Характеристика на учня з особливими освітніми потребами

Про матеріал
Зразок. Інклюзія. Детальна психолого-педагогічна характеристика. Характеристика на учня з особливими освітніми потребами. Категорія особливих освітніх потреб – інтелектуальне порушення. Підійде для класного керівника.
Перегляд файлу

Педагогічна характеристика

Загальні відомості про дитину

Іваненко Андрії Андрійович

 05.01.2008 року народження

Батьки

Мати: Іваненко Марина Юріївна

Батько: Іваненко Андрій Олександрович

Андрій  навчається в 7-В класі за  програмою, складеною на основі навчального плану для дітей з інтелектуальними порушеннями табл.14 до типової освітньої програми спеціальних закладів середньої освіти ІІ ступеня для дітей з ООП на індивідуальній формі навчання.  Хлопець зарекомендував себе, як дисциплінований учень. Навчально-пізнавальна мотивація розвинена недостатньо. Пам’ять короткочасна, увага нестійка, темп роботи низький.  На заняттях не дуже активний та зацікавлений, але навчається в міру своїх сил. Потребує постійної допомоги та контролю з боку дорослих. Самостійно завдання не виконує, потребує багаторазових пояснень та нагадувань.

Читає повільно, по складах, нечітко вимовляючи окремі звуки. Переказати прочитане може за допомогою запитань та малюнків до тексту. Вивчення віршів напам’ять ускладнене.

Навички письма розвинуті не на достатньому рівні. Дотримується гігієнічних правил письма. Пише друкованими літерами у силу своїх фізичних можливостей, правила переносу слів не застосовує. Текст переписує з друкованого або пише під диктовку.

Математичні навички розвинуті недостатньо. Андрій рахує в межах 100, іноді потребує підказки. Розв’язує приклади на «+» та «-» без переходу через розряд за допомогою наочних матеріалів. При розв’язанні прикладів на «*» та «:» користується таблицями множення та ділення. При розв’язанні елементарних арифметичних задач потребує допомоги у складанні короткого запису, алгоритма розв’язання. Не має труднощів при розв’язанні нерівностей. Знає прості та основні геометричні фігури, розрізняє їх самостійно. Знайомий із простим дробом.

До самостійної учбової діяльності хлопець не готовий, потребує постійної допомоги з боку дорослих. Зовнішній вигляд у дитини завжди охайний. Добре йде на контакт з дорослими, ставиться до них шанобливо.  Правила поведінки виконує свідомо, на зауваження учителя реагує адекватно.

 

 

Вчитель індивідуального навчання                            

Директор

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Скворцова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Скрипаченко Леся Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 листопада 2022
Переглядів
56593
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку