Характеристика учня з ООП

Про матеріал
Приклад характеристики учня з ООП ( інтелектуальне порушення ). Підходить для класних керівників.
Перегляд файлу

Психолого-педагогічна характеристика

учня 7 класу

Іванова Івана Івановича

який проживає за адресою:

місто Дніпро, вулиця Осіння, 12

Іванов Іван Іванович народився 20.07.2009 р.

Фізичний розвиток відповідає віковим особливостям.

Вячеслав має навчальні досягнення на низькому рівні. Засвоїв знання у формі окремих фактів та елементарних уявлень. Учень частково виявляє зацікавленість до вивчення певних дисциплін. Виконує самостійну роботу під безпосереднім керівництвом учителя або асистента-педагога, допомогу сприймає одразу, але потребує детального кількаразового пояснення.

 Навичками писемного мовлення володіє на низькому рівні, пише під диктовку слова з опорою на алфавіт. Співвідносить друковані та прописні букви. Читає поскладово окремі слова з допомогою вчителя. З допомогою зіставляє склади в слова. Проявляє самостійність у виконанні завдань з математики на додавання у межах тисячі та порівняння чисел. Проявляє інтерес до завдань, які підкріплені наочністю або з використанням дидактичного матеріалу. Сприймання навчального матеріалу фрагментарне, звужене. Уявлення про оточуючий світ обмежені. Учневі характерні розсіяність, підвищена втомлюваність, дуже низька працездатність. 

Пам’ять конкретно-образна: зорова, рухова, мимовільна; має невеликий обсяг короткочасної пам’яті,  довготривала пам’ять носить епізодичний характер.  Розрізняє предмети за кольором, розміром, формою, кількістю. Обстежує предмети із зовнішнім спонуканням, з частковою цілеспрямованістю. Частково усвідомлює наявність проблемної ситуації.

Увага зовнішня (сенсорна), мимовільна. Недостатньо уважно слухає інструкції, словесні завдання виконує за допомогою вчителя.

Івану найбільше подобаються уроки фізичної культури, образотворчого мистецтва та трудового навчання. Проявляє інтерес до уроків українсьької мови, зокрема,  читання слів по складах, розташуванні складів у правильному порядку.

Можливі прояви агресії, порушення норм загальноприйнятих правил.  Навички самообслуговування розвинуто на достатньому рівні: самостійно організовує й прибирає робоче місце. Ставлення до оцінки власної поведінки некритичне. Потребує постійної допомоги та мотивації з боку  вчителя.

На контакт з дорослими і дітьми йде вибірково. Здатність до ведення бесіди низька, на запитання відповідає односкладавими фразами.

Виховується в неповній багатодітній  родині. Мати недостатньо приділяє уваги до його виховання. З теплотою розповідає про своїх братів та сестер.

 

Класний керівник                                             

          Директор                                                                  

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сідор Валентина Йосипівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 жовтня 2022
Переглядів
4993
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку