Індивідуальний навчальний план 4 клас (програма адаптована) Літературне читання

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план Літературне читання 2 семестр 4 клас (програма адаптована) для дитини з осособливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

Літературне  читання

Відповідальний за адаптацію навчальної програми на І семестр:

 

 

Тема уроку

Очікувальні результати

Моніторинг

Зимовий серпантин

57

Леся Українка «Літо краснеє минуло». Вадим Скомаровський «Навкруги казкові шати» (вивчити вірш напам’ять).  Добір рубрик для лепбука. ст.81-82 .

-Розучує вірш на пам’ять.

- читає вголос правильно,   в індивідуальному темпі;

-з допомогою удосконалює прийоми смислової та технічної сторін навички читання вголос і мовчки;

- пояснює, що саме у таких книжках є найважливішим і найцікавішим;

-удосконалює навички правильного та виразного читання;

-збагачує словниковий запас слів;

-розвиває зв’язне мовлення, уяву, фантазію;

-виховує любов до рідної мови;

-розширює світогляд;

-узагальнює знання за розділом;

-вчить порівнювати  прочитані твори;

-розвиває творчі здібності;

-узагальнює, висловлює оцінні судження;

-сприймає розуміння усної інформації;

 -аналізує та інтерпретує почуте;

-висловлює  власну думку про факти, події у сприйнятому на слух тексті;

-формує  уміння утримувати увагу, 

- послідовно читає за розділами, главами

 - розуміє цілісний зміст  таких книжок та окремих частин

-з допомогою визначає тему, основну сюжетну лінію, головних та другорядних персонажів; тривалість подій  у часі.

 

 

 

 

 

58

Леся Українка «Літо краснеє минуло». Вадим Скомаровський «Навкруги казкові шати» (вивчити вірш напам’ять).  Добір рубрик для лепбука. ст.81-82

59

Урок позакласного читання 9

60

Наталія Абрамцева «Різдвяний сон». Вивчення уривка твору напам’ять. ст.82-84

61

Ольга Кваша «Колядки» (репродукція). Юлія Смаль «Різдвяна пригода». Складання розповіді про різдвяні традиції рідного краю. ст.85-87

62

Зимові обрядові пісні. Марія Косович «Щедрий вечір, Україно моя!» (вивчити вірш напам’ять)  Катерина Перелісна «Коляда». Створення буклета «Зимові свята в моїй родині». ст.88

63

Зірка Мензатюк «Три дні старого року». Складання плану ст.89-91

64

 

65

Зірка Мензатюк «Три дні старого року». Складання плану ст.89-91

Діагностувальна  робота. Слухання і розуміння тексту (аудіювання (письмово). Євген Дмитренко «Ласунчики»

66

Урок позакласного читання 10 «Зимові пригоди у світі тварин»

67

Олександр Копиленко «Їдальня для птахів». Детальний переказ оповідання.ст.92-94

68

Олександр Копиленко «Їдальня для птахів». Детальний переказ оповідання.ст.92-94

79

Василь Мельник «Малюнок на снігу». Складання продовження казки. Дослідження «Як орієнтуватись в лісі за прикметами». ст.95-96

70

 

 

 

71

Василь Мельник «Малюнок на снігу». Складання продовження казки. Дослідження «Як орієнтуватись в лісі за прикметами». ст.95-96

Оксана Іваненко «Бурулька». Складання кінцівки до казки. Переказ казки від імені персонажа (бурульки)    ст.97-101

72

Оксана Іваненко «Бурулька». Складання кінцівки до казки. Переказ казки від імені персонажа (бурульки)    ст.97-101

73

Підсумок за розділом «Зимовий серпантин» ст.102

74

За Володимиром Уткіним «Рослини-мандрівники». Міні дослідження «Звідки походять рослини?». Складання усного висловлювання. ст.103-104

75

Урок позакласного читання 11

76

Діагностувальна робота. Робота з літературним твором.  Оксана Кротюк «Літачок»

77

Яків Михлик «Мандри по дну морському». Створення фотоколажу за власним задумом. ст.105-106

 

Знай та оберігай!

78-79

Анатолій Давидов «У зимовому лісі» (уривок з повісті «Березовий сік»). Визначення стилю тексту. Створення буклета / Написання допису для шкільного сайту (на вибір). ст.106-109

-висловлює особисте ставлення  до пам’яток та усвідомлює необхідність їх збереження

-розвиває навички читання, мовлення, говоріння;

-поглиблює знання про державотворчі процеси;

-активізує пізнавальний інтерес до історії України;

-виховує почуття патріотизму;

-сприймає і розуміє усну   інформацію;

-досліджує побудову і зміст тексту;

-продовжує знайомство з творами сучасних поетів.

- читає вголос правильно,   в індивідуальному темпі;

-з допомогою удосконалює прийоми смислової та технічної сторін навички читання вголос і мовчки;

- пояснює, що саме у таких книжках є найважливішим і найцікавішим;

-удосконалює навички правильного та виразного читання;

-збагачує словниковий запас слів;

-розвиває зв’язне мовлення, уяву, фантазію;

-виховує любов до рідної мови;

-розширює світогляд;

-узагальнює знання за розділом;

-вчить порівнювати  прочитані твори;

-розвиває творчі здібності;

-узагальнює, висловлює оцінні судження;

-сприймає розуміння усної інформації;

 -аналізує та інтерпретує почуте;

-висловлює  власну думку про факти, події у сприйнятому на слух тексті;

-збагачує словниковий запас слів;

 

 

80

Оксана Шамрай «Джин». Створення презентації/ фотоколажу (на вибір). ст.109-111

81

Ірина Андріївська «Якщо когось приручив…». Складання продовження до оповідання. ст.112-114

82

Ірина Андріївська «Якщо когось приручив…». Складання продовження до оповідання. ст.112-114

83

Урок позакласного читання 12 «Природа потребує допомоги»

84

Олег Погинайко «Про що співають птахи?». Дослідження медіа «Весняний спів птахів». Добір рубрик для лепбука. ст.114-116

85

Олег Погинайко «Про що співають птахи?». Дослідження медіа «Весняний спів птахів». Добір рубрик для лепбука. ст.114-116

86-87

За Марією Солтис-Смирновою «Жила собі урна». Досліджуємо медіа. Зоряна Живка «Добре вдома». Створення коміксу за сюжетом казки. ст.116-118

88

Підсумок за розділом «Дивовижний світ довкола». ст.119

89

Урок позакласного читання 13 «Сторінками фантастичних творів»

90

Діагностувальна  робота. Навичка читання мовчки (письмово). Олег Погинайко «Безцінна перлинка»

91

Поняття про фантастичні твори. Сашко Дерманський «Про голодного Єті». Проєкт «Моя пригода з фантастичним героєм». ст.120

92

Поняття про фантастичні твори. Сашко Дерманський «Про голодного Єті». Проєкт «Моя пригода з фантастичним героєм». ст.120

93-94

Ігор Росоховатський «Універсальні ліки». Інсценізація уривка. Дискусія на задану тему. ст.121-124

95

Поліна Придибайло «Про чарівні ножиці й дівчинку Емілію». Складання плану. Переказ тексту за планом. ст.125-126

96

Поліна Придибайло «Про чарівні ножиці й дівчинку Емілію». Складання плану. Переказ тексту за планом. ст.125-126

97-98

Леся Мовчун «Міжпланетна халепа». Дослідження медіа «Сортування сміття». Створення буклета. ст.127-130

99

 

Урок позакласного читання 14 «Пригоди твоїх ровесників»

100

Підсумок за розділом «У світі фантастики». ст.131

101

Анатолій Савчук «Силомір». Дискусія на задану тему. ст.132-133

102

Євген Дудар «Треба». Складання пам’ятки. ст.133-134

103

Діагностувальна робота. Навичка читання вголос (усно). Лілія Гриценко «Ледарка – сорока»

104-105-106-107

Віталія Савченко «Чарівні прутики». Переказування сюжету оповідання за схемою. ст.135-140

108

 

109

 

Урок позакласного читання 15 «Твори зарубіжних письменників»

Підсумок за розділом «Невигадані історії з життя твоїх ровесників» ст.141

110

Олександра Малаш «Я почую тебе скрізь». Дискусія на задану тему. ст.142-144

111

Олександра Малаш «Я почую тебе скрізь». Дискусія на задану тему. ст.142-144

112

Ольга Рапацька «Казка про маленьку мрію». Складання розповіді. ст.144-145

113

Фелікс Гальперін «Перший крок у космос». Складання розповіді. ст.145-147

114

Людмила Осадчук «Родина Борисовича». Головна думка тексту. Складання розповіді.с т.147-149

115

Людмила Осадчук «Родина Борисовича». Головна думка тексту. Складання розповіді.с т.147-14

116

Урок позакласного читання 16 «Що нам читати влітку»

117-118

Еліс Маклеррен. Переклад з англійської Олега Заєздного. «Гора, що покохала пташку». ст.149-154

119

Байки. Таїна Братченко «Склянка з водою». Олександр Лук’яненко «Жаліслива качка». ст.154-155

120

Підсумок за розділом «Як знайти себе та підкорити світ». ст.156

121

Урок позакласного читання 17

122

Читання улюблених творів.

123

Підсумковий урок за рік.

 

 

docx
Пов’язані теми
Літературне читання, 4 клас, Планування
НУШ
Інкл
До підручника
Літературне читання 4 клас (Барна М. М., Волошенко О. В., Козак О. П.)
Додано
17 жовтня
Переглядів
142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку