Діагностична робота з інформатики 6 клас за ІІ семестр, для учнів сімейної форми навчання

Про матеріал

Варіант діагностичної роботи з інформатики НУШ за ІІ семестр, для учнів сімейної форми навчання. Модельна навчальна програма. «Інформатика. 5-6 клас» для закладів загальної середньої освіти (авт. Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В.).

Перегляд файлу

Діагностична робота з інформатики

за ІІ семестр 2023-2024 навчального року

для учнів 6-х класів сімейної форми навчання

 

  1. Табличний процесор - це...

А) програма, яка призначена для опрацювання даних в електронних таблицях

Б) програма, яка призначена для роботи з графічними даними онлайн

В) програма, яка призначена для опрацювання текстових даних

Г) програма для створення та редагування текстових даних та зображень

 

  1. Адреса клітинки складається з...

А) логіна і символа @

Б) номера стовпця і номера рядка

В) двокрапки і пароля

 

  1. Деяка сукупність клітинок аркуша електронної книги утворює...

А) діапазон клітинок  Б) групу клітинок

В) колону клітинок     Г) ряд клітинок

 

  1. У клітинки електронної таблиці можуть бути введені: (декілька варіантів)

А) числа  Б) тексти  В) формули  Г) файли  Д) папки      

 

5. Запис формули в електронній таблиці починається зі значка...

А) =   Б) +   В) -  Г) /  Д) %

 

  1. Сучасні табличні процесори: (декілька варіантів)

А) Microsoft Office Excel             Б) Microsoft Office Word

В) Microsoft Office PowerPoint    Г) Microsoft Paint

Д) LibreOffice Calc                       Є) Google Таблиці

 

7. Стандартне розширення імені файлу електронної книги.

А) pdf      Б) docx

В) pptx    Г) xlsx 

 

8. Значок програми Microsoft Excel ..

https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/90084/1916610/792785_1671660439.png       https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/90084/1916610/717175_1671660447.png       https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/90084/1916610/618600_1671660455.png        https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/90084/1916610/963947_1671660464.png

А)                       Б)                     В)                       Г)  

 

9. Основним об'єктом опрацювання табличного процесора є 

А) Електронний аркуш   Б) Електронна таблиця

В) Електронний слайд    Г) Електронна книга

 

10. Scratch - це ... 

А) Графічний редактор  Б) Програма для друку

В) Ігрова програма         Г) Середовище програмування

11. Виконавці алгоритму в середовищі Скретч називають .... 

А) спрайти  Б) герої

В) актори     Г) алгоритми

 

12. Файл, створений у середовищі Scratch ,називають: 

А) Програмою  Б) Алгоритмом  В) Проектом

 

13. Як називають команди, об'єднані у групу в середовищі Scratch? 

А) Спрайти   Б) Образи

В) Сценки     Г) Скрипти

 

14. Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд

А) Повторення   Б) Розгалуження   В) Слідування

 

15. Яку геометричну фігуру намалює Рудий кіт у результаті виконання алгоритму, поданого на малюнку?

 

А)  Б)

 

В)  Г)

 

16. Алгоритм – це
А) певна дія
Б) скінченна послідовність команд, виконання яких призводить до виконання поставленої задачі
В) певний план
Г) об’єкт

17. Алгоритм не може виконувати
А) людина    Б) комп’ютер
В) стіл           В) робот

 

18. Алгоритмом є
А) заява на відпустку          Б) кулінарний рецепт
В) розклад руху поїздів       Г) список книжок у шкільній бібліотеці

 

19. Для виконання команд на сцені потрібно вибрати кнопку
А) синій прапорець         Б) червоний квадрат
В) зелений прапорець     Г) червоний прапорець

 

20. На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

  

А) 25  Б) 10  В) 15   Г) 5

 

21. Структура, що складається з циклу в циклі, називається

А) вкладеним розгалуженнями

Б) вкладеним слідуваннями

В) вкладеними циклами

 

22. Програмними об'єктами в Scratch є…

А) спрайти, їх образи та сцена

Б) команди та алгоритми

В) групи команд

 

23. Вкажіть на неповне розгалуження

       

А)                                                                Б)

 

24. Комп’ютерна програма – це
А) настільна гра, яку купили в магазині
Б) алгоритм опрацювання даних, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп’ютером
В) спеціальний запис, який зберігається на комп’ютері
Г) немає правильної відповіді

 

docx
Додано
20 квітня
Переглядів
372
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку