"Хмарні технології у навчанні"

Про матеріал
Хмарні технології– це кардинально новий сервіс, який дозволяє віддалено використовувати засоби обробки і зберігання даних. Хмарні педагогічні технології забезпечують використання сервісів мережі Інтернет як засобу інтерактивного навчання без застосування локального програмного забезпечення, окрім браузера та плагінів до нього.
Перегляд файлу

 

Використання хмарних технологій як засіб стимулювання самоосвіти учнів та вчителів

 

Сьогодні уявити життя без комп’ютера, Інтернету та IT технологій практично неможливо. Сучасні діти не уявляють своє життя без Інтернету з його соціальним спілкуванням та інформаційними ресурсами. Усе це пояснює необхідність використання нових світових інформаційних розробок в освітній діяльності. Cучacний учитeль пoвинeн iти в нoгу з чacoм, тoму щo зi змiнaми   в cуcпiльcтвi змiнюютьcя i вимoги дo виклaдaння предметів, майстерно володіти різноманітними інформаційними технологіями, вміти зацікавити, креативно подати навчальний матеріал, спонукати учня до чогось нового й корисного, творчого й пізнавального.  Однією з інновацій в освітньому процесі є хмарні сервіси.

(Слайд 1)

Хмарні технології– це кардинально новий сервіс, який дозволяє віддалено використовувати засоби обробки і зберігання даних. Хмарні педагогічні технології забезпечують використання сервісів мережі Інтернет як засобу інтерактивного навчання без застосування локального програмного забезпечення, окрім браузера та плагінів до нього.

(Слайд 2)

Переваги роботи “в хмарах”

  • Велика різноманітність.
  • «Неприв’язаність» до конкретного комп’ютера та географичної точки.
  • Можливість спільної роботи.
  • Підтримка “хмарної спільноти”.

 (Слайд 3)

 

Інструменти створення дидактичних матеріалів та організація групової роботи:

  • Освітній проект «На Урок» для вчителів
  • Learning Apps
  • Google-презентації
  • Google- форми

 (Слайд 4)

Освітній проект «На Урок» для вчителів. Створення онлайн-тестів

Вважається, що тестування – один з кращих способів оцінювання знань учнів. І з цим важко не погодитися!

Унікальні особливості онлайн-тестів «На Урок»

  • Перший на 100% українськомовний ресурс для створення онлайн-тестів.
  • Робота із сервісом є і буде безкоштовною.
  • Відкрита база тестів, створених користувачами сайту, з усіх шкільних предметів та різних навчальних тем.
  • Передбачена інтеграція з особистим кабінетом вчителя та учня.

 

До переваг таких тестів можна віднести те, що увійти до них учень

може на уроці після того, як уведе цифровий ключ, який надає вчитель; на

виконання тестів виділяється обмежений час; питання тесту автоматично

перемішуються, і кожен учень має різні питання, що не дозволить

скористатися відповідями інших.

Створені тести дозволяють вирішити проблему перевірки якості знань

учнів на уроці. Тестування можна провести на будь-якому уроці швидко та

якісно і, головне, що учень одразу отримує об’єктивну оцінку своїх знань.

(Слайд 5)

Відео по створенню онлайн тестів

(Слайд 6)

Для узагальнення та систематизації знань учнів на уроці можна

використовувати інтерактивні завдання, які створені за допомогою такого

сервіса як LearningApps.org. Такі завдання дають змогу в ігровій

формі засвоїти та перевірити рівень навчальних досягнень учнів. Важливо,

що даний сервіс дозволяє публікувати свої вправи та користуватися вже

створеним, вправами інших учителів.

(Слайд 7)

Відео по LearningApps.org

(Слайд 8)

Для створення різноманітних дидактичних матеріалів для учнів використовуються також такі мережеві сервіси такі як: документи

Goоgle, його таблиці, презентації та малюнки. Дидактичні матеріали створені

за допомогою сервісу GoogleDocs. Їх використовують як для

різноманітних дистанційних заходів (олімпіад, проектів, веб-квестів,

конкурсів), так і під час уроків як короткостроковий чи довгостроковий

проект (заповнення спільної Google презентації), форма контролю

(заповнення Google таблиці, Google форми), в залежності від завдання та

мети навчання.

(Слайд 9)

Відео по сервісу GoogleDocs

(Слайд 10)

Сподіваюся, що цей матеріал вам був дуже корисний та цікавий. Дякую за увагу.

(Слайд 11)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шеховець Марія Миколаївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 10 клас (Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г.)
Додано
4 лютого 2020
Переглядів
2510
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку