Характеристика результатів навчання
|
Рівень результату навчання В. Д. С. П.
|
Дотримуєтеся правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди. |
|
Рішення педагогічної ради про переведення до наступного класу _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рекомендації вчителя |
|
|
|
|
|
|
|
|
Учитель ________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Побажання батьків (інших законних представників) _____________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
(будь ласка, заповніть або поверніть екземпляр до школи)
Батьки/особи, що їх замінюють __________ _________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Керівник закладу освіти _____________________
підпис, печатка (за наявності) (ініціали, прізвище)
КУ Сумська загальноосвітня школа
І-ІІІ ст. № 00 ім. ………
назва закладу освіти
___________________________________________
Прізвище та ім’я учня /учениці
2021-2022 навчальний рік 4-А клас
Характеристика навчальної діяльності |
Сформовано (v) /формується |
|
Виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань. |
|
|
Активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий підхід. |
|
|
Співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує емоціями. |
|
|
Проявляє самостійність у роботі, логічно обґрунтовує свою думку. |
|
|
Планує і контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи. |
|
|
Бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої дії та дії інших. |
|
|
Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою/ознаками. |
|
|
Спостерігає за об’єктом/об’єктами, формулює припущення, досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між об’єктами, пояснює їх. |
|
|
Добирає до виконання завдань джерела інформації, презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем, переказів. |
|
|
Безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці. |
|
|
Характеристика результатів навчання |
Рівень результату навчання В. Д. С. П.
|
|
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||
Українська мова як державна |
||
Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причиново-наслідкові зв`язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання. |
|
|
Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки. |
|
|
Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки. |
|
|
Переказує усну і письмово прочитаний/прослуханий текст твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням. |
|
|
Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення дотримується правил культури спілкування. |
|
|
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане. |
|
|
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення. |
|
|
Характеристика результатів навчання |
Рівень результату навчання В. Д. С. П.
|
|
Іноземна мова (англійська) |
||
Сприймає і розуміє іноземну мову на слух. |
|
|
Читає з розумінням іноземною мовою. |
|
|
Висловлюється іноземною мовою. |
|
|
Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою. |
|
|
МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||
Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа. |
|
|
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел. |
|
|
Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною. |
|
|
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок. |
|
|
Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур. |
|
|
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання. |
|
|
ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||
Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів. |
|
|
Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причинно-наслідкові зв’язки між ними. |
|
|
Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх. |
|
|
Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу. |
|
|
Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання. |
|
|
Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил. |
|
|
СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНІ ГАЛУЗІ |
||
Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати. |
|
|
Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля. |
|
|
Пояснює свої права і обов’язки з сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами. |
|
|
Розрізняє першочергові та другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживання товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власнпх потреб. |
|
|
Характеристика результатів навчання
|
Рівень результату навчання В. Д. С. П.
|
|
Пояснює, від кого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики на прикладах. |
|
|
Моделює звернення про допомогу в різні служби в разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки на свої дії. |
|
|
ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||
Організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці. |
|
|
Планує послідовність виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його. |
|
|
Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл. |
|
|
ІНФОРМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||
Використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань. |
|
|
Створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) в програмних середовищах. |
|
|
Складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом. |
|
|
Збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовує онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії. |
|
|
МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ (образотворче мистецтво) |
||
Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології. |
|
|
Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами. |
|
|
Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося. |
|
|
МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ (музичне мистецтво) |
||
Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології. |
|
|
Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами. |
|
|
Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося. |
|
|
ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||
Добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самочуття у процесі виконання фізичних вправ. |
|
|
Пояснює значення фізичного навантаження і загартування для організму та виховання силі волі. |
|
|