Якщо бачиш на картині чашку кави на столі, Чи калач на скатертині, чи троянду в кришталі, Чи якусь красиву вазу, чи смачний великий торт, А хоч всі предмети зразу, знай, це буде … Відгадайте загадку:
Номер слайду 2
Тема уроку:«Чарівний світ речей. Натюрморт»
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Завдання: Створити декоративну композицію – натюрморт із предметів побуту
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Поетапність виконання. Позначити кордони натюрморту, а також предметів, які будуть зображуватись в подальшому.
Номер слайду 15
Проводим вісьову лінію підставки, відмічаємо та проводимо перспективні линії побудови, що визначають товщину верхівки столу та підручників. Будуємо допоміжні лінії побудови, які формують правильну форму та величину (товщину та довжину) предметів.
Номер слайду 16
Виконуємо побудову нижньої і верхньої частини підставки. Відмічаємо місцезнаходження предметів у підставці вісьовими лініями, що визначають їх висоту (олівця та пензликів) і форму трикутника.
Номер слайду 17
Відмічаємо кут столу під його верхівкою, характерні елементи підручників, промальовуємо форму трикутника, пензлів та олівця.
Номер слайду 18
По перспективному напрямку площин відзначаємо падаючу тінь від предметів на площині столу та стіні. Виконуємо заштриховування вертикальних площин столу на передньому плані.
Номер слайду 19
Поглиблюємо тіньовую частину натюрмортау, злегка змінюючи напрямок штриховки. Виділяємо торцеву частину підручників.
Номер слайду 20
Завершуємо работу, детально промальовуючи всі предмети натюрморту, передній, средній і дальній плани.