Ігрова програма "Подорож у країну гарного настрою"

Про матеріал
Дана розробка стане у нагоді класному керівнику 5-7 класів. В цікавій та ігровій формі матеріал дозволить навчити школярів ввічливого спілкування з ровесниками, дорослими, розкрити перевагу доброти над байдужістю. Окрім того, окремі вправи сприятимуть саморозкриттю учнів, розвитку їх соціальних компетентностей, розширять знання дітей про шляхи формування міцного колективу, що дасть змогу узагальнити значимість слова «дружба».
Перегляд файлу

Криворізька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 112

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка ігрової програми

 «Подорож у країну гарного настрою»

 

 

 

 

 

 

 

                                              

 

Класний керівник: Макєєв О.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кривий Ріг

Ігрова програма «Подорож у країну гарного настрою»

 

 Мета:

 1. навчальна:

  •     навчити школярів ввічливого спілкування з ровесниками, дорослими, розкрити перевагу доброти над байдужістю;
  •     вчити виявляти турботливе ставлення до інших;
  •     навчити висловлювати свої думки, знаходити конструктивні способи вирішення проблемних ситуацій;

2. виховна:

  •     розширити знання дітей про шляхи формування міцного колективу, узагальнити значимість слова «дружба»
  •     сприяти поліпшенню психологічного клімату в класі, налагодженню доброзичливих стосунків, створенню атмосфери співтворчості і співпраці;
  •     виховувати повагу до товаришів, почуття відповідальності за свої слова і вчинки.

3. розвивальна:

  •   розвивати в дітей критичність стосовно себе й товаришів, творчість, уміння реалізовувати себе в піснях, жартах, конкурсах;
  •   формувати в учнів чуття єдності з коллективом;
  •   зміцнювати взаєморозуміння, бажання прийти на допомогу іншому.

 Обладнання: стільці у кількості присутніх, ватман, гральна кегля, фломастери, олівці, нитка, стікери, скотч.

 

Хід заходу:

 Доброго дня, любі діти! Сьогодні наша зустріч присвячена Гарному Настрою та тим учням, які ним володіють. А тим, хто поки що не має позитивного настрою від усієї душі хотілося б побажати скоріше його знайти! У кого він є? Підніміть руки! Підніміть руки, ми подивимося, скільки вас. Добре. Запрошую вас пограти, але для того, щоб здійснити цю подорож, давайте розділимося на дві команди. Кожна команда обирає собі капітана та назву вашого корабля.

 Ну що ж, молодці! Тепер нам потрібно буде зробити зупинки на п'яти островах. На кожному острові вас чекають завдання, загадки, конкурси. Наша подорож почалася! Давайте уявимо собі, що ми пливемо по безкрайому океану (звучить музика), за бортом кораблів грають хвилі, в небі літають чайки. І ось на горизонті з'являється перший острів. Це острів «Везіння» (позначити на карті острів можна кольоровим магнітом). Давайте спустимося з наших кораблів і виконаємо перше завдання. У ньому бере участь 7 учнів.               Конкурс «А чий це приз?»

 Виставляється кілька стільців по колу, учасники сідають на них. У середину покласти ще один стілець, на нього – приз. Вчитель читає вірш і коли він вимовить цифру «три», учасники повинні схопити приз. Відповідно виграє той учасник, який виявиться спритнішим за всіх і схопить першим цей приз.

Расскажу я вам рассказ
В полтора десятка фраз.
Лишь скажу я цифру три-
Приз немедленно бери!
Когда стихи запомнить хочешь
Их не зубри до поздней ночи,
А про себя их повтори
Разок, другой, а лучше….семь!
Мечтает парень закаленный
Стать олимпийским чемпионом.
Смотри, на старте не хитри,
А жди команду: «Раз, два…марш!»
Однажды поезд на вокзале
Мне три часа пришлось прождать…
Ну что ж, друзья, вы приз забрали
Я ставлю вам оценку пять.
 

 Молодці! Наша морська подорож триває (звучить музика). Попереду острів «Кмітливість». Нас чекає друге випробування. Давайте зійдемо на берег і спробуємо впоратися з таким завданням.

 Конкурс «Здогадайся!»

 В цьому конкурсі перемагає той, хто дасть відповість на найбільшу кількість запитань правильно.

 1. Скільки людей тягнули ріпку? (троє)

 2. У колобка на шиї був бантик або краватка? (нічого не було, у нього немає шиї)

 3. Скільки козенят з'їв вовк у казці «Вовк і семеро козенят »? (шестеро, один втік)

 4. З якого приводу Муха-Цокотуха зібрала гостей: іменини чи весілля? (іменини)

 5. Мальвіна брюнетка або блондинка? (волосся блакитнеі)

 6. Кого лікував Айболить? Дітей або дорослих? (він лікував звірів).

 7. На що вказує годинник, коли б'є 13 разів? (що йому треба до ремонту)

 8. Скільки зерняток їла Дюймовочка, коли жила у крота (ніскільки, вона не стала у нього жити, полетіла з ластівкою)

  9. Кого водила на мотузочці Шапокляк – кішку або собаку (щурика-Лариску)

 10. По якому місці вдарила шишка клишоногого ведмедика? (по лобі)

 11. Кошеня Гав гавкає або дзявкає? (він муркоче)

 

 Отже, поки ми пливемо до третього острову, давайте подумаємо, чим займаються пасажири на великих кораблях? Правильно, вони розважаються і співають. І наш корабль не виняток.

 Пісенний конкурс «Хто більше!»

 Цей конкурс присвячено доброму настрою. Учасники кожної команди повиннні наспівати пісню, в якій би звучали слова про настрій, дружбу, веселощі. Виграє та команда, яка наспівала пісню останньою.

 

 Ось і третій острів «Най-най» ! Тут нам потрібно виконати завдання на «Найбільший рекорд» (на цей конкурс знадобляться повітряні кульки, нитки, пластилін, канцелярські кнопки і прості олівці).

 Учасники змагаються в таких номінаціях:

 - Хто більше просидить на стільці, піднявши ноги над підлогою і не тримаючись ні за що руками?

 - Хто швидше на одній довгій нитці зав'яже п'ять вузликів?

  - Хто підніме і утримає протягом 10 секунд більшу кількість повітряних кульок (не за мотузочку)?

 - Хто зможе за півхвилини розкачати саму довгу ковбаску з пластиліну?

 - Хто зможе передивитися один одногоі при цьому не жмуритися?

 

 Молодці! Я бачу як ви стараєтеся Більше половини шляху ми вже пропливли і нас чекає четвертий острів. Але їхати до нього дуже далеко, давайте пройдемо в камбуз і підживимося (тут можна влаштувати «Чаювання»).

 А поки ви відновлюєте сили, я пропоную вам відповісти на запитання. Я буду по черзі задавати запитання. Відповідати необхідно дуже швидко. Виграє той, хто дав найбільшу кількість правильних відповідей.

 Питання: в яких випадках людина може перебувати в приміщенні без голови? Відповідь: коли визирає з вікна.

 Питання: чим закінчується ніч і день? Відповідь: м'яким знаком.

 Питання: сорока летить, а кішка на хвості сидить. Чи можливо таке? Відповідь: можливо, якщо кішка сидить на власному хвості.

 Питання: у якому місяці Катруся, яка дуже любить базікати, найменше розмовляє? Відповідь: в самому короткому – лютому.

 Питання: коли купають коня, який він? Відповідь: мокрий.

 Питання: чи може назвати себе птахом страус? Відповідь: не може, він не вміє розмовляти.

 Питання: яких каменів неможливо знайти в морі? Відповідь: сухих.

 Питання: якою хворобою ніколи не хворіли на землі? Відповідь: морською.

 Питання: що неможливо з'їсти, але можна приготувати? Відповідь: уроки.

 Питання: що стане більше, якщо його перевернути догори ногами? Відповідь: число шість.

 

 Мені подобається з вами грати, ви дуже активні і сміливі. Ось так непомітно ми наблизилися до четвертого острову «Удача». Виходимо на берег, нас чекає цікавий конкурс «Художник» (для конкурсу знадобиться два ватману і фломастери).

 Завдання цього конкурсу намалювати портрет. Капітани команд вибирають учнівв, яких будуть малювати, і кілька чоловік з команди, бажаючих продемонструвати свої творчі здібності. Учасникам зав'язують очі, дають в руки фломастери і вони приступають до портрета. Те, що вийде в підсумку, буде результатом їхньої творчості. Кращий портрет дасть команді додатковий бал. Приступимо!

 Які цікаві та кумедні портрети у вас вийшли! Скажімо спасибі нашим художникам, вони попрацювали на славу! А поки пливемо до нашого останнього острова «Перемога», давайте ще пограємо! Гра називається «Так і ні».

Слушай мою первую команду
Вы друг другу помогайте,
На вопросы отвечайте
Только "Да" и только "Нет"
Дружно дайте мне ответ:
Если "нет" вы говорите,
То ногами постучите,
Если говорите "Да",
В ладоши хлопайте тогда.
В школу ходит старый дед. Это правда, дети? ... (Нет - стучат ногами)
Внука водит он туда? Отвечайте дружно ... (Да - хлопают в ладоши)
Лед - замерзшая вода? Отвечаем дружно ... (Да - стучат ногами )
После пятницы - среда? Дружно мы ответим ... (Нет)
Ель зеленая всегда? Отвечаем, дети ... (Да)
День рожденья - день веселый? ... (Да)
Ждут вас игры и приколы? ...(Да)
С юмором у вас в порядке? ...(Да)
Сейчас мы делаем зарядку? ...(Нет)
Именинников поздравим? ... (Да)
Или к бабушке отправим? ... (Нет)
Им подарим шоколадки? ... (Да)
Поцелуем сладко-сладко? ... (Да)
С днем рождения поздравляем! И, конечно пожелаем:
Вырасти больше ... (Да)
Непременно быть потолще! ... (Нет)
Быть здоровым , умным , сильным ! ... (Да)
И крикливым , и драчливым ... (Нет)
Чтобы все ребят любили! ... (Да)
Ремешком чтоб чаще били! ... (Нет)
Чтоб мороженным кормили! ... (Да)
Может, хватит поздравлять? Дальше будем мы играть? ... (Да)
 

 

 Ось і прибули ми до острова «Перемога». Залишилося виконати останнє завдання та підсумувати результати сьогоднішнього свята. Конкурс називається «Вгадай себе».

 Для цього конкурсу знадобляться стікери за кількістю учасників, які можна приклеїти на лоб. На них заздалегідь написані герої казок. Стікери наклеюємо на лоб кожному учаснику, щоб вони не бачили, що написано на них. Виходить, що кожна дитина бачить, що написано на лобі в його сусідів, але не бачить, що написано у нього самого. Далі починається гра. Мета кожного гравця: як можна скоріше вгадати, що написано у нього на лобі. Гравці по черзі починають задавати питання, на які можна відповідати так або ні, всім іншим гравцям, а інші повинні чесно відповідати на них до першого «ні». Після відповіді «ні» хід переходить до наступного гравця і т. д. Наприклад, підійшла черга задавати питання в учасниці, на чолі якої написано «Попелюшка». Вона може поставити запитання: - Це жіночий рід? - Так, - скажуть інші. – Вона красива? - Так. - Це «Белосніжка"? - Ні. І питання починає задавати наступний учасник, а попередній - чекає, коли до нього по колу дійде черга. І так, всі хлопці по черзі).

 

 Ну ось, дорогі друзі, і закінчилися наші конкурси. Ми відвідали всі острови на нашому океані «Гарного настрою», пограли у веселі ігри. Хочу сказати спасибі всім вам. Зараз журі підведе підсумки, а вас чекають солодкі призи (звучить весела музика).

 

doc
Додано
10 квітня 2020
Переглядів
1129
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку