Індивідуальний навчальний план для учня 6 класу з ООП
Здоровя, безпека та добробут (І- семестр)
Індивідуальний навчальний план та навчальна програма розробляється відповідно до особливостей інтелектуального розвитку учня.
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік |
Здоров’я, безпека та добробут. Базові поняття. |
|
||
З допомогою вчителя намагається називати форми поведінки, які приносять задоволення без нанесення шкоди власному здоров’ю й здоров’ю інших осіб. |
Життя і здоров’я людини. Безпека життя і безпека життєдіяльності. Цінність здоров’я. Життєві навички. |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|
З допомогою вчителя намагається розпізнати ймовірні небезпеки природного, техногенного, соціального характеру й побутового походження, може викликати необхідні рятувальні служби. |
Безпека і ризики. Небезпека, ризики та безпека. Виправдані й невиправдані ризики.. Екстремальні і надзвичайні ситуації. Алгоритм дій в екстремальних ситуаціях. |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|
З допомогою вчителя називає сигнали оповіщення про повітряну тривогу, та намагається визначити потенційні небезпеки навколишнього середовища для здоров’я й безпеки людини. |
Захист життя під час повітряних атак. Повітряна тривога. Укриття. Алгоритм дій за сигналом «повітряна тривога». Екстрений рюкзак. |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|
За допомогою вчителя намагається діяти за |
Правила безпеки під час воєнних дій. |
Бесіда, ігри, |
|
алгоритмом відповідно до інструкцій у небезпечних ситуаціях. |
Правила поведінки під час війни. Види загроз в зоні бойових дій. Правила поведінки з озброєними людьми. Як діяти під час обстрілів. Як діяти в разі загрози обвалів. Що робити, якщо опинилися під завалами? |
спостере ження |
|
За допомогою вчителя може розпізнати ознаки безпеки і небезпеки, та розрізнити маркування небезпечних територій. |
Мінна безпека. Вибухонебезпечні предмети. Мінна безпека. Ознаки небезпечної території. Правила поведінки в ситуаціях, пов’язаних із вибухонебезпечними предметами. |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|
За допомогою вчителя намагається визначити потенційні небезпеки навколишнього середовища для здоров’я й безпеки людини, бережливо ставитись до власного й чужого майна. |
Навколишнє середовище і безпека. Види довкілля. Складові соціального середовища. Безпеки соціального середовища. Захист від кримінальних небезпек. |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|
За допомогою вчителя обирає продукти харчування, способи проведення дозвілля, відповідний одяг тощо, які приносять задоволення й користь для здоров’я, безпеки й добробуту. |
Природа і технічний прогрес. Природне середовище і здоров’я. Природне середовище і безпека. Розвиток технологій і безпека. Добробут наступних поколінь |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|
|
Фізичне здоров’я. |
|
|
За допомогою вчителя намагається викликати необхідні рятувальні служби, та пояснити |
Харчування і здоров’я. Вплив харчування на здоров’я. Вода і поживні речовини. Поживність і калорійність |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|
наслідки недотримання здорового способу життя |
продуктів харчування. Особливості харчування підлітків. |
|
|
За допомогою вчителя намагається дотримуватись принципів раціонального харчування. |
Збалансоване харчування. Як формуються харчові звички. Ознаки збалансованого харчування. Харчова піраміда. Калорійність харчування та енерговитрати залежно від фізичних навантажень. |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|
За допомогою вчителя намагається обирати продукти й товари за показниками якості, термінів придатності, складу, наводити приклади неправильного харчування. |
Наслідки неправильного харчування. Причини й профілактика цукрового діабету, йододефіциту , харчових отруєнь. Правила купівлі, обробки і зберігання харчових продуктів. Перша допомога при харчових отруєннях. Харчові добавки . |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|
За допомогою вчителя, наочності та опорних слів намагається розповідати про щоденне піклування про власне здоров’я, дотримання правил особистої гігієни |
Особиста гігієна. Складові особистої гігієни. Засоби гігієни. Догляд за шкірою. Особиста гігієна під час занять спортом. Гігієна ротової порожнини. |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|
На основі наочності та за допомогою вчителя намагається пояснити доступними засобами про основні ознаки інфекційних захворювань. |
Профілактика інфекційних захворювань Епідемії інфекційних захворювань в історії людства. Епідемії нашого часу: ВІЛінфекція, туберкульоз, коронавірусна хвороба. Шляхи інфікування та методи захисту. Профілактичні щеплення. |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|
|
Психічне і духовне здоров’я. |
|
|
За допомогою вчителя намагається визначити свої потреби, бажання, інтереси й цілі. |
Розвиток підлітка. Фізичний і психічний розвиток підлітка. Ознаки гармонійного розвитку. Потреби людини, |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|
|
розвиток потреб. |
|
|
За допомогою вчителя намагається реалізовувати короткострокові плани щодо досягнення успіху, зокрема в навчанні, спорті, побуті тощо. |
Самооцінка і здоров’я. Поняття самооцінки. Види самооцінки. Вплив самооцінки на поведінку і здоров’я людини. Формування адекватної самооцінки. Як підвищити самооцінку. |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|
За допомогою вчителя намагається обирати правильні рішення у складних ситуаціях. |
Прийняття рішень. Види рішень. Як люди приймають рішення. Алгоритм прийняття зважених рішень. Рішення, важливі для здоров’я. |
Бесіда, ігри, спостере ження |
|