Графіки прямолінійного рівномірного руху. Фізика7 клас. Урок 12
Номер слайду 2
Перевірка домашнього завдання. Потяг їде зі швидкістю 20 м/с, а назустріч йому по сусідній колії рухається другий потяг — зі швидкістю 36 км/год. Скільки часу потяги будуть проїжджати один повз одного, якщо довжина першого потяга — 900 м, а другого — 600 м?
Номер слайду 3
Розв'язок
Номер слайду 4
Будуємо графік залежності шляху від часу
Номер слайду 5
Будуємо графік залежності шляху від часу
Номер слайду 6
Аналіз графіка шляху. За графіком шляху можна:дізнатися про характер руху тіла;визначити шлях, який долає тіло за певний інтервал часу;визначити швидкість руху тіла;порівняти швидкості руху тіл.
Номер слайду 7
Будуємо графік швидкості рівномірного руху тіла
Номер слайду 8
Аналіз графіка швидкості
Номер слайду 9
Аналіз графіка швидкостіШлях чисельно дорівнює площі заштрихованого прямокутника:
Номер слайду 10
Дайте відповіді на запитання. Який вигляд має графік шляху в разі рівномірного руху? Як за графіками шляхів двох тіл порівняти їхні швидкості руху? Який вигляд має графік швидкості рівномірного руху тіла? Як за графіками швидкостей двох тіл порівняти їхні швидкості руху? Як за графіком швидкості руху тіла визначити шлях, подоланий тілом?
Номер слайду 11
Розв'язування задач (усно)За поданими на рисунку графіками швидкості руху трьох тіл з’ясуйте, як рухались ці тіла; яке тіло рухалося найшвидше.
Номер слайду 12
Розв'язування задач (усно)На рисунку зображені графіки шляхів для пішохода, велосипедиста й трактора, які рухаються зі швидкостями 4, 12 і 24 км/год відповідно. Який із зображених графіків якому тілу відповідає? Побудуйте графіки швидкості руху зазначених тіл.
Номер слайду 13
Розв'язування задач. Розгляньте графік швидкості руху тіла і дізнайтесь: а) як рухалось тіло; б) якою була швидкість руху тіла на кожній ділянці; в) який шлях подолало тіло. Побудуйте графік шляху цього тіла.