Ігри та фізкультхвилинки з LEGO SIX BRICKS

Про матеріал
Матеріал складається з презентації і музичного супроводу. Презентація містить теоретичний матеріал про доцільність використання цеглиног ЛЕГО для роботи з учнями початкових класів, фізкультхвилинки, ігри, вправи.
Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ІГРИ ТА ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКИ З ШІСТЬМА ЦЕГЛИНКАМИ ЛЕГО ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ Підготувала вчитель поч. класів Нестер Л. О.

Номер слайду 2

20 березня 2018 року підписано меморандум між Міністерством освіти і науки України та The Lego Foundation. Українські школи отримали набори з шести цеглинок Lego Duplo.«Шість цеглинок» - це практичний інструмент та дієвий засіб, який дає змогу реалізувати ігрові та діяльнісні методи навчання у початковій школі.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

МИ УСІ ПІДЕМ НАПРАВОМи усі підем направо – 1,2,3. Ну а потім всі наліво - 1, 2, 3. Ми у коло всі зійдемось – 1, 2, 3. Ну а потім розійдемось – 1, 2, 3. Ручки вгору піднімаєм – 1, 2, 3. Ну а потім опускаєм – 1, 2, 3. Трішки сильно покружляєм – 1, 2, 3.І легенько пострибаєм – 1, 2, 3.

Номер слайду 5

Візьму у праву руку, Сьогодні не зіб’юсь. З’єднаю дві долоньки, З сусідом поділюсь

Номер слайду 6

Диби-диби-диби-диб. Пішла баба по гриби,А дід по опеньки. В неділю раненько.20 і, 21 і…

Номер слайду 7

ДОЩ ІДЕЗнову хмари крутяться,Дощ іде по вулицях. Під дощем по вулиціРазом ми йдемо. Не журися друже –Дощ іде байдуже. Тепле сонце, теплий день. Розвеселимо. Крап-крап – хлюпотить,Тук-тук – стукотить, Чом ти,сірий дощику,Вулицю залив?

Номер слайду 8

Рейси-рейси, шпали-шпалиЇхав поїзд із Полтави. А у лісі звірі бігали щосили. Зайчик стриб-стриб. Ведмедик тупу-тупу. Суне сірий вовк,Зайчик заховався за пеньок.

Номер слайду 9

Гра «Сонце, камінь, вітер»

Номер слайду 10

ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКАПальчик, пальчик тук-тук тук,По цеглиночці стук-стук. Плесь-плесь, раз-два-три, Ти цеглиночку бери.Її другу передай. Гру спочатку починай.

Номер слайду 11

На небі світить сонечко,Травичка хай росте. Пливе хмаринка в небіІ річка хай тече. Любов’ю все зігріємо, У дружбі краще жить. Ми до вершин крокуємо,Хай нам усім щастить!

Номер слайду 12

МАЛЮЄМО ВЕСНУУ правому верхньому куточку виглянуло жовтеньке сонечко. У нижньому правому куточку задзвенів синій струмочок. У нижньому лівому куточку з’явилася перша зелена травичка. А на ній перші блакитні проліски. Біля синього струмочка виріс червоний тюльпан. А на нього сів оранжевий метелик.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

МАЛЮЄМО ОСІНЬБіля синьої річки виросла травичка. А на ній червоні квіти. Осінь наступає – листя опадає. В небі голубому сонечко сіяє.

Номер слайду 15

ВПРАВИ З ЦЕГЛИНКАМИ LEGOВізьміть 4 цеглинки, розкладіть їх горизонтально. Середньостатистичне горизонтальне поле зору людини

Номер слайду 16

Додайте по одній цеглинці на початку і вкінці ряду. Порахуйте, запам’ятайте порядок розміщення кольорів. Що нам нагадують цеглинки?Розділіть цеглинки на 2 частини,умовно провівши лінію посередині. Скільки цеглинок зліва? А справа?

Номер слайду 17

Візьміть лівою рукою першу цеглинку, а правою – останню. Одночасно обома руками, перетинаючи середню лінію, переставте цеглинки. А тепер 2і 5. 3 і 4. Помаранчеву і зелену. Блакитну та жовту. Червоною поділіться з сусідом. Чому так важливо перетинати середню лінію?

Номер слайду 18

Згадайте порядок кольорів, які були на початку. Викладіть у тій послідовності. Одночасно двома руками створіть 2 вежі, щоб за висотою вони були одинакові. По скільки цеглинок у кожній?Тільки лівою рукою зробіть так, щоб перша була вища за другу. Тільки лівою рукою зробіть так, щоб утворилися три одинакові вежі. По скільки цеглинок у кожній?Обома руками перемістіть цеглинки так, щоб 1 вежа була нижча за другу, але вища за третю.

Номер слайду 19

ІНДИВІДУАЛЬНІ, ПАРНІ, ГРУПОВІ ІГРИ З LEGOХТО ЦЕ? ( в парах) Об’єднайтеся у пари, викладіть 2-D зображення тварини. Здогадайтесь, хто це?

Номер слайду 20

ПОБУДУЙ ЗА ЗРАЗКОМ (3-D моделювання індивідуально або в парах)1 група2 група

Номер слайду 21

ЗАПАМ’ЯТАЙКА

Номер слайду 22

ЗІПСОВАНИЙ ТЕЛЕФОН (в групі по 4)Перший гравець складає вежу з трьох цеглинок так, щоб інші не бачили. Тихенько на вушко передає послідовність кольорів другому гравцю. Другий – третьому і т.д. Останній гравець будує вежу, відтворюючи той порядок, який почув. Порівнюємо результати. Секретне послання (в групі по 4)Один гравець з групи будує послідовність із трьох цеглинок. Інші її відтворюють

Номер слайду 23

= 915 109 764

Номер слайду 24

Розвиток виконавчої функції мозку. Оперативна пам’ять. Самоконтроль. Ментальнагнучкість

Номер слайду 25

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ !

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Враженко Лариса
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Овеченко Тамара
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Фоміна Світлана
    Дякую! Цікавий матеріал.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
11 березня 2020
Переглядів
7034
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку