ХАРАКТЕРИСТИКА УЧНЯ 1 КЛАСУ

Про матеріал

Кожному доводилося мати справу з таким поняттям як характеристика. Пропоную шаблон характеристики після закінчення 1 класу про досягнення учня протягом першого навчального року.

Перегляд файлу

                                                          Психолого -педагогічна характеристика                                                                                                                                                                                         І.Загальні  відомості                                                                                                                                                                                                                                 Прізвище,ім’я  учня(учениці)                                                                                                                                            Навчальний  заклад                                                                                                                                                               Клас                                                                                                                                                                                                                                                ІІ.Учіння

1.       Вміння вчитися:                                                                                                                                                                    ● навчально-організаційні  уміння і навички                                                                                                                     ● загальнопізнавальні    уміння  і  навички                                                                                                                       ● загальномовленнєві    уміння  і  навички                                                                                                                             ● контрольно-оцінні  уміння  і  навички                                                                                                            2.Читає текст  плавно, цілими словами , складами , буквами; виразно , монотонно ;                             без  помилок , з  помилками.                                                                                                                                           3.Темп  читання                                слів  за  хвилину .                                                                                        4.Розуміє  прочитане  повністю, частково , не  розуміє.                                                                           5.Мовлення  образне, емоційне , розвинене , сформоване  частково.                                            6.Словниковий  запас   багатий , збіднений , активний , пасивний.                                                                 7.Уміє  висловити  свою  думку  у повному обсязі,частково,припускається    мовленнєвих   помилок.                                                                                                                    8.Пише  букви  із  дотриманням  правильної  форми, розміру, нахилу;  дотримується   систематично , частково , не дотримується.                                                                                                                      9.Обчислювальні  навички  сформовано у  повному  обсязі , сформовано  частково,                                 не  сформовано.                                                                                                                                                                        10. Розв′язує  задачі  самостійно , частково  самостійно , з  допомогою вчителя.                                             11. До  навчання  ставиться   із  цікавістю , байдуже , навчається  з  примусу.                                                       12. Виявляє  схильність  до  вивчення  предметів                                                

                                         ІІІ.Стосунки  з  класом  і  ставлення  до  школи                                            1.Становище  в  класі: користується  авторитетом , є лідером , товариський ,        конфліктний , уникає  контактів  із  однолітками , схильний  до  усамітнення.                                                                                                                              2.Відвідує  шкільний  колектив  із задоволенням , із  зовнішньої  мотивації , з примусу.                                                                                                                                 3.Реагує  на  поради  та  зауваження  вчителів  адекватно , болісно , байдуже ,    не адекватно , агресивно.                                                                                                                                                                                                                                 ІV. Особливості  особистості                                                                                                                                   1.Самооцінка: висока , низька  ,завищена ,занижена.                                                                                                       2. Має  особливі  здібності  до певної діяльності: музики , малювання , артистичності , спорту,      інше                                                                                                                                                                                       3. Правил  шкільного  розпорядку  та  норм  поведінки  дотримується , частково ,не  дотримується.  4. Яскраво  виражені  риси  характеру

                                             V.Участь  батьків  у  навчально-виховному  процесі                                                                              

 

 

«            » 20_____ р.                         Класний   керівник                                         /                                              

М.П.                                                                              Директор                                                         /


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кокітко Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
29 червня 2018
Переглядів
42083
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку