ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ (ІПР)
з фізичної культури для учня з особливими освітніми потребами
Гімназія “ПРОСВІТ” ЛМР
Учитель фізичної культури: кваліфікаційна категорія І
1. Загальна інформація про учня
2. Загальна мета ІПР
Створення безпечних і доступних умов для участі учня в уроках фізичної культури шляхом адаптації змісту, обладнання, форм роботи та темпу навчання. Сприяти гармонійному фізичному розвитку, формуванню життєво необхідних рухових умінь та позитивного емоційного досвіду.
3. Специфічні цілі навчання
3.1. Руховий розвиток
3.2. Сенсомоторний розвиток
3.3. Психоемоційна сфера
3.4. Соціальна адаптація
4. Адаптації навчального процесу
4.1. Адаптація середовища
4.2. Адаптація обладнання
4.3. Адаптація подачі матеріалу
5. Індивідуальні навчальні цілі (SMART-формат)
Ціль 1. Розвиток координації
Учень протягом 3 місяців зможе виконувати 5 базових координаційних вправ (ходьба по лінії, перекати, крокування за ритмом, мінімальна робота з м’ячем) з точністю не менше 70%.
Ціль 2. Формування постави
Протягом року учень навчиться утримувати положення “правильна постава” під час стояння таง่ายких вправ протягом 10–15 секунд.
Ціль 3. Покращення рівноваги
Учень протягом 4 місяців зможе стояти на одній нозі з опорою 5–7 секунд.
Ціль 4. Точність кидка
Учень протягом пів року зможе влучати у велику ціль (діаметр обруча/коробки 60–80 см) з 2–3 метрів — не менше ніж 4 рази з 10.
Ціль 5. Соціальна участь
Учень навчиться працювати у парі або в малих групах протягом 3–5 хвилин без емоційного виснаження.
6. Адаптований зміст уроків фізичної культури
6.1. Розминка
6.2. Основна частина
6.3. Заключна частина
7. Особливі підходи
8. Оцінювання результатів
Не оцінюються:
Оцінюються:
Оцінювання формувальне: доброзичливі коментарі, підтримка, похвала.
9. Взаємодія з батьками
10. Моніторинг результатів
|
Місяць |
Динаміка |
Досягнення |
Рекомендації |
|
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|