Самостійна робота "Поезії Ліни Костенко" (7 клас)
I-рівень
Завдання 1-6 по 1 балу
1. Ліна Костенко належить до групи митців під символічною назвою?
А) п'ятидесятники,
Б) шістдесятники,
В) сімдесятники
2. Поема "Чайка на крижині" увійшла до збірки:
А) "Золоте листя"
Б) "Крила"
В) "Мандри серця"
3. У якому творі виражена ідея зіткнення неповторності і буденності?
А) "Кольорові миші"
Б) "Дощ полив"
В) "Чайка на крижині".
4. Що символізує образ чайки у поезії "Чайка на крижині"?
А) віру в себе, індивідуальність і "крилатість"
Б) приналежність до морського середовища
В) прихід весни та пробудження природи
5. Який художній засіб вжито у рядку «струшується сад, як парасолька»?
А) метафора
Б) епітет
В) порівняння
6. “Людина нібито не літає…а крила має” є головною думкою поезії:
А) "Крила"
Б) "Кольорові миші"
В) "Чайка на крижині"
II - рівень
Завдання 7 по 1,5 бали.
7. У чому звинувачували Анну у поезії "Кольорові миші"? Чому її боявся сусід?
8. Чому чайка не боялась потонути? Чи можуть у людей вирости крила? (на основі вивчених поезій Ліни Костенко).
III-рівень
Завдання 9 або 10 (на вибір) - 3 бали
9. Про які проблеми у суспільстві говорить Ліна Костенко у поезії "Кольорові миші"? Чи важливо зберегти свою індивідуальність, або ж краще бути таким як всі? (на основі вивченої поезії Ліни Костенко)
10. На вашу думку, чи в кожної людини можуть бути крила? Чи будуть ці крила у всіх однаковими? Чому? Що про це думає Ліна Костенко? (на основі вивченої поезії
"Крила")