Літературне читання
Відповідальний за адаптацію навчальної програми на І семестр:
№ |
Тема уроку |
Очікувальні результати |
Моніторинг |
Зимовий серпантин |
|||
57 |
Леся Українка «Літо краснеє минуло». Вадим Скомаровський «Навкруги казкові шати» (вивчити вірш напам’ять). Добір рубрик для лепбука. ст.81-82 . |
-Розучує вірш на пам’ять. - читає вголос правильно, в індивідуальному темпі; -з допомогою удосконалює прийоми смислової та технічної сторін навички читання вголос і мовчки; - пояснює, що саме у таких книжках є найважливішим і найцікавішим; -удосконалює навички правильного та виразного читання; -збагачує словниковий запас слів; -розвиває зв’язне мовлення, уяву, фантазію; -виховує любов до рідної мови; -розширює світогляд; -узагальнює знання за розділом; -вчить порівнювати прочитані твори; -розвиває творчі здібності; -узагальнює, висловлює оцінні судження; -сприймає розуміння усної інформації; -аналізує та інтерпретує почуте; -висловлює власну думку про факти, події у сприйнятому на слух тексті; -формує уміння утримувати увагу, - послідовно читає за розділами, главами - розуміє цілісний зміст таких книжок та окремих частин -з допомогою визначає тему, основну сюжетну лінію, головних та другорядних персонажів; тривалість подій у часі.
|
|
58 |
Леся Українка «Літо краснеє минуло». Вадим Скомаровський «Навкруги казкові шати» (вивчити вірш напам’ять). Добір рубрик для лепбука. ст.81-82 |
||
59 |
Урок позакласного читання 9 |
||
60 |
Наталія Абрамцева «Різдвяний сон». Вивчення уривка твору напам’ять. ст.82-84 |
||
61 |
Ольга Кваша «Колядки» (репродукція). Юлія Смаль «Різдвяна пригода». Складання розповіді про різдвяні традиції рідного краю. ст.85-87 |
||
62 |
Зимові обрядові пісні. Марія Косович «Щедрий вечір, Україно моя!» (вивчити вірш напам’ять) Катерина Перелісна «Коляда». Створення буклета «Зимові свята в моїй родині». ст.88 |
||
63 |
Зірка Мензатюк «Три дні старого року». Складання плану ст.89-91 |
||
64
65 |
Зірка Мензатюк «Три дні старого року». Складання плану ст.89-91 Діагностувальна робота. Слухання і розуміння тексту (аудіювання (письмово). Євген Дмитренко «Ласунчики» |
||
66 |
Урок позакласного читання 10 «Зимові пригоди у світі тварин» |
||
67 |
Олександр Копиленко «Їдальня для птахів». Детальний переказ оповідання.ст.92-94 |
||
68 |
Олександр Копиленко «Їдальня для птахів». Детальний переказ оповідання.ст.92-94 |
||
79 |
Василь Мельник «Малюнок на снігу». Складання продовження казки. Дослідження «Як орієнтуватись в лісі за прикметами». ст.95-96 |
||
70
71 |
Василь Мельник «Малюнок на снігу». Складання продовження казки. Дослідження «Як орієнтуватись в лісі за прикметами». ст.95-96 Оксана Іваненко «Бурулька». Складання кінцівки до казки. Переказ казки від імені персонажа (бурульки) ст.97-101 |
||
72 |
Оксана Іваненко «Бурулька». Складання кінцівки до казки. Переказ казки від імені персонажа (бурульки) ст.97-101 |
||
73 |
Підсумок за розділом «Зимовий серпантин» ст.102 |
||
74 |
За Володимиром Уткіним «Рослини-мандрівники». Міні дослідження «Звідки походять рослини?». Складання усного висловлювання. ст.103-104 |
||
75 |
Урок позакласного читання 11 |
||
76 |
Діагностувальна робота. Робота з літературним твором. Оксана Кротюк «Літачок» |
||
77 |
Яків Михлик «Мандри по дну морському». Створення фотоколажу за власним задумом. ст.105-106 |
||
|
Знай та оберігай! |
||
78-79 |
Анатолій Давидов «У зимовому лісі» (уривок з повісті «Березовий сік»). Визначення стилю тексту. Створення буклета / Написання допису для шкільного сайту (на вибір). ст.106-109 |
-висловлює особисте ставлення до пам’яток та усвідомлює необхідність їх збереження -розвиває навички читання, мовлення, говоріння; -поглиблює знання про державотворчі процеси; -активізує пізнавальний інтерес до історії України; -виховує почуття патріотизму; -сприймає і розуміє усну інформацію; -досліджує побудову і зміст тексту; -продовжує знайомство з творами сучасних поетів. - читає вголос правильно, в індивідуальному темпі; -з допомогою удосконалює прийоми смислової та технічної сторін навички читання вголос і мовчки; - пояснює, що саме у таких книжках є найважливішим і найцікавішим; -удосконалює навички правильного та виразного читання; -збагачує словниковий запас слів; -розвиває зв’язне мовлення, уяву, фантазію; -виховує любов до рідної мови; -розширює світогляд; -узагальнює знання за розділом; -вчить порівнювати прочитані твори; -розвиває творчі здібності; -узагальнює, висловлює оцінні судження; -сприймає розуміння усної інформації; -аналізує та інтерпретує почуте; -висловлює власну думку про факти, події у сприйнятому на слух тексті; -збагачує словниковий запас слів;
|
|
80 |
Оксана Шамрай «Джин». Створення презентації/ фотоколажу (на вибір). ст.109-111 |
||
81 |
Ірина Андріївська «Якщо когось приручив…». Складання продовження до оповідання. ст.112-114 |
||
82 |
Ірина Андріївська «Якщо когось приручив…». Складання продовження до оповідання. ст.112-114 |
||
83 |
Урок позакласного читання 12 «Природа потребує допомоги» |
||
84 |
Олег Погинайко «Про що співають птахи?». Дослідження медіа «Весняний спів птахів». Добір рубрик для лепбука. ст.114-116 |
||
85 |
Олег Погинайко «Про що співають птахи?». Дослідження медіа «Весняний спів птахів». Добір рубрик для лепбука. ст.114-116 |
||
86-87 |
За Марією Солтис-Смирновою «Жила собі урна». Досліджуємо медіа. Зоряна Живка «Добре вдома». Створення коміксу за сюжетом казки. ст.116-118 |
||
88 |
Підсумок за розділом «Дивовижний світ довкола». ст.119 |
||
89 |
Урок позакласного читання 13 «Сторінками фантастичних творів» |
||
90 |
Діагностувальна робота. Навичка читання мовчки (письмово). Олег Погинайко «Безцінна перлинка» |
||
91 |
Поняття про фантастичні твори. Сашко Дерманський «Про голодного Єті». Проєкт «Моя пригода з фантастичним героєм». ст.120 |
||
92 |
Поняття про фантастичні твори. Сашко Дерманський «Про голодного Єті». Проєкт «Моя пригода з фантастичним героєм». ст.120 |
||
93-94 |
Ігор Росоховатський «Універсальні ліки». Інсценізація уривка. Дискусія на задану тему. ст.121-124 |
||
95 |
Поліна Придибайло «Про чарівні ножиці й дівчинку Емілію». Складання плану. Переказ тексту за планом. ст.125-126 |
||
96 |
Поліна Придибайло «Про чарівні ножиці й дівчинку Емілію». Складання плану. Переказ тексту за планом. ст.125-126 |
||
97-98 |
Леся Мовчун «Міжпланетна халепа». Дослідження медіа «Сортування сміття». Створення буклета. ст.127-130 |
||
99
|
Урок позакласного читання 14 «Пригоди твоїх ровесників» |
||
100 |
Підсумок за розділом «У світі фантастики». ст.131 |
||
101 |
Анатолій Савчук «Силомір». Дискусія на задану тему. ст.132-133 |
||
102 |
Євген Дудар «Треба». Складання пам’ятки. ст.133-134 |
||
103 |
Діагностувальна робота. Навичка читання вголос (усно). Лілія Гриценко «Ледарка – сорока» |
||
104-105-106-107 |
Віталія Савченко «Чарівні прутики». Переказування сюжету оповідання за схемою. ст.135-140 |
||
108
109
|
Урок позакласного читання 15 «Твори зарубіжних письменників» Підсумок за розділом «Невигадані історії з життя твоїх ровесників» ст.141 |
||
110 |
Олександра Малаш «Я почую тебе скрізь». Дискусія на задану тему. ст.142-144 |
||
111 |
Олександра Малаш «Я почую тебе скрізь». Дискусія на задану тему. ст.142-144 |
||
112 |
Ольга Рапацька «Казка про маленьку мрію». Складання розповіді. ст.144-145 |
||
113 |
Фелікс Гальперін «Перший крок у космос». Складання розповіді. ст.145-147 |
||
114 |
Людмила Осадчук «Родина Борисовича». Головна думка тексту. Складання розповіді.с т.147-149 |
||
115 |
Людмила Осадчук «Родина Борисовича». Головна думка тексту. Складання розповіді.с т.147-14 |
||
116 |
Урок позакласного читання 16 «Що нам читати влітку» |
||
117-118 |
Еліс Маклеррен. Переклад з англійської Олега Заєздного. «Гора, що покохала пташку». ст.149-154 |
||
119 |
Байки. Таїна Братченко «Склянка з водою». Олександр Лук’яненко «Жаліслива качка». ст.154-155 |
||
120 |
Підсумок за розділом «Як знайти себе та підкорити світ». ст.156 |
||
121 |
Урок позакласного читання 17 |
||
122 |
Читання улюблених творів. |
||
123 |
Підсумковий урок за рік. |