Піщанська сільська рада
Ялинцівська гімназія
Дошкільний підрозділ «Калинка»
Інтегроване заняття для вихованців ІІ молодшої групи
«Розгляд картини «Взимку на прогулянці»
вихователь
Тетяна Мовчан
2022
Тема: Розгляд картини «Взимку на прогулянці»
Завдання: розширити знання дітей про особливості погодних умов взимку, вчити малят уважно розглядати картину, розуміти її зміст, з допомогою вихователя складати прості речення; закріпити вміння уважно слухати літературні твори, розуміти їх зміст,
розвивати творчу уяву, мовне дихання; учити вживати пестливі слова;
виховувати інтерес до зимових розваг.
Обладнання: картина «Взимку на прогулянці», паперові сніжинки, картки дидактичної гри «Добери одяг на прогулянку».
Хід заняття:
-
Дітки, я ішла до вас у садочок, і мені на долоньку щось упало. Що це?
-
Так, діти, це сніжинка, і вона принесла вам загадку.
Стало біло навкруги —
Я розтрушую сніги,
Води сковую в льоди,
В дружбі з дітьми я всіма.
Здогадались? Я … (зима).
-
Отже, діти, яка зараз пора року? (зараз зима)
-
Надворі тепло чи холодно? (надворі холодно)
-
Що лежить на землі? (на землі лежить сніг)
-
Так, узимку з хмар білими сніжинками падає сніг. Він кружляє в повітрі і сідає на землю.
-
На ваші столи теж опустилися сніжинки.
Вправа для розвитку дихання «Сніжинка»
-
Діти, покладіть на свою долоньку сніжинку і спробуйте як вітерець своїм подихом її здмухнути. (2 рази)
-
Сніжинка принесла нам картину. Подивіться на неї. Розкажіть, де лежить сніг, якого він кольору? (білий сніг лежить на землі, на деревах)
-
Як одягнені діти взимку? (Діти одягнені в куртки, шапки, рукавички)
-
Що роблять діти взимку на прогулянці? (Діти катаються на санчатах, на лижах, ліплять сніговика)
-
Послухайте уважно розповідь.
На картині зображена зима. Уся земля, дерева вкриті білим пухнастим снігом. Діти зліпили сніговика, катаються на лижах, санчатах. Усі діти веселі.
Викликає вихователь 3-х дітей по черзі, вони описують картину.
-
Молодці, дітки, а зараз пограємо з вами у гру.
Гра «Назви слова»
-
Зима холодна, ще яка?» (сніжна, морозна, красива, гарна)
-
Сніг білий, а ще який? (блискучий, холодний, м’який, пухнастий)
-
Зимою холодно, а влітку? (тепло)
-
Надворі сніг сухий, а в хаті? (мокрий)
-
Як можна сказати про зиму лагідно? (Зимонька)
-
А про сніг? (Сніжок, сніжочок)
-
А про сонце? (Сонечко)
-
А сани?( Санчата, санки, саночки)
-
Рукавиці? (рукавички)
Діти читають знайомий вірш Г. Бойка «Морозець»
Морозець, морозець,
Пощипав нам щічки.
Теплі валянки у нас,
Шубки, рукавички.
Морозець, морозець,
Плещемо в долоні,
У дівчаток і хлоп’яток
Носики червоні.
Фізкультхвилинка
Дидактична гра «Добери одяг на прогулянку»
Діти серед запропонованого одягу обирають зимовий і називають його.
-
Діти, покладіть перед собою картинки. Виберіть зимовий одяг.
-
На що одягають шапку? (на голову)
-
Що взувають на ніжки? (чобітки)
-
Що одягають на ручки? (рукавички)
-
Що одягають на тіло поверх теплої кофтинки? (пальто, куртка)
-
Як одним словом можна назвати всі ці речі? (одяг)
-
Молодці, дітки, ми вже знаємо, як правильно одягатися на прогулянку взимку.
-
Сніжинці дуже сподобалося наше заняття.
-
Діти, що ми з вами робили на занятті?
-
Що вам найбільше сподобалося?
-
Дякуємо сніжинці за таку чудову картину й цікаве заняття.