У презентації представлені методичні прийоми , які можна використати на уроках української літератури в 5 класах з метою формування в учнів підприємницької компетентності
Формування підприємницької компетентності на уроках української літератури Не кожен мріє стати економістом, однак кожен хоче стати успішною людиною
Номер слайду 2
“Цінність ідеї в тому, як її використовують” Томас Едісон
Номер слайду 3
Адаптована гра «Правда або дія»за змістом поезії О. Олеся «Ярослав Мудрий» (5 клас)(Смужки паперу двох кольорів: жовті– з питаннями, рожеві – із зазначенням дії)Дія: Присядь стільки разів, скільки рядків у кожній строфі поезії. Розмісти ілюстрації, дотримуючись правильної послідовності. Покажи на карті частину материка, де «честю мали поріднитись з Ярославом»Покажи мімікою та жестами , до чого закликав Ярослав своїх нащадків. Приклади питань: О. Олесь – це справжнє прізвище письменника?Твір прозовий чи віршований? Доведи. З яким містом автор порівнює Київ?Чому?Які слова із поезії вказують на економічне та культурне піднесення держави?Як називають Святополка і чому?На прикладі з твору поясни , що означає «римуються».
Номер слайду 4
«Інтернет-магазин» Відтворюємо модель розмови торгового агента , який пропонує клієнтові придбати книжку (предмет, товар…назва якого фігурує у творі)…Ток –шоу за мотивами літературних казок «У казці – як у житті »(«Які уроки казок пригодились мені в житті?»)
Номер слайду 5
«Пан інспектор»(за казкою Івана Франка «Фарбований лис») А от цікаво, чи дотримувалися мешканці лісу правил безпечної поведінки? Досліджуємо, можливо, створюємо лепбук, плакат фотоколаж, розкадровку до мультика «Екскурсовод»(для учнів 9 класу)Готуємо екскурсію сторінками «Кобзаря»
Номер слайду 6
«Ще не всі колеса винайдені: світ надто дивний, щоб сидіти склавши руки» Річард Бренсон