Кожному доводилося мати справу з таким поняттям як характеристика. Пропоную шаблон характеристики після закінчення 1 класу про досягнення учня протягом першого навчального року.
Психолого -педагогічна характеристика І.Загальні відомості Прізвище,ім’я учня(учениці) Навчальний заклад Клас ІІ.Учіння
1. Вміння вчитися: ● навчально-організаційні уміння і навички ● загальнопізнавальні уміння і навички ● загальномовленнєві уміння і навички ● контрольно-оцінні уміння і навички 2.Читає текст плавно, цілими словами , складами , буквами; виразно , монотонно ; без помилок , з помилками. 3.Темп читання слів за хвилину . 4.Розуміє прочитане повністю, частково , не розуміє. 5.Мовлення образне, емоційне , розвинене , сформоване частково. 6.Словниковий запас багатий , збіднений , активний , пасивний. 7.Уміє висловити свою думку у повному обсязі,частково,припускається мовленнєвих помилок. 8.Пише букви із дотриманням правильної форми, розміру, нахилу; дотримується систематично , частково , не дотримується. 9.Обчислювальні навички сформовано у повному обсязі , сформовано частково, не сформовано. 10. Розв′язує задачі самостійно , частково самостійно , з допомогою вчителя. 11. До навчання ставиться із цікавістю , байдуже , навчається з примусу. 12. Виявляє схильність до вивчення предметів
ІІІ.Стосунки з класом і ставлення до школи 1.Становище в класі: користується авторитетом , є лідером , товариський , конфліктний , уникає контактів із однолітками , схильний до усамітнення. 2.Відвідує шкільний колектив із задоволенням , із зовнішньої мотивації , з примусу. 3.Реагує на поради та зауваження вчителів адекватно , болісно , байдуже , не адекватно , агресивно. ІV. Особливості особистості 1.Самооцінка: висока , низька ,завищена ,занижена. 2. Має особливі здібності до певної діяльності: музики , малювання , артистичності , спорту, інше 3. Правил шкільного розпорядку та норм поведінки дотримується , частково ,не дотримується. 4. Яскраво виражені риси характеру
V.Участь батьків у навчально-виховному процесі
« » 20_____ р. Класний керівник /
М.П. Директор /