"In Search of Treasure"

Про матеріал

Цей позакласний захід сприятиме формуванню та розвитку навичок 21 століття, які необхідні сучасним дітям для досягнення успіхів у житті.

Використання цікавих методик допоможе підвищити мотивацію до вивчення іноземної мови.

Перегляд файлу

 

“In Search of Treasure” («У пошуках скарбів» )

Мета: активізувати лексику по темах «Почуття», «Мій робочий день», «Їжа», «Спорт», «Місяці року»; повторити вживання дієслова to be; розвивати комунікативні навички, вміння будувати зв’язний текст, розвивати навички співпраці, критичне та асоціативне мислення, вміння аналізувати інформацію, будувати власні твердження, приймати власні рішення.

Очікувані результати:учні закріпили лексику по вивчених темах, повторили вживання дієслова to be , порядок слів у реченні.

Обладнання:підготовлені емоційні шаради, тематичні малюнки, картки з словами до прислів’я, комп’ютер, магнітофон, відеозаписи.

                                              Хід уроку:

1.Preliminaries.

- Hello, children. Today we are going to look for treasure. This treasure is not simple. It is hidden in sayings and proverbs.

2. Введення  в іншомовне середовище.

Гра «Magic Box». Діти передають коробку під музику, коли музика зупиняється, дитина вибирає слово і запитує свого сусіда: «How are you?» Сусід витягує емоційну шараду і  відповідає: “I am excited”. Таким чином утворюємо 2 команди: учні, які витягли шараду і запитували і ті, що відповідали. Вибираємо капітанів команд.

26a6e4367c65180728045a7bc1d756b4.jpg

Ми знайшли перший скарб це -  слово “Where”.

3. Основна частина.

1. Гра “Distraction”.

Вчитель виразно двічі читає дітям слова на тему “My Working Day”, діти уважно слухають і запам’ятовують. Після закінчення читання вчитель відволікає учнів на 1 хвилину, запитуючи про щось інше, наприклад про погоду: «- What is the weather like today? - It is cloudy. It is going to snow. It is windy». Після цього, учні записують слова, які запам’ятали і складають розповідь на тему “My Working Day”.

 

Список слів:

Get up

Wash myself

Make bed

Brush teeth

Go to school

Write

Read

Speak

Do homework

Have lunch

Watch TV

Play with friends

Help my parents

Have dinner

Go to bed

Ми знайшли другий скарб – слово “there”

2. Гра “Name”.

Вибираємо тему “Food”. Команди вибирають ім’я і добирають слова, які починаються на кожну літеру в межах даної теми.

Приклад:

Ivan – ice cream – varenyky – aubergine – nuts

Ми знайшли третій скарб – слово “are”.

 

3. Вправа “Table Tennis”.

midsection-of-man-serving-while-playing-table-tennis-735961119-59f0b6aeaad52b0010378181.jpg

Учні з кожної команди працюють в парах. Учень вдає, що подає подачу, будує речення:”I am good at football”. Інший учень з іншої команди вдає, що відбиває подачу і відповідає: “I am good at running”. Під час такої вправи учні тренують граматичну конструкцію “to be good at” і активізують лексику на тему «Спорт». В кінці гри учні пригадують всі види спорту протилежної команди.

Ми знайшли наступний скарб слово – “friends”

4. Пауза для релексації. Вправа “ Clap and Follow

1 clap –stand up ( діти встають);

2 claps – jump (стрибають);

3 claps – close your eyes (закривають очі);

4 claps –turn around ( повертаються на місці);

5 claps – dance ( танцюють);

6 claps – run (біжать на місці)

У цій грі діти виконують команди вчителя. Таку гру можна виконувати від простих команд до більш складних у вигляді гри- змагання на визначення переможця.

Наступний наш скарб – слово “there”.

5.Вправа “Comparative Moments”.

Вчитель дає учням двох команд завдання продовжити речення.

Lesson is like a burger because … ( it has a lot of parts)              

istockphoto-1206323282-612x612.jpg

Ми знайшли ще один скарб –слово “is”

6. Вправа “Birthday Line up”.

Учні кожної команди повинні стати в лінію відповідно до місяця їхнього народження в році.

Ми знайшли останній скарб – це слово “Wealth”.

4. Заключна частина.

Учитель роздає картки з словами дітям. Учні одної команди складають прислів’я на англійській мові, а інша команда складає прислів’я на англійській мові. Where there are friends, there is wealth.

Де є друзі, там багатство. Головний скарб – це наші друзі.

Підведення підсумків.

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Parfan Oksana Zinoviivna
Додано
22 травня 2023
Переглядів
498
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку