хвилин;

6. Фашизм виник в:

А) Італії; Б) Німеччині; В) Іспанії;

7. Скільки кольорів рекомендують використовувати на слайді?

А) не більше 3-х; Б) не більше 4-х ; В) не більше 5-ти; Г) не більше 6-ти;

8. Засновником комуністичної ідеї був:

 А) К. Маркс; Б) Ф. Енгельс; В) В. Ленін;

9. Скільки малюнків може бути розташовано на слайді?

А) рекомендовано 2 (до 6-ти);

Б) рекомендовано 3 (до 5-ти);

В) рекомендовано 4 (до 6-ти);

Г) рекомендовано 1 (до 3-х);

10. Всесвітнє панування «арійської раси» було метою:

А) СРСР; Б) Німеччини; В) Італії;

11. Скільки різних шрифтів рекомендовано використовувати на слайді:

А) не більше 2-х; Б) не більше 3-х ; В) не більше 4-х; Г) не більше 5-ти;

12. Світова революція була метою:

А) фашистів; Б) комуністів; В) націонал-соціалістів;

Правильні відповіді

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Г

Б

А

В

Б

А

Б

А

А

Б

Б

Б

 

IV. Основна частина.

Пояснення нового матеріалу:

Об’єкти бувають зв’язані та вбудовані. Головна відмінність між ними – де вони зберігатимуться та як будуть оновлюватися після їх збереження в кінцевому файлі, в документі розміщується або посилання на об’єкт, або його копія.

Зв’язані об’єкти: Вся інформація зберігається в початковому файлі, а в кінцевому файлі зберігається лише посилання. Всі зміни внесені в початковий файл оновлюються в кінцевому файлі.(Приклад – створення запрошення на новорічну вечірку яке ми з вами робили в текстовому редакторі, а список запрошених брали з таблиці.)

Вбудовані об’єкти: При внесенні змін в початковий файл вони не відображатимуться в кінцевому.

Майже завжди ми з вами використовуємо вбудовані об’єкти.  Їх можна  вставити в презентацію використовуючи стрічку «ВСТАВКА»:

Ми можемо вставляти: 1) таблиці; 2) малюнки з файлу та колекцій office;

3) створювати копії фрагментів екрану; 4) використовувати фігури; 5) вставляти діаграми та схеми; 6) створювати гіперпосилання та виконувати різноманітні

 

дії ; 7) писати написи; 8) формули та символи; 9) вставляти відео та звукові фрагменти.

Слід не забувати, про порядок вставки об’єктів  та можливість їх групування.

Учні поділені на групи.
1-ша група створює презентацію на тему Тоталітаризм;

2-га група на тему Авторитаризм;
3-тя – група на тему Демократія.

IV. Захист робіт учнями.

V. Підведення підсумків.

Таблиця оцінювання

Назва команди

Бал за  бліц опитування

Використана  кольорова гама

Дотримання єдиного  стилю

Використання шрифтів та їх колір (читабильність)

Об’єм тексту на  слайдах (кількість слів)

Доцільне використання малюнків

Рамка та підписи до малюнків

Основні ознаки політичних режимів

Приклади країн, де існували на поч ХХст

Вміння аналізувати та робити висновки

Захист презентації

Бал журі

 

Рефлексія

  1. Сьогодні я дізнався…
  2. Було цікаво …
  3. Я зрозумів, що…
  4. Тепер я можу…
  5. Я відчув, що…
  6. Я набув…
  7. Я навчився…
  8. У мене вийшло…
  9.  Я зміг…
  10.  Я спробував…

VI. Виставлення оцінок та повідомлення Д/З.

docx
Додано
6 листопада 2018
Переглядів
338
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку