Матеріал складається з презентації і музичного супроводу. Презентація містить теоретичний матеріал про доцільність використання цеглиног ЛЕГО для роботи з учнями початкових класів, фізкультхвилинки, ігри, вправи.
ІГРИ ТА ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКИ З ШІСТЬМА ЦЕГЛИНКАМИ ЛЕГО ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ Підготувала вчитель поч. класів Нестер Л. О.
Номер слайду 2
20 березня 2018 року підписано меморандум між Міністерством освіти і науки України та The Lego Foundation. Українські школи отримали набори з шести цеглинок Lego Duplo.«Шість цеглинок» - це практичний інструмент та дієвий засіб, який дає змогу реалізувати ігрові та діяльнісні методи навчання у початковій школі.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
МИ УСІ ПІДЕМ НАПРАВОМи усі підем направо – 1,2,3. Ну а потім всі наліво - 1, 2, 3. Ми у коло всі зійдемось – 1, 2, 3. Ну а потім розійдемось – 1, 2, 3. Ручки вгору піднімаєм – 1, 2, 3. Ну а потім опускаєм – 1, 2, 3. Трішки сильно покружляєм – 1, 2, 3.І легенько пострибаєм – 1, 2, 3.
Номер слайду 5
Візьму у праву руку, Сьогодні не зіб’юсь. З’єднаю дві долоньки, З сусідом поділюсь
Номер слайду 6
Диби-диби-диби-диб. Пішла баба по гриби,А дід по опеньки. В неділю раненько.20 і, 21 і…
Номер слайду 7
ДОЩ ІДЕЗнову хмари крутяться,Дощ іде по вулицях. Під дощем по вулиціРазом ми йдемо. Не журися друже –Дощ іде байдуже. Тепле сонце, теплий день. Розвеселимо. Крап-крап – хлюпотить,Тук-тук – стукотить, Чом ти,сірий дощику,Вулицю залив?
Номер слайду 8
Рейси-рейси, шпали-шпалиЇхав поїзд із Полтави. А у лісі звірі бігали щосили. Зайчик стриб-стриб. Ведмедик тупу-тупу. Суне сірий вовк,Зайчик заховався за пеньок.
Номер слайду 9
Гра «Сонце, камінь, вітер»
Номер слайду 10
ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКАПальчик, пальчик тук-тук тук,По цеглиночці стук-стук. Плесь-плесь, раз-два-три, Ти цеглиночку бери.Її другу передай. Гру спочатку починай.
Номер слайду 11
На небі світить сонечко,Травичка хай росте. Пливе хмаринка в небіІ річка хай тече. Любов’ю все зігріємо, У дружбі краще жить. Ми до вершин крокуємо,Хай нам усім щастить!
Номер слайду 12
МАЛЮЄМО ВЕСНУУ правому верхньому куточку виглянуло жовтеньке сонечко. У нижньому правому куточку задзвенів синій струмочок. У нижньому лівому куточку з’явилася перша зелена травичка. А на ній перші блакитні проліски. Біля синього струмочка виріс червоний тюльпан. А на нього сів оранжевий метелик.
Номер слайду 13
Номер слайду 14
МАЛЮЄМО ОСІНЬБіля синьої річки виросла травичка. А на ній червоні квіти. Осінь наступає – листя опадає. В небі голубому сонечко сіяє.
Номер слайду 15
ВПРАВИ З ЦЕГЛИНКАМИ LEGOВізьміть 4 цеглинки, розкладіть їх горизонтально. Середньостатистичне горизонтальне поле зору людини
Номер слайду 16
Додайте по одній цеглинці на початку і вкінці ряду. Порахуйте, запам’ятайте порядок розміщення кольорів. Що нам нагадують цеглинки?Розділіть цеглинки на 2 частини,умовно провівши лінію посередині. Скільки цеглинок зліва? А справа?
Номер слайду 17
Візьміть лівою рукою першу цеглинку, а правою – останню. Одночасно обома руками, перетинаючи середню лінію, переставте цеглинки. А тепер 2і 5. 3 і 4. Помаранчеву і зелену. Блакитну та жовту. Червоною поділіться з сусідом. Чому так важливо перетинати середню лінію?
Номер слайду 18
Згадайте порядок кольорів, які були на початку. Викладіть у тій послідовності. Одночасно двома руками створіть 2 вежі, щоб за висотою вони були одинакові. По скільки цеглинок у кожній?Тільки лівою рукою зробіть так, щоб перша була вища за другу. Тільки лівою рукою зробіть так, щоб утворилися три одинакові вежі. По скільки цеглинок у кожній?Обома руками перемістіть цеглинки так, щоб 1 вежа була нижча за другу, але вища за третю.
Номер слайду 19
ІНДИВІДУАЛЬНІ, ПАРНІ, ГРУПОВІ ІГРИ З LEGOХТО ЦЕ? ( в парах) Об’єднайтеся у пари, викладіть 2-D зображення тварини. Здогадайтесь, хто це?
Номер слайду 20
ПОБУДУЙ ЗА ЗРАЗКОМ (3-D моделювання індивідуально або в парах)1 група2 група
Номер слайду 21
ЗАПАМ’ЯТАЙКА
Номер слайду 22
ЗІПСОВАНИЙ ТЕЛЕФОН (в групі по 4)Перший гравець складає вежу з трьох цеглинок так, щоб інші не бачили. Тихенько на вушко передає послідовність кольорів другому гравцю. Другий – третьому і т.д. Останній гравець будує вежу, відтворюючи той порядок, який почув. Порівнюємо результати. Секретне послання (в групі по 4)Один гравець з групи будує послідовність із трьох цеглинок. Інші її відтворюють
Номер слайду 23
= 915 109 764
Номер слайду 24
Розвиток виконавчої функції мозку. Оперативна пам’ять. Самоконтроль. Ментальнагнучкість