Цей позакласний захід сприятиме формуванню та розвитку навичок 21 століття, які необхідні сучасним дітям для досягнення успіхів у житті.
Використання цікавих методик допоможе підвищити мотивацію до вивчення іноземної мови.
“In Search of Treasure” («У пошуках скарбів» )
Мета: активізувати лексику по темах «Почуття», «Мій робочий день», «Їжа», «Спорт», «Місяці року»; повторити вживання дієслова to be; розвивати комунікативні навички, вміння будувати зв’язний текст, розвивати навички співпраці, критичне та асоціативне мислення, вміння аналізувати інформацію, будувати власні твердження, приймати власні рішення.
Очікувані результати:учні закріпили лексику по вивчених темах, повторили вживання дієслова to be , порядок слів у реченні.
Обладнання:підготовлені емоційні шаради, тематичні малюнки, картки з словами до прислів’я, комп’ютер, магнітофон, відеозаписи.
Хід уроку:
1.Preliminaries.
- Hello, children. Today we are going to look for treasure. This treasure is not simple. It is hidden in sayings and proverbs.
2. Введення в іншомовне середовище.
Гра «Magic Box». Діти передають коробку під музику, коли музика зупиняється, дитина вибирає слово і запитує свого сусіда: «How are you?» Сусід витягує емоційну шараду і відповідає: “I am excited”. Таким чином утворюємо 2 команди: учні, які витягли шараду і запитували і ті, що відповідали. Вибираємо капітанів команд.
Ми знайшли перший скарб це - слово “Where”.
3. Основна частина.
1. Гра “Distraction”.
Вчитель виразно двічі читає дітям слова на тему “My Working Day”, діти уважно слухають і запам’ятовують. Після закінчення читання вчитель відволікає учнів на 1 хвилину, запитуючи про щось інше, наприклад про погоду: «- What is the weather like today? - It is cloudy. It is going to snow. It is windy». Після цього, учні записують слова, які запам’ятали і складають розповідь на тему “My Working Day”.
Список слів:
Get up
Wash myself
Make bed
Brush teeth
Go to school
Write
Read
Speak
Do homework
Have lunch
Watch TV
Play with friends
Help my parents
Have dinner
Go to bed
Ми знайшли другий скарб – слово “there”
2. Гра “Name”.
Вибираємо тему “Food”. Команди вибирають ім’я і добирають слова, які починаються на кожну літеру в межах даної теми.
Приклад:
Ivan – ice cream – varenyky – aubergine – nuts
Ми знайшли третій скарб – слово “are”.
3. Вправа “Table Tennis”.
Учні з кожної команди працюють в парах. Учень вдає, що подає подачу, будує речення:”I am good at football”. Інший учень з іншої команди вдає, що відбиває подачу і відповідає: “I am good at running”. Під час такої вправи учні тренують граматичну конструкцію “to be good at” і активізують лексику на тему «Спорт». В кінці гри учні пригадують всі види спорту протилежної команди.
Ми знайшли наступний скарб слово – “friends”
4. Пауза для релексації. Вправа “ Clap and Follow”
1 clap –stand up ( діти встають);
2 claps – jump (стрибають);
3 claps – close your eyes (закривають очі);
4 claps –turn around ( повертаються на місці);
5 claps – dance ( танцюють);
6 claps – run (біжать на місці)
У цій грі діти виконують команди вчителя. Таку гру можна виконувати від простих команд до більш складних у вигляді гри- змагання на визначення переможця.
Наступний наш скарб – слово “there”.
5.Вправа “Comparative Moments”.
Вчитель дає учням двох команд завдання продовжити речення.
Lesson is like a burger because … ( it has a lot of parts)
Ми знайшли ще один скарб –слово “is”
6. Вправа “Birthday Line up”.
Учні кожної команди повинні стати в лінію відповідно до місяця їхнього народження в році.
Ми знайшли останній скарб – це слово “Wealth”.
4. Заключна частина.
Учитель роздає картки з словами дітям. Учні одної команди складають прислів’я на англійській мові, а інша команда складає прислів’я на англійській мові. Where there are friends, there is wealth.
Де є друзі, там багатство. Головний скарб – це наші друзі.
Підведення підсумків.