Ігрові моменти на уроках математики. Кросворди.

Про матеріал
Даний матеріал буде корисним під час застосування ігрових моментів на уроках математики. Кросворди розвивають в учнів увагу, кмітливість, пам'ять. Актуалізірують пізнавальну діяльність та зацікавленність у вивченні математики.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ігрові моменти на уроках математики Кросворди Актуалізація пізнавальної діяльності учнів; Розвиток уваги, пам’яті Зацікавленість дітей предметом

Номер слайду 2

Ігрові моменти на уроках математики Кросворди З досвіду роботи вчителя математики Артюх Н.Є.

Номер слайду 3

“ Життя чудове лише двома речами : перша – вивчати математику, друга – навчати математиці” С. Пуассон В праці, в навчанні, у грі, у різній творчій діяльності людині потрібні уважність, вміння логічно мислити – все те, що люди називають одним словом кмітливість. Якщо ви цікавитесь математикою, хочете як найбільше дізнатися про неї, розібратися у її таємницях, зробити її цікавішою, тоді я запрошую Вас до знайомства з одним із видів математичної гри – кросвордами, які , в свою чергу, пов’язані з науково – теоретичним матеріалом. Кросворди навчають без дидактичності, вони, при всій традиційності свого змісту, оригінальні і направлені на досягнення важливої мети – пробудження в учнів самостійного і нестандартного мислення та любові до математики.

Номер слайду 4

“Математика дисциплінує розум, привчає до логічного мислення. Невипадково говорять, що математика – це гімнастика розуму” М.І. Калінін Проста, але необхідна по своїй глибині і значущості ідея про те, що “людина розумна” є в першу чергу “ граюча людина “ і тому навчати , навіть, самим важливим речам потрібно по можливості граючись, приходила в голову видатним педагогам на протязі всієї історії людства. На Заході ще в середні віки педагоги прагнули оживити і зробити більш цікавим викладання “ сухої “ математики.

Номер слайду 5

Викладаючи математику, я зрозуміла, що за формуванням практичних навичок та вмінь часто не вистачає часу на перевірку теоретичного матеріалу. Випадково в дитячому журналі” Дитяча академія” побачила угорський кросворд, тоді зрозуміла, що, складаючи та використовуючи такі кросворди на уроках, можна не лише перевірити знання учнями теоретичного матеріалу, а й активізувати пізнавальні здібності учнів, розвивати їх увагу, пам’ять, мислення. “ Предмет математики досить складний і не треба втрачати можливості робити його цікавим” Б. Паскаль

Номер слайду 6

“ Багато що з математики не лишається в пам’яті, але коли зрозумієш її, тоді легко при нагоді згадати призабуте “ М.В. Остроградський Всі ми знаємо, що увага – це зосередженість і направленість психічної діяльності на певний об’єкт. Саме угорські кросворди дають змогу розвивати такі властивості уваги як: * об’єм (кількість об’єктів, які можуть бути сприйняті і збережені людиною у відносно короткий проміжок часу); * розподіл ( здатність одночасно утримувати у свідомості об’єкти різної діяльності); * переключення ( можливість швидкого переходу уваги з одного об’єкту на інший); Але не можна забувати і про процеси пам’яті, які розвиваються при роботі над кросвордами: * запам’ятовування; * збереження; * відтворення ( впізнання, спогад, власне пригадування).

Номер слайду 7

“ Я не збираюсь відмовитись від смачного обіду лише через те, що мені невідомі всі таємниці травлення” О. Хевісайд Не можна також не відмітити , що включення в навчальний процес кросвордів може бути стимулом, адже вони добре активізують пізнавальну діяльність учнів. Пропоновані кросворди розраховані на учнів різних рівнів знань. Їх можна використовувати під час : Актуалізації опорних знань учнів ( інтерактивна технологія “ Мікрофон “ , метод “ Незакінчені речення”, математичні диктанти, …) Узагальнення та систематизації знань учнів (колективна, індивідуальна, диференційована робота учнів) Підсумок уроку Крім того, розгадування кросвордів – цікава форма проведення вільного часу. За їх допомогою ви зможете розкрити в собі невідомі раніше таланти і підвищити впевненість у своїх можливостях. Я думаю, що ні для кого не секрет, що така впевненість і лежить в основі життєвого успіху.

Номер слайду 8

“ Ще нічого не зроблено, якщо хоч щось залишилось зробити” К. Гаусс Поради щодо використання кросвордів Відшукати в кросворді математичний термін (закреслити його) Можливі завдання учням: - дати означення даного терміну - вказати де він використовується в практичній діяльності - пригадати, де з ним зустрічалися ( крім уроків математики) - запитати в товариша ( оцінити його)

Номер слайду 9

5 клас Закресліть по горизонталі та вертикалі математичні терміни, а з букв, що залишилися складіть слово, яке дасть назву числам, які використовуються під час лічби предметів з м е н ш у в а н е д н у м е р а ц і я о ц и ф р а с у м а д н а + в = в + а о а у а л М М L а т д н р н ь і н у л ь и к в і д’ є м н и к н и п о р і в н я т и ч и с л а

Номер слайду 10

5 клас Закресліть по горизонталі та вертикалі математичні терміни, а з букв, що залишилися складіть слова, які дають узагальнення математичним термінам використаним у таблиці к о о р д и н а т а л м п г п р о м і н Ь і а р р е е и ф п р я м А м н я г о с т р и й і г а и м т у п и й о т у р н к и ш к а л а к у Т ч а о й б і с е к т р и с а л р о з г о р н у т и й о

Номер слайду 11

5 клас Закресліть по горизонталі та вертикалі математичні терміни, а з букв, що залишилися складіть слова, які дають узагальнення цим математичним термінам п о м н о ж и т и д и л м и ч з п е р е с т а в н и й а ї и а с п о л у ч н и й і ч с к с к р о з п о д і л ь н и й у л о к в а д р а т ч и с л а б а н м н о ж н и к д о б у т о к з

Номер слайду 12

5 клас Закресліть по горизонталі та вертикалі математичні терміни, а з букв, що залишилися складіть слово, яке дає узагальнення цим математичним термінам ( літери можуть повторюватись) т р і в н о б е д р е н і и р п р я м о к у т н і е н т и р і з н о с т о р о н н і к т у п о к у т н і о у к н у р і в н о с т о р о н н і т г о с т р о к у т н і и м н ч о т и р и к у т н и к и и п р я м о к у т н и к г к к м н о г о к у т н и к ц о и п е р и м е т р р і в н і з а м к н е н а л а м а н а

Номер слайду 13

5 клас Закресліть по горизонталі та вертикалі математичні терміни, а з букв, що залишилися складіть назву теми, яку ми вивчаємо з в и ч а й н і д р о б и д н е п р а в и л ь н и й з о в м і ш а н и й д р і б н д ц і л а ч а с т и н а ч д а й и п р а в и л ь н и й д в р в і д н і м а н н я о з а з н а м е н н и к и а н и н і и і п о р і в н я н н я н ч и с е л ь н и к м б ї и я

Номер слайду 14

5 клас Закресліть по горизонталі та вертикалі математичні терміни, а з букв, що залишилися складіть назву теми, яку ми вивчаємо д р о б о в а ч а с т и н а д п о р і в н я н н я д т в д і к і д д о д а в а н н я и ї л р і н в і д н і м а н н я е е н д м н о ж е н н я б и м н о к р у г л е н н я я о а и н с о ц і л а ч а с т и н а а я

Номер слайду 15

6 клас Закресліть по горизонталі та вертикалі математичні терміни, а з літер , що залишилися складіть назву дії , яка допомагає дізнатися в скільки разів одне число більше від другого п ч и с л а б л и з н я т а р д н и д і л ь н и к і я о о л с к л а д е н е е ч с д с н е л п о д і л и т и и т д і л е н е ч а с т к а н і п о с л і д о в н і с т ь

Номер слайду 16

6 клас Закресліть по горизонталі та вертикалі математичні терміни, а з літер , що залишилися складіть слово, яке вказує на те , що число можна поділити на інше ( літери можна використовувати не один раз) о п о к а з н и к Н С К с к в а д р а т к у б Н н д і л ь н и к о н д С о н е п а р н е ь с т Д в п а р н е к р а т н е а с т е п і н ь л і і п

Номер слайду 17

6 клас Закресліть по горизонталі та вертикалі математичні терміни, а з літер, що залишилися складіть назву чисел, які раніше називали “ламаними числами” ч н е с к о р о т н и й з и в л а с т и в і с т ь н с с к о р о т и т и р в а е д о д а в а н н я с л м л ц і л а ч а с т и н а е ь з в е д е н н я а о и н н д в і д н і м а н н я н и с к о р о т н и й і ч и к п р а в и л ь н и й б к

Номер слайду 18

6 клас Закресліть по горизонталі та вертикалі математичні терміни, а з літер, що залишилися складіть назву відношення кількості сприятливих результатів до кількості всіх можливих результатів п й м о в і р н і с т ь о д о с т о в і р н а й д о р в и п а д к о в а і н і і т о і д ї п ь с я н е м о ж л и в а м в в и п а д к о в о ї

Номер слайду 19

6 клас Закресліть по горизонталі та вертикалі математичні терміни, а з літер, що залишилися складіть назву теми, в якій зустрічаються ці терміни ( літери можуть повторюватися) к д о в ж и н а к о л а р к о о д і а м е т р к т к г р л п л о щ а ц е н т р л у у о к у л я р а д і у с П І г с е г м е н т а с е к т о р

Номер слайду 20

6 клас Закресліть по горизонталі та вертикалі математичні терміни, а з літер, що залишилися складіть слово без якого не може існувати ні відношення ні пропорція ( літери можуть повторюватися) с в і д н о ш е н н я е п р о п о р ц і я к р р і в н і с т ь а р е ч д і а г р а м а а д к л і н і й н а с й н т с е к т о р н а н і с т о п ч а с т а і в л а с т и в і с т ь

Номер слайду 21

6 клас Закресливши по горизонталі та вертикалі математичні терміни, ви дізнаєтесь, яке числа можна записати у вигляді а/m, де а – ціле число, а m- натуральне д к о о р д и н а т н а п о р д о д а в а н н я д р д м н о ж е н н я о а і я а і р і в н я н н я і л м т в і д н і м а н н я е а н п о р і в н я н н я н н і в і д’ є м н і ц н л н ь р а ц і о н а л ь н і я а

Номер слайду 22

6 клас Закресліть по горизонталі та вертикалі математичні терміни, а з літер, що залишилися складіть слова, які дадуть узагальнення всім термінам, що тут зустрічалися ( літери можуть повторюватися ) в к о о р д и н а т н а т п г п і п р я м а о м е у н о л р р д п а р а л е л ь н і и ч о а о р п р я м о к у т н и к к щ ф м і к в а д р а т р о м б а и і і з п л о щ и н а ч і г р н к н о г і ф і г у р и е т р ф а и ь к п е р п е н д и к у л я р н і

Номер слайду 23

7 клас Закресліть по горизонталі та вертикалі математичні терміни, а з літер, що залишилися складіть назву науки, яка вивчає геометричні фігури на площині ( літери можуть повторюватися) т п е р п е н д и к у л я р н і л і п о в і д р і з о к п р о м і н ь я е р ч в е р ш и н а к у т а п н м т р а я к с т о р о н и п а р а л е л ь н і м а р о з г о р н у т и й п р я м и й а в и м і р ю в а н н я к у т т у п и й

Номер слайду 24

7 клас Закресліть по горизонталі та вертикалі математичні терміни, а з літер, що залишилися складіть слова, що є елементами многокутників ( літери можуть повторюватися ) р р і з н о с т о р о н н і в в і е р і в н о б е д р е н н і и в м е д і а н а в и с о т а т с н п р я м о к у т н і р н о р о і о б і с е к т р и с а с н и т р і в н о с т о р о н н і ш и а

Номер слайду 25

8 клас Відшукайте по горизонталі та вертикалі математичні терміни, а з решти літер складіть слово , що узагальнить даний математичний матеріал к п а р а л е л о г р а м с в с т о р о н и ч и у и н у а о и п р о т и л е ж н і с д д і а г о н а л ь и т к і р б і с е к т р и с а т к д а р п р я м о к у т н и к н т в е р ш и н и р і в н і і п а р а л е л ь н і р о м б

Номер слайду 26

8 клас По вертикалі та горизонталі відшукайте знайомі терміни, дайте їх означення, а з букв, що залишилися складіть назву теореми, яка дозволяє знаходити невідомі сторони прямокутних трикутників р п е р п е н д и к у л я р г с а к т а н г е н с о а ф о г р и д а п р о т и л е ж н и й р а н і т р П п р и л е г л и й а д у а е п р я м о к у т н и й і у с н т г і п о т е н у з а т м с е п р о е к ц і я к о с и н у с е

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

ppt
Додано
11 квітня 2023
Переглядів
798
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку