«Симпатюлі 6 – А». Таку конкурсну програму можна провести з учнями на День св.Валентина. Мета: організовувати дозвілля учнів; розвивати творчу активність, комунікабельність, мову, мислення, пам'ять, увагу; розширювати світогляд дітей; виховувати почуття товариськості, доброзичливості та взаємовиручки
Ведучі:
Нас давит повседневных дел рутина,
И, видно, неслучайно в феврале
Мы думаем о счастье и тепле,
Встречая День святого Валентина
Но если вас не радует погода,
И лица окружающих грустны,
Откройте вашу душу для весны –
Она придёт в любое время года!
Пусть нелегко гармонию найти
В нелёгких днях безумной карусели.
Мы вам желаем достиженья цели,
И пусть любовь согреет вас в пути.
14 лютого – це День святого Валентина. Це незвичайне й надзвичайно гарне свято. Незвичайне воно тому, що прийшло в нашу культуру нещодавно, хоч у Європі День святого Валентина святкують давно і з великим задоволенням. Звідки ж з’явилось це свято і чому у нього така дивна назва? Існує кілька легенд щодо цього свята.
За першою легендою День святого Валентина – свято кохання та всіх закоханих. 14 лютого стародавні римські племена вшановували свого Бога родючості Луперкуса. Це було весняне святкування, оскільки тодішній календар відрізнявся від сучасного, і лютий припав на ранню весну. Однією з традицій цього свята було загадування імен. Напередодні дня святкування, на тоненьких смужках паперу писали імена римлянок і клали ці смужки у глечик. Кожен хлопець витягав свою смужку з ім’ям коханої.
Існує і друга легенда, за якою 14 лютого стало Днем святого Валентина, що жив у Римі за часів імператора Клавдія. Тоді існував наказ, за яким заборонялось римським воїнам одружуватись. Клавдій П. був упевнений, що сім’я заважатиме чоловікам воювати. Проте священик Валентин вінчав таємно закохані пари, не зважаючи уваги на імператорський наказ. За це його арештували і кинули до в’язниці. У начальника в’язниці була гарна дочка, у яку закохався Валентин. Його було страчено саме 14 лютого 269 року до н.е. Після смерті Валентина цей назвали Святим і почали святкувати день закоханих. Першою вважається та «Валентина», яку Валентин надіслав дочці начальника в’язниці, де він освідчився у коханні і підписав «Ваш Валентин».
Вчитель:
А ось ще одна прекрасна оповідь з приводу цього свята. Святий Валентин, священик з Терні (Італія), мав чудовий квітник. У нього була звичка роздавати букети квітів закоханим молодим людям. Він встановив дату роздачі квітів – 14 лютого, і через це став захисником всіх закоханих.
Словом «valentine» називають також шлюбну пару у птахів. Пернаті саме 14 лютого обирають собі пару.
Отже, цей день святкують всі: і дорослі, і діти, з сім’єю чи в колі друзів.
Ми також сьогодні в колі друзів будемо відзначати свято всіх закоханих, всіх тих, хто любить, поважає, цінує своїх друзів.
Отож, розпочинаємо нашу конкурсну програму «Симпатюлі 6-А».
Оплесками зустрічаємо наші пари:
Пара №1. Халіль і Олександра.
Пара №2. Денис і Валерія.
Пара №3. Ігор і Яна.
Пара №4. Олександр і Вікторія.
Пара №5. Дмитро і Катерина.
Пара №6. Владислав і Ангеліна.
Пара №7. Павло і Аля.
Пара №8. Віктор і Ганна.
Пара №9. Андрій і Анастасія.
А тепер дозвольте представити членів журі:
1. Валерія Вікторівна – студентка-практикантка.
2. Анастасія – головний редактор шкільної газети
3. Олександр Іванович – представник батьківської
громади.
( Умови оцінювання )
На початку програми музичне вітання
від нашого класного ді-джея Ростислава.
КОНКУРСИ.
І. « КОМПЛІМЕНТИ »
Проводиться в два етапи:
1 етап – хлопці стоять напроти дівчат із своєї пари і йдучи їм назустріч
називають їхні імена, використовуючи пестливі суфікси
( Іра – Ірочка, Іронька, Ірусєчка, Ірунчик …….)
ІІ етап – дівчата ідуть назустріч «своїм половинкам» і за допомогою епітетів
пояснюють свій вибір. ( Олег – добрий, гарний, ввічливий, сильний,
сміливий, розумний, культурний,……..).
( підсумки конкурсу ).
ІІ. «Я ПОДАРУЮ ТОБІ …»
Кавалери по черзі вибирають (за жеребкуванням) листочок із завданням:
за допомогою жестів продемонструвати, що він подарує своїй дівчині,
наприклад,
Якщо дівчина відгадує «подарунок» з першої спроби, пара отримує вищий бал, якщо з наступної – бали знижують.
ІІІ. « ГРА БУКВ »
Завдання парам : використовуючи букви слова –назви нашого свята «Симпатюлі» , скласти нові слова (тільки іменники в Н.В.).
Наприклад: юла, мюслі, мат, пила, мис, ліс, сила…тощо.
Парі зараховують стільки балів, скільки відгадано слів.
ІУ. « ВІДГАДАЙ-КА »
Проводиться у два етапи.
1 етап. Дівчата із зав’язаними очима повинні по маківці знайти свою
«половинку»
2 етап. Хлопці відгадують розмір «осиної» талії своєї «половинки».
У. « ЧИ ЗНАЄТЕ ВИ ОДНЕ ОДНОГО? »
Дівчата і хлопці обертаються спинами. У дівчат таблички з відповідями «так», «ні». Ведучий задає питання. Спочатку дівчата піднімають таблички з можливим варіантом відповіді, а потім хлопці, не обертаючись, відповідають на питання. Якщо дві відповіді співпало, парі зараховується бал.
Запитання:
(Журі підраховує кількість відповідей, які співпали).
УІ. «ХУДОЖНИКИ»
На магнітній дошці намальовано портрет дівчинки, але в ньому не вистачає однієї деталі – носика. Завдання хлопцям , юним художникам, наосліп «поставити» магнітний носик.
УІІ. «ВІДЕОКЛІП»
Завдання парам: створити «відеокліп» на відому дитячу пісеньку, використовуючи даний реквізит ( по бажанню).
Варіанти пісень:
УІІІ. «ТАНЦЮВАЛЬНИЙ»
Пари танцюють навколо стільців. Задача партнера – після зупинки мелодії сісти із своєї дівчиною на стілець. Кому не вистачить стільця, вибуває з конкурсу. З кожним разом стільців стає на один менше. Перемагає остання пара.
Музичний супровід:
Вчитель:
Щоб дати час журі підвести остаточні підсумки та визначити переможця, ми проведемо розважальну гру «Прийми капелюх»
Всі учасники і глядачі танцюють парами, «Гриць» з капелюхом ходить поміж них та шукає собі пару. Коли знаходить, одягає капелюха на партнера дівчини, яку обрав для танцю. Новий «Гриць» шукає далі.
Слово надається журі:
( Оголошуються підсумки конкурсу та нагороджуються всі учасники)
Номінації для нагородження: