ІГРОВІ ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКИ

Про матеріал
Серед великої кількості різноманітних засобів навчання широко використовують також фізкультхвилинки на уроках. Фізкультхвилинку можна назвати грою. Адже граючись, виконуючи деякі вправи, діти засвоюють життєво необхідні рухові навички і вміння, у яких виробляється сміливість, воля, кмітливість. Вони сприяють поліпшенню функціонування мозку, відновлюють тонус м’язів, які підтримують правильну поставу, знімають напругу з органів зору і слуху, розслаблюється кисть рук. Ефективним прийомом для підвищення загальної працездатності учнів дуже корисні фізкультхвилинки і паузи. Саме тому фізкультхвилинки є обов’язковим елементом кожного уроку
Перегляд файлу

З досвіду роботи вчителя біології                                                                      Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №37  Сергієнко О.Ю.

ІГРОВІ ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКИ

Гра «Піаніно»

Поставити всі пальці на парту і під рахунок  вчителя «раз і два» імітується гра на піаніно, пальці перебираються по порядку, починаючи від великого до мізинця.

Гра «Млин»

Встати з-за парт, випростатися, ноги нарізно, руки перед собою. Повертаючись ліворуч і праворуч, робити широкі рухи руками («раз» і «два»), ніби вітряки млина. Дихання вільне. (Виконувати у середньому темпі 5-6 разів).

Гра « Найуважніший»

Діти сідають рівно, запропонувати руки покласти на парту, заплющити очі і під повільний рахунок зробити кілька обертів головою: на           « раз» - підборіддя торкається грудей; на « два» - голова нахиляється праворуч; на « три» - потилиця повисла над спиною; на « чотири» - голова нахиляється  ліворуч. ( Вправу виконуємо 3 – 4 рази).

Розплющити очі, подивитися  на парту і   сусіда. За командою вчителя погляд перевести на стіну, потім у вікно, знайти за вікном предмет, розташований якомога далі. Учні дають відповідь на запитання:  «Який предмет ви побачили?»

Гра «Бджілка»

Школярі виходять із-за парт, спочатку звуками імітують дзижчання бджоли, потім рухами – її політ навколо голови, рук, ніг, ловлять її оплесками. Наприклад: «Бджола над головою». Діти плещуть в долоні над головою. «Бджола біля ноги» тощо.

Гра «Тополі»

Стати прямо, ноги нарізно, руки в поясі. Гойдатися, піднімаючись на носки й опускаючись на п’яти під рахунок учителя («раз» – на носках, «два» – на п’яти. 10 разів).

                                                 Гра «Детектор пам'яті»

      Учитель: «Покладіть ручки і заплющіть очі. Я називаю предмет, який є в нашому класі, а ви показуєте на нього рукою, коли я скажу: «Розплющити очі», ви побачите, чи правильно показали».