Хочеш бути щасливм? Будь!

Про матеріал
Дана розробка містить цікаві напрацювання вихователя гуртожитку у сфері духовно - морального виховання.
Перегляд файлу

Година духовного спілкування

Тема. Хочеш бути щасливим? Будь!

Мета проведення:

  • сприяти формуванню в учнів особистої системи цінностей, усвідомлення приорітету духовних цінностей, визначення життєвої мети; 
  • виховувати позитивні риси характеру,людяність, любов до людей, чесність

Епіграф.

Щастя - не слава, не гроші

-Все це минає.

Щастя - це друзі хороші,

Шана людськая

Олександр Підсуха.

 

Захід розпочинається переглядом відеоролика «Заповіт Марії Терези»

Вихователь. Сьогодні  нашу зустріч ми розпочали перглядом цікавого відеоролика «Заповіт Марії Терези». Переглянувши його ви мабуть зрозуміли, про що саме ми будемо говорити.

!!! Учні висувають свої версії. Вихователь націлює їх на правильну відповідь. Життя- це щастя.!!!

Дякую усім хто активно долучився до роботи. Тема  нашої зустрічі «Хочеш бути щасливим? Будь!»  Чому саме таку тему я обрала? Найперше тому, що кожен з нас хоче бути щасливим і не завжди  знає, як цього досягти. А ще до цієї теми мене «підштовхнула» розмова з одним учнем, який якось запитав мене: «Чому всі люди, вітаючи один одного із святом, бажають великого щастя?» То ж сьогодні ми і постараємося з'ясувати, що таке щастя, висловити свої думки, як ми розуміємо його, дізнаємося, що потрібно для того, щоб бути щасливим. Найперше звернімося до тлумачного словника, в якому сказано, що щастя - це почуття або стан найвищого повного вдоволення, сприятливий збіг обставин, т

Учень 1. Щастя... Усі найзаповітніші людські мрії і бажання увібрало в себе це слово, усі людські радощі і сподівання. Багато людей пройшли свій життє¬вий шлях, і кожен з них прагнув до щастя. Можливо, саме тому люди не могли пояснити його. Одному щастя уявлялося клаптиком землі, другому – купою  золота, третій був певний, що щастя - влада і знатність, хтось вбачав його в славі, а хтось у - коханні.

Учень 2. Декому таке щастя усміхалось: люди багатіли, досягали титулів, вигідно одружувались. Але яким мізерним було це щастя і як швидко воно минало. Та були й люди великої душі. Вони знаходили своє щастя в боротьбі за Щастя інших. Та для того, щоб воно було довголітнім, мало боротися, по¬трібно перемагати. Щастя не може бути самоціллю. Зайнята якимись важ¬ливими справами людина трудиться, винаходить, бореться, і вона щаслива.

Вихователь. Пізнати щастя можна і в праці, і в боротьбі, і в дружбі, і в коханні. Важливо тільки, щоб праця була потрібною для людей, країни, боротьба пе¬реслідувала високу гуманну ідею, а любов і дружба не були егоїстичними.

- А як розумієте щастя ви?

(Учні висловлюють свої думки про щастя.)

Прослухавши ваші відповіді , можна зробити висновок, що деякі учні розуміють щастя в друзях, інші - в улюбленій професії, родині, сім'ї, але бачу, що більшість, особливо дівчата, розуміють щастя в коханні. Правда, є в нас і такі думки, що щастя можна знайти в багатстві, славі.

Перегляд відеоролика «Яким буває щастя»

Повідомлення про проведення відкритого обговорення – ТЕХНОВАПрийом «Активна бесіда»

Вихователь. Ми продовжуємо розмірковувати над поянття щастя.   А щодо того, хто може бути щасливим?

- Щасливим може бути, насамперед, той, хто постійно прагне доцього, хто має велику силу волі.

Більше про розуміння щастя, його прояви нам хочуть розповісти учні – експерти, які підготували вислови відомих людей  про диво, яке має назву – людське щастя.

Увага шановні батьки!Випереджувальне завдання.

За декілька днів до проведення заходу група учнів (3 особи) отримали завдання знайти в інформаційних джерелах вилови відомих людей про щастя. Звісно перед представлення готових результатів я переглянула учнівські дописи.

Виступ учнів - експертів

Учень 3 . Не той щасливий, хто бажає кращого, а той, хто задоволений тим,чим володіє.  (Григорій Сковорода).

Учень 4. Щасливий, кому вдалося знайти щасливе життя, але щасливіший, хто вміє користуватися ним. (Григорій Сковорода).

Учень 5. Щастя дається тому, хто багато працює (Леонардо да Вінчі).

Учень 3. У листі до Івана Франка відомий український драматург Михайло Старицький пише: «З перших кроків пізнання на полі народнім я загорівся думкою послужити рідному слову, огранувати його, окрилити красою і духістю. Це бажання, цей напрямок керували мною ЦІЛР життя, я не зрадив їх до могили, і я - щасливий» (М. Старицький).

Вихователь. Я дякую учням - експертам, які підготували нам ці вислови. Але сьогодні ми з вами також  маємо змогу перенестися у невеликий театр. Адже учні – мистецтвознавці підготували для нас міні – виставу. Інсценізація за твором Г. Сковороди «Розмова подорожніх про справжнє щастя».

УКР)                     </div>
                </div>
                                                                                                            </div>
                    

                    

                                    </div>

                <div class=

docx
Додано
17 листопада 2021
Переглядів
464
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку