Індивідуальна навчальний план учня 6 класу з особливими освітніми потребами Здоров'я, безпека та добробут (ІІ-семестр)
Підручник інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, І. В. Лаврентьєва, О. Л. Хомич, Н. В. Андрук
Індивідуальний навчальний план для учня 6 класу з ООП
Здоровя, безпека та добробут (ІІ- семестр)
Підручник інтегрованого курсу для 6 класу Здоров’я, безпека та добробут
Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, І. В. Лаврентьєва, О. Л. Хомич,
Н. В. Андрук
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінюванн я знань, які засвоїв учень за рік |
З допомогою вчителя намагається називати форми поведінки, які приносять задоволення без нанесення шкоди власному здоров’ю й здоров’ю інших осіб. |
Протидія соціальному тиску. Позитивні й негативні впливи засобів інформації. Як працює реклама. Соціальна і комерційна реклами. |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|
З допомогою вчителя намагається розібратись з причинами вибору нездорової поведінки. |
Тютюн, алкоголь і здоров’я. Міфи і факти про тютюн. Миттєві наслідки куріння. Середньострокові і віддалені наслідки куріння. Нікотинова залежність. Вартість шкідливої звички. Міфи і факти про алкоголь і наркотики. Наслідки зловживання алкоголем. |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|
|
Соціальне здоров’я. |
|
|
З допомогою вчителя намагається використовувати різні засоби зв’язку |
Спілкування і здоров’я. Засоби комунікації. Вербальне і невербальне спілкування. Переваги і недоліки різних стилів спілкування. Ознаки і наслідки різних стилів |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|
За допомогою вчителя намагається застосовувати деякі засоби спілкування для комунікації. |
Навички ефективного спілкування. Активне слухання. Способи уникнення непорозумінь. Як спілкуватися у незнайомій компанії. Як робити компліменти. Уміння, необхідні для ефективного спілкування. Безпечне спілкування в інтернеті. |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|
За допомогою вчителя намагається зрозуміти взаємовплив емоційного стану, переконань, поведінки всіх учасників спільної ліяльності. |
Стосунки і здоров’я. Види стосунків. Ознаки здорових стосунків. Як поліпшити стосунки. |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|
За допомогою вчителя намагається зрозуміти негативні прояви агресії, маніпуляції й неповаги щодо себе та інших осіб. |
Стосунки з однолітками. Впливи однолітків. Способи маніпуляцій. Як Сказати «Ні!». Які бувають компанії. Небезпечні компанії. |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|
З допомогою вчителя намагається з’ясовувати причини і наслідки виникнення конфліктів. |
Види і наслідки конфліктів. Поняття конфлікту. Конфлікти поглядів і конфлікти інтересів. Види і способи розв’язання конфліктів. Запобігання ескалації конфліктів. |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|
|
Безпека в побуті і довкіллі. |
|
|
За допомогою вчителя намагається визначити потенційні небезпеки навколишнього середовища для здоровя й безпеки людини. |
Безпека оселі. Комунальні вигоди. Правила користування газовими приладами, електроприладами, водогоном, тепловими мережами. Безпека при користуванні засобами побутової хімії. |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|
За допомогою вчителя намагається зрозуміти необхідність власної відповідальності за поведінку в побуті. |
Пожежна безпека. Сучасна пожежна охорона. Причини виникнення пожеж. Вогнегасник. Користування вогнегасником Захист органів дихання в зоні пожежі. Дії в разі загоряння одягу. |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|
З допомогою вчителя намагається зрозуміти як діяти під час небезпечних ситуацій. |
Аварії на підприємствах. Види небезпечних промислових об’єктів. Аварії на підприємствах. Дії учнівства під час виникнення аварійної ситуації на підприємстві. Підручні засоби захисту. Захист шкіри та волосся. |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|
За допомогою вчителя намагається визначити потенційні небезпеки навколишнього середовища для здоров’я й безпеки людини. |
Дорожня безпека велосипедистів Історія велосипеда. Елементи конструкції велосипеда, що впливають на безпеку руху Одяг велосипедиста/велосипедистки. Правила дорожнього руху для велосипедистів. Правила перевезення вантажів і виконання маневрів на велосипеді. |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|
За допомогою вчителя намагається зрозуміти як діяти в небезпечних ситуаціях. |
Перша домедична допомога. Правила взаємоді з рятувальниками Перша домедична допомога. Перша допомога при ураженні електричним струмом, попаданні хімічних речовин на шкіру, отруєнні, ДТП. Вміст домашньої аптечки. Допомога при забиттях, обробка подряпин. |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|
|
Добробут. |
|
|
За допомогою вчителя намагається |
Фінансова грамотність. Добробут і фінансова грамотність. Товари й послуги. Гроші. Ринок і |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|
зрозуміти, що здоров’я, безпека й добробут є підгрунтям успішного майбутнього. |
економічна діяльність. Доходи та витрати. Ресурси. Податки. |
|
|
За допомогою вчителя намагається раціонально розпоряджатися власними грошима. |
Підприємливість і волонтерство. Добробут і підприємливість. Життєві навички для розвитку підприємливості. Командна робота і розвиток упевненості. Розвиток критичного мислення. Розвиток творчого мислення. Чи можуть діти займатися підприємницькою діяльністю? Доброчинність і волонтерство. Етика підприємницької діяльності. |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|