Урок виробничого навчання "Створення презентацій. Вимоги до її оформлення"

Про матеріал
Розробка уроку для професії "Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення"
Перегляд файлу

 

План уроку

Професія:  Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення.

Тема уроку:  Створення презентацій. Вимоги до її оформлення.

Мета уроку: формування  комплексного  застосування знань, умінь і навичок при виконанні навчально-виробничих робіт, сприяти розвитку технічного й творчого мислення, професійної самостійності учнів, розвивати в учнів прикладні можливості майбутньої професії, розвиток логічності, аналітичності, виховувати сумлінне ставлення до устаткування, формувати почуття відповідальності за результати роботи.

Тип уроку: урок виконання складних комплексних робіт.

Методи уроку: бесіда, пояснення, демонстрація презентації,  репродуктивний - виконання трудових прийомів і операцій згідно вимог технологічних карток; пошуковий -  виконання завдань, які не мають інструктивних вказівок.

Матеріально-технічне забезпечення уроку: робоче місце оператора, підключене до локальної мережі, проектор, принтер, локальна мережа, зв’язок з Інтернетом.

Програмне забезпечення:: операційна система Windows XP, Microsoft Office 2010, Microsoft PowerPoint 2010.

Міжпредметні зв’язки:  технології обробки інформації, охорона праці.

Література:

1. Д.Г. Николаев, А.В. Ольшевская, Д.Г. Штенников Современные технологии компьютерной верстки. Учебное пособие. Санкт-Петербург 2010, 132 с.

2. Іржі Чатіл, Борис Чатіл Mіcrosoft Ofice Publіsher 2007 Методичний посібник для вчителів. Посібник створено за підтримки Mіcrosoft Czech Republіc у рамках програми Mіcrosoft «Партнерство в навчанні». Корпорація

Майкрософт (Mіcrosoft Corporatіon). 2008, 30 с.

3. Сучасний урок професійної підготовки - шлях до формування конкурентоспроможного робітника (на допомогу педпрацівникам ПТНЗ).

Навчально-методичний кабінет професійно-технічної освіти в Кіровоградській області: Кіровоград 2004, 37 с.

http://ukped.com/skarbnichka/687-.html Застосування інтерактивних методик на уроках інформатики/

4. А.М.Гуржій, Н.І.Поворознюк, В.В.Самсонов Інформатика інформаційні технології, 2003, стор. 77-85, 89-92.

5. Дибкова Л.М. Інформатика та комп’ютерна техніка. Рекомендовано

Міністерством освіти і науки України як посібник для студентів вищих

навчальних закладів (Лист № 14/18.2 - 603 від 05.05.2001 р.).

 6. Микуляк О.П., Сілаєва І.Є. Підготовка викладача до уроку загальнотехнічних і спеціальних дисциплін./ Методичні рекомендації. Донецьк – 2002.

7. Інформатика: Навч. посібн. для 10-11 кл. середн. загально-освітн. шкіл / І.Т. Зарецька, Б.Г. Колодяжний, А.М. Гуржій, О.Ю. Соколов. - К.: Форум, 2001. - 496 с.: іл.

8. Пушкар  О.І.  Інформатика.  Комп’ютерна  техніка.  Комп’ютерні

технології, 2003, стор. 227-319.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку:

І. Організаційна частина 5 - хв.

  1. Перевірка наявності учнів.

  2. Відповідність спецодягу вимогам охорони праці (наявність спецодягу).

ІІ. Вступний інструктаж – 40 хв.

  1. Повідомлення теми уроку: Створення презентацій. Вимоги до її оформлення.
  2. Повідомлення мети уроку: формування  комплексного  застосування знань, умінь і навичок при виконанні навчально-виробничих робіт, сприяти розвитку технічного й творчого мислення, професійної самостійності учнів, розвивати в учнів прикладні можливості майбутньої професії, розвиток логічності, аналітичності, виховувати сумлінне ставлення до устаткування, формувати почуття відповідальності за результати роботи.
  3. Актуалізація опорних знань, умінь і навичок учнів:

 

 

 

  1. Перегляд відео уроку по настроюванню MS PowerPoint 2010:

 

 

 

 

 

 

 

2. Перегляд презентації на тему: «MS PowerPoint 2010»

 

 

3. Гра «Перший мільйон» по темі «Електронні таблиці»:

Шановні учні,  вітаю вас на інтелектуальній  міні- грі «Перший мільйон» з теми «Електронні таблиці».

Ми починаємо гру! Хай вам щастить! Отже завдання відбіркового туру (правильну відповідь виділено жирним шрифтом):

Розмістіть команди з рядка меню так, щоб першими були команди, розміщені лівіше:

1)правка;

2) файл;

3) сервіс;

4) формат. Відповідь: 2143.

Отже, ви ознайомилися з правилами гри, і ми починаємо.

 

Запитання

1. Що таке Microsoft Excel?

1) редактор журналу «People»;

2) редактор електронних таблиць;

3) директор корпорації Microsoft;

4) директор заводу «Імпульс ».

2. Що з'являється на екрані при запуску Excel?

1) робоча книга «Книга 1»;

2) «Війна і мир» Л.Толстого;

3) енциклопедія;

4) Біблія.

3. Для чого призначено смуги прокручу­вання?

1) для переміщення по робочому кабіне­ту;

2) для переміщення по робочому столу;

3) для переміщення по робочому арку­шу;

4) для переміщення по робочому рядку.

4. Який пункт меню призначений для виве­дення певної панелі інструментів на екран?

1)Вид;

2) Вставка;

3) Формат;

4) Сервіс.

5. За допомогою якої клавіші можна потра­пити в меню попереднього рівня?

1) Backspace;

2) Del;

3) Esc;

4) Ctrl.

6. Яку клавішу необхідно натиснути, щоб отримати довідкову інформацію під час роботи в Excel?

1)F1;

2)F2;

3)F3;

3)F10;

7. Скільки символів може вміщувати комір­ка таблиці Excel?

1) до 125 символів;

2) до 195 символів;

3) до 235 символів;

4) до 255 символів.

8. Аргументами можуть бути:

1) числа, вирази, діапазони;

2) вирази, діапазони, адреси комірок;

3) числа, вирази, адреси комірок;

4) числа, вирази, діапазони, адреси комірок.

9. На якій панелі Excel розміщена піктогра­ма кнопки, що використовується для створен­ня нових кнопок?

1)  Малювання і До­даткові засоби;

2) Малювання і Рецен­зування;

3) Додаткові засоби і Форми;

4) Форми і Рецензуван­ня.

10. Який із цих типів діаграм належить лише до тривимірних?

1) Лінійчаста;

2) Гістограма;

3) Графік;

4) Поверхня.

11. Скільки типів ек­страполяції існує в Excel?

1)4; 2)5; 3)6; 4)7.

12. В яких режимах може функціонувати таблиця?

1) режим відображення формул і режим відображення результатів;

2)  режим відображення формул, режим відображення результатів, режим відображен­ня тексту;

3) режим відображення формул і режим відображення тексту;

4) режим відображення тексту і режим відоб­раження результатів.

13. Які з поданих функцій належать до ста­тистичних?

1) sin(x), cos(x), exp(x), sqrt(x);

2) AVERAGE, MIN, MAX, SUM;

3) IF, AND, OR;

4) для опрацювання дат і текстів.

14. Які осі мають горизонтальні діаграми?

1) вісь категорій і вісь рядів;

2) вісь рядів і вісь значень;

3) вісь категорій і вісь значень;

4) вісь рядів, вісь значень і вісь рядів.

15. Одним із типів екстраполяції є:

1) експоренціальний;

2) експоненціальний;

3) ексконенціальний;

4) екскоренціальний.

Вітаємо!!! Ви відповіли на п'ятнадцять за­питань. Ви довели, що засвоїли матеріал з теми «Електронні таблиці»!!!

 

4. Викладання нового матеріалу, вивчення сучасних методів праці.

  а) організація робочого місця:

comp07

Робоче місце оператора ПК оснащено:

  • зручним комп’ютерним столом;
  • офісним стільцем;
  • комп’ютерною оргтехнікою;
  • шафами;
  • канцтоварами;
  • вентиляцією.

 

При роботі з персональним комп'ютером дуже важливу роль відіграє дотримання правильного режиму праці і відпочинку. Інакше у оператора виникає напруга зорового апарату з появою скарг на незадоволеність роботою, головні болі, дратівливість, порушення сну, утомленість і хворобливі відчуття в очах, в поясниці, в області шиї і руках.

Робоча сидяча поза викликає мінімальне стомлення працюючого. Раціональне планування робочого місця передбачає чіткий порядок і постійність розміщення предметів, засобів праці і документації. Те, що потрібне для виконання робіт частіше, розташоване в зоні легкої досяжності робочого простору.

 

б) інструктаж з охорони праці:

1. Забороняється вмикати комп’ютери або вимикати їх самостійно, без дозволу майстра.

2. Забороняється самостійно, без дозволу майстра, підключати до комп’ютера або відключати від нього будь-які додаткові пристрої.

3. За вимкненням напруги в мережі класу, появі запаху диму або сторонніх шумів з монітора, системного блоку або розетки підключення комп’ютера, необхідно негайно вимкнути комп’ютер і покликати майстра.

4. Щоб уникнути враження електричним струмом, забороняється одночасно доторкатися до металевих частин комп’ютера і будь-яких заземлених металевих предметів.

5. Забороняється ставити на комп’ютери будь-які предмети, що містять рідини.

6. Штатне вмикання або вимикання комп’ютера робити в строго встановленому порядку.

 

  в) інструменти та інвентар для даного виду робіт:

Робоче місце оператора комп’ютерного набору, підключене до локальної мережі, проектор, принтер, локальна мережа, операційна система Windows XP, Microsoft , MS Power Point 2010.

  г) особистий показ майстром  технологічних операцій в уповільненому темпі з коментарями та робочому темпі

Показ технології роботи з створення презентацій в Power Poinr 2010 здійснюється із використання програми віддаленого адміністрування Net Op School:

SchoolCalendarFWG

 

 

Вимоги до оформлення презентацій:

 

 

5. Закріплення нового матеріалу

Відтворення двома-трьома учнями трудових показів.

Перевірка теоретичного матеріалу кросворд:

6.Видача завдань кожному учню, розподіл по робочим місцям, видача картки- завдання, інструкційно-технологічної карти.

 

ІІІ. Поточний інструктаж та самостійна робота учнів 270 хв.

1. Обхід робочих місць протягом самостійної роботи з метою перевірки:

 а) організація і планування роботи учнем;

 б) вибір раціональних засобів трудових прийомів;

 в) надання необхідної допомоги учням у роботі;

 г) виконання технологічного процесу під час опрацювання теми

2. Охорона праці на робочих місцях.

3. Контроль якості виконуваних робіт.

   

 

ІV. Заключний інструктаж – 30 хв.

    1. Аналіз виконаних робіт:

    а) норма часу виробітку;

    б) якість виконаної роботи;

    в) розбирання помилок, допущених в процесі виконання роботи;

    2. Виставлення оцінок в журнал.

    3. Прибирання робочого місця.

    4. Домашнє завдання. Повторення теоретичного матеріалу розміщеного в презентації:

 

 

Підпис майстра виробничого навчання____________________ В.Г. Юпик

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Юпик Вячеслав
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 10 клас (Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г.)
Додано
6 лютого 2020
Переглядів
806
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку