Ідеальне календарне планування, англійська мова 4 клас, підручник Smart Junior 4

Про матеріал
Створила корректне календарне з урахуванням роботи в двох друкованих зошитах. Підручник: Smart Junior Англійська мова. Підручник для 4-го класу закладів середньої освіти (з аудіо супроводом)/Г.К. Мітчелл. – К.: Видавництво «Лінгвіст», 2021. Англійська мова: робочий зошит для 4кл. закл. загал. серед. освіти (до підручника Г. Мітчелла) / Косован. О. – Тернопіль, 2022 – 80ст. Англійська мова: робочий зошит Smart Junior 4 for Ukraine. Workbook. Г Мітчелл. – MM publications, 2021 – 96ст.
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ

                                                                                                                                                     Скорочення:   *ПВМ – повторення вивченого матеріалу

                                             *EWB - друкований робочий зошит. Косован О.

                                              *WB – друкований робочий зошит. Мітчелл Г.

№ уроку

Дата  уроку

Тематика ситуативного спілкування

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ Зорове сприймання

Усна/

Письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

1

 

Первинний інструктаж з техніки безпеки, правила поведінки у навчальному кабінеті.

Вступний урок Hello, ст. 5-6.

Розповідаємо про себе, рахуємо від 1-100.

Слухаємо та читаємо короткі діалоги, підручник ст.5-6

Парна робота.

Називаємо цифри від 1-100

Sit down! Don’t stand up! Open your book, Don’t close your book. Numbers: 1-100

 

Ставимо і відповідаємо  на прості запитання

ПВМ

2

 

Вступний урок Hello, ст.7-8.

Розповідаємо про свою сім’ю.

Слухаємо та читаємо слова,

підручник ст.7-8

Парна робота

grandfather/grandad, grandmother/granny, father/dad, mother/mum, uncle, aunt, brother, sister, cousin, me.

 

Ставимо і відповідаємо  на прості запитання

EWB p 3, Ex.1, 2.

EWB p 4, Ex.3,4.

3

 

Where are you from? Звідки ти? ст.9

Ставимо та відповідаємо  на запитання.

Слухаємо пісню та виконуємо завдання, підручник ст.9

 

 

Співаємо.

Парна робота

Пишемо  речення.

WB p3

Ukraine, the UK, the USA, Mexico, Brazil, Korea, China

I’m/ He’s/She’s/ We’re/You’re/ They’re

Ставимо і відповідаємо  на прості запитання

EWB p 5, Ex.5,6.

4

 

Smart kids ст.10-11.

Ставимо та відповідаємо  на запитання

Прослуховуємо та читаємо тексти, виконуємо після текстові вправи, підручник ст.10-11.

Парна робота,

WB p4

 

Ukraine-Ukrainian, the UK-British, the USA-American, Mexico-Mexican, Brazil-Brazilian, Korea- Korean, China-Chinese, city, town, village.

Where are you from?

Where do you live?

Ставимо і відповідаємо  на прості запитання

EWB p 6, Ex.1

EWB p 7, Ex.1, 2.

5

 

Our world ст.12-13

Розповідаємо про щоденні справи

Прослуховуємо та читаємо тексти, виконуємо завдання до тексту, підручник ст.12-13

Парна робота

Пишемо  про щоденні справи,

WB p5

EWB p 7, Ex.1, 2.

ice-skating rink, ice-skate, play chess, play football, go shopping, play computer games

Adverbs of frequency

always, usually, sometimes, never.

Продукуємо прості речення з метою опису щоденних справ

EWB p 8, Ex.1, 2, 3.

6

 

Let’s play ст.14

Ставимо та відповідаємо  на запитання

Слухаємо та вимовляємо слова, підручник ст.14

Парна робота

Пишемо  речення,

WB p6

exercise, skateboard

What are you doing? What is he doing? What is she doing? What are they doing?

Ставимо та відповідаємо  на запитання щодо щоденних справ

EWB p 9, Ex.1, 2.

7

 

Project ст.15

Розповідаємо про себе та своє оточення

Читаємо текст, підручник ст.15

Пишемо  листа другу.

