Самостійна робота Поезії Ліни Костенко

Про матеріал
Це завдання для самостійної роботи за вивченими поезіями Ліни Костенко ("Кольорові миші", "Чайка на крижині", "Крила"). Завдання складається із III рівнів: I рівень - 6 завдань, за кожне по 1 балу; II рівень - 2 завдання по 1,5 бала; III рівень - з двох завдань учні обирають одне на вибір (3 бали).
Перегляд файлу

Самостійна робота "Поезії Ліни Костенко" (7 клас)

I-рівень

Завдання 1-6 по 1 балу

1.    Ліна Костенко належить до групи митців під символічною назвою?

А) п'ятидесятники,

Б) шістдесятники,

В) сімдесятники

2.    Поема "Чайка на крижині" увійшла до збірки:

А) "Золоте листя"

Б) "Крила"

В) "Мандри серця"

3.    У якому творі виражена ідея зіткнення неповторності і буденності?

А) "Кольорові миші"

Б) "Дощ полив"

В) "Чайка на крижині".

4.    Що символізує образ чайки у поезії "Чайка на крижині"?

А) віру в себе, індивідуальність і "крилатість"

Б) приналежність до морського середовища

В) прихід весни та пробудження природи

5.    Який художній засіб вжито у рядку  «струшується сад, як парасолька»?

А) метафора

Б) епітет

В) порівняння

6.    “Людина нібито не літає…а крила має” є головною думкою поезії:

А) "Крила"

Б) "Кольорові миші"

В) "Чайка на крижині"

II - рівень

Завдання 7 по 1,5 бали.

7.    У чому звинувачували Анну у поезії "Кольорові миші"? Чому її боявся сусід?

8.    Чому чайка не боялась потонути? Чи можуть у людей вирости крила? (на основі вивчених поезій Ліни Костенко).

III-рівень

Завдання 9 або 10 (на вибір) - 3 бали

9.    Про які проблеми у суспільстві говорить Ліна Костенко у поезії "Кольорові миші"? Чи важливо зберегти свою індивідуальність, або ж краще бути таким як всі? (на основі вивченої поезії Ліни Костенко)

10.  На вашу думку, чи в кожної людини можуть бути крила? Чи будуть ці крила у всіх однаковими? Чому? Що про це думає Ліна Костенко? (на основі вивченої поезії

"Крила")

pdf
Додано
9 березня 2022
Переглядів
972
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку