« Гумористичні твори» ( додатковий матеріал )

Про матеріал
Додатковий матеріал, який можна використати для підготовки до уроків під час роботи над розділом "Гумористичні твори".
Перегляд файлу

6  клас

Українська  література

Розділ  « Гумористичні  твори»

( додатковий матеріал )

        Робота  над  розділом  « Гумористичні  твори»  в  6  класі  спрямована  на  те, щоб:

- допомогти  учням  усвідомити , що почуття  гумору – ознака  духовного здоровя  людини;

- розвивати  вміння  іронічно , критично , з  почуттям  гумору  сприймати  як  самого  себе, так  і  явища  навколишньої  дійсності;

 - сприяти  утвердженню  оптимістичного , життєстверджуючого  настрою  навіть  у  важкі  моменти  життя;

- розкрити  важливість  самокритичності  в  поглядах, у  поведінці  для  успішної  життєдіяльності  кожної  людини.

 

          Гумористичні  твори :

- сповнені  глибокого  оптимізму , дотепності ;

- виступають  засобом  пізнання  дійсності ;

- виконують  функцію  катарсису ( морально- психологічного , ду

шевного  очищення ), розваги,  виховання.

              Гумористичні  твори – це  сміх,  який  не  ображає , а  виліковує , виховує  людину.  А  життєрадісне  торжество  здорових  сил  життя  над усім  відсталим, безперспективним  і  стає  ознакою  духовного  здоров я людини,  нації  в  цілому.

Саме  з  цією  метою  під  час  вивчення  тем  розділу  можна  запропонувати  учням  наступні  завдання.

Завдання 1. Міні-тест  « Чи  маєш  ти  почуття  гумору»?

1. Чи  вмієш  ти  доброзичливо  сміятися  над  своїми  недоліками?

1. Так.

2.Ні.

2. Чи  погоджуєшся  з  тим, що  день  без  здорового  сміху- це змарнований  день?

1.Ні.

2. Так.

3. Що  стає  з  людиною, яка  не  має  почуття  гумору?

1. Постійно  сумує.

2. Стає  спокійною, урівноваженою.

4. Як  впливає  на  тебе  сміх  інших  людей  над  твоїми  недоліками  в  поведінці?

1.Ображає  твою  гідність.

2 . Допомагає  проаналізувати  недоліки.

5. Ознакою  чого , на твою  думку, є  сміх?

1.Невихованості  людини.

2. Розуму  людини,  її  душевного  багатства.

 

 

6. Чи  можна  сміхом  виховати, змінити  людину?

1.Так.

2. Ні.

 

 

     Завдання  2.  Подорож  до  країни сміху

      Сміх  має  різні  відтінки, і  кожний  з  них  несе  в  собі  певне  ставлення  до  людини, до  недоліків  оточуючого  середовища.

Учням  пропонується  завдання: розташувати  відтінки  сміху  в  певній  послідовності , співвідносити  з  їхніми  ознаками.

6. іронія                                                    8. нищівне

9. заперечення                                          1. лагідна

2. жарт                                                       2. дружній ,  необразливий

8. засудження                                            3. дотепне, веселе 

1. усмішка                                                  7. дошкульне

3. кепкування                                             5. саркастичне

5. висміювання                                           9. спопеляюче

4. критика                                                    6. зла

7. глузування                                               4. доброзичлива

 

                                                              

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 січня 2020
Переглядів
2737
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку