Вчити знаходити предмет відповідного кольору, закріплювати розрізнення кольору.
Спираючись на основні показники ми підібрали кілька ігор для визначення рівня розвитку сенсорного сприйняття.
Для називання кольору - гра "Назви якого кольору"
Для розрізнення кольору - гра "Знайди той самий"
Для сприйняття об'ємних фігур "Цікава коробка"
Для сприйняття плоских геометричних фігур - гра "Розклади фігури"
Для називання розміру - гра "Великий і маленький"
Для обліку величини - гра "Склади пірамідку"
Завдання перше: "Назви якого кольору"
Мета: виявити рівень оволодіння назвою чотирьох основних кольорів (червоний, жовтий, зелений, синій).
Матеріал: набір іграшок з відповідною забарвленням.
Проведення: педагог показує іграшку і питає: "Скажи, якого вона кольору?". Завдання виявляє правильність називання дитиною чотирьох основних кольорів.
Завдання друге: "Знайди той самий"
Мета: виявлення ступеня орієнтування дитини в семи кольорах спектру, знаходження за зразком, на прохання дорослого.
Матеріал: кубики, пофарбовані в сім кольорів спектру.
Проведення: педагог пропонує дитині побудувати башту з кубиків. Він бере один кубик певного кольору і пропонує дитині знайти такий же. Дитина з безлічі кубиків повинен знайти і дати педагогові кубик заданого кольору.
У процесі гри виявляється розуміння і орієнтування дитини в семи кольорах спектру.
Завдання третє: гра з "Цікава коробкою"
Мета: виявлення орієнтування дитини в конфігурації об'ємних геометричних фігур (підбір до відповідних за формою отворам).
Матеріал: коробка з отворами і набір об'ємних геометричних фігур.
Проведення: педагог звертає увагу дитини на коробку і каже: "Подивися, який у мене є будиночок. У ньому живуть різні фігурки, ось вони вийшли погуляти" (висипає фігури з коробки і закриває кришку). Дитині надається можливість доторкнутися фігури руками, подивитися на них. Потім педагог пропонує повернути фігурки в будиночок, і звертає увагу на те, що у кожної фігури своя двері і що в будиночок він може потрапити тільки через свої двері.
У процесі гри виявляється вміння дитини орієнтуватися в конфігурації об'ємних фігур.
Завдання четверте: гра "Розклади фігури"
Мета: визначення умінь дитини підбирати плоскі геометричні фігури за зразком.
Матеріал: набір плоских геометричних фігур (коло, квадрат, трикутник), аркуші з зображенням цих фігур - "будиночки".
Проведення: педагог пропонує дитині розкласти фігури по своїм "будиночках".
Завдання п'яте: гра "Великий і маленький"
Мета: виявлення умінь дитину знаходити і називати великий, маленький предмет.
Матеріал: парні картинки із зображенням одного предмета, але різні за величиною, 2 коробки: велика і маленька.
Проведення: педагог пропонує розкласти картинки по коробках, при цьому ставить дитині питання про величину предмета.
Завдання шосте: гра "Склади пірамідку"
Мета: визначення вміння дитини збирати пірамідку з 4-5 кілець по малюнку (за спаданням розміру).
Матеріал: картка, поділена навпіл, в одному кінці зразок пірамідки, інша сторона порожня. Кільця такі ж як на зразку.
Проведення: педагог показує дитині картка, розглядає пірамідку і пропонує на порожній стороні викласти таку ж.
У процесі виконання визначається вміння дитини викладати за зразком з урахуванням зменшення розміру.