Ігри із сенсорного виховання

Про матеріал

Вчити знаходити предмет відповідного кольору, закріплювати розрізнення кольору. Вчити підбирати предмет, відповідний формою і кольором.Вчити підбирати предмети, відповідні за величиною.Вчити збирати ціле з частин геометричних фігур.

Перегляд файлу

Спираючись на основні показники ми підібрали кілька ігор для визначення рівня розвитку сенсорного сприйняття.

 

Для називання кольору - гра "Назви якого кольору"

 

Для розрізнення кольору - гра "Знайди той самий"

 

Для сприйняття об'ємних фігур "Цікава коробка"

 

Для сприйняття плоских геометричних фігур - гра "Розклади фігури"

 

Для називання розміру - гра "Великий і маленький"

 

Для обліку величини - гра "Склади пірамідку"

 

Завдання перше: "Назви якого кольору"

 

Мета: виявити рівень оволодіння назвою чотирьох основних кольорів (червоний, жовтий, зелений, синій).

 

Матеріал: набір іграшок з відповідною забарвленням.

 

Проведення: педагог показує іграшку і питає: "Скажи, якого вона кольору?". Завдання виявляє правильність називання дитиною чотирьох основних кольорів.

 

Завдання друге: "Знайди той самий"

 

Мета: виявлення ступеня орієнтування дитини в семи кольорах спектру, знаходження за зразком, на прохання дорослого.

 

Матеріал: кубики, пофарбовані в сім кольорів спектру.

 

Проведення: педагог пропонує дитині побудувати башту з кубиків. Він бере один кубик певного кольору і пропонує дитині знайти такий же. Дитина з безлічі кубиків повинен знайти і дати педагогові кубик заданого кольору.

У процесі гри виявляється розуміння і орієнтування дитини в семи кольорах спектру.

 

Завдання третє: гра з "Цікава коробкою"

 

Мета: виявлення орієнтування дитини в конфігурації об'ємних геометричних фігур (підбір до відповідних за формою отворам).

Матеріал: коробка з отворами і набір об'ємних геометричних фігур.

Проведення: педагог звертає увагу дитини на коробку і каже: "Подивися, який у мене є будиночок. У ньому живуть різні фігурки, ось вони вийшли погуляти" (висипає фігури з коробки і закриває кришку). Дитині надається можливість доторкнутися фігури руками, подивитися на них. Потім педагог пропонує повернути фігурки в будиночок, і звертає увагу на те, що у кожної фігури своя двері і що в будиночок він може потрапити тільки через свої двері.

У процесі гри виявляється вміння дитини орієнтуватися в конфігурації об'ємних фігур.

 

Завдання четверте: гра "Розклади фігури"

 

Мета: визначення умінь дитини підбирати плоскі геометричні фігури за зразком.

 

Матеріал: набір плоских геометричних фігур (коло, квадрат, трикутник), аркуші з зображенням цих фігур - "будиночки".

 

Проведення: педагог пропонує дитині розкласти фігури по своїм "будиночках".

 

Завдання п'яте: гра "Великий і маленький"

 

Мета: виявлення умінь дитину знаходити і називати великий, маленький предмет.

 

Матеріал: парні картинки із зображенням одного предмета, але різні за величиною, 2 коробки: велика і маленька.

 

Проведення: педагог пропонує розкласти картинки по коробках, при цьому ставить дитині питання про величину предмета.

 

Завдання шосте: гра "Склади пірамідку"

 

Мета: визначення вміння дитини збирати пірамідку з 4-5 кілець по малюнку (за спаданням розміру).

 

Матеріал: картка, поділена навпіл, в одному кінці зразок пірамідки, інша сторона порожня. Кільця такі ж як на зразку.

 

Проведення: педагог показує дитині картка, розглядає пірамідку і пропонує на порожній стороні викласти таку ж.

У процесі виконання визначається вміння дитини викладати за зразком з урахуванням зменшення розміру.

 

 

doc
Додав(-ла)
Замелюк Марія
Додано
9 грудня 2018
Переглядів
1967
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку