Конспект уроку з української літератури у 5 класі "Григір ТЮТЮННИК. «Дивак». Коротко про письменника. Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини".
|
Тема. Григір ТЮТЮННИК. «Дивак». Коротко про письменника. Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини.
Очікувані результати пізнавальної діяльності: Предметні компетентності розповідає про особливості характеру Олеся, його обдарованість; висловлює власні міркування про характер хлопчика, оцінює його незвичну чи звичну поведінку; пояснює назву оповідання; порівнює літературного героя із собою. Ключові компетентності аналізує ситуацію з погляду гуманізму, толерантного ставлення до людей; Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення особливого призначення на землі кожного. Потреба збереження індивідуальних особливостей людини як важливих чинників її майбутньої максимальної самореалізації.
І. Вступна частина
¤ Актуалізація Бесіда . Під час бесіди варто з’ясувати в дітей, чи завжди вони вірять інформації, яку поширююють люди ( друзі, знайомі навіть рідні) про іншу людину. Свої думки учні записують у зошит, пояснюючи ту чи іншу позицію. ¤ Мотивація Учитель. Хлопчика, про якого ми будемо читати твір, називали диваком. Це добре чи погано? З чим це у вас асоціюється? Асоціативний кущ Створення до слова «дивак».
Словникова робота. Варто з’ясувати у тлумачному словнику значення слова «дивак».
Уточнювальне запитання. Чи співпадає ваше розуміння «дивак» із визначенням у словнику.
¤ Тема, очікувані результати Слово вчителя. Ознайомивши дітей з темою твору, сформулювати очікувані результати:
ІІ. Основна частина ¤ «Спрямоване читання».
Учні читають твір мовчки, але із зупинками. Роблячи паузу, діти виділяють ті чи інші уривки у творі, необхідні для аналізу(можна застовувати маркування).Важливу інформацію занотовуємо у таблицю:
ІІІ. Підсумкова частина
|