WB p7

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Надає інформацію про себе та своє оточення

WB p7

8

 

Story time ст.16-17

Спілкуємось  з однокласниками

Прослуховуємо та читаємо короткі тексти, підручник ст.16-17

Обговорення моральної цінності історії,

WB p8

new, scared, children, see

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукуємо прості речення щодо уподобань

EWB p 10, Ex.1, 2,3.

9

 

Phonics ст.18

Правильно вимовляємо і читаємо слова

Прослуховуємо та співаємо, підручник ст.18

Називаємо звуки s/s/, s/z/,es/iz/

WB p9

s/s/, s/z/,es/iz/

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Правильно вимовляємота читаємо звуки s/s/, s/z/,es/iz/

EWB p 11, Ex.1, 2,3.

10

 

Revision 1 ст.19

Називаємо види спорту

Прослуховуємо аудіо та виконуємо завдання,

підручник ст.19

Парна робота

Дайте відповіді на питання письмово

WB p10

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідаємо про свої уподобання та щоденні справи

EWB p 12, Ex.1, 2.

11

 

Тест 1

SMART_JUNIOR_4_TEST_1

*ПВМ

12

 

Now I can ст.20

Називаємо національності, види дозвілля

Аналіз Тест 1

Читаємо короткі діалоги,

підручник ст.20

Називаємо національності, види дозвілля,

WB p11

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідаємо про свої уподобання та щоденні справи

EWB p 13, Ex.1, 2.

13

 

It’s my life! Шкільне життя ст.21 Називаємо професії

Співаємо пісню,

підручник ст.21

Парна робота

Пишемо  речення про майбутню професію,

WB p12

writer, police officer,

astronaut, photographer

What do you want to be when you grow up? I want to be a photographer. I want to be an astronaut.

Ставимо та відповідаємо  на запитання щодо вибору професії

EWB p 14, Ex.1, 2.

14

 

Smart kids ст.22-23

Відповідаємо  на питання партнера

Слухаємо та читаємо діалоги, виконуємо завдання після тексту,

підручник ст.22-23

Парна робота, Пишемо  речення,

WB p13

PE, art, maths, geography, social studies, history, timetable

How often do you have geography? Once a week/ Twice a week/Three times a week/ every day.

Ставимо та відповідаємо  на запитання щодо розкладу уроків

EWB p 15, Ex.1, 2.

15

 

Our world ст.24-25

Розповідаємо про власний будинок

Слухаємо та читаємо текст. Виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст.24-25

Парна робота,

WB p14

garage, balcony, upstairs/downstairs, rug, coffee table, above, below

Where’s? prepositions of place inside, outside, here, there.

Надає відповіді на запитання

EWB p 16, Ex.1, 2.

16

 

Let’s play ст.26-27

Вчимося  запрошувати на заходи та пропонувати зробити щось

Слухаємо та повторює нові слова,

підручник ст.26-27

Парна робота,

WB p15

have a school party, have a fundraiser, have a fair, do a school play, do a musical, cafe

Let’s do…

Запрошує на захід та пропонує зробити щось

EWB p 17, Ex.1, 2.

17

 

Project Art ст. 27

Вчимося  писати запрошення на захід

Читаємо текст про шкільний захід,

підручник ст. 27

Виконуємо проєктну роботу

Парна робота,

WB p16

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Презентує власне запрошення на захід в класі

WB p16

18

 

Story time Let’s have a fair! ст. 28-29

Читаємо про шкільний захід, мета якого  надати благодійну допомогу

Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи,

підручник ст. 28-29

Групове обговорення моральної цінності історії,

WB p17

country, put, collect, gym

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Обговорює важливість благодійних заходів

EWB p 18, Ex.1, 2,3.

19

 

Phonics ст.30

Правильно вимовляємо і читаємо слова

Співаємо,

підручник ст.30

Називаємо звуки окремо та в складі слова ere/ɛə/, air

/ɛə /, ear /ɛə /.

WB p18

ere/ɛə/, air

/ɛə /, ear /ɛə /.

 

Правильно вимовляємота читаємо звуки ere/ɛə/, air

/ɛə /, ear /ɛə /.

EWB p 19, Ex.1, 2.

20

 

Revision 2 ст. 31

Розповідаємо про професії

Прослуховуємо аудіо та виконуємо завдання,

підручник ст. 31

Парна роботу,

WB p19

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Відповідаємо  на питання партнера про вибір професії

EWB p 20, Ex.1, 2.

21

 

Тест 2

SMART_JUNIOR_4_TEST_2

*ПВМ

22

 

Now I can ст.32

Розповідаємо про професії

Аналіз Тест 2

Читаємо короткі діалоги,

підручник ст.32

Називаємо професії, шкільні предмети, кімнати будинку,

WB p20

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називаємо професії, Розповідаємо про розклад уроків. Ставимо та відповідаємо  на запитання.

EWB p 21, Ex.1.

23

 

Smart World 1 ст.33

Розповідаємо про визначні місця свого міста

Слухаємо та читаємо текст. Виконуємо дотекстові та післятекстові вправи,

підручник ст.33

Пишемо  речення про своє місто,

WB p21

art gallery, opera, performance, market, castle

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідаємо про визначні місця свого міста

EWB p 22, Ex.1, 2,3.

24

 

Smart time 1 ст.34

Розповідаємо про визначні місця країн світу

Слухаємо та читаємо текст. Виконуємо дотекстові та післятекстові вправи,

підручник ст.34

Пишемо  речення про улюблене місто світу.

WB p22

travel, capital city, huge, statue, tower, palace, tourist

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідаємо про визначні місця країн світу

EWB p 23, Ex.1, 2,3.

25

 

Special days Halloween ст. 114

Розповідаємо про традиції святкування свята Хелловін

Підручник ст. 114

Виконуємо усні вправи, Називаємо ЛО уроку,

WB p84-85

monster, bat, hat, black cat, sweets

 

Виконуємо проєктну роботу за темою

Виконання проєктної роботи

26

 

In the past Події в минулому ст.35

Підручник ст.35

Відповідаємо  на питання вікторини письмово

Парна робота,

WB p23

mummy, bandages, stomach, body, pyramid, dry, wrap, brain, face, Egypt- Egyptian

Regular verbs paint-painted, dry-dried, wrap-wrapped,

Irregular verbs be-was/were, put-put, take-took, make-made

 

EWB p 24, Ex.1, 2,3.

27

 

Smart kids ст.36-37

Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи,

підручник ст.36-37

Парна робота

Пишемо  речення про те, що робив вчора,

WB p24

do a project, teach, draw, wake up

Irregular verbs do-did, teach- taught, buy-bought, draw-drew, wake up-woke up

Did you…?

 

EWB p 25, Ex.1, 2.

28

 

Our world ст.38-39

Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи,

підручник ст.38-39

Гра в парах,

WB p25

treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb

Irregular verbs go-went, see-saw, find-found, bite-bit  How old  …? How …? What …?

 

EWB p 26, Ex.1, 2.

29

 

Let’s play ст.40

Читаємо текст та відповідаємо  на питання,

підручник ст.40

Робота в парах,

WB p26

camel, hump, desert, speak, wig, celebration

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

EWB p 27, Ex.1, 2.

30

 

Project ст.41

Читаємо текст та виконуємо дотекстові та післятекстові вправи,

підручник ст.41

Пишемо  листа про подорож,

WB p27

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Виконання проєктної роботи

31

 

Story time ст.42-43

Читаємо повчальну історію

Слухаємо та читаємо текст. Виконуємо дотекстові вправи,

підручник ст.42-43

Групове обговорення моралі історії,

WB p28

classmates, prince, ring

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

EWB p 28, Ex.1, 2,3.

32

 

Phonics ст.44

Правильно вимовляємо і читаємо слова

Співаємо,

підручник ст.44

Називаємо та розпізнаємо звуки ed/t/, ed/d/, ed/id/,

WB p29

ed/t/, ed/d/, ed/id/

 

Правильно вимовляємота читаємо звуки ed/t/, ed/d/, ed/id/

EWB p 29, Ex.1, 2,3.

33

 

Revision 3 ст. 45

Читаємо та відповідаємо  на питання.

Слухаємо короткі діалоги та відповідаємо  на питання,

підручник ст. 45

Робота в парах ( питання-відповідь),

WB p30

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

EWB p 30, Ex.1, 2.

34

 

Тест 3

SMART_JUNIOR_4_TEST_3

*ПВМ

35

 

Now I can, ст.46

Аналіз Тест 3

Читаємо короткі діалоги,

підручник ст.46

Називаємо частини тіла, країни та національність, щоденні справи,

WB p31

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

EWB p 31, Ex.1, 2.

36

 

Thanksgiving Day ст. 115

Розповідаємо про традиції святкування свята Дня Подяки

Читаємо та виконуємо завдання,

підручник ст. 115

Виконуємо усні вправи, Називаємо ЛО уроку,

WB p84-85

toilet paper roll, brown marker, googly eyes

 

Виконуємо проєктну роботу за темою

Виконання проєктної роботи

37

 

Eating right Здорове харчування ст.47

Називаємо продукти харчування

Співаємо пісню,

підручник ст.47

Робота в парах

Обирає будь-яку страву, Продукуємо речення на письмі.

WB p32

peach, kiwi, basket, butter, fill

What do you want to eat? What do we need?

Називаємо інгредієнти у стравах

EWB p 32, Ex.1, 2.

38

 

Smart kids ст.48-49

Називаємо продукти харчування та ємкості

Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи,

підручник ст.48-49

Робота в парах,

WB p33

a bag of crisps, a carton of milk, a piece of cake, a box of cereal, a can of lemonade, a bottle of water, dessert.

Some, any

Розповідаємо про власний список покупок в супермаркеті

EWB p 33, Ex.1, 2.

39

 

Our world ст.50-51

Розповідаємо про свій раціон харчування

Читаємо та виконуємо письмове завдання,

підручник ст.50-51

Робота в парах Питання-Відповідь,

WB p34

a cup of tea, a bar of chocolate, a glass of milk, meal, hour

How many/ How much?

Використовуємо how much? how many? в усному мовленні.

EWB p 34, Ex.1, 2,3.

40

 

Let’s play ст.52 Вивчаємо та використовуємо в усному мовленні how much/how many

Слухаємо та вимовляємо слова, підручник ст.52

Гра в парах,

WB p35

a slice of bread, yoghurt, bowl, plate, spoon, fork, knife

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Використовуємо how much? how many? в усному мовленні.

EWB p 35, Ex.1, 2.

41

 

Project ст. 53

Розповідаємо про власний режим харчування

Читаємо текст, дає відповіді на питання,

підручник ст. 53

Пишемо  про власний режим харчування, WB p36

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукуємо короткі речення в письмовій формі про власний режим харчування, вживаючи лексику та граматику попередніх уроків

Виконання проектної роботи.

42

 

Reading time ст. 54-55

Кулінарні фестивалі

Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи,

підручник ст. 54-55

Робота в парах ( Діалог),

WB p37

visit, famous, musician, concert, amusement park rides

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Вміє робити замовлення їжі в закладах харчування

EWB p 36, Ex.1, 2.

43

 

Phonics ст.56

Правильно вимовляємо і читаємо слова

Співаємо,

підручник ст.56

Називаємо та розпізнаємо звуки oi / ɔi /, oy /ɔi /,

WB p38

oi / ɔi /, oy /ɔi /

 

Правильно вимовляємота читаємо звуки oi / ɔi /, oy /ɔi /

EWB p 37, Ex.1, 2.

44

 

Revision 4 ст. 57

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи,

підручник ст. 57

Робота в парах (Питання-Відповідь),

WB p39

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставимо та відповідаємо  на загальні запитання

EWB p 38, Ex.1, 2,3.

45

 

Test 4

SMART_JUNIOR_4_TEST_4

ПВМ

46

 

Now I can ст. 58

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Аналіз Тест 4

Читаємо короткі діалоги,

підручник ст. 58

Називаємо продукти харчування, столові прибори,

WB p40

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називаємо продукти харчування, ємності, столові прибори, відповідаємо  на питання how much/how many?

EWB p 39, Ex.1, 2,3.

47

 

Smart World 2 ст. 59

Вивчаємо страви в англомовних країнах світу

Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи,

підручник ст. 59

Продукуємо прості речення про власний сніданок,

WB p41

mushrooms, raisins, sausages

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукуємо речення про власний сніданок

EWB p 40, Ex.1, 2.

48

 

Smart time 2 ст. 60

Дізнається про користь певних продуктів харчування

Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи,

підручник ст. 60

Продукуємо прості речення,

WB p42

walnuts, strong, vitamin, heart, half

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називаємо корисні властивості  продуктів харчування

EWB p 41, Ex.1, 2.

49

 

Merry Christmas & Happy New Year ст. 116

Розповідаємо про традиції святкування Різдва та Нового Року

Читаємо та виконуємо завдання,

підручник ст. 116

Виконуємо усні вправи, Називаємо нові ЛО уроку,

WB p43

scissors, colour markers, paper straw, hole puncher, glue

 

Виконуємо проєктну роботу за темою, Розповідаємо про традиції святкування Різдва та Нового Року

Виконання проєктної роботи

49

 

Діагностувальна робота з аудіювання

 

 

 

 

 

 

50

 

Діагностувальна робота з говоріння

 

 

 

 

 

 

51

 

Діагностувальна робота з письма

 

 

 

 

 

 

52

 

Діагностувальна робота з читання

 

 

 

 

 

 

53

 

Getting around Подорожі ст.61

Вживає наказовий спосіб

Співаємо пісню,

підручник ст.61

Пишемо  правила поведінки на дорогах,

WB p43

fasten your seat belt, helmet, handlebars, pavement, zebra crossing, stick your hand out of the window

Наказовий спосіб

Fasten your seat belt. Don’t stick your head out of the window.

Вживає наказовий спосіб усно та на письмі

EWB p 42, Ex.1, 2.

54

 

Smart kids ст.62-63

Вивчаємо питальні слова How…? How long…? What time…?

Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи,

підручник ст.62-63

Робота в парах ( Питання-Відповідь)

Пишемо  речення,

WB p44

leave, arrive, bus stop

How…? How long…? What time…? By bus/car/bike/train/plane. On foot.

Ставимо та відповідаємо  на питання партнера.

EWB p 43, Ex.1, 2,3.

55

 

Our world ст. 64-65

Називаємо види транспорту

Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи,

підручник ст. 64-65

Продукуємо речення усно та на письмі,

WB p45

motorbike, wheel, driver, taxi, comfortable, exciting, slow, snowmobile, warm

Riding in tuk-tuks is fun!

Називаємо види транспорту, Розповідаємо про зручність різних видів транспорту

EWB p 44, Ex.1, 2,3.

56

 

Let’s play! ст. 66

Вживає how much в питальних реченнях

Слухаємо та вимовляємо слова,

підручник ст. 66

Гра в парах,

WB p46

ticket, pounds/pence, cheap, expensive.

How much?

Вживає how much в питальних реченнях

EWB p 45, Ex.1, 2.

57

 

Project Art ст.67

Розповідаємо про улюблений вид транспорту

Читаємо та виконуємо завдання,

підручник ст.67

Презентує проєктну роботу в класі,

WB p47

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Презентує проект в класі

Виконання проектної роботи.

58

 

Story time ст. 68-69

Читаємо повчальну історію

Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи,

підручник ст. 68-69

Обговорює моральну цінність історії,

WB p48

treasure hunt, team, classroom, clue, stripes

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Обговорює важливість вміти працювати в команді

EWB p 46, Ex.1, 2,3.

59

 

Phonics ст. 70

Правильно вимовляємо і читаємо слова

Співаємо,

підручник ст. 70

Називаємо та розпізнаємо звуки ow /aʊ/, ou

/aʊ /,

WB p49

ow /aʊ/, ou

/aʊ /.

 

Правильно вимовляємо та читаємо звуки ow /aʊ/, ou

/aʊ /.

EWB p 47, Ex.1, 2,3.

60

 

Revision 5 ст. 71

Ставимо та відповідаємо  на питання

Читаємо та виконуємо завдання. Слухаємо короткі діалоги та виконуємо завдання,

підручник ст. 71

Робота в парах ( Питання –Відповідь) WB p50

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставимо та відповідаємо  на питання партнера

EWB p 48, Ex.1, 2,3.

61

 

Test 5

SMART_JUNIOR_4_TEST_5

*ПВМ

62

 

Now I can ст. 72

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Аналіз Тест 5

Читаємо короткі діалоги,

підручник ст. 72

Називаємо прикметники, Називаємо спеціальне обладнання та слова пов’язані з безпекою на дорозі,

WB p51

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Вживає наказовий спосіб, Ставимо та відповідаємо  на питання, Називаємо спеціальне обладнання та слова пов’язані з безпекою на дорозі.

EWB p 49, Ex.1, 2.

63

 

That’s amazing! Фантастичний світ природи ст. 73

Дізнається цікаві факти про тварин, Вивчаємо ступені порівняння прикметників.

Аналіз Test 5

Читаємо завдання вікторини,

підручник ст. 73

Відповідаємо  на питання вікторини письмово

Робота в парах.

Продукуємо речення на письмі,

WB p52

Gorilla, panda, rhino, polar bear, heavy, weigh,

metre (m), kilogram (kg)

Comparisons

strong-stronger, big-bigger, heavy-heavier, much/many-more

Відповідаємо  на питання партнера, Продукуємо речення на письмі порівнюючи тварин

EWB p 50, Ex.1, 2.

64

 

Smart kids ст. 74-75

Вивчаємо ступені порівняння двоскладових прикметників

Слухаємо та читаємо ,

підручник текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи,

підручник ст. 74-75

Робота в парах

Продукуємо речення на письмі,

WB p53

bone, intelligent, dinosaur

more…than

Порівнює тварин, використовуємо ступені порівняння двоскладових прикметників

EWB p 51, Ex.1, 2,3.

65

 

Our World ст.76-77

Вивчаємо ступені порівняння прикметників ( найвищий ступінь)

Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи,

підручник ст.76-77

Робота в парах ( Питання- Відповідь),

WB p54

fun, popular, hero, environment, young, old, person

Degrees of comparison big-bigger-the biggest, popular-more popular, the most popular, good-better-the best, bad-worse-the worst

Використовуємо ступені порівняння прикметників усно

EWB p 52, Ex.1, 2,3.

66

 

Let’s play ст.78

Розповідаємо про уподобання використовуючи дієслова love/like/enjoy/hate

Слухаємо та вимовляємо слова,

підручник ст.78

Гра в парах,

WB p55

cricket, tennis, cycling, easy, hard, baseball, ice hockey

Love/like/enjoy/

hate + ing

Розповідаємо про свої уподобання

EWB p 53, Ex.1, 2.

67

 

Project ст.79

Розповідаємо про улюбленого спортсмена

Читаємо текст та виконуємо завдання до нього,

підручник ст.79

Продукуємо речення на письмі,

WB p56

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукуємо прості речення на письмі, презентує проєкт в класі

Виконання проектної роботи.

68

 

Story time ст.80-81

Читаємо повчальну історію

Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи,

підручник ст.80-81

Обговорює моральну цінність історії,

WB p57

write, newspaper, article, cut down, protect, build

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Обговорює важливість захисту навколишнього середовища

EWB p 54, Ex.1, 2,3.

69

 

Phonics ст. 82

Правильно вимовляємо і читаємо слова

Співаємо,

підручник ст. 82

Називаємо та розпізнаємо звуки ow / əʊ /,

ow / aʊ  /,

WB p58

ow / əʊ /,

ow / aʊ /.

 

Правильно вимовляємота читаємо звуки ow / əʊ /,

ow / aʊ  /.

EWB p 55, Ex.1, 2.

70

 

Revision 6 ст. 83

Ставимо та відповідаємо  на запитання про улюблений вид спорту

Читаємо та виконуємо завдання. Слухаємо короткі діалоги та виконуємо завдання,

підручник ст. 83

Продукуємо речення на письмі,

WB p59

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставимо та відповідаємо  на запитання про улюблений вид спорту

EWB p 56, Ex.1, 2,3.

71

 

Now I can ст.84

Називаємо тварин, види спорту, вживає ступені порівняння прикметників

Читаємо короткі діалоги,

підручник ст.84

Називаємо тварин, види спорту, прикметники та дієслова.

WB p60

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називаємо тварин, види спорту, вживає ступені порівняння прикметників

EWB p 56, Ex.1, 2.

72

 

Smart world 3 ст. 85

Вивчаємо про визначні природні місця України та англомовних країн світу

Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи ст. 85

Продукуємо прості речення на письмі,

WB p61

Lake, high mountain, sand dune, kangaroo

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукуємо прості речення про визначні природні місця України

EWB p 58, Ex.1, 2.

73

 

Smart time 3 ст.86

Читаємо про природні катастрофи

Слухаємо та читаємо текст,

виконуємо дотекстові та післятекстові вправи,

підручник ст.86

Виконуємо справи,

WB p62

rock, Earth, land, building, destroy, underwater, wave, flood

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розуміє негативний вплив природних катастроф та Розповідаємо про них

EWB p 59, Ex.1.

74

 

Recycling Day ст.117

Розповідаємо про предмети, що підлягають переробці

Читаємо та виконуємо завдання,

підручник ст.117

Виконуємо усні вправи, Називаємо нові ЛО уроку.

glass, paper, metal, plastic

 

Виконуємо проєктну роботу за темою

Виконання проєктної роботи

75

 

Test 6

SMART_JUNIOR_4_TEST_6

*ПВМ

76

 

What’s the matter?

Що трапилось? ст. 87

Вивчаємо назви хвороб, Ставимо та відповідаємо  на питання про стан здоров’я

Аналіз Test 6

Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи,

підручник ст. 87

Робота в парах.

Продукуємо речення на письмі,

WB p63

headache, stomach ache, earache, toothache, sore throat, cough

What’s the matter? I’ve got a headache.

Ставимо та відповідаємо  на питання партнера

EWB p 60, Ex.1.

77

 

Smart kids ст.88-89

Вивчаємо модальне дієслово should для надання порад

Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи,

підручник ст.88-89

Робота в парах,

WB p64

break, fever, cut, bleed, cast, plaster, stay, hurt

Modal verbs should

Вживає модальне дієслово should, Ставимо та відповідаємо  на питання

EWB p 61, Ex.1.

78

 

Our world ст.90-91

Вивчаємо модальне дієслово should для надання порад що варто робити та що не варто робити

Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи,

підручник ст.90-91

Робота в парах,

WB p65

socket, matches, burn, oven, hob, stairs, fireplace, touch

shouldn’t

Вживає модальне дієслово should для надання порад

EWB p 62, Ex.1,2.

79

 

Let’s play ст. 92

Вивчаємо модальне дієслово should в питальних реченнях

Слухаємо та вимовляємо слова,

підручник ст. 92

Гра в парах,

WB p66

sunburn, jellyfish, sunscreen

Should I…?

Ставимо питання використовуючи модальне дієслово should

EWB p 63, Ex.1,2.

80

 

Project Art ст. 93

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Читаємо та виконуємо завдання,

підручник ст. 93

Презентує проєктну роботу в класі,

WB p67

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Презентація проектів в класі

Виконання проектної роботи.

81

 

Reading time ст. 94-95

Читаємо та обговорює текст

Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи,

підручник ст. 94-95

Виконуємо вправи,

WB p68

germs, microscope, soap, wet, dark, ill, tiny

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читаємо та виконуємо завдання в класі

EWB p 64, Ex.1,2.

82

 

Phonics ст.96

Правильно вимовляємо і читаємо слова

Співаємо,

підручник ст.96

Називаємо та розпізнаємо звуки ay, ai /eɪ /, i, ie /ai /.

WB p69

ay, ai /eɪ /, i, ie /ai /.

 

Правильно вимовляємота читаємо звуки ay, ai /eɪ /, i, ie /ai /.

EWB p 65 Ex.1,2,3.

83

 

Revision 7 ст. 97

Вживає модальне дієслово should, Ставимо та відповідаємо  на питання

Читаємо та виконуємо завдання,

підручник ст. 97

Робота в парах ( Питання-Відповідь)

WB p70

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Вживає модальне дієслово should, Ставимо та відповідаємо  на питання

EWB p 66, Ex.1,2,3.

84

 

Now I can ст. 98

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Читаємо короткі діалоги,

підручник ст. 98

Називаємо хвороби, предмети гігієни, предмети в будинку.

WB p71

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називаємо хвороби, предмети гігієни, вживає should/shouldn’t для надання порад

EWB p 67, Ex.1,2.

85

 

Test 7

SMART_JUNIOR_4_TEST_7

*ПВМ

86

 

Let’s welcome the holidays!

Канікули! ст. 99

Аналіз Test 7

Розповідаємо про плани на канікули вживаючи to be going to

Співаємо,

підручник ст. 99

Робота в парах,

Продукуємо прості речення на письмі,

WB p72

go camping, sleeping bag

I’m going to..

He’s going to..

We’re going…

Вживає to be going to на письмі та усно

EWB p 68, Ex.1,2.

87

 

Smart kids ст.100-101

Вивчаємо to be going to для подій в майбутньому

Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи,

підручник ст.100-101

Робота в парах,

WB p73

tired, chase, go fishing, squirrel

I’m going…, He, she, it is going to.., We, you, they aren’t going to…

Вживає to be going to для подій в майбутньому

EWB p 69, Ex.1,2.

88

 

Our world ст. 102-103

Ставимо та відповідаємо  на питання вживаючи to be going to

Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи,

підручник ст. 102-103

Робота в парах,

WB p74

ski resort, go skiing, make a snowman, go snowboarding, sea, pebbles

Is he going to…? Are you going to…?

Ставимо та відповідаємо  на питання партнера  вживаючи to be going to

EWB p 70, Ex.1,2.

89

 

Let’s play ст. 104

Вчимося  приймати та ввічливо відмовляти партнеру

Слухаємо та вимовляємо слова,

підручник ст. 104

Робота в парах ( Питання-Відповідь),

WB p75

stadium, go surfing, skatepark, clothes shop, florist’s

Would you like to…?

Вміє приймати та ввічливо відмовляти партнеру

EWB p 71, Ex.1,2.

90

 

Project ст. 104

Розповідаємо про літні канікули

Читаємо та

виконуємо завдання,

підручник ст. 104

Продукуємо прості речення про літні канікули,

WB p76

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукуємо речення на письмі про літні канікули

Виконуємо проектну роботу.

91

 

Story time ст. 106-107

Читаємо повчальну історію

Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи,

підручник ст. 106-107

Обговорює моральну цінність історії,

WB p77

ship, sailor, captain, dolphin, whale, shark

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Обговорює важливість пізнавати та відкривати для себе світ

EWB p 72, Ex.1,2,3.

92

 

Phonics ст. 108

Правильно вимовляємо і читаємо слова з невимовними звуками

Співаємо,

підручник ст. 108

виконуємо вправи,

WB p78

Silent gh, silent k

 

Правильно вимовляємо та читаємо звуки

EWB p 73, Ex.1,2.

93

 

Revision 8 ст.109

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Читаємо та виконуємо завдання

Слухаємо та виконуємо завдання,

підручник ст.109

Робота в парах ( Питання -Відповідь),

WB p79

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Вживаємо to be going to на письмі та усно

EWB p 74, Ex.1,2.

94

 

Now I can ст.110

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Читаємо короткі діалоги,

підручник ст.110

Називаємо дії, тварин, місця відпочинку, WB p80.

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називаємо дії, тварин, місця відпочинку.

EWB p 75, Ex.1,2.

95

 

Smart world 4 ст.111

Читаємо про святкування останнього дзвоника в Україні та англомовних країнах

Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи,

підручник ст.111

Продукуємо прості речення на письмі,

WB p81

last, bell, ceremony, award, decorate, celebrate

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукуємо прості речення на письмі про улюблені свята в Україні

EWB p 76, Ex.1,2.

96

 

Test 8

SMART_JUNIOR_4_TEST_8

*ПВМ

97

 

Smart time 4 ст.112

Читаємо про свята влітку в Україні та англомовних країнах

Аналіз Test 8

Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи,

підручник ст.112

 

parade, traditional costume, fireworks, barbecue

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідаємо про свята

EWB p 77, Ex.1,2.

98

 

Діагностувальна робота з аудіювання

 

 

 

 

 

 

99

 

Діагностувальна робота з говоріння

 

 

 

 

 

 

100

 

Діагностувальна робота з письма

 

 

 

 

 

 

101

 

Діагностувальна робота з читання

 

 

 

 

 

 

102

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

*ПВМ

103

 

Резервний урок

SMART_JUNIOR_4_TEST_5-8

*ПВМ

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Драба Діна
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
18 вересня
Переглядів
260
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку