Ігрова програма «Давайте познайомимось»

Про матеріал

Надано розробку заходу, який надасть можливість учителю ближче познайомитися з учнями класу; виховувати дружні стосунки, товариськість; формування класного колективу.


Перегляд файлу

Тема: Ігрова програма «Давайте познайомимось»

Мета:  познайомитися з дітьми класу; вчити ввічливості та толерантності;

 розвивати спостережливість, творчість, мислення, пам’ять, увагу;

виховувати дружні стосунки, товариськість; формування колективу.

 

Обладнання: відео фрагмент, паперові цеглинки, фішки хобі, презентація, кельма та макет будинку

https://www.youtube.com/watch?v=aMHFMdAaBTQ

https://www.youtube.com/watch?v=qM2q3G2ef2s

 

Хід заходу:

 

  1. Організаційний момент
    1. Привітання

Добрий день, мої любі діти,

І маленькі, й великі — всі!

Ви, неначе весняні квіти

На ранковому лузі в росі.

«Добрий день!» — і стає веселіше.

«Добрий день!» — просто й світло стає.

Ці слова — від простого простіше,

Але скільки тепла у них є.

Хочу мудрості вас навчити,

З чистим серцем усе роблю.

Мої милі, хороші діти,

Я вас дуже усіх люблю!

  1. Організація класу

Ми раді вас бачити. Сідайте, будь-ласка.

  1. Мотивація, оголошення теми та мети

Ми сьогодні зустрілися з вами вперше й нічого ще не знаємо один про одного. Але я впевнена, що кожен із вас – це незвіданий світ цікавинок. Отже, давайте дізнаємось більше один про одного.

  1. Основна частина
    1. Представлення

Учені довели, що ім’я несе в собі інформацію про наш характер та вподобання. Наприклад, мене звати Дар’я Олегівна. В імені моєму дві літери «А». Це говорить про те, що я люблю все нове та незвичне, а отже емоційно відгукуюсь на нього.

У персів ім’я «Дар’я» означало доброту та благородність.

  1. Знайомство

Тепер давайте дізнаємось ваші імена. Зробимо це незвичним способом. Ви навчаєтеся в одному класі, а отже робите одну спільну справу. Ви – частинки одного цілого, кожна з яких має надзвичайно важливе значення. Ви – неначе цеглинки одного великого будинку.  Давайте ж згадаємо: герої якого мультфільму будували будинок дружби? Правильно, це герої відомого мультфільму про пригоди Чебурашки та Крокодила Гени.

  1. Перегляд відео фрагменту з мультфільму «Крокодил Гена та чебурашка» https://www.youtube.com/watch?v=aMHFMdAaBTQ
  2. Бесіда за переглянутим фрагментом
  • Скажіть, дітки, а хто будував цей будинок?
  • Чи все їм вдавалося одразу чи були певні труднощі?
  • Хто заважав героям будувати?
  • А хто пам’ятає, як називався будинок?
  • А чому їм таки вдалося закінчити будівництво?
  • Кому друзі вирішили залишити будинок?
  • Як ви гадаєте, а чому Шапокляк змінилася?
  • Отже, як ми бачимо, саме спільна праця зближує та згуртовує людей.
    1. Побудова будинку дружби

Ми пропонуємо вам побудувати власний будиночок дружби. У кожного з вас на парті лежить цеглинка з вашим іменем. Щоб побудувати будинок потрібно посадити кожний кирпичик на цемент дружби та спільних справ. Для цього нам потрібен спеціальний будівничий інструмент кельма. Давайте домовимось, що той, хто отримає його від мене, повинен буде підійти до дошки, приклеїти свою цеглинку, а також назвати нам своє ім’я.

 

Отже, оголошую будиночок 1-В класу побудованим. Як там сказав Чебурашка? Ми будували, будували і нарешті збудували!

 

  1. Релаксаційна пауза

 

Які ви всі гарненькі та усміхнені і, мабуть, дуже любите, як я, грати? Чи може книжки читати? А може співати і танцювати? А може вередувати? Що це ви: хто «так», хто «ні» ? Ану, повторюйте за мною рухи, Та відповідайте дружно мені:

  • В школу любите ходити? Так? (ідуть на місці)
  • Чобітками тупотіти? Так? (тупочуть ногами)
  • Із м'ячем в дворі скакати? Так? (стрибають)
  • Бабу снігову скатати? Так? (кругові рухи)
  • На санчатах прокотитись? Так? (долоні разом, рух вперед згори)
  • А мультяшки подивитись? Так? (руки під підборіддя)
  • А з дівчатами побитись? Так? (бокс)
  • Після цього помиритись? Так?
  • Ну тоді ви гарні діти? Так? (знак«В0!»)
  • Сумно вам без гри сидіти? Так? Ви готові вже до гри? То ж рахуймо: Раз! Два! Три!
    1. Знайомство з інтересами дітей

На перший погляд може здатися, що всі цеглинки однакові. Але насправді це не так. Кожна цеглинка – особлива, тому що якщо прибрати хоча б одну, то  будинок зруйнується. Ми знаємо, що кожен з вас також є неповторною людиною. І зараз ми дізнаємось у чому ж ваша особливість. Для цього нам знадобляться спеціальні фішки. Кожна з них позначає окремий вид діяльності, тобто ваше хобі. Дивіться, ось ця із зображенням ноти означає, що ви любите слухати музику або ж займаєтесь танцями чи грою на музичному інструменті. М’ячик позначає любов до спорту та різних спортивних ігор (футбол, баскетбол, теніс). Відкрита книжка символізує любов до читання, собачка – захоплення тваринами. Комп’ютер означатиме, що ви любите грати в віртуальні ігри. Тож, ваше завдання зараз: по черзі підійти до дошки і обрати ту фішку, яка підходить саме вам. Після цього наклеїти її на свою цеглинку.

  1. Гра «Детективи». Робота в парах

А ви ще пам’ятаєте вередливу Шапокляк? Так от, вона вирішила завітати до нас у гості. Вона дуже допитлива. Наприклад, сьогодні вона хоче дізнатися більше про вас. Давайте пограємо у гру «Детективи» та допоможемо їй. Поверніться до свого сусіда й спробуйте дізнатися про нього щось нове.

  • Дар’є Олегівно, давайте ми почнемо? У Вас є домашній улюбленець? Ні? А Ви хотіли б мати? А як би ви його назвали? Дякую.
  • (продовжуємо)
  1. Підсумок заняття

З цеглиночок нашого будиночка ми бачимо, що більшість з вас полюбляє …  Що в нас багато … та …, а отже тепер ми краще знаємо одне одного, що більшість із вас хоче мати домашніх улюбленців.

А отже, ми стали ближчими, дружнішими, краще впізнали один одного. Я сподіваюся, що нас чекає цікаве та плідне спілкування попереду. Дякую вам за те, що ви були уважними та кмітливими. На цьому наше заняття завершено. Пора прощатися. До побачення, дітки. До зустрічі!

https://www.youtube.com/watch?v=qM2q3G2ef2s

 

 

 

docx
Додано
26 серпня 2018
Переглядів
4903
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку