Ігри та розваги на воді

Про матеріал
Ігри на воді допомагають вирішувати ряд педагогічних завдань. Гра виховує вольові якості дитини, почуття товариства і колективізму. Розвиваючи і зміцнюючи організм, вона закріплює і удосконалює навички плавання. Підвищуючи емоційність заняття, гра використовується як відпочинок і розвага.
Перегляд файлу

Ігри та розваги на воді

 

Риба і сіті

Вибирають двох ведучих. Гравці заходять по пояс і розпливаються в різні сторони.

За сигналом вожатого ведучі, тримаючись за руки, починають «ловити рибу», намагаючись упіймати кого-небудь із гравців. Полоненим вважається той, навколо кого ведучі зімкнуть руки і опустять їх на воду.

Полонений приєднується до ведучих. Таким чином розміри сіті збільшуються. Закінчується гра тоді, коли вся «риба» буде виловлена.

 

Боротьба за м'яч

На площі, відведеній для гри, в довільному порядку розташовуються дві команди. У однієї — великий гумовий м'яч.

За сигналом вожатого гравці цієї команди починають кидати одне одному м'яч так, щоб уберегти його від суперників, які намагаються забрати м'яч. Гра триває три-п'ять хвилин. Після перерви гру починає інша команда. Перемагає та команда, яка довше володіла м'ячем.

 

Закинь м'яч

Місце, огороджене для цієї гри, ділиться мотузками (або прапорцями) на три поля.

У грі беруть участь дві команди, кожна з них шикується в шеренгу на середньому полі, вздовж мотузок. Поле, що розкинулося позаду команди, вважається його територією.

Вожатий подає умовний сигнал і кидає великий гумовий м'яч в центр середнього поля. Завдання команд — заволодіти м'ячем і перекинути його на територію противників, які у свою чергу захищаються, відбиваючи м'яч руками.

Гра триває три-п'ять хвилин. Виграє команда, яка частіше закидала м'яч на чужу територію.

 

Каруселі

Учасники гри стають у коло і розподіляються на перший-другий. Другі номери беруть за руки своїх сусідів, які стоять праворуч і ліворуч, лягають спинами на поверхню води, а ноги зводять у центрі кола.

За сигналом вожатого гравці, які стоять, починають рухатися по колу спочатку в один бік, а потім у другий. При цьому вони можуть наспівувати якусь веселу пісеньку.

Такі розваги подобаються дітям.

 

 

 

 

Фонтан

Починається гра так само, як і попередня. Другі номери лягають спинами на воду, ногами — в центр кола і починають робити ногами такі рухи, як під час плавання кролем — утворюється фонтан.

Другі номери можуть лягати головами в коло. Тоді фонтан буде об'ємніший. На великих спортивних святах роблять фонтан у два кола — це дуже красиве видовище.

 

Гойдалка

Школярі розподіляються на пари і стають або в ко­ло, або в шеренгу. В кожній парі гравці повертаються одне до одного спинами, обхоплюють руками своїх напарників. За командою вожатого вони глибоко вди­хають повітря і по черзі нагинаються вперед, намага­ючись обличчям доторкнутися до води і видихнути повітря.

 

Змійка

У цій грі беруть участь ті, хто вміє плавати брасом. Гравці шикуються в колону по одному і кладуть руки одне одному на пояс.

За сигналом вожатого вся ця колона лягає на воду і починає рухатись. Всі гравці роблять одночасно такі рухи ногами, як під час плавання брасом. Направляючий у цій колоні робить рухи й руками.

Плавати можна по-різному: зигзагами, по колу тощо.

 

 

М'яч під водою

Дві команди шикуються в шеренгу паралельно до берега річки: одна — ліворуч ведучого, друга — праворуч. Рахунок номерів у командах починається від ведучого.

Розтягнувшись між собою на ви­тягнуті руки, учасники гри заходять у воду по груди і повертаються об­личчям до берега. Ведучий кидає м'ячі першим номерам і дає сигнал про початок гри. Члени команди по­чинають по черзі передавати під во­дою м'яч одне одному. І так п'ять разів.

Коли м'яч повертається до першого номера, ведучий нараховує

команді три очка. Якщо ж хтось із гравців випустить м'яч із рук і він випливе на поверхню води, команду штрафують на одне очко.

Коли перші і останні номери в командах одержують м'ячі, вони повинні підняти їх над головою.

Перемагає команда, яка набрала найбільшу кількість очок.

 

Чапля і жабенята

(глибина до пояса)

Учасники створюють коло й беруться за руки. Один гравець призначається «чаплею», троє — «жабенятами». Чапля ловить жабенят, яким дозволяється виходити з кола, пірнаючи під руками гравців у різних напрямках і знову виринаючи в коло. Чапля може виходити з кола й повертатися в коло, тільки перестрибуючи через руки гравців (для чого останні трохи присідають). Заквачене жабеня міняється роллю з чаплею, і гра триває.

 

 

Щука

(глибина до грудей)

Гравці шикуються в шеренгу. Одного з них обирають «щукою». Він стає на відстані 10—15 кроків попереду шеренги й повертається до неї спиною. За сигналом керівника гравці наближаються до щуки, намагаються підійти до неї якомога ближче.

Раптом керівник вигукує «Щука пливе!» Щука швидко обертається, а гравці в цю мить мають сховатися — пірнути з головою під воду. А той, хто не встигне своєчасно пірнути і його помітила щука, вибуває з гри. Перемагає той, хто зуміє першим наблизитися до щуки й залишитися непоміченим.

 

М'яч під водою

(глибина до грудей)

Дві команди стають у шеренги, паралельно берегу річки: одна — ліворуч від ведучого, друга — праворуч. Рахунок номерів у командах починається від ведучого.

Розімкнувшись між собою на витягнуті руки, учасники гри заходять у воду по груди і повертаються обличчям до берега. Ведучий кидає м'ячі першим номерам команд і дає сигнал про початок гри. Члени команди починають по черзі передавати під водою м'яч один одному. І так 3—5 раз.

Коли м'яч повертається до першого номера, ведучий налічує команді два очки. Якщо ж хтось з гравців випустить м'яч з рук, і той випливе на поверхню води, команду штрафують на одне очко.

Перші й останні номери в командах, одержавши м'яч, повинні підняти його над головою.

Перемагає команда, яка набрала найбільшу кількість очок.

 

Передавання м'яча

(глибина не вище грудей)

Дві команди по 5—6 гравців стають у дві паралельні колони, ноги на ширині плечей. Перші гравці беруть по м'ячу. За сигналом вони нахиляються, занурюються з головою у воду і передають м'яч між ногами наступним гравцям і т. д. Коли м'яч дійде до останнього гравця, він біжить з ним, стає поперед своєї команди, піднімає м'яч високо догори. Виграє команда, яка раніше виконала завдання.

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
27 серпня 2021
Переглядів
5327
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку