Календарно-тематичне планування з географії 6 клас
(1 год на тиждень)
№ уроку |
Кілк. годин |
Дата |
Корекція |
Тема |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
Тема 1: Вступ. Орієнтування на місцевості.(10 год) |
||||||
1 |
1 |
05.09 |
|
Значення географічних знань для практичної діяльності людини. Предмет вивчення географії. |
Учень/учениця:
*за запитаннями вчителя визначає, що вивчає географія; *має уявлення про об’єкти живої і неживої природи, зміни в природі своєї місцевості; *за допомогою вчителя спостерігає за живою і неживою природою та працею людей; *за допомогою вчителя виконує записи в календарі погоди. |
Формування мотиваційної основи вивчення курсу. Розвиток зорової пам’яті та уваги при вивченні нового матеріалу. Розвиток сприймання під час спостереження за живою і неживою природою та працею людей. Розвиток процесів аналізу і синтезу у процесі складання плану спостережень. Розвиток просторового орієнтування та зорової пам'яті при роботі з макетом шкільної ділянки; Розвиток мовлення при описі стану погоди. Розвиток процесу узагальнення при роботі з календарем погоди за минулий рік. Розвиток уваги та самостійності під час екскурсії.
|
2 |
1 |
12.09 |
|
Жива і нежива природа. |
||
3 |
1 |
19.09 |
|
Горизонт, сторони горизонту. |
||
4 |
1 |
26.09 |
|
Орієнтування на місцевості за Сонцем, місцевими ознаками. |
||
5 |
1 |
03.10 |
|
Екскурсія «Визначення сторін горизонту за Сонцем та місцевими ознаками» |
||
6 |
1 |
10.10 |
|
Як орієнтуватися за допомогою компаса. |
||
7 |
1 |
24.10 |
|
Зображення місцевості на плані, умовні знаки. Практична робота. Читання плану місцевості |
||
8 |
1 |
31.11 |
|
Географічна карта, умовні знаки на карті. |
||
9 |
1 |
07.11 |
|
Робота з планом і картою. Практична робота. Порівняння плану та карти. |
||
10 |
1 |
14.11 |
|
Контрольна робота: « План і карта» |
|
|
Тема 2: Форми земної поверхні. Їх зображення на фізичній карті. (6 год) |
||||||
11 |
1 |
21.11 |
|
Внутрішня будова Землі. Поняття про літосферу. Форми земної поверхні. |
Учень/учениця:
*має уявлення про основні форми земної поверхні, основні види корисних копалин, типи ґрунтів; *за запитаннями вчителя й опорою на наочний матеріал називає основні форми земної поверхні, корисні копалини й ґрунти своєї місцевості; *ознайомлений із внутрішньої будовою Землі, явищами природи (землетруси, виверження вулканів); *за допомогою вчителя знаходить на карті рівнини, гори (без орієнтування на конкретні назви). *за інструкцією вчителя виконує елементарні схематичні замальовки форм земної поверхні. |
Уточнення уявлень про географічні об’єкті засобами різноманітної наочності. Розвиток наочно-образного мислення при роботі з різноманітними наочними засобами. Розвиток пам’яті в процесі відтворення назв географічних об’єктів. Розвиток мислення на основі диференціації та інтеграції ознак географічних об’єктів. Збагачення активного словника географічною термінологією. Розвиток мисленнєвих операцій аналізу, порівняння, класифікації при ознайомленні з основними видами корисних копалин, типами ґрунтів. Розвиток зорової пам’яті, просторового орієнтування під час роботи з картою. Розвиток логічного мислення при встановленні причино-наслідкових зв’язків та залежностей між об’єктами та явищами природи. Розвиток зв’язного усного монологічного мовлення в процесі опису географічних об’єктів. Розвиток уяви під час моделювання гори з піску або пластиліну. Розвиток дрібної моторики пальців рук при виконанні практичних робіт. Розширення словника, розвиток зорової пам’яті та процесів аналізу і синтезу при роботі зі схематичними малюнками. Розвиток пізнавального інтересу до об’єктів і явищ навколишньої дійсності. Розвиток чуттєвого сприймання у процесі спостережень під час екскурсії.
|
12 |
1 |
28.11 |
|
Рівнини. Різниця рівнин за характером поверхні (плоскі, горбасті) та висотою (низовини, височини). Горби. Яри. Практична робота: «Моделювання з пластиліну горба.»
|
||
13 |
1 |
05.12 |
|
Гори. Частини гори: підніжжя, схили, вершина (пік). Різниця гір за висотою. |
||
14 |
1 |
12.12 |
|
Землетруси. Виверження вулканів. Форми земної поверхні на території свого краю та їх зображення на фізичній карті України та області. Практична робота: «Визначення форм земної поверхні на фізичної карті України»
|
||
15 |
1 |
19.12 |
|
Корисні копалини, їх видобуток та використання. Найважливіші корисні копалини своєї місцевості. Ґрунт, його типи. Поширені ґрунти свого краю. Значення ґрунту і його охорона.
|
||
16 |
1 |
26.12 |
|
Ґрунт, його типи. Поширені ґрунти свого краю. Значення ґрунту і його охорона. Практична робота « Складання таблиці умовних знаків, якими позначаються корисні копалини.»
|
||
|