КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ
Скорочення: *ПВМ – повторення вивченого матеріалу
*EWB - друкований робочий зошит. Косован О.
*WB – друкований робочий зошит. Мітчелл Г.
Дата уроку |
Тематика ситуативного спілкування |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання
|
|||||||
Сприймання на слух/ Зорове сприймання |
Усна/ Письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|||||||||
1 |
|
Первинний інструктаж з техніки безпеки, правила поведінки у навчальному кабінеті. Вступний урок Hello, ст. 5-6. Розповідаємо про себе, рахуємо від 1-100. |
Слухаємо та читаємо короткі діалоги, підручник ст.5-6 |
Парна робота. Називаємо цифри від 1-100 |
Sit down! Don’t stand up! Open your book, Don’t close your book. Numbers: 1-100 |
|
Ставимо і відповідаємо на прості запитання |
ПВМ |
||||
2 |
|
Вступний урок Hello, ст.7-8. Розповідаємо про свою сім’ю. |
Слухаємо та читаємо слова, підручник ст.7-8 |
Парна робота |
grandfather/grandad, grandmother/granny, father/dad, mother/mum, uncle, aunt, brother, sister, cousin, me. |
|
Ставимо і відповідаємо на прості запитання |
EWB p 3, Ex.1, 2. EWB p 4, Ex.3,4. |
||||
3 |
|
Where are you from? Звідки ти? ст.9 Ставимо та відповідаємо на запитання. |
Слухаємо пісню та виконуємо завдання, підручник ст.9
|
Співаємо. Парна робота Пишемо речення. WB p3 |
Ukraine, the UK, the USA, Mexico, Brazil, Korea, China |
I’m/ He’s/She’s/ We’re/You’re/ They’re |
Ставимо і відповідаємо на прості запитання |
EWB p 5, Ex.5,6. |
||||
4 |
|
Smart kids ст.10-11. Ставимо та відповідаємо на запитання |
Прослуховуємо та читаємо тексти, виконуємо після текстові вправи, підручник ст.10-11. |
Парна робота, WB p4
|
Ukraine-Ukrainian, the UK-British, the USA-American, Mexico-Mexican, Brazil-Brazilian, Korea- Korean, China-Chinese, city, town, village. |
Where are you from? Where do you live? |
Ставимо і відповідаємо на прості запитання |
EWB p 6, Ex.1 EWB p 7, Ex.1, 2. |
||||
5 |
|
Our world ст.12-13 Розповідаємо про щоденні справи |
Прослуховуємо та читаємо тексти, виконуємо завдання до тексту, підручник ст.12-13 |
Парна робота Пишемо про щоденні справи, WB p5 EWB p 7, Ex.1, 2. |
ice-skating rink, ice-skate, play chess, play football, go shopping, play computer games |
Adverbs of frequency always, usually, sometimes, never. |
Продукуємо прості речення з метою опису щоденних справ |
EWB p 8, Ex.1, 2, 3. |
||||
6 |
|
Let’s play ст.14 Ставимо та відповідаємо на запитання |
Слухаємо та вимовляємо слова, підручник ст.14 |
Парна робота Пишемо речення, WB p6 |
exercise, skateboard |
What are you doing? What is he doing? What is she doing? What are they doing? |
Ставимо та відповідаємо на запитання щодо щоденних справ |
EWB p 9, Ex.1, 2. |
||||
7 |
|
Project ст.15 Розповідаємо про себе та своє оточення |
Читаємо текст, підручник ст.15 |
Пишемо листа другу. WB p7 |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
WB p7 |
||||
8 |
|
Story time ст.16-17 Спілкуємось з однокласниками |
Прослуховуємо та читаємо короткі тексти, підручник ст.16-17 |
Обговорення моральної цінності історії, WB p8 |
new, scared, children, see |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукуємо прості речення щодо уподобань |
EWB p 10, Ex.1, 2,3. |
||||
9 |
|
Phonics ст.18 Правильно вимовляємо і читаємо слова |
Прослуховуємо та співаємо, підручник ст.18 |
Називаємо звуки s/s/, s/z/,es/iz/ WB p9 |
s/s/, s/z/,es/iz/ |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Правильно вимовляємота читаємо звуки s/s/, s/z/,es/iz/ |
EWB p 11, Ex.1, 2,3. |
||||
10 |
|
Revision 1 ст.19 Називаємо види спорту |
Прослуховуємо аудіо та виконуємо завдання, підручник ст.19 |
Парна робота Дайте відповіді на питання письмово WB p10 |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідаємо про свої уподобання та щоденні справи |
EWB p 12, Ex.1, 2. |
||||
11 |
|
Тест 1 |
SMART_JUNIOR_4_TEST_1 |
*ПВМ |
||||||||
12 |
|
Now I can ст.20 Називаємо національності, види дозвілля Аналіз Тест 1 |
Читаємо короткі діалоги, підручник ст.20 |
Називаємо національності, види дозвілля, WB p11 |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідаємо про свої уподобання та щоденні справи |
EWB p 13, Ex.1, 2. |
||||
13 |
|
It’s my life! Шкільне життя ст.21 Називаємо професії |
Співаємо пісню, підручник ст.21 |
Парна робота Пишемо речення про майбутню професію, WB p12 |
writer, police officer, astronaut, photographer |
What do you want to be when you grow up? I want to be a photographer. I want to be an astronaut. |
Ставимо та відповідаємо на запитання щодо вибору професії |
EWB p 14, Ex.1, 2. |
||||
14 |
|
Smart kids ст.22-23 Відповідаємо на питання партнера |
Слухаємо та читаємо діалоги, виконуємо завдання після тексту, підручник ст.22-23 |
Парна робота, Пишемо речення, WB p13 |
PE, art, maths, geography, social studies, history, timetable |
How often do you have geography? Once a week/ Twice a week/Three times a week/ every day. |
Ставимо та відповідаємо на запитання щодо розкладу уроків |
EWB p 15, Ex.1, 2. |
||||
15 |
|
Our world ст.24-25 Розповідаємо про власний будинок |
Слухаємо та читаємо текст. Виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст.24-25 |
Парна робота, WB p14 |
garage, balcony, upstairs/downstairs, rug, coffee table, above, below |
Where’s? prepositions of place inside, outside, here, there. |
Надає відповіді на запитання |
EWB p 16, Ex.1, 2. |
||||
16 |
|
Let’s play ст.26-27 Вчимося запрошувати на заходи та пропонувати зробити щось |
Слухаємо та повторює нові слова, підручник ст.26-27 |
Парна робота, WB p15 |
have a school party, have a fundraiser, have a fair, do a school play, do a musical, cafe |
Let’s do… |
Запрошує на захід та пропонує зробити щось |
EWB p 17, Ex.1, 2. |
||||
17 |
|
Project Art ст. 27 Вчимося писати запрошення на захід |
Читаємо текст про шкільний захід, підручник ст. 27 |
Виконуємо проєктну роботу Парна робота, WB p16 |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Презентує власне запрошення на захід в класі |
WB p16 |
||||
18 |
|
Story time Let’s have a fair! ст. 28-29 Читаємо про шкільний захід, мета якого надати благодійну допомогу |
Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст. 28-29 |
Групове обговорення моральної цінності історії, WB p17 |
country, put, collect, gym |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Обговорює важливість благодійних заходів |
EWB p 18, Ex.1, 2,3. |
||||
19 |
|
Phonics ст.30 Правильно вимовляємо і читаємо слова |
Співаємо, підручник ст.30 |
Називаємо звуки окремо та в складі слова ere/ɛə/, air /ɛə /, ear /ɛə /. WB p18 |
ere/ɛə/, air /ɛə /, ear /ɛə /. |
|
Правильно вимовляємота читаємо звуки ere/ɛə/, air /ɛə /, ear /ɛə /. |
EWB p 19, Ex.1, 2. |
||||
20 |
|
Revision 2 ст. 31 Розповідаємо про професії |
Прослуховуємо аудіо та виконуємо завдання, підручник ст. 31 |
Парна роботу, WB p19 |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Відповідаємо на питання партнера про вибір професії |
EWB p 20, Ex.1, 2. |
||||
21 |
|
Тест 2 |
SMART_JUNIOR_4_TEST_2 |
*ПВМ |
||||||||
22 |
|
Now I can ст.32 Розповідаємо про професії Аналіз Тест 2 |
Читаємо короткі діалоги, підручник ст.32 |
Називаємо професії, шкільні предмети, кімнати будинку, WB p20 |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називаємо професії, Розповідаємо про розклад уроків. Ставимо та відповідаємо на запитання. |
EWB p 21, Ex.1. |
||||
23 |
|
Smart World 1 ст.33 Розповідаємо про визначні місця свого міста |
Слухаємо та читаємо текст. Виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст.33 |
Пишемо речення про своє місто, WB p21 |
art gallery, opera, performance, market, castle |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідаємо про визначні місця свого міста |
EWB p 22, Ex.1, 2,3. |
||||
24 |
|
Smart time 1 ст.34 Розповідаємо про визначні місця країн світу |
Слухаємо та читаємо текст. Виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст.34 |
Пишемо речення про улюблене місто світу. WB p22 |
travel, capital city, huge, statue, tower, palace, tourist |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідаємо про визначні місця країн світу |
EWB p 23, Ex.1, 2,3. |
||||
25 |
|
Special days Halloween ст. 114 Розповідаємо про традиції святкування свята Хелловін |
Підручник ст. 114 |
Виконуємо усні вправи, Називаємо ЛО уроку, WB p84-85 |
monster, bat, hat, black cat, sweets |
|
Виконуємо проєктну роботу за темою |
Виконання проєктної роботи |
||||
26 |
|
In the past Події в минулому ст.35 |
Підручник ст.35 |
Відповідаємо на питання вікторини письмово Парна робота, WB p23 |
mummy, bandages, stomach, body, pyramid, dry, wrap, brain, face, Egypt- Egyptian |
Regular verbs paint-painted, dry-dried, wrap-wrapped, Irregular verbs be-was/were, put-put, take-took, make-made |
|
EWB p 24, Ex.1, 2,3. |
||||
27 |
|
Smart kids ст.36-37 |
Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст.36-37 |
Парна робота Пишемо речення про те, що робив вчора, WB p24 |
do a project, teach, draw, wake up |
Irregular verbs do-did, teach- taught, buy-bought, draw-drew, wake up-woke up Did you…? |
|
EWB p 25, Ex.1, 2. |
||||
28 |
|
Our world ст.38-39 |
Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст.38-39 |
Гра в парах, WB p25 |
treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb |
Irregular verbs go-went, see-saw, find-found, bite-bit How old …? How …? What …? |
|
EWB p 26, Ex.1, 2. |
||||
29 |
|
Let’s play ст.40 |
Читаємо текст та відповідаємо на питання, підручник ст.40 |
Робота в парах, WB p26 |
camel, hump, desert, speak, wig, celebration |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
EWB p 27, Ex.1, 2. |
||||
30 |
|
Project ст.41 |
Читаємо текст та виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст.41 |
Пишемо листа про подорож, WB p27 |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Виконання проєктної роботи |
||||
31 |
|
Story time ст.42-43 Читаємо повчальну історію |
Слухаємо та читаємо текст. Виконуємо дотекстові вправи, підручник ст.42-43 |
Групове обговорення моралі історії, WB p28 |
classmates, prince, ring |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
EWB p 28, Ex.1, 2,3. |
||||
32 |
|
Phonics ст.44 Правильно вимовляємо і читаємо слова |
Співаємо, підручник ст.44 |
Називаємо та розпізнаємо звуки ed/t/, ed/d/, ed/id/, WB p29 |
ed/t/, ed/d/, ed/id/ |
|
Правильно вимовляємота читаємо звуки ed/t/, ed/d/, ed/id/ |
EWB p 29, Ex.1, 2,3. |
||||
33 |
|
Revision 3 ст. 45 |
Читаємо та відповідаємо на питання. Слухаємо короткі діалоги та відповідаємо на питання, підручник ст. 45 |
Робота в парах ( питання-відповідь), WB p30 |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
EWB p 30, Ex.1, 2. |
||||
34 |
|
Тест 3 |
SMART_JUNIOR_4_TEST_3 |
*ПВМ |
||||||||
35 |
|
Now I can, ст.46 Аналіз Тест 3 |
Читаємо короткі діалоги, підручник ст.46 |
Називаємо частини тіла, країни та національність, щоденні справи, WB p31 |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
EWB p 31, Ex.1, 2. |
||||
36 |
|
Thanksgiving Day ст. 115 Розповідаємо про традиції святкування свята Дня Подяки |
Читаємо та виконуємо завдання, підручник ст. 115 |
Виконуємо усні вправи, Називаємо ЛО уроку, WB p84-85 |
toilet paper roll, brown marker, googly eyes |
|
Виконуємо проєктну роботу за темою |
Виконання проєктної роботи |
||||
37 |
|
Eating right Здорове харчування ст.47 Називаємо продукти харчування |
Співаємо пісню, підручник ст.47 |
Робота в парах Обирає будь-яку страву, Продукуємо речення на письмі. WB p32 |
peach, kiwi, basket, butter, fill |
What do you want to eat? What do we need? |
Називаємо інгредієнти у стравах |
EWB p 32, Ex.1, 2. |
||||
38 |
|
Smart kids ст.48-49 Називаємо продукти харчування та ємкості |
Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст.48-49 |
Робота в парах, WB p33 |
a bag of crisps, a carton of milk, a piece of cake, a box of cereal, a can of lemonade, a bottle of water, dessert. |
Some, any |
Розповідаємо про власний список покупок в супермаркеті |
EWB p 33, Ex.1, 2. |
||||
39 |
|
Our world ст.50-51 Розповідаємо про свій раціон харчування |
Читаємо та виконуємо письмове завдання, підручник ст.50-51 |
Робота в парах Питання-Відповідь, WB p34 |
a cup of tea, a bar of chocolate, a glass of milk, meal, hour |
How many/ How much? |
Використовуємо how much? how many? в усному мовленні. |
EWB p 34, Ex.1, 2,3. |
||||
40 |
|
Let’s play ст.52 Вивчаємо та використовуємо в усному мовленні how much/how many |
Слухаємо та вимовляємо слова, підручник ст.52 |
Гра в парах, WB p35 |
a slice of bread, yoghurt, bowl, plate, spoon, fork, knife |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Використовуємо how much? how many? в усному мовленні. |
EWB p 35, Ex.1, 2. |
||||
41 |
|
Project ст. 53 Розповідаємо про власний режим харчування |
Читаємо текст, дає відповіді на питання, підручник ст. 53 |
Пишемо про власний режим харчування, WB p36 |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукуємо короткі речення в письмовій формі про власний режим харчування, вживаючи лексику та граматику попередніх уроків |
Виконання проектної роботи. |
||||
42 |
|
Reading time ст. 54-55 Кулінарні фестивалі |
Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст. 54-55 |
Робота в парах ( Діалог), WB p37 |
visit, famous, musician, concert, amusement park rides |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Вміє робити замовлення їжі в закладах харчування |
EWB p 36, Ex.1, 2. |
||||
43 |
|
Phonics ст.56 Правильно вимовляємо і читаємо слова |
Співаємо, підручник ст.56 |
Називаємо та розпізнаємо звуки oi / ɔi /, oy /ɔi /, WB p38 |
oi / ɔi /, oy /ɔi / |
|
Правильно вимовляємота читаємо звуки oi / ɔi /, oy /ɔi / |
EWB p 37, Ex.1, 2. |
||||
44 |
|
Revision 4 ст. 57 Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст. 57 |
Робота в парах (Питання-Відповідь), WB p39 |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставимо та відповідаємо на загальні запитання |
EWB p 38, Ex.1, 2,3. |
||||
45 |
|
Test 4 |
SMART_JUNIOR_4_TEST_4 |
ПВМ |
||||||||
46 |
|
Now I can ст. 58 Повторення та узагальнення вивченого матеріалу Аналіз Тест 4 |
Читаємо короткі діалоги, підручник ст. 58 |
Називаємо продукти харчування, столові прибори, WB p40 |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називаємо продукти харчування, ємності, столові прибори, відповідаємо на питання how much/how many? |
EWB p 39, Ex.1, 2,3. |
||||
47 |
|
Smart World 2 ст. 59 Вивчаємо страви в англомовних країнах світу |
Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст. 59 |
Продукуємо прості речення про власний сніданок, WB p41 |
mushrooms, raisins, sausages |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукуємо речення про власний сніданок |
EWB p 40, Ex.1, 2. |
||||
48 |
|
Smart time 2 ст. 60 Дізнається про користь певних продуктів харчування |
Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст. 60 |
Продукуємо прості речення, WB p42 |
walnuts, strong, vitamin, heart, half |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називаємо корисні властивості продуктів харчування |
EWB p 41, Ex.1, 2. |
||||
49 |
|
Merry Christmas & Happy New Year ст. 116 Розповідаємо про традиції святкування Різдва та Нового Року |
Читаємо та виконуємо завдання, підручник ст. 116 |
Виконуємо усні вправи, Називаємо нові ЛО уроку, WB p43 |
scissors, colour markers, paper straw, hole puncher, glue |
|
Виконуємо проєктну роботу за темою, Розповідаємо про традиції святкування Різдва та Нового Року |
Виконання проєктної роботи |
||||
49 |
|
Діагностувальна робота з аудіювання |
|
|
|
|
|
|
||||
50 |
|
Діагностувальна робота з говоріння |
|
|
|
|
|
|
||||
51 |
|
Діагностувальна робота з письма |
|
|
|
|
|
|
||||
52 |
|
Діагностувальна робота з читання |
|
|
|
|
|
|
||||
53 |
|
Getting around Подорожі ст.61 Вживає наказовий спосіб |
Співаємо пісню, підручник ст.61 |
Пишемо правила поведінки на дорогах, WB p43 |
fasten your seat belt, helmet, handlebars, pavement, zebra crossing, stick your hand out of the window |
Наказовий спосіб Fasten your seat belt. Don’t stick your head out of the window. |
Вживає наказовий спосіб усно та на письмі |
EWB p 42, Ex.1, 2. |
||||
54 |
|
Smart kids ст.62-63 Вивчаємо питальні слова How…? How long…? What time…? |
Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст.62-63 |
Робота в парах ( Питання-Відповідь) Пишемо речення, WB p44 |
leave, arrive, bus stop |
How…? How long…? What time…? By bus/car/bike/train/plane. On foot. |
Ставимо та відповідаємо на питання партнера. |
EWB p 43, Ex.1, 2,3. |
||||
55 |
|
Our world ст. 64-65 Називаємо види транспорту |
Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст. 64-65 |
Продукуємо речення усно та на письмі, WB p45 |
motorbike, wheel, driver, taxi, comfortable, exciting, slow, snowmobile, warm |
Riding in tuk-tuks is fun! |
Називаємо види транспорту, Розповідаємо про зручність різних видів транспорту |
EWB p 44, Ex.1, 2,3. |
||||
56 |
|
Let’s play! ст. 66 Вживає how much в питальних реченнях |
Слухаємо та вимовляємо слова, підручник ст. 66 |
Гра в парах, WB p46 |
ticket, pounds/pence, cheap, expensive. |
How much? |
Вживає how much в питальних реченнях |
EWB p 45, Ex.1, 2. |
||||
57 |
|
Project Art ст.67 Розповідаємо про улюблений вид транспорту |
Читаємо та виконуємо завдання, підручник ст.67 |
Презентує проєктну роботу в класі, WB p47 |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Презентує проект в класі |
Виконання проектної роботи. |
||||
58 |
|
Story time ст. 68-69 Читаємо повчальну історію |
Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст. 68-69 |
Обговорює моральну цінність історії, WB p48 |
treasure hunt, team, classroom, clue, stripes |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Обговорює важливість вміти працювати в команді |
EWB p 46, Ex.1, 2,3. |
||||
59 |
|
Phonics ст. 70 Правильно вимовляємо і читаємо слова |
Співаємо, підручник ст. 70 |
Називаємо та розпізнаємо звуки ow /aʊ/, ou /aʊ /, WB p49 |
ow /aʊ/, ou /aʊ /. |
|
Правильно вимовляємо та читаємо звуки ow /aʊ/, ou /aʊ /. |
EWB p 47, Ex.1, 2,3. |
||||
60 |
|
Revision 5 ст. 71 Ставимо та відповідаємо на питання |
Читаємо та виконуємо завдання. Слухаємо короткі діалоги та виконуємо завдання, підручник ст. 71 |
Робота в парах ( Питання –Відповідь) WB p50 |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставимо та відповідаємо на питання партнера |
EWB p 48, Ex.1, 2,3. |
||||
61 |
|
Test 5 |
SMART_JUNIOR_4_TEST_5 |
*ПВМ |
||||||||
62 |
|
Now I can ст. 72 Повторення та узагальнення вивченого матеріалу Аналіз Тест 5 |
Читаємо короткі діалоги, підручник ст. 72 |
Називаємо прикметники, Називаємо спеціальне обладнання та слова пов’язані з безпекою на дорозі, WB p51 |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Вживає наказовий спосіб, Ставимо та відповідаємо на питання, Називаємо спеціальне обладнання та слова пов’язані з безпекою на дорозі. |
EWB p 49, Ex.1, 2. |
||||
63 |
|
That’s amazing! Фантастичний світ природи ст. 73 Дізнається цікаві факти про тварин, Вивчаємо ступені порівняння прикметників. Аналіз Test 5 |
Читаємо завдання вікторини, підручник ст. 73 |
Відповідаємо на питання вікторини письмово Робота в парах. Продукуємо речення на письмі, WB p52 |
Gorilla, panda, rhino, polar bear, heavy, weigh, metre (m), kilogram (kg) |
Comparisons strong-stronger, big-bigger, heavy-heavier, much/many-more |
Відповідаємо на питання партнера, Продукуємо речення на письмі порівнюючи тварин |
EWB p 50, Ex.1, 2. |
||||
64 |
|
Smart kids ст. 74-75 Вивчаємо ступені порівняння двоскладових прикметників |
Слухаємо та читаємо , підручник текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст. 74-75 |
Робота в парах Продукуємо речення на письмі, WB p53 |
bone, intelligent, dinosaur |
more…than |
Порівнює тварин, використовуємо ступені порівняння двоскладових прикметників |
EWB p 51, Ex.1, 2,3. |
||||
65 |
|
Our World ст.76-77 Вивчаємо ступені порівняння прикметників ( найвищий ступінь) |
Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст.76-77 |
Робота в парах ( Питання- Відповідь), WB p54 |
fun, popular, hero, environment, young, old, person |
Degrees of comparison big-bigger-the biggest, popular-more popular, the most popular, good-better-the best, bad-worse-the worst |
Використовуємо ступені порівняння прикметників усно |
EWB p 52, Ex.1, 2,3. |
||||
66 |
|
Let’s play ст.78 Розповідаємо про уподобання використовуючи дієслова love/like/enjoy/hate |
Слухаємо та вимовляємо слова, підручник ст.78 |
Гра в парах, WB p55 |
cricket, tennis, cycling, easy, hard, baseball, ice hockey |
Love/like/enjoy/ hate + ing |
Розповідаємо про свої уподобання |
EWB p 53, Ex.1, 2. |
||||
67 |
|
Project ст.79 Розповідаємо про улюбленого спортсмена |
Читаємо текст та виконуємо завдання до нього, підручник ст.79 |
Продукуємо речення на письмі, WB p56 |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукуємо прості речення на письмі, презентує проєкт в класі |
Виконання проектної роботи. |
||||
68 |
|
Story time ст.80-81 Читаємо повчальну історію |
Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст.80-81 |
Обговорює моральну цінність історії, WB p57 |
write, newspaper, article, cut down, protect, build |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Обговорює важливість захисту навколишнього середовища |
EWB p 54, Ex.1, 2,3. |
||||
69 |
|
Phonics ст. 82 Правильно вимовляємо і читаємо слова |
Співаємо, підручник ст. 82 |
Називаємо та розпізнаємо звуки ow / əʊ /, ow / aʊ /, WB p58 |
ow / əʊ /, ow / aʊ /. |
|
Правильно вимовляємота читаємо звуки ow / əʊ /, ow / aʊ /. |
EWB p 55, Ex.1, 2. |
||||
70 |
|
Revision 6 ст. 83 Ставимо та відповідаємо на запитання про улюблений вид спорту |
Читаємо та виконуємо завдання. Слухаємо короткі діалоги та виконуємо завдання, підручник ст. 83 |
Продукуємо речення на письмі, WB p59 |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставимо та відповідаємо на запитання про улюблений вид спорту |
EWB p 56, Ex.1, 2,3. |
||||
71 |
|
Now I can ст.84 Називаємо тварин, види спорту, вживає ступені порівняння прикметників |
Читаємо короткі діалоги, підручник ст.84 |
Називаємо тварин, види спорту, прикметники та дієслова. WB p60 |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називаємо тварин, види спорту, вживає ступені порівняння прикметників |
EWB p 56, Ex.1, 2. |
||||
72 |
|
Smart world 3 ст. 85 Вивчаємо про визначні природні місця України та англомовних країн світу |
Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи ст. 85 |
Продукуємо прості речення на письмі, WB p61 |
Lake, high mountain, sand dune, kangaroo |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукуємо прості речення про визначні природні місця України |
EWB p 58, Ex.1, 2. |
||||
73 |
|
Smart time 3 ст.86 Читаємо про природні катастрофи |
Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст.86 |
Виконуємо справи, WB p62 |
rock, Earth, land, building, destroy, underwater, wave, flood |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розуміє негативний вплив природних катастроф та Розповідаємо про них |
EWB p 59, Ex.1. |
||||
74 |
|
Recycling Day ст.117 Розповідаємо про предмети, що підлягають переробці |
Читаємо та виконуємо завдання, підручник ст.117 |
Виконуємо усні вправи, Називаємо нові ЛО уроку. |
glass, paper, metal, plastic |
|
Виконуємо проєктну роботу за темою |
Виконання проєктної роботи |
||||
75 |
|
Test 6 |
SMART_JUNIOR_4_TEST_6 |
*ПВМ |
||||||||
76 |
|
What’s the matter? Що трапилось? ст. 87 Вивчаємо назви хвороб, Ставимо та відповідаємо на питання про стан здоров’я Аналіз Test 6 |
Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст. 87 |
Робота в парах. Продукуємо речення на письмі, WB p63 |
headache, stomach ache, earache, toothache, sore throat, cough |
What’s the matter? I’ve got a headache. |
Ставимо та відповідаємо на питання партнера |
EWB p 60, Ex.1. |
||||
77 |
|
Smart kids ст.88-89 Вивчаємо модальне дієслово should для надання порад |
Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст.88-89 |
Робота в парах, WB p64 |
break, fever, cut, bleed, cast, plaster, stay, hurt |
Modal verbs should |
Вживає модальне дієслово should, Ставимо та відповідаємо на питання |
EWB p 61, Ex.1. |
||||
78 |
|
Our world ст.90-91 Вивчаємо модальне дієслово should для надання порад що варто робити та що не варто робити |
Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст.90-91 |
Робота в парах, WB p65 |
socket, matches, burn, oven, hob, stairs, fireplace, touch |
shouldn’t |
Вживає модальне дієслово should для надання порад |
EWB p 62, Ex.1,2. |
||||
79 |
|
Let’s play ст. 92 Вивчаємо модальне дієслово should в питальних реченнях |
Слухаємо та вимовляємо слова, підручник ст. 92 |
Гра в парах, WB p66 |
sunburn, jellyfish, sunscreen |
Should I…? |
Ставимо питання використовуючи модальне дієслово should |
EWB p 63, Ex.1,2. |
||||
80 |
|
Project Art ст. 93 Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Читаємо та виконуємо завдання, підручник ст. 93 |
Презентує проєктну роботу в класі, WB p67 |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Презентація проектів в класі |
Виконання проектної роботи. |
||||
81 |
|
Reading time ст. 94-95 Читаємо та обговорює текст |
Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст. 94-95 |
Виконуємо вправи, WB p68 |
germs, microscope, soap, wet, dark, ill, tiny |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читаємо та виконуємо завдання в класі |
EWB p 64, Ex.1,2. |
||||
82 |
|
Phonics ст.96 Правильно вимовляємо і читаємо слова |
Співаємо, підручник ст.96 |
Називаємо та розпізнаємо звуки ay, ai /eɪ /, i, ie /ai /. WB p69 |
ay, ai /eɪ /, i, ie /ai /. |
|
Правильно вимовляємота читаємо звуки ay, ai /eɪ /, i, ie /ai /. |
EWB p 65 Ex.1,2,3. |
||||
83 |
|
Revision 7 ст. 97 Вживає модальне дієслово should, Ставимо та відповідаємо на питання |
Читаємо та виконуємо завдання, підручник ст. 97 |
Робота в парах ( Питання-Відповідь) WB p70 |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Вживає модальне дієслово should, Ставимо та відповідаємо на питання |
EWB p 66, Ex.1,2,3. |
||||
84 |
|
Now I can ст. 98 Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Читаємо короткі діалоги, підручник ст. 98 |
Називаємо хвороби, предмети гігієни, предмети в будинку. WB p71 |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називаємо хвороби, предмети гігієни, вживає should/shouldn’t для надання порад |
EWB p 67, Ex.1,2. |
||||
85 |
|
Test 7 |
SMART_JUNIOR_4_TEST_7 |
*ПВМ |
||||||||
86 |
|
Let’s welcome the holidays! Канікули! ст. 99 Аналіз Test 7 Розповідаємо про плани на канікули вживаючи to be going to |
Співаємо, підручник ст. 99 |
Робота в парах, Продукуємо прості речення на письмі, WB p72 |
go camping, sleeping bag |
I’m going to.. He’s going to.. We’re going… |
Вживає to be going to на письмі та усно |
EWB p 68, Ex.1,2. |
||||
87 |
|
Smart kids ст.100-101 Вивчаємо to be going to для подій в майбутньому |
Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст.100-101 |
Робота в парах, WB p73 |
tired, chase, go fishing, squirrel |
I’m going…, He, she, it is going to.., We, you, they aren’t going to… |
Вживає to be going to для подій в майбутньому |
EWB p 69, Ex.1,2. |
||||
88 |
|
Our world ст. 102-103 Ставимо та відповідаємо на питання вживаючи to be going to |
Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст. 102-103 |
Робота в парах, WB p74 |
ski resort, go skiing, make a snowman, go snowboarding, sea, pebbles |
Is he going to…? Are you going to…? |
Ставимо та відповідаємо на питання партнера вживаючи to be going to |
EWB p 70, Ex.1,2. |
||||
89 |
|
Let’s play ст. 104 Вчимося приймати та ввічливо відмовляти партнеру |
Слухаємо та вимовляємо слова, підручник ст. 104 |
Робота в парах ( Питання-Відповідь), WB p75 |
stadium, go surfing, skatepark, clothes shop, florist’s |
Would you like to…? |
Вміє приймати та ввічливо відмовляти партнеру |
EWB p 71, Ex.1,2. |
||||
90 |
|
Project ст. 104 Розповідаємо про літні канікули |
Читаємо та виконуємо завдання, підручник ст. 104 |
Продукуємо прості речення про літні канікули, WB p76 |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукуємо речення на письмі про літні канікули |
Виконуємо проектну роботу. |
||||
91 |
|
Story time ст. 106-107 Читаємо повчальну історію |
Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст. 106-107 |
Обговорює моральну цінність історії, WB p77 |
ship, sailor, captain, dolphin, whale, shark |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Обговорює важливість пізнавати та відкривати для себе світ |
EWB p 72, Ex.1,2,3. |
||||
92 |
|
Phonics ст. 108 Правильно вимовляємо і читаємо слова з невимовними звуками |
Співаємо, підручник ст. 108 |
виконуємо вправи, WB p78 |
Silent gh, silent k |
|
Правильно вимовляємо та читаємо звуки |
EWB p 73, Ex.1,2. |
||||
93 |
|
Revision 8 ст.109 Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Читаємо та виконуємо завдання Слухаємо та виконуємо завдання, підручник ст.109 |
Робота в парах ( Питання -Відповідь), WB p79 |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Вживаємо to be going to на письмі та усно |
EWB p 74, Ex.1,2. |
||||
94 |
|
Now I can ст.110 Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Читаємо короткі діалоги, підручник ст.110 |
Називаємо дії, тварин, місця відпочинку, WB p80. |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називаємо дії, тварин, місця відпочинку. |
EWB p 75, Ex.1,2. |
||||
95 |
|
Smart world 4 ст.111 Читаємо про святкування останнього дзвоника в Україні та англомовних країнах |
Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст.111 |
Продукуємо прості речення на письмі, WB p81 |
last, bell, ceremony, award, decorate, celebrate |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукуємо прості речення на письмі про улюблені свята в Україні |
EWB p 76, Ex.1,2. |
||||
96 |
|
Test 8 |
SMART_JUNIOR_4_TEST_8 |
*ПВМ |
||||||||
97 |
|
Smart time 4 ст.112 Читаємо про свята влітку в Україні та англомовних країнах Аналіз Test 8 |
Слухаємо та читаємо текст, виконуємо дотекстові та післятекстові вправи, підручник ст.112 |
|
parade, traditional costume, fireworks, barbecue |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідаємо про свята |
EWB p 77, Ex.1,2. |
||||
98 |
|
Діагностувальна робота з аудіювання |
|
|
|
|
|
|
||||
99 |
|
Діагностувальна робота з говоріння |
|
|
|
|
|
|
||||
100 |
|
Діагностувальна робота з письма |
|
|
|
|
|
|
||||
101 |
|
Діагностувальна робота з читання |
|
|
|
|
|
|
||||
102 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
*ПВМ |
||||
103 |
|
Резервний урок |
SMART_JUNIOR_4_TEST_5-8 |
*ПВМ |
||||||||