Використання хмарних технологій як засіб стимулювання самоосвіти учнів та вчителів
Сьогодні уявити життя без комп’ютера, Інтернету та IT технологій практично неможливо. Сучасні діти не уявляють своє життя без Інтернету з його соціальним спілкуванням та інформаційними ресурсами. Усе це пояснює необхідність використання нових світових інформаційних розробок в освітній діяльності. Cучacний учитeль пoвинeн iти в нoгу з чacoм, тoму щo зi змiнaми в cуcпiльcтвi змiнюютьcя i вимoги дo виклaдaння предметів, майстерно володіти різноманітними інформаційними технологіями, вміти зацікавити, креативно подати навчальний матеріал, спонукати учня до чогось нового й корисного, творчого й пізнавального. Однією з інновацій в освітньому процесі є хмарні сервіси.
(Слайд 1)
Хмарні технології– це кардинально новий сервіс, який дозволяє віддалено використовувати засоби обробки і зберігання даних. Хмарні педагогічні технології забезпечують використання сервісів мережі Інтернет як засобу інтерактивного навчання без застосування локального програмного забезпечення, окрім браузера та плагінів до нього.
(Слайд 2)
Переваги роботи “в хмарах”
(Слайд 3)
Інструменти створення дидактичних матеріалів та організація групової роботи:
(Слайд 4)
Освітній проект «На Урок» для вчителів. Створення онлайн-тестів
Вважається, що тестування – один з кращих способів оцінювання знань учнів. І з цим важко не погодитися!
Унікальні особливості онлайн-тестів «На Урок»
До переваг таких тестів можна віднести те, що увійти до них учень
може на уроці після того, як уведе цифровий ключ, який надає вчитель; на
виконання тестів виділяється обмежений час; питання тесту автоматично
перемішуються, і кожен учень має різні питання, що не дозволить
скористатися відповідями інших.
Створені тести дозволяють вирішити проблему перевірки якості знань
учнів на уроці. Тестування можна провести на будь-якому уроці швидко та
якісно і, головне, що учень одразу отримує об’єктивну оцінку своїх знань.
(Слайд 5)
Відео по створенню онлайн тестів
(Слайд 6)
Для узагальнення та систематизації знань учнів на уроці можна
використовувати інтерактивні завдання, які створені за допомогою такого
сервіса як LearningApps.org. Такі завдання дають змогу в ігровій
формі засвоїти та перевірити рівень навчальних досягнень учнів. Важливо,
що даний сервіс дозволяє публікувати свої вправи та користуватися вже
створеним, вправами інших учителів.
(Слайд 7)
Відео по LearningApps.org
(Слайд 8)
Для створення різноманітних дидактичних матеріалів для учнів використовуються також такі мережеві сервіси такі як: документи
Goоgle, його таблиці, презентації та малюнки. Дидактичні матеріали створені
за допомогою сервісу GoogleDocs. Їх використовують як для
різноманітних дистанційних заходів (олімпіад, проектів, веб-квестів,
конкурсів), так і під час уроків як короткостроковий чи довгостроковий
проект (заповнення спільної Google презентації), форма контролю
(заповнення Google таблиці, Google форми), в залежності від завдання та
мети навчання.
(Слайд 9)
Відео по сервісу GoogleDocs
(Слайд 10)
Сподіваюся, що цей матеріал вам був дуже корисний та цікавий. Дякую за увагу.
(Слайд 11)