Індивідуальне навчання " Географія 6 клас " календарне планування

Про матеріал
Планування з географії 6 клас ,для дітей з особливими освітніми потребами , використовуються вчителем інклюзивного навчання для планування географії 6 клас .
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з географії 6 клас

(1 год на тиждень)

 

№ уроку

Кілк. годин

Дата

Корекція

Тема

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

Тема 1: Вступ. Орієнтування на місцевості.(10 год)

1

1

05.09

 

Значення географічних знань для практичної діяльності людини. Предмет вивчення географії.

Учень/учениця:

  •         знає про предмет географії і його значення для практичної діяльності людини; загальну мету вивчення курсу географії;
  •         розрізняє об’єкти живої та неживої природи;
  •         розповідає про особливості своєї місцевості та праці людей в різні пори року на цій місцевості;
  •         спостерігає за живою і неживою природою та працею людей,
  •         вміє узагальнювати дані спостережень;  робити записи в календарі погоди; 

 

*за запитаннями вчителя визначає, що  вивчає географія;

*має уявлення про об’єкти живої і неживої природи, зміни в природі своєї місцевості;

*за допомогою вчителя спостерігає за живою і неживою природою та працею людей;

*за допомогою вчителя виконує записи в календарі погоди.

Формування мотиваційної основи вивчення курсу.

Розвиток зорової пам’яті та уваги при вивченні нового матеріалу.

Розвиток сприймання під час спостереження за живою і неживою природою та працею людей.

Розвиток процесів аналізу і синтезу у процесі складання плану спостережень.

Розвиток просторового орієнтування та зорової пам'яті при роботі з макетом шкільної ділянки;

Розвиток мовлення при описі стану погоди.

Розвиток процесу узагальнення при роботі з календарем погоди за минулий рік.

Розвиток уваги та самостійності під час екскурсії.

 

2

1

12.09

 

Жива і нежива природа.

3

1

19.09

 

Горизонт, сторони горизонту.

4

1

26.09

 

Орієнтування на місцевості за Сонцем, місцевими ознаками.

5

1

03.10

 

Екскурсія «Визначення сторін горизонту за Сонцем та місцевими ознаками»

6

1

10.10

 

Як орієнтуватися за допомогою компаса.

7

1

24.10

 

Зображення місцевості на плані, умовні знаки. Практична робота. Читання плану місцевості

8

1

31.11

 

Географічна карта, умовні знаки на карті.

9

1

07.11

 

Робота з планом і картою. Практична робота. Порівняння плану та карти.

10

1

14.11

 

Контрольна робота: « План і карта»

 

Тема 2: Форми земної поверхні. Їх зображення на фізичній карті. (6 год)

11

1

21.11

 

Внутрішня будова Землі. Поняття про літосферу. Форми земної поверхні.

Учень/учениця:

  •         має уявлення про внутрішню будову Землі; 
  •         розрізняє основні форми Землі за характером поверхні та висотою, за зразками і малюнками види корисних копалин, типи ґрунтів;
  •         оперує поняттями: «рівнини», «гори». «яри»;
  •        визначає з опорою на схематичну наочність частини горба, гори, яру;
  •         розповідає про форми поверхні на території свого краю, корисні копалини й ґрунти своєї місцевості та їх значення для господарської діяльності людини; 
  •         за запитаннями вчителя пояснює причини землетрусів, вивержень вулканів;
  •        співвідносить об’єкти з їх умовними  позначеннями на фізичній карті;
  •        знаходить і показує на карті задані форми рельєфу;
  •        виконує елементарні схематичні замальовки форм земної поверхні;
  •         складає елементарні словесні описи географічних об'єктів, які вивчаються;
  •         за запитанням вчителя виявляє і характеризує особливості земної поверхні у найближчому оточенні під час екскурсії;

 

*має уявлення про основні форми земної поверхні, основні види корисних копалин, типи ґрунтів;

*за запитаннями вчителя й опорою на наочний матеріал називає основні  форми земної поверхні, корисні копалини й ґрунти своєї місцевості;

*ознайомлений із внутрішньої будовою Землі, явищами природи (землетруси, виверження вулканів);

*за допомогою вчителя знаходить на  карті рівнини, гори (без орієнтування на конкретні назви).

*за інструкцією вчителя виконує елементарні схематичні замальовки форм земної поверхні. 

Уточнення уявлень про географічні об’єкті засобами різноманітної наочності.

Розвиток наочно-образного мислення при роботі з різноманітними наочними засобами.

Розвиток пам’яті в процесі відтворення  назв географічних об’єктів.

Розвиток мислення на основі диференціації та інтеграції ознак географічних об’єктів.

Збагачення активного словника географічною термінологією.

Розвиток мисленнєвих операцій аналізу, порівняння, класифікації при ознайомленні з основними видами корисних копалин, типами ґрунтів.

Розвиток зорової пам’яті, просторового орієнтування під час роботи з картою.

Розвиток логічного мислення при встановленні причино-наслідкових зв’язків та залежностей між об’єктами та явищами природи.

Розвиток зв’язного усного монологічного мовлення в процесі опису географічних об’єктів.

Розвиток уяви під час моделювання гори з піску або пластиліну.

Розвиток дрібної моторики пальців рук при виконанні практичних робіт.

Розширення словника, розвиток зорової пам’яті та процесів аналізу і синтезу при роботі зі схематичними малюнками.

Розвиток пізнавального інтересу до об’єктів і явищ навколишньої дійсності.

Розвиток чуттєвого сприймання у процесі спостережень під час екскурсії.

 

12

1

28.11

 

Рівнини. Різниця рівнин за характером поверхні (плоскі, горбасті) та висотою (низовини, височини). Горби. Яри. Практична робота: «Моделювання з пластиліну горба.»

 

13

1

05.12

 

Гори. Частини гори: підніжжя, схили, вершина (пік). Різниця гір за висотою.

14

1

12.12

 

Землетруси. Виверження вулканів.

Форми земної поверхні на території свого краю та їх зображення на фізичній карті України та області. Практична робота: «Визначення форм земної поверхні на фізичної карті України»

 

15

1

19.12

 

Корисні копалини, їх видобуток та використання. Найважливіші корисні копалини своєї місцевості.

Ґрунт, його типи. Поширені ґрунти свого краю. Значення ґрунту і його охорона.

 

16

1

26.12

 

Ґрунт, його типи. Поширені ґрунти свого краю. Значення ґрунту і його охорона.

Практична робота « Складання таблиці умовних знаків, якими позначаються корисні копалини.»

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ваганко Тетяна Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Географія, 6 клас, Планування
Інкл
Додано
30 серпня 2020
Переглядів
3641
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку