Індивідуальна навчальна програма з інформатики

Про матеріал
Індивідуальна навчальна програма з інформатики для 8 класу (для дітей з інтелектуальним порушенням). 1 година на тиждень.
Перегляд файлу

ІНДИВІДУАЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

 

Навчальний предмет: інформатика

Вчитель: Кондратенко Юлія Юріївна  

Довгострокова мета:

знати:

правила поведінки в комп'ютерному класі,  правила техніки безпеки при роботі на комп'ютері; базову конфігурацію ПК,  можливості сучасних комп’ютерів; як зберігається інформація на комп'ютері; призначення периферійних пристроїв комп’ютера: Модему, Багатофункціонального пристрою; основне призначення текстового редактора Word; етапи роботи з текстовим документом; основне призначення програми PowerPoint; поняття комп'ютерної презентації; призначення та основні можливості електронних таблиць Excel;  елементи вікна Excel; правила створення та збереження електронної таблиці; основні правила безпеки в користуванні мережею Інтернет; що таке комп'ютерні віруси, призначення Антивірусних програм; як користуватися пошуковою системою; про електронну пошту, електронні адреси, можливості використання поштових програм; основні поняття і терміни електронної пошти, правила електронного листування;

вміти:

використовувати  правила техніки безпеки при роботі на комп'ютері; класифікувати пристрої в залежності від мети використання; користуватись Меню Пуск, Контекстним меню; використовувати периферійні пристрої ПК; знаходити потрібні файли, папки, програми; виконує стандартні дії з файлами і папками; упорядкувати файли в потрібні папки; створювати та редагувати графічні зображення; використовувати програму для перегляду зображень; запускати програму Word; додавати графічні об’єкти у текст, змінювати розмір графічних об’єктів; додавати таблиці у текстовий документ, корегувати створені таблиці; створювати і форматувати списки; зберегти  та надрукувати текстовий документ; запускати програму PowerPoint, створювати найпростіші комп'ютерні презентації, що складаються із текстових слайдів та слайдів з зображеннями; вміє згрупувати, розфарбувати фігури; зберігати і переглядати слайди; запускати програму Excel, створювати найпростіші електронні таблиці, вводити данні, здійснювати найпростіші математичні дії; користуватися Антивірусними програмами; запускати програму-браузер; розуміє як користуватись пошуковою системою; зберегти Web-сторінку; створити  власну поштову скриньку на поштовому сервері; створювати,  відправляти, приймати електронні листи; використовувати отримані знання в практичній діяльності.

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології,

спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,
які засвоїв учень
за рік/півріччя

Тема: Основи комп’ютерної грамотності

Формувати навички дотримання правил техніки безпеки під час роботи з комп'ютером.

Розвивати спостережливість,  увагу, пам’ять, просторове мислення, пізнавальну активність.

Формувати лексичний запас з інформатики.

Формувати бажання вчитися, самостійність, інтерес до вивчення інформатики.

Формувати розуміння про сфери застосування сучасних комп’ютерів та їх можливості.

Формувати розуміння призначення обчислювальної техніки та інформаційних систем і процесів.

Формувати розуміння того, що: порядок виконання будь-якої роботи визначається планом, спрямованим на досягнення конкретного результату.

Формувати розуміння призначення обчислювальної техніки та інформаційних систем і процесів.

Формувати розуміння того, що: алгоритм – це послідовність команд для виконання певного завдання.

Формувати вміння моделювати об’єкти і процеси, збирати, зберігати, перетворювати інформацію.

Ознайомити з відомостями з історії комп'ютера, операційною системою Windows. Вивчати будову комп'ютера

 

 

 

 

 

 

Тема: Прикладні програми

Формувати вміння моделювати об’єкти і процеси, збирати, зберігати, перетворювати інформацію.

Розвивати вміння керувати об’єктами і процесами.

Формувати розуміння про програмні засоби загального та спеціального призначення.

Формувати розуміння правил роботи з комп’ютерними програмами

Формувати навички усвідомленого використання інструментів та можливостей комп’ютерних програм.

Розвивати дрібну моторику (клавіатурні тренажери, розвиваючі ігри).

Розвивати творчу направленість в діяльності: від вміння виконувати поставленні завдання за зразком,  інструкцією до варіативного виконання завдань, самостійного прийняття рішень, прагнення до самостійності у виконанні завдань.

Формувати уявлення про переваги опрацювання текстів сучасними електронними пристроями над паперовими засобами.

Формувати знання і уявлення про комп'ютерні технології та способи їх практичного застосування.

Формувати  знання і уявлення про комп'ютерні технології та способи їх практичного застосування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Основи інформаційної безпеки комп’ютера

Формувати розуміння важливості дотримання правил безпеки в користуванні мережею Інтернет.

 

 

 

 

 

 

Тема: Мережа Інтернет

Розвивати пізнавальний інтерес, щодо оволодіння засобами і прийомами пошуку інформації в мережі Інтернет та Інтернет-спілкуванні.

Підвищувати адаптивні можливості учнів, їх соціальне орієнтування за рахунок додатково набутих навичок і вмінь.

Формувати  світогляд та стиль життя сучасної людини.

Формувати вміння підключення до мережі Інтернет, запуск програми-браузера. Формувати вміння користуватися пошуковими системами електронною поштою.

 

 

 

 

Тема: Повторення і контроль

Формувати вміння виділяти, головне, орієнтуватися в ситуації, вбачати зв'язки і відносини між об'єктами.

Залучати дітей в процес самостійного пошуку.

 

 

 

Повторити правила поведінки в комп'ютерному класі, правила техніки безпеки при роботі на комп'ютері, виконувати санітарно-гігієнічні вимоги при роботі за комп'ютером.

Сформувати знання про базову конфігурацію ПК; типи пам’яті комп’ютера.

Сформувати розуміння про призначення внутрішніх пристроїв ПК.

Сформувати навички класифікувати пристрої в залежності від мети використання; продовжувати знайомитись з групами клавіш на клавіатурі; вдосконалювати навички роботи на клавіатурі; вміти користуватись Меню Пуск, Контекстним меню; розуміти структуру Робочого столу, орієнтуватися в елементах інтерфейсу.

Сформувати знання про призначення периферійних пристроїв комп’ютера Принтера, Сканера, Модему, Багатофункціонального пристрою, акустичної системи; імена файлів; розміщення файлів і папок в ОС; поняття файл, папка, каталог; призначення архіватора WinRAR.

Сформувати навички використовувати периферійні пристрої ПК; знаходити потрібні файли, папки; виконує стандартні дії з файлами і папками; упорядкувати файли в потрібні папки; виконувати основні дії при роботі з архівом.

 

 

 

 

 

 

Сформувати знання про те, що таке комп’ютерна програма;  про етапи роботи з текстовим документом.

Сформувати розуміння призначення та принципів роботи програми для перегляду зображень; призначення кнопок на панелі форматування; графічних  можливостей програми Word;

Сформувати вміння створювати та редагувати графічні зображення; запускати програму на виконання; запускати програму Word; форматувати текстовий документ; додавати графічні об’єкти у текст, змінювати розмір графічних об’єктів; додавати таблиці у текстовий документ, корегувати створені таблиці; створювати і форматувати списки; зберегти, переглянути  та надрукувати текстовий документ; удосконалює навички роботи на клавіатурі.

Сформувати знання про поняття комп'ютерної презентації; про основне призначення програми PowerPoint.

Сформувати вміння наводити приклади застосування комп'ютерних презентацій.

Сформувати навички створення найпростіших комп'ютерних презентацій, що складаються із текстових слайдів та слайдів з зображеннями; вміння згрупувати, розфарбувати фігури; вставити у слайд: звуки, музику, відео;  зберігати і переглядати слайди.

Сформувати знання про призначення та основні можливості електронних таблиць Excel; про елементи вікна Excel; що таке Лист, книга, клітинка в Excel; про призначення кнопок на панелі форматування;

Сформувати вміння наводити приклади застосування електронних таблиць; розуміння, як створити діаграму; розуміння  правил створення та збереження електронної таблиці;

Сформувати навички вводити дані в електронну таблицю; створювати найпростіші електронні таблиці, здійснювати найпростіші дії.

 

 

 

 

 

 

 

 

Сформувати знання, що таке комп'ютерні віруси.

Сформувати вміння користуватися Антивірусними програмами.

 

 

 

 

 

 

Сформувати знання про основні правила безпеки в користуванні мережею Інтернет;

способи пошуку інформації в Інтернеті;  як зберігати Web-сторінку; про електронну пошту, електронні адреси, можливості використання поштових програм; правила електронного листування;

Сформувати навички запускати програму-браузер; як користуватися пошуковою системою; як зберігати Web-сторінку; як створити  власну поштову скриньку на поштовому сервері; створювати,  відправляти, приймати електронні листи.

 

 

 

 

 

Повторення вивченого.  Контрольне тестування. Контрольний практикум.

 

 

 

Бесіда, пояснення,  самостійна робота, використання тренувальних програм, он-лайн тести.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення, робота в парi, робота за зразком і вказівками вчителя, індивідуальна робота,  он-лайн тести.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення, робота за зразком, робота в парi, робота за вказівками вчителя.

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення, робота за зразком і вказівками вчителя, самостійна робота, он-лайн тести.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення, робота за зразком і вказівками вчителя, самостійна робота, он-лайн тести.

 

 

 

docx
Додано
27 березня 2021
Переглядів
2039
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку