До розіграшу
залишилось:
19 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Контрольна робота за I семестр в 8 класі

Про матеріал

Контрольна робота за I семестр з географії в 6 класі.Різнорівневі завдання: тести,практичний рівень(задачі)теоретичний рівень.

Перегляд файлу

                                  Контрольна  робота  за  I семестр  в  6 класі.

                                                                            I  варіант.

              I  рівень. Тести (3 бали):

          1). Кут між напрямком на північ і на даний обєкт, відрахований за ходом годинникової

      стрілки, називають: а).азимут; б).гострий, в).тупий; г).розгорнутий;

2). Лінії паралелей та меридіанів на глобусі і географічній карті утворюють: а).план; б).градусну сітку;

в).географічні координати; г).квадрати;

3). Тверду оболонку Землі називають:  а).гідросфера; б).біосфера; в).літосфера; г).атмосфера;

4). Малорухомі ділянки земної кори називають:   а). літосферні плити; б).платформи; в).області складчастості; г).землетруси;

5). Гіпотеза дрейфу материків була запропонована німецьким геофізиком: а).Шрайвером; б).Гайденом; в).Ріхтером; г).Вегенером;

6).Встановити відповідності:

1.гірські породи;              а). магма, що вилилася на поверхню вулкану;

2.сейсмологія;                  б).ресурси надр Землі,які використовують в господарській діяльності;

3.корисні копалини;        в). бувають: магматичні, осадові, метаморфічні ;

4.лава;                                г). наука, що вивчає коливання земної кори;

II рівень. Практичні завдання: (5 балів).

1.Розв`язати задачу (2 бали):  а). Дано: L на  карті = 12 см;  М 1: 10 000; Знайти: L на  місцевості=?

б). Дано: L на  карті = 9 см;  М 1: 200 000; Знайти: L на місцевості =?(де L це відстань).

2.Визначити, за допомогою атласу, координати точок (2 бали): а). влк.Везувій; б).г.Еверест;

3.Яким умовним знаком на топографічній карті позначається мішаний ліс (1 бал):    а) ;  б) ;        

 в) ; г) ;

III рівень.Теоретичні запитання:(4 бали).

1.Чи згодні ви з твердженням,що зовнішні сили  лише руйнують земну поверхню?Відповідь обґрунтувати.Навести приклади.

2.Що повинно  робити людство  для збереження  запасів корисних копалин?  Навести  приклади.

 

 

                                    Контрольна  робота  за  I семестр  в  6 класі.

                                                                            II  варіант.

            I  рівень. Тести (3 бали)

            1). Азимут 180º відповідає стороні горизонту: а)Пд; б).Зх; в).Пн-Зх; г)Пд-Зх;

            2). Географічну широту точок на карті та глобусі визначають від: а)початкового меридіану;

     б).екватора  в).180 меридіану; г).тропіків;

  3). У внутрішній будові Землі розрізняють: а)землетруси,вулкани,ядро; б)граніт,базальт,осадові  породи;

   в).земну кору,мантію,ядро; г)гейзери,граніт,ядро;

  4). Рухомі ділянки земної кори, що виникли на межі літосферних плит називають: а) платформи; б).щити;   в).чохол; г).області складчастості;

 5).Німецький вчений – геофізик,що вивчав сейсмічні коливання Землі: а).Ріхтер; б)Вегенер; в).Гайден;г)Вінтер;

6).Встановіть відповідності:

1.гранітний шар:                                а). найбільша  рівнина світу;

2. Говерла;                                               б). Блоки, з яких складається літосфера;

3. Амазонська;                                         в). Найвища точка  України;

4. літосферні плити;                                г). Відсутній в океанічній земній корі;

II рівень. Практичні завдання: (5 балів).

1.Розв`язати задачу (2 бали):  а). Дано: L на карті = 2 см;  М 1: 20 000; Знайти: L на  місцевості =?

б). Дано: L на карті = 8 см;   М 1: 1000 000 ;   Знайти: L на  місцевості = ?(де L це відстань).

2.Визначити, за допомогою атласу, координати точок(2 бали): а).м.Лондон; б).влк.Гекла;

 3. Яким умовним знаком на топографічній карті позна­чається колодязь(1 бал): а) ; 

б) ;  в).;г). ;

III рівень.Теоретичні запитання:(4 бали).

1.Яку країну називають: «Країною тисячі землетрусів?»Як сейсмічні процеси  вплинули на будівельні технології країни?

2.Що повинно  робити людство  для збереження  запасів корисних копалин?  Навести  приклади

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шевченко Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
28 грудня 2017
Переглядів
457
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку