ІНДИВІДУАЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА
Навчальний предмет: інформатика
Вчитель: Кондратенко Юлія Юріївна
Довгострокова мета:
знати:
правила поведінки в комп'ютерному класі, правила техніки безпеки при роботі на комп'ютері; базову конфігурацію ПК, можливості сучасних комп’ютерів; як зберігається інформація на комп'ютері; призначення периферійних пристроїв комп’ютера: Модему, Багатофункціонального пристрою; основне призначення текстового редактора Word; етапи роботи з текстовим документом; основне призначення програми PowerPoint; поняття комп'ютерної презентації; призначення та основні можливості електронних таблиць Excel; елементи вікна Excel; правила створення та збереження електронної таблиці; основні правила безпеки в користуванні мережею Інтернет; що таке комп'ютерні віруси, призначення Антивірусних програм; як користуватися пошуковою системою; про електронну пошту, електронні адреси, можливості використання поштових програм; основні поняття і терміни електронної пошти, правила електронного листування;
вміти:
використовувати правила техніки безпеки при роботі на комп'ютері; класифікувати пристрої в залежності від мети використання; користуватись Меню Пуск, Контекстним меню; використовувати периферійні пристрої ПК; знаходити потрібні файли, папки, програми; виконує стандартні дії з файлами і папками; упорядкувати файли в потрібні папки; створювати та редагувати графічні зображення; використовувати програму для перегляду зображень; запускати програму Word; додавати графічні об’єкти у текст, змінювати розмір графічних об’єктів; додавати таблиці у текстовий документ, корегувати створені таблиці; створювати і форматувати списки; зберегти та надрукувати текстовий документ; запускати програму PowerPoint, створювати найпростіші комп'ютерні презентації, що складаються із текстових слайдів та слайдів з зображеннями; вміє згрупувати, розфарбувати фігури; зберігати і переглядати слайди; запускати програму Excel, створювати найпростіші електронні таблиці, вводити данні, здійснювати найпростіші математичні дії; користуватися Антивірусними програмами; запускати програму-браузер; розуміє як користуватись пошуковою системою; зберегти Web-сторінку; створити власну поштову скриньку на поштовому сервері; створювати, відправляти, приймати електронні листи; використовувати отримані знання в практичній діяльності.
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, |
Тема: Основи комп’ютерної грамотності Формувати навички дотримання правил техніки безпеки під час роботи з комп'ютером. Розвивати спостережливість, увагу, пам’ять, просторове мислення, пізнавальну активність. Формувати лексичний запас з інформатики. Формувати бажання вчитися, самостійність, інтерес до вивчення інформатики. Формувати розуміння про сфери застосування сучасних комп’ютерів та їх можливості. Формувати розуміння призначення обчислювальної техніки та інформаційних систем і процесів. Формувати розуміння того, що: порядок виконання будь-якої роботи визначається планом, спрямованим на досягнення конкретного результату. Формувати розуміння призначення обчислювальної техніки та інформаційних систем і процесів. Формувати розуміння того, що: алгоритм – це послідовність команд для виконання певного завдання. Формувати вміння моделювати об’єкти і процеси, збирати, зберігати, перетворювати інформацію. Ознайомити з відомостями з історії комп'ютера, операційною системою Windows. Вивчати будову комп'ютера
Тема: Прикладні програми Формувати вміння моделювати об’єкти і процеси, збирати, зберігати, перетворювати інформацію. Розвивати вміння керувати об’єктами і процесами. Формувати розуміння про програмні засоби загального та спеціального призначення. Формувати розуміння правил роботи з комп’ютерними програмами Формувати навички усвідомленого використання інструментів та можливостей комп’ютерних програм. Розвивати дрібну моторику (клавіатурні тренажери, розвиваючі ігри). Розвивати творчу направленість в діяльності: від вміння виконувати поставленні завдання за зразком, інструкцією до варіативного виконання завдань, самостійного прийняття рішень, прагнення до самостійності у виконанні завдань. Формувати уявлення про переваги опрацювання текстів сучасними електронними пристроями над паперовими засобами. Формувати знання і уявлення про комп'ютерні технології та способи їх практичного застосування. Формувати знання і уявлення про комп'ютерні технології та способи їх практичного застосування
Тема: Основи інформаційної безпеки комп’ютера Формувати розуміння важливості дотримання правил безпеки в користуванні мережею Інтернет.
Тема: Мережа Інтернет Розвивати пізнавальний інтерес, щодо оволодіння засобами і прийомами пошуку інформації в мережі Інтернет та Інтернет-спілкуванні. Підвищувати адаптивні можливості учнів, їх соціальне орієнтування за рахунок додатково набутих навичок і вмінь. Формувати світогляд та стиль життя сучасної людини. Формувати вміння підключення до мережі Інтернет, запуск програми-браузера. Формувати вміння користуватися пошуковими системами електронною поштою.
Тема: Повторення і контроль Формувати вміння виділяти, головне, орієнтуватися в ситуації, вбачати зв'язки і відносини між об'єктами. Залучати дітей в процес самостійного пошуку.
|
Повторити правила поведінки в комп'ютерному класі, правила техніки безпеки при роботі на комп'ютері, виконувати санітарно-гігієнічні вимоги при роботі за комп'ютером. Сформувати знання про базову конфігурацію ПК; типи пам’яті комп’ютера. Сформувати розуміння про призначення внутрішніх пристроїв ПК. Сформувати навички класифікувати пристрої в залежності від мети використання; продовжувати знайомитись з групами клавіш на клавіатурі; вдосконалювати навички роботи на клавіатурі; вміти користуватись Меню Пуск, Контекстним меню; розуміти структуру Робочого столу, орієнтуватися в елементах інтерфейсу. Сформувати знання про призначення периферійних пристроїв комп’ютера Принтера, Сканера, Модему, Багатофункціонального пристрою, акустичної системи; імена файлів; розміщення файлів і папок в ОС; поняття файл, папка, каталог; призначення архіватора WinRAR. Сформувати навички використовувати периферійні пристрої ПК; знаходити потрібні файли, папки; виконує стандартні дії з файлами і папками; упорядкувати файли в потрібні папки; виконувати основні дії при роботі з архівом.
Сформувати знання про те, що таке комп’ютерна програма; про етапи роботи з текстовим документом. Сформувати розуміння призначення та принципів роботи програми для перегляду зображень; призначення кнопок на панелі форматування; графічних можливостей програми Word; Сформувати вміння створювати та редагувати графічні зображення; запускати програму на виконання; запускати програму Word; форматувати текстовий документ; додавати графічні об’єкти у текст, змінювати розмір графічних об’єктів; додавати таблиці у текстовий документ, корегувати створені таблиці; створювати і форматувати списки; зберегти, переглянути та надрукувати текстовий документ; удосконалює навички роботи на клавіатурі. Сформувати знання про поняття комп'ютерної презентації; про основне призначення програми PowerPoint. Сформувати вміння наводити приклади застосування комп'ютерних презентацій. Сформувати навички створення найпростіших комп'ютерних презентацій, що складаються із текстових слайдів та слайдів з зображеннями; вміння згрупувати, розфарбувати фігури; вставити у слайд: звуки, музику, відео; зберігати і переглядати слайди. Сформувати знання про призначення та основні можливості електронних таблиць Excel; про елементи вікна Excel; що таке Лист, книга, клітинка в Excel; про призначення кнопок на панелі форматування; Сформувати вміння наводити приклади застосування електронних таблиць; розуміння, як створити діаграму; розуміння правил створення та збереження електронної таблиці; Сформувати навички вводити дані в електронну таблицю; створювати найпростіші електронні таблиці, здійснювати найпростіші дії.
Сформувати знання, що таке комп'ютерні віруси. Сформувати вміння користуватися Антивірусними програмами.
Сформувати знання про основні правила безпеки в користуванні мережею Інтернет; способи пошуку інформації в Інтернеті; як зберігати Web-сторінку; про електронну пошту, електронні адреси, можливості використання поштових програм; правила електронного листування; Сформувати навички запускати програму-браузер; як користуватися пошуковою системою; як зберігати Web-сторінку; як створити власну поштову скриньку на поштовому сервері; створювати, відправляти, приймати електронні листи.
Повторення вивченого. Контрольне тестування. Контрольний практикум.
|
Бесіда, пояснення, самостійна робота, використання тренувальних програм, он-лайн тести.
Бесіда, пояснення, робота в парi, робота за зразком і вказівками вчителя, індивідуальна робота, он-лайн тести.
Бесіда, пояснення, робота за зразком, робота в парi, робота за вказівками вчителя.
Бесіда, пояснення, робота за зразком і вказівками вчителя, самостійна робота, он-лайн тести.
Бесіда, пояснення, робота за зразком і вказівками вчителя, самостійна робота, он-лайн тести.
|
|