Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
КЗ «ДНЗ (ясла-садок) № 257» КМР
Ігровий тренінг
з використанням методів моделювання
«Лего-клуб – територія гри»
Вихователь:
Суяніна Т.П.
м. Кривий Ріг
Мета:
Закріпити знання дітей:
-
про пору року – осінь;
-
зміни, які відбуваються в природі восени.
Вчити:
-
комунікувати в різних групах під час виконання вправи;
-
активізувати мислення та надавання можливості запропоновувати своє бачення;
-
співпрацювати та керувати емоціями.
Розвивати:
-
активне ментальне включення в роботі в парах;
-
уміння слухати думку іншої дитини;
-
вміння робити вибір і аргументувати власну думку;
-
творчі здібності, ініціативність;
-
критичне мислення.
Хід ігрового тренінгу
І. Організаційний момент.
Педагог привертає увагу дітей, створюючи музичний ритм за допомогою оплесків чи музичних інструментів, та пропонує дітям розпочати день у садочку зібравшись у коло з друзями. Діти разом із педагогом розташовуються у колі.
Педагог пропонує дітям привітатися, виконуючи руханку-танок «Привіт, привіт» або будь-яку іншу за вибором дітей.
ІІ. Основна частина.
Педагог демонструє дітям різнокольорове листя з різних дерев і пропонує кожній дитині обрати один листок та, об’єднавшись у колі в групи, описати його, назвати з якого він дерева. Педагог зауважує, що коли музика затихає, треба
знайти пару своєму листочку за певною ознакою, яку він назве (колір, розмір, приналежність до одного дерева).
Завдання для листочків:
-
каштанові – називають назви осінніх місяців;
-
кленові – називають ознаки осені;
-
дубові – розповідають віршики про осінню пору;
-
березові – говорять компліменти для осені.
-
Я буду передавати по черзі краплинку, а ви скажіть чим же вона щедра та багата?
(Діти дають відповіді)
-
Пропоную у гру пограти та щедрість осені показати «Скуштую, складу, не скажу, а покажу»
(Діти куштують овочі та складають їх з Лего, інші вгадують, що він куштував)
-
А що ж необхідно для того, щоб восени зібрати багатий урожай? (Відповіді дітей)
-
Уявіть себе дощовим краплинками і розкажіть як дощик допомога людям, тваринам, рослинам, навколишньому середовищу.
(Вмикається музика, діти по черзі передають хмаринку, музика стихає діти наводять приклади).
-
Ось поки хмаринка літала з краплинками у мене у відеречку з’явились краплинки. Оберіть собі краплинку. А тепер краплинки у дві палітри за однаковим кольором зєднайтесь.
-
Пропоную разом створити «Осіній пейзаж», а нашими фарбами будуть цеглинки.
(Діти двох спільнот створюють пейзаж на ватмані з цеглинок).
Діти презентують створені колажі.
Запитання до дітей:
-
Що спільного у колажах команд?
-
Що відрізняється?
-
Що зацікавило вас у колажі іншої команди?
-
(Діти відповідають за запитаннями, висловлюють свою думку, аргументують свої висновки)
-
Пропоную об’єкти наших пейзажів перетворити в об’ємні моделі і створити осінній ландшафтний дизайн.
Бесіда за об’єктами:
-
Про що ви хотіли б запитати у іншої команди?
-
Як мінялися впродовж осені дерева?
-
За що подякують осені тварини? Птахи?
-
За що б подякували осені ви?
ІІІ. Висновки.
Вихователь задає проблемне запитання:
-
То яка ж вона осінь? Передає листочок і діти одним словом описують та узагальнюють знання про осінь.
-
Чи сподобалась вам тематична вечірка у лего клубі? А які б ви запропонували теми для вечірок в Лего – клубі?
-
На згадку про нашу вечірку дарую кожному фірмовий альбом-розмальовку нашого дитячого Лего клубу.
(Вихователь роздає замальовки і проваджає дітей з групи)