24 липня о 18:00Вебінар: Методи фасилітації для планування та реалізації STEM-проектів і не тільки

ХАРАКТЕРИСТИКА УЧНЯ 1 КЛАСУ

Про матеріал

Кожному доводилося мати справу з таким поняттям як характеристика. Пропоную шаблон характеристики після закінчення 1 класу про досягнення учня протягом першого навчального року.

Перегляд файлу

                                                          Психолого -педагогічна характеристика                                                                                                                                                                                         І.Загальні  відомості                                                                                                                                                                                                                                 Прізвище,ім’я  учня(учениці)                                                                                                                                            Навчальний  заклад                                                                                                                                                               Клас                                                                                                                                                                                                                                                ІІ.Учіння

1.       Вміння вчитися:                                                                                                                                                                    ● навчально-організаційні  уміння і навички                                                                                                                     ● загальнопізнавальні    уміння  і  навички                                                                                                                       ● загальномовленнєві    уміння  і  навички                                                                                                                             ● контрольно-оцінні  уміння  і  навички                                                                                                            2.Читає текст  плавно, цілими словами , складами , буквами; виразно , монотонно ;                             без  помилок , з  помилками.                                                                                                                                           3.Темп  читання                                слів  за  хвилину .                                                                                        4.Розуміє  прочитане  повністю, частково , не  розуміє.                                                                           5.Мовлення  образне, емоційне , розвинене , сформоване  частково.                                            6.Словниковий  запас   багатий , збіднений , активний , пасивний.                                                                 7.Уміє  висловити  свою  думку  у повному обсязі,частково,припускається    мовленнєвих   помилок.                                                                                                                    8.Пише  букви  із  дотриманням  правильної  форми, розміру, нахилу;  дотримується   систематично , частково , не дотримується.                                                                                                                      9.Обчислювальні  навички  сформовано у  повному  обсязі , сформовано  частково,                                 не  сформовано.                                                                                                                                                                        10. Розв′язує  задачі  самостійно , частково  самостійно , з  допомогою вчителя.                                             11. До  навчання  ставиться   із  цікавістю , байдуже , навчається  з  примусу.                                                       12. Виявляє  схильність  до  вивчення  предметів                                                

                                         ІІІ.Стосунки  з  класом  і  ставлення  до  школи                                            1.Становище  в  класі: користується  авторитетом , є лідером , товариський ,        конфліктний , уникає  контактів  із  однолітками , схильний  до  усамітнення.                                                                                                                              2.Відвідує  шкільний  колектив  із задоволенням , із  зовнішньої  мотивації , з примусу.                                                                                                                                 3.Реагує  на  поради  та  зауваження  вчителів  адекватно , болісно , байдуже ,    не адекватно , агресивно.                                                                                                                                                                                                                                 ІV. Особливості  особистості                                                                                                                                   1.Самооцінка: висока , низька  ,завищена ,занижена.                                                                                                       2. Має  особливі  здібності  до певної діяльності: музики , малювання , артистичності , спорту,      інше                                                                                                                                                                                       3. Правил  шкільного  розпорядку  та  норм  поведінки  дотримується , частково ,не  дотримується.  4. Яскраво  виражені  риси  характеру

                                             V.Участь  батьків  у  навчально-виховному  процесі                                                                              

 

 

«            » 20_____ р.                         Класний   керівник                                         /                                              

М.П.                                                                              Директор                                                         /


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
29 червня 2018
Переглядів
1864
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку