Індивідуальний навчальний план мистецтво 4 клас (програма адаптована)

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план мистецтво 2 семестр 4 клас (програма адаптована) для дитини з осособливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

Мистецтво (2 години на тиждень) за підручником Масол (70 годин) Відповідальний за адаптацію навчальної програми

 

 

Тема уроку

Очікувані результати навчання(адаптації)

 

 

 

34

 

 

Подорож до Німеччини та Австрії. (продовження). Віденський бал. Йоганн Штраус «Вальс». (фрагменти)

Слухання: Вольфганг Амадей Моцарт «Маленька нічна серенада». IV ч. (Рондо). Виконання: Робота в парах: ритмічна імпровізація у формі рондо. (с. 58-59)

За допомогою вчителя виконує дитячі пісні (зокрема, музичний фольклор, називаючи жанри виконуваних пісень (колискові, закличні, веснянки, щедрівки тощо), виконує прості канони; за зразком добирає засоби музичної виразності (темп, динаміку, штрихи, тембр), необхідні для створення образу пісні, пропонуючи різні варіанти; за допомогою відео пояснює значення вокальних вправ для правильного виконання; стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції (вимови),фразування; за допомогою нагадувань стежить за співацькою поставою, диханням;

За допомогою спостережень за іншими дітьми грає в ансамблі нескладні композиції (трикутник, бубон, барабан, тріскавки, сопілка (за умови дотримання гігієни користування), ксилофон, металофон, синтезатор тощо);

за  допомогою асистента вчителя добирає тембр музичного інструменту для передачі відповідного образу, пояснює свій вибір; демонструє способи звуковидобування на найпростіших інструментах;

за допомогою асистента вчителя читає і виконує найпростіший ритмічний супровід, зокрема в різних темпах та динаміці, в русі (плескання, відбивання ногами та з використанням ударних інструментів; за допомогою асистента вчителя добирає різноманітні інструменти для супроводу, імпровізує із поєднанням (чергуванням) співу та гри на музичних інструментах.

дотримується правил техніки безпеки; добирає інструменти, художні матеріали відповідно до виду мистецтва (образотворче, декоративно-прикладне, тощо), в якому працює, за зразком виконує площинні живописні та графічні зображення; об’ємні, дотримується правил зображення об’ємних предметів,

за допомогою вказівок асистента вчителя спостерігає залежність впливу освітлення на зміну кольору; використовує емоційні можливості кольору: висвітлення та затемнення кольорів,

 за допомогою відео-презентацій,зразків розрізняє види штрихування для передавання об’єму зображуваного об’єкту

за допомогою ілюстрацій передає характерні особливості жіночого, чоловічого, дитячого образів, професії через одяг та зовнішні ознаки; особливості будови птахів, тварин і пластичну виразність руху; характер силуетної форми архітектурних споруд, за зразком створює відкриту чи закриту декоративну композицію (на площині або в об’ємі)

за допомогою перегляду відео має уявлення про види і характерні особливості народних художніх промислів України, за допомогою нагадувань дотримується цілісності при створенні композиції; за зразком використовує елементарні закони перспективи передаючи плановість простору у площинних зображеннях, враховуючи основні пропорції зображуваних предметів, за допомогою нагадувань під час створення композиції використовує усю площину аркуша; конструює та створює прості композиції з паперу, художніх, природних та підручних матеріалів, за допомогою асистента вчителя добирає складові композиції; за допомогою асистента вчителя міксує техніки та матеріали (гуаш, фломастер, витинання) для втілення власного задуму (зокрема,інсталяція);

за зразком імпровізує засобами пантоміми (міміка, жести, хода, мовлення, зміна темпоритму); пластично інтонує інструментальну музику (без слів), передаючи настрій; за допомогою асистента вчителя добирає і пояснює виразні засоби різних мистецтв для створення синтетичного образу (темп, тембр голосу, динаміка, рухи, міміка, колір і форма костюму, гриму, деталей оформлення простору), покладаючись на власний досвід;

за допомогою асистента вчителя створює сценічні інтерпретації пісенних образів, виконує нескладні ролі (в тому числі, пісні «у ролях»),

за зразком грає елементарні театральні етюди (перевтілюється у запропонованих персонажів; за допомогою асистента вчителя вправляється над інтонацією мовлення, диханням; дикцією, мімікою, жестами; імітує характерні рухи, ходу, звуки, міміку, інтонацію і тембр, ритм мовлення, пояснює різницю у виборі засобів виразності характерних персонажів);

спостерігаючи за однокласниками і підказками асистента вчителя рухається під музику, використовуючи відомі танцювальні елементи (народні, сучасні, спортивні тощо) відповідно до стилю музики;

за зразком і після перегляду відео демонструє елементи деяких народно-сценічних та побутових танців (гопак, козачок, вальс, полька,мазурка, полонез, лезгінка тощо); за допомогою підказок,зразка узгоджує рухи з музичним супроводом (співом), орієнтується у сценічному (танцювальному) просторі; використовує найпростіші прийоми сценічної поведінки (вітання, поклони, звернення до публіки тощо); за зразком добирає атрибути для підсилення виразності (із запропонованих або знайомих предметів);

за допомогою асистента вчителя придумує образи, використовуючи знайомі виразні засоби та способи творення (звуки, слова, пантоміму, рухи, лінії, кольори тощо), якими може виразити свої почуття та емоції, доцільно комбінує елементи для втілення ідеї в художньому образі;

емоційно сприймає твори різних видів мистецтва і ,за допомогою асистента вчителя, виявляє враження у вербальний або невербальний спосіб; відтворює емоційні враження мистецтва різними художніми засобами пояснює, що подобається або не подобається у творі;

за допомогою підказок вирізняє і характеризує елементи художньої мови творів образотворчого мистецтва, застосовані для характеристики художнього образу: кольорову гаму твору (тепла, холодна), тональність (світлі й темні кольори), елементи композиції твору (центр, головне і другорядне, симетрію та асиметрію); за допомогою нагадувань цілісно охоплює увагою художній твір; за допомогою підказок зосереджується на характерних деталях; виявляє здатність керувати увагою під час сприймання; відзначає кульмінацію у музичному творі, танці, виставі;

за зразком порівнює музичні та візуальні, сценічні, хореографічні образи,  зіставляє художні образи та явища довкілля (за допомогою вчителя); за допомогою перегляду відео вирізняє елементи художньої мови творів синтетичних видів мистецтва для характеристики цілісного художнього образу: акторську гру, костюми, декорації, грим, реквізит, освітлення, музичне оформлення театрального/екранного твору;

за допомогою асистента вчителя вирізняє і порівнює засоби виразності різних видів мистецтва у створенні подібних образів (зокрема, персонажів казок, тварин, героїчних, фантастичних інших характерних образів, явищ природи); розпізнає та характеризує художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота (кольорові олівці, фломастери, акварель, гуаш, пластилін тощо);

за допомогою карток-пам’яток називає характерні особливості жанрів образотворчого мистецтва (портрет, пейзаж (краєвид), натюрморт, анімалістичний тощо); види орнаментів за змістом (рослинний, геометричний тощо) та застосуванням (стрічковий, розетка), види анімації (мальована, лялькова, пластилінова, комп’ютерна).

характеризує власну творчість за поданими орієнтирами, аналізує свої досягнення, свої сильні сторони, визначає за допомогою вчителя/ асистента вчителя необхідні для самовдосконалення дії; обирає (за допомогою вчителя/асистента вчителя) спосіб удосконалення та може його пояснити;

дотримується правил взаємодії і творчої співпраці, виявляє повагу до інших.

 

35

Подорож до Німеччини та Австрії. ( Продовження) Виліплення ляльки одним зі способів ліплення (пластилін чи глина). Додавання деталей одягу (тканина або папір). (с. 160-61)

36

Франція та Англія-країни палаців, театрів, музеїв. Менует. Слухання: Жан Філіпп Рамо. Менует (клавесин). Поль Моріа. Менует. Виконання: французької народної пісні «Пастух» (с. 62-63)

37

Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв. Створення листівки «Вітання з Парижа», використовуючи знайомі техніки (воскові олівці, акварель чи гуаш)  (с. 64-65)

38

Франція та Англія-країни палаців, театрів, музеїв (продовження). Динаміка. Екранізація. Гаррі Грегсон – Вільямс. Музика з к/ф «Хроніки Нарнії».  Джон Вільямс.  Музика з к/ф «Гаррі Поттер і філософський камінь». Виконання: «Хлоп! Хлоп!» Англійська пісня – гра. (с. 66-67)

 

39

Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв.(Продовження) Створення малюнка до чарівної казки (монотипія, гуаш). Перетворення  плями в образи. (с. 68-69)

40

Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії.

Карло Мюньє «Баркарола». Микола Лисенко «Баркарола». Тарантела. Виконання: «Промінчик» (музика й вірші Н. Май) (с. 70-71)

41

Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. Створення ескізу дитячого костюма до карнавалу (олівці, фломастери) (с. 72-73)

42

Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії.

Карло Мюньє «Баркарола». Микола Лисенко «Баркарола». Тарантела. Виконання: «Промінчик» (музика й вірші Н. Май) (с. 70-71)

43

Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. Створення яскравої карнавальної маски (аплікація). (с.72-73)

44

Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії (продовження). Музичні інструменти симфонічного оркестру. Слухання: Ісаак Альбеніс «Легенда». Мануель де Фалья «Ніч  в садах Іспанії». М/ф «Моріс Равель «Болеро»». Виконання: «Щебетала пташечка» (українська народна пісня) (с. 47-75)

45

Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. (Продовження) Передача енергії танцю теплими кольорами. Створення композиції «Запальний іспанський танець» (акварель).

(с. 76-77)

46

Скандинавія – суворий і загадковий край. Перегляд: Едвард Гріг Сюїта «Пер Гюнт»: «Ранок», «У печері гірського короля». Виконання:  «Треба мріяти завжди» (музика О. Янушкевич, вірші Н. Погребняк) (с. 78-79)

47

Скандинавія – суворий і загадковий край. Створення пейзажу «Північне сяйво» в холодній кольоровій гамі (монотипія, акварель, гуаш) (с. 80-81)

48

Скандинавія – суворий і загадковий край (продовження). Лібрето.  Антракт. Слухання: Едвард Гріг Сюїта «Пер Гюнт»: «Сольвейг», «Анітра».  Виконання: Шведська дитяча пісня. (с. 82-83)

49

Скандинавія – суворий і загадковий край. (Продовження) Створення безпредметної композиції з кіл і ліній (штампування, гуаш). Передача у ній радісного настрою.   (с. 84-85)

50

Мистецькі візерунки з теплих країв. Ключові знаки. Слухання: Ревазо Лагідзе «Тбілісо». Грузинські танці «Лезгінка», «Хорумі». Виконання: «Курчатка» ( музика Г. Гусейнлі, вірші Т. Муталібова) (с. 86-87)

51

Мистецькі візерунки з теплих країв. Створи рельєф з баранцем (пластилін). (с.88-89)

52

Мистецькі візерунки з теплих країв (продовження). Слухання: Микола Римський-Корсаков «Арія індійського гостя з опери «Садко». Індійський танець. Виконання: «Зелене слоненя» (музика І. Кириліна, вірші О. Вратарьова) (с. 90-91)

 

53

Мистецькі візерунки з теплих країв.  Створення рельєфного зображення «Лебідь» способом карбування - видавлюванням на фользі.  Техніка  чеканки. (с. 88-89)

54

Мистецькі візерунки з теплих країв (продовження). Слухання: Микола Римський-Корсаков «Арія індійського гостя з опери «Садко». Індійський танець. Виконання: «Зелене слоненя» (музика І. Кириліна, вірші О. Вратарьова) (с. 90-91)

 

55

Мистецькі візерунки з теплих країв. (Продовження)   Створення малюноку для настінного розпису магазину іграшок, дитячого розважального центру, зоопарку за мотивами індійських розписів (білий або тонований папір, гуаш або фломастери). (с. 92-93)

56

Східні мотиви. Басовий ключ Слухання: Микола Римський-Корсаков. Сюїта «Шехерезада». Виконання: «Казковий світ» (музика М. Ведмедері,  вірші Н. Бонь) (с. 94-95)

 

57

Східні мотиви. Робота в парах. Виготовлення героїв казки Аладдіна та Жасмин з рухомими частинами
(кольоровий папір, фломастери, олівці)  (с. 96-97)

58

Східні мотиви (продовження). Лад. Дзьо Хісайсі. Вальс «Карусель життя» з м/ф «Ходячий замок». М/ф «Віолончеліст Госю», «Золота струна». П.Чайковський. Слухання: Китайська народна мелодія.  Китайський танець «Чай». Виконання: «Гібікус» з балету «Лускунчик»

 (с. 98-99)

59

Східні мотиви. (Продовження)  Виготовлення іграшки «Мій друг Дракоша» (деталі конструкторів Лего, побутові матеріали тощо). 

 ( с. 100-101)

60

Ритми й кольори Америки та Африки. Кек-уок. Банджо. Слухання: Клод Дебюссі «Ляльковий кек-уок». Виконання: Гра «Відгадай мультфільм за піснею». «Дитячий джаз» (Музика І. Хрисаніді)  (с. 102-103)

61

Ритми і кольори Америки та Африки. Створення живописного зображення ведмедя-грізлі (гуаш).(с.104-105)

62

Ритми й кольори Америки та Африки. (продовження)

Музичні інструменти Африки. Симфонія. Виконання: «Чунга-чанга» (музика В. Шаїнського, текст М. Демків). (с. 106-107)

 

63

Місто майбутнього.Малювання африканських тварин і птахів у декоративній манері тінга-тінга. (гуаш). Застосування стилізації (с.108-109)

64

Місто майбутнього. Флешмоб. Слухання: Ігор Поклад «Чарівна скрипка». Виконання: «Танець дружби» (музика М. Балеми, вірші П. Карася)

(с. 110-111)

 

65

Місто майбутнього. Колективний проєкт «Місто мрії». Малювання міста вашої мрії (олівці, фломастери, фарби - на вибір)   (с.112-113)

66

Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки.

Узагальнення і систематизація знань учнів.(с. 114-115).

67

Місто майбутнього. Колективний проєкт «Місто мрії». Створення макета міста (техніка бріколаж,
матеріал - коробки, пластикова тара, конструктор Лего, старі побутові речі тощо. с. 113)

68

Урок-концерт. Слухання  улюблених музичних творів.

69

Перевір свої досягнення. Виставка  творчих робіт.

70

Підсумковий урок за рік.

 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, 4 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
17 жовтня 2024
Переглядів
728
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку