Характеристика на учня

Про матеріал
Психолого-педагогічна характеристика на учня з особливими освітніми потребами на ПМПК
Перегляд файлу

Психолого-педагогічна характеристика на учня 2 класу                  

(адреса)   ПІП (учня)

Рік народження:.                     р

 

Зовнішній вигляд у школяра охайний, доглянутий. З однолітками товариський, спілкується абсолютно з усіма учнями класу. Добре йде на контакт з дорослими, спокійно і уважно сприймає зауваження вчителя.

Загальна мотивація соціальна, заснована на розумінні суспільної необхідності навчання, навчально-пізнавальна мотивація розвинена недостатньо.

Рухові функції сформовані відповідно віку. Добре розвинена дрібна моторика рук. Ведуча рука права.

Рухові вміння, пов'язані з самообслуговуванням, вироблені дуже добре.

У Владислава недостатньо повний обсяг знань і уявлень про навколишній світ. В ігровій діяльності порушень немає, дитина вміє підкорятися загальним правилам гри. Навчальна діяльність на дуже  низькому рівні. Школяр знає мінімальні відомості про себе, розуміє родинні зв'язку.

Навички просторового орієнтування сформовані неповно, слабо орієнтується в основних поняттях часу, утруднюється у встановленні причинно-наслідкових відносин між явищами дійсності. Зазнає труднощів при оволодінні програмним матеріалом, виявляє недостатньо сформовані основні навчальні вміння та навички, низьку успішність.

  У  уповільнене сприйняття нового навчального матеріалу, особливо з математики, читання.

Йому потрібна постійна організуюча допомога вчителя у вигляді навідних запитань, підказок, опора на наочний матеріал. Він самостійно не встановлює причинно-наслідкові зв'язку в серії сюжетних картин з явним змістом сюжету, не справляється з визначенням логічних відносин при роботі з серією картин з прихованим змістом і незавершеним кінцем дії.

Пізнавальні інтереси в навчальній сфері сформовані недостатньо повно. Владислав не намагається брати активну участь в ході уроку.

Школяр відчуває труднощі в перемиканні з письмових форм роботи до усних завдань. Відзначається порівняно невелика стійкість уваги. Переважає мимовільна увага.

У  (учня) краще розвинена зорова пам'ять. Міцність запам'ятовування словесного матеріалу, цифр, слів дуже  низька. Відтворення навчальної інформації (правил, текстів, змісту завдань)  неповне, неточне.

Самостійно застосувати вивчений матеріал на уроці не може. Домінує мимовільне запам'ятовування.

Загальний темп діяльності повільний. Ситуації успіху викликають у дитини позитивні емоції. Переважаючий тип настрою спокійний, врівноважений.

Рівень розвитку мовлення дитини не відповідає віковій нормі. У школяра спостерігається відставання у розвитку фонематичного сприйняття: учень вагається в розрізненні опозиційних фонем, не може проаналізувати звуковий, складовий склад слова, допускаючи пропуски, перестановки, додавання букв (наприклад, глечик к, в, ш, н).

Він розуміє сенс окремих слів повсякденного значення. Учень по прослуханому тексту відповідає на запитання однозначно, не може скласти поширене пропозицію, здійснити послідовний точний переказ.

Він правильно вимовляє не всі звуки української  мови, у нього спостерігається недостатня виразність мови, тихий і невпевнений голос, низька мовна активність і бліда емоційне забарвлення самостійних висловлювань. Відзначається наявність бідного словникового запасу.

Владислав знає такі узагальнюючі (категоріальні) поняття, як птахи, тварини,  овочі, фрукти, посуд, квіти,. Пасивний словник переважає над активним.

Вдадислав називає  всі букви алфавіту, знає їх напам'ять, складає склади, але не читає, не може складати зі складів слова.. Школяр практично без помилок списує короткі  рукописні речення. При листі під диктовку допускає стійкі специфічні помилки, пов'язані з недостатнім оволодінням звуковим аналізом, За час навчання в першому і другому класі  (учень) показав слабкі знання з основних навчальних предметів.

Часто  не дописує елементи букв. Самостійні роботи виконує повільно, з допомогою вчителя, з опорою на наочний матеріал (алфавіт, таблиці). Словникові слова запам'ятовує насилу.

Навик самоконтролю розвинений слабо.

На уроках математики виконує додавання і віднімання чисел за допомогою рахункових паличок, пальців, лінійки.

Не вміє самостійно вирішувати завдання. Владислав приймає допомогу вчителя у вигляді навідних запитань, може вирішити просту арифметичну задачу за аналогією на складання чисел.

(учень) любить малювати, ліпити з пластиліну, робити аплікації, із задоволенням займається на уроках фізкультури.

Програму першого і другого класу з основних навчальних предметів  учень  засвоїв надзвичайно погано. Рекомендую навчання за полегшеною програмі.

 

docx
Додано
24 березня 2023
Переглядів
4290
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку