5 клас. Індивідуальні заняття та консультації
ІІ семестр 2018-2019 н. р.
1 год. на тиждень
№ з/п |
Дата |
Клас |
Тема заняття |
Займенник (6 годин) |
|||
16. |
|
|
Систематизація вживання неозначених займенників. |
17. |
|
|
Класифікація займенників. |
18. |
|
|
Уживання питальних займенників. |
19. |
|
|
Уживання зворотних займенників. |
20. |
|
|
Уживання відносних займенників. |
21. |
|
|
Абсолютні присвійні займенники. |
Дієслово (8 годин) |
|||
22. |
|
|
Способи вираження дій у теперішньому (Present Simple). |
23. |
|
|
Способи вираження дій у теперішньому (Present Continuous). |
24. |
|
|
Способи вираження дій у майбутньому (Future Simple). |
25. |
|
|
Способи вираження дій у минулому (Past Simple). |
26. |
|
|
Способи вираження дій у минулому (Past Continuous). |
27. |
|
|
Способи вираження дій у минулому (Past Perfect). |
28. |
|
|
Вираження звичних дій у минулому за допомоги used to. |
29. |
|
|
Порівняння вживання used to і be / get used to …ing... |
Модальні дієслова (5 годин) |
|||
30. |
|
|
Уживання модальних дієслів для вираження дозволу, можливості та здатності виконати дію. |
31. |
|
|
Уживання модальних дієслів для вираження прохання та поради. |
32. |
|
|
Уживання модальних дієслів для вираження рекомендації та заборони. |
33. |
|
|
Уживання модальних дієслів для вираження необхідності. |
34. |
|
|
Уживання need / needn’t для вираження необхідності / відсутності необхідності виконання дії. |