Індивідуальна навчальна програма з інформатики (інтелектуальне порушення)

Про матеріал
Індивідуальна навчальна програма з інформатики для 9 класу (для дітей з інтелектуальним порушенням). 1 година на тиждень.
Перегляд файлу

ІНДИВІДУАЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

 

Навчальний предмет: інформатика

Вчитель: Кондратенко Юлія Юріївна  

Довгострокова мета:

знати:

  • правила поведінки в комп'ютерному класі,  правила техніки безпеки при роботі на комп'ютері;
  • сфери використання сучасних комп'ютерів;
  • що таке дисководи, СD  та  DVD диски, пристрої на основі flesh-пам'яті;
  • що таке комп’ютерна програма; про призначення програм перекладачів; про правову охорону програм і даних;
  • основне призначення текстового редактора Word,  етапи роботи з текстовим документом;
  • основне призначення програми PowerPoint, розуміє як використовувати зображення, спеціальні ефекти, переходи, анімацію; як  вставити музику та відео в презентацію;
  • елементи вікна Excel; основні об'єкти в електронних таблицях; розуміє призначення кнопок на панелі форматування;
  • основні правила безпеки в користуванні мережею Інтернет;
  • про етику і право  при  створені і використанні інформації;
  • про інформаційно-пошукові портали; як зробити пошуковий запит;
  • про інтерактивне спілкування, правила безпеки та етику при спілкуванні в Соціальних мережах;
  • про охорону особистих даних

вміти:

  • використовувати  правила техніки безпеки при роботі на комп'ютері;
  • усвідомлено співвідносити дії управління із зображенням на екрані;
  • скласти алгоритм для виконання певного завдання;
  • користуватись пристроями на основі flesh-пам'яті; класифікувати пристрої в залежності від мети використання;
  • зберігати інформацію на комп'ютері
  • працювати з вікнами папок і програм. знаходити і запускати програми на виконання; інсталювати програми;
  • за допомогою вивчених можливостей програми Microsoft Word створювати, редагувати і форматувати текстові документи; створювати і форматувати списки; додавати таблиці, корегувати створені таблиці; оформити текстовий документ; підготувати документ до друку;
  • користуватись сканером.
  • за допомогою вивчених можливостей програми PowerPoint, створювати комп'ютерні презентації; зберігати і переглядати слайди;
  • створювати найпростіші електронні таблиці, здійснювати найпростіші операції ( вносити данні, виконати найпростіші дії, створити діаграму,  побудувати графік;
  • запускати програму-браузер; зробити пошуковий запит; переміщуватись по гіперпосиланням
  • створити Логін і пароль; використовувати отримані знання в практичній діяльності.

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології,

спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,
які засвоїв учень
за рік/півріччя

Тема: Основи комп’ютерної грамотності

Формувати в учня навички дотримання правил техніки безпеки під час роботи з комп'ютером; організованість, дисциплінованість, самоконтроль в навчальній діяльності, точне виконання вказівок учителя.

Розвивати спостережливість,  увагу, пам’ять, просторове  мислення, пізнавальну активність.

Розвивати логічне та евристичне мислення.

Збагачувати активний та пасивний словник.

Розвивати аналізатори (кінестетичний, слуховий, зоровий).

Формувати лексичний запас з інформатики.

Формувати інтерес до вивчення інформатики.

 

Тема: Прикладні програми

 

Формувати в учня розуміння про  сфери застосування сучасних комп’ютерів та їх можливості.

Розвивати дрібну моторику (клавіатурні тренажери, розвиваючі ігри). 

Формувати в учня розуміння про програмні засоби загального та спеціального призначення. 

Формувати в учня навички усвідомленого використання інструментів та можливостей

комп’ютерних програм, розуміння правил роботи з комп’ютерними програмами.

Формувати уявлення про переваги опрацювання текстів сучасними електронними пристроями над паперовими засобами.

Вчити створювати і форматувати документ,

працювати з фрагментами тексту, створювати і форматувати списки, працювати з таблицями, оформлювати документи, включати в текстовий документ діаграми і графічні об'єкти.

Формувати вміння моделювати об’єкти і процеси, збирати, зберігати, перетворювати інформацію.

Формувати в учня розуміння призначення обчислювальної техніки та інформаційних систем і процесів.

Розвивати пізнавальний інтерес в учнів, щодо створення та використання у процесі навчання комп’ютерних публікацій та презентацій.

Вчити  працювати у програмі PowerPoint. Застосовувати дизайн та анімацію.

Працювати з діаграмами. Використовувати спеціальні ефекти при створені презентації. Створювати гіперпосилання. Працювати з зображеннями.

Формувати в учня розуміння складових вікна програми Excel, основних об'єктів в електронних таблицях і операцій над ними.

Вчити створювати електронний документ в Excel, графіки та діаграми в програмі  Excel  з використанням вивчених можливостей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Основи інформаційної безпеки комп’ютера

 

Формувати розуміння важливості дотримання правил безпеки в користуванні мережею Інтернет.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Мережа Інтернет

 

Розвивати пізнавальний інтерес, щодо оволодіння засобами і прийомами пошуку інформації в мережі Інтернет та Інтернет-спілкуванні.

Підвищувати адаптивні можливості учнів, їх соціальне орієнтування за рахунок додатково набутих навичок і вмінь.

Формувати  світогляд та стиль життя сучасної людини.

Формувати вміння підключення до мережі Інтернет, запуск програми-браузера. Користуватися інформаційно-пошуковими порталами  Google, Yandex, Bing. Робити пошукові запити, зберігати  Web-сторінки, спілкувтися в Інтернеті, користуватися соціальними мережами.

 

 

 

 

 

 

 

Вивчити правила техніки безпеки при роботі на комп'ютері; виконувати санітарно-гігієнічні вимоги при роботі за комп'ютером.

Вміти описувати сфери використання сучасних комп'ютерів; класифікувати пристрої в залежності від мети використання; користуватись пристроями на основі flash-пам'яті; зберігати інформацію на комп'ютері, з'ємних носіях інформації.

 

 

 

 

 

 

Усвідомлювати та розповідати про  правову охорону програм і даних; про призначення програм перекладачів; про етапи роботи з текстовим документом; про графічні можливості програми Word.

Сформувати навички: знаходити і запускати програми на виконання; інсталювати програми; запускати програму Word; форматувати текстовий документ; створювати і форматувати списки; додавати таблиці у текстовий документ, корегувати створені таблиці; оформити текстовий документ; підготувати документ до друку

вміє користуватись сканером, принтером.

 

Усвідомлювати основне призначення програми PowerPoint, розуміє як спланувати презентацію.

Вміти  наводити приклади застосування комп'ютерних презентацій; створювати найпростіші комп'ютерні презентації, що складаються з текстових слайдів та слайдів з зображеннями;

Вміти пояснювати правила створення, перегляду та збереження комп'ютерної презентації.

Сформувати вміння та навички  використовувати зображення, спеціальні ефекти, переходи, анімацію, як  вставити музику та відео в презентацію, зберігати і переглядати слайди;

 

Усвідомлювати та розуміти призначення та основні можливості електронних таблиць Excel,  призначення кнопок на панелі форматування,  як створити діаграму,  побудувати графік;

розуміти  правила створення та збереження електронної таблиці, наводити приклади застосування електронних таблиць.

Вивчити елементи вікна Excel.

Сформувати вміння та навички створювати найпростіші електронні таблиці, здійснювати найпростіші дії.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усвідомлювати та розуміти основні правила безпеки в користуванні мережею Інтернет, про етику і право  при  створені і використанні інформації.

 Сформувати вміння створити Логін і пароль.

 

 

 

 

Розуміти  призначення комп'ютерних енциклопедій та довідників;  розуміє, як зробити пошуковий запит.

Мати знання про інформаційно-пошукові портали, про інтерактивне спілкування, про правила безпеки та етику при спілкуванні в Соціальних мережах, про охорону особистих даних.

Сформувати вміння запускати програму-браузер, вміти переміщуватись по гіперпосиланням.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення,  самостійна робота, використання тренувальних програм, он-лайн тести.

 

 

 

 

 



Бесіда, пояснення, робота в парi, робота за зразком і вказівками вчителя, індивідуальна робота,  он-лайн тести.

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





 


Бесіда, пояснення, робота за зразком, робота в парi, робота за вказівками вчителя.

 


 

 

 

Бесіда, пояснення, робота за зразком і вказівками вчителя, самостійна робота, он-лайн тести.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 9 клас, Планування
Інкл
Додано
27 березня 2021
Переглядів
1742
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку