Контрольна робота за I семестр з географії в 6 класі.Різнорівневі завдання: тести,практичний рівень(задачі)теоретичний рівень.
I варіант.
I рівень. Тести (3 бали):
1). Кут між напрямком на північ і на даний об’єкт, відрахований за ходом годинникової
стрілки, називають: а).азимут; б).гострий, в).тупий; г).розгорнутий;
2). Лінії паралелей та меридіанів на глобусі і географічній карті утворюють: а).план; б).градусну сітку;
в).географічні координати; г).квадрати;
3). Тверду оболонку Землі називають: а).гідросфера; б).біосфера; в).літосфера; г).атмосфера;
4). Малорухомі ділянки земної кори називають: а). літосферні плити; б).платформи; в).області складчастості; г).землетруси;
5). Гіпотеза дрейфу материків була запропонована німецьким геофізиком: а).Шрайвером; б).Гайденом; в).Ріхтером; г).Вегенером;
6).Встановити відповідності:
1.гірські породи; а). магма, що вилилася на поверхню вулкану;
2.сейсмологія; б).ресурси надр Землі,які використовують в господарській діяльності;
3.корисні копалини; в). бувають: магматичні, осадові, метаморфічні ;
4.лава; г). наука, що вивчає коливання земної кори;
II рівень. Практичні завдання: (5 балів).
1.Розв`язати задачу (2 бали): а). Дано: L на карті = 12 см; М 1: 10 000; Знайти: L на місцевості=?
б). Дано: L на карті = 9 см; М 1: 200 000; Знайти: L на місцевості =?(де L – це відстань).
2.Визначити, за допомогою атласу, координати точок (2 бали): а). влк.Везувій; б).г.Еверест;
3.Яким умовним знаком на топографічній карті позначається мішаний ліс (1 бал): а) ; б) ;
в) ; г) ;
III рівень.Теоретичні запитання:(4 бали).
1.Чи згодні ви з твердженням,що зовнішні сили лише руйнують земну поверхню?Відповідь обґрунтувати.Навести приклади.
2.Що повинно робити людство для збереження запасів корисних копалин? Навести приклади.
II варіант.
I рівень. Тести (3 бали)
1). Азимут 180º відповідає стороні горизонту: а)Пд; б).Зх; в).Пн-Зх; г)Пд-Зх;
2). Географічну широту точок на карті та глобусі визначають від: а)початкового меридіану;
б).екватора в).180 меридіану; г).тропіків;
3). У внутрішній будові Землі розрізняють: а)землетруси,вулкани,ядро; б)граніт,базальт,осадові породи;
в).земну кору,мантію,ядро; г)гейзери,граніт,ядро;
4). Рухомі ділянки земної кори, що виникли на межі літосферних плит називають: а) платформи; б).щити; в).чохол; г).області складчастості;
5).Німецький вчений – геофізик,що вивчав сейсмічні коливання Землі: а).Ріхтер; б)Вегенер; в).Гайден;г)Вінтер;
6).Встановіть відповідності:
1.гранітний шар: а). найбільша рівнина світу;
2. Говерла; б). Блоки, з яких складається літосфера;
3. Амазонська; в). Найвища точка України;
4. літосферні плити; г). Відсутній в океанічній земній корі;
II рівень. Практичні завдання: (5 балів).
1.Розв`язати задачу (2 бали): а). Дано: L на карті = 2 см; М 1: 20 000; Знайти: L на місцевості =?
б). Дано: L на карті = 8 см; М 1: 1000 000 ; Знайти: L на місцевості = ?(де L – це відстань).
2.Визначити, за допомогою атласу, координати точок(2 бали): а).м.Лондон; б).влк.Гекла;
3. Яким умовним знаком на топографічній карті позначається колодязь(1 бал): а) ;
б) ; в).;г). ;
III рівень.Теоретичні запитання:(4 бали).
1.Яку країну називають: «Країною тисячі землетрусів?»Як сейсмічні процеси вплинули на будівельні технології країни?
2.Що повинно робити людство для збереження запасів корисних копалин? Навести приклади