ХІД ГРИ Вихователь питає у дітей чи вміють вони лічити, якщо не вміють то в цьому нам допоможуть кольорові палички. У кожної палички є своє ім’я. Той, хто довідається про імена всіх паличок, легко і швидко навчиться лічити. Ім’я найкоротшої білої палички один (вихователь показує цю паличку). Як же довідатись про імена решти паличок?. Потрібно кожну наступну паличку виміряти за допомогою білої. Кількість білих паличок підкаже ім’я наступної палички. Вихователь пропонує дітям дізнатись ім’я рожевої палички. Для цього потрібно із білих паличок скласти паличку такої самої довжини як рожева. Кільки білих паличок знадобилося?. Отже із двох білих паличок можна скласти одну рожеву ім’я її - два, що означає цифру «2». Так само визначаються «імена» решти кольорів паличок.
«МАНДРІВКА НА ПОЇЗДІ»Мета: вчити дітей відбирати палички потрібного кольору та числового значення за словесною вказівкою, розвивати окомір, закріпити поняття «який по рахунку» та вміння орієнтуватися в просторі, вчити вирішувати завдання самостійно. Матеріал: набір кольорових паличок, силует потяга.
ХІД ГРИ Діти чи любите ви мандрувати?. Тоді відгадайте на чому ми відправимось у мандрівку: В полі драбина лежить Будинок по драбині біжить (Поїзд)-То ж давайте підготуємо свої поїзда у дорогу. Складіть поїзд із паличок – вагонів від найкоротшої до найдовшої.-виклали? Поїхали. Педагог пропонує дітям відповісти на запитання: -скільки всього вагонів?-яким по рахунку стоїть блакитний вагон?-якого кольору четвертий вагон?-який по рахунку вагон,що стоїть між білим і світло-зеленим?-якого кольору вагон лівіший жовтого? Правіший фіолетового?
Гра «Змійка»Мета: Вчити дітей складати групу з окремих предметів. Закріплювати поняття «один» і «багато». Вчити порівнювати предмети по довжині, позначити словами результат порівняння:довше, коротше, рівні за довжиною. Матеріал: Кольорові палички Кюізенера, 4 рожевих та 4 блакитних паличок.
Хід гри: Діти сидять парами, навпроти один одного. В однієї дитини 4 рожеві палички, в іншого 4 блакитні. Вихователь пропонує викласти на столі змійку. Запитати дітей:- Якого кольору палички?- Скільки рожевих паличок?- Скільки блакитних?- Покажіть довжину вашої змійки.- Чия змійка довша?- Чия коротша?