індивідуальний навчальний план для учнів 6 класу з особливими освітніми потребами.

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план для учнів 6 класу з особливими освітніми потребами Здоров'я, безпека та добробут (І- семестр)
Перегляд файлу

Індивідуальний  навчальний план для учня 6  класу з  ООП

Здоровя, безпека та добробут  (І- семестр)

Індивідуальний навчальний план та навчальна програма розробляється відповідно до особливостей інтелектуального розвитку учня.

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології,

спрямовані на

досягнення мети

Оцінювання знань,

які засвоїв учень за рік

Здоров’я, безпека та добробут. Базові поняття.

 

З допомогою вчителя намагається називати форми поведінки, які приносять задоволення без нанесення шкоди власному здоров’ю й здоров’ю інших осіб.

Життя і здоров’я людини.

Безпека життя і безпека життєдіяльності. Цінність здоров’я. Життєві навички.

Бесіда, ігри, спостере ження

 

З допомогою вчителя намагається розпізнати ймовірні небезпеки природного, техногенного, соціального характеру й побутового походження, може викликати необхідні рятувальні служби.

Безпека і ризики.

Небезпека, ризики та безпека. Виправдані й невиправдані ризики.. Екстремальні і надзвичайні ситуації. Алгоритм дій в екстремальних ситуаціях.

Бесіда, ігри, спостере ження

 

З допомогою вчителя  називає сигнали оповіщення про повітряну тривогу, та намагається визначити потенційні небезпеки навколишнього середовища для здоров’я й безпеки людини.

Захист життя під час повітряних атак.

Повітряна тривога. Укриття. Алгоритм дій за сигналом «повітряна тривога».

Екстрений рюкзак.

Бесіда, ігри, спостере ження

 

За допомогою вчителя намагається діяти за

Правила безпеки під час воєнних дій.

Бесіда, ігри,

 

 

алгоритмом відповідно до інструкцій у небезпечних ситуаціях.

Правила поведінки під час війни. Види загроз в зоні бойових дій. Правила поведінки з озброєними людьми. Як діяти під час обстрілів.  Як діяти в разі загрози обвалів. Що робити, якщо опинилися під завалами?

спостере ження

 

За допомогою вчителя може розпізнати ознаки безпеки і небезпеки, та розрізнити маркування небезпечних територій.

 Мінна безпека.

Вибухонебезпечні предмети. Мінна безпека. Ознаки небезпечної території. Правила поведінки в ситуаціях, пов’язаних із вибухонебезпечними предметами.

Бесіда, ігри, спостере ження

 

За допомогою вчителя намагається визначити потенційні небезпеки навколишнього середовища для здоров’я й безпеки людини, бережливо ставитись до власного й чужого майна.

Навколишнє середовище і безпека.

Види довкілля. Складові соціального середовища. Безпеки соціального середовища. Захист від кримінальних небезпек.

Бесіда, ігри, спостере ження

 

За допомогою вчителя обирає продукти харчування, способи проведення дозвілля, відповідний одяг тощо, які приносять задоволення й користь для здоров’я, безпеки й добробуту.

Природа і технічний прогрес.

Природне середовище і здоров’я. Природне середовище і безпека. Розвиток технологій і безпека. Добробут наступних поколінь

Бесіда, ігри, спостере ження

 

 

Фізичне здоров’я.

 

 

За допомогою вчителя намагається викликати необхідні рятувальні служби, та пояснити

Харчування і здоров’я.          

Вплив харчування на здоров’я.

Вода і поживні речовини.

Поживність і калорійність

Бесіда, ігри, спостере ження

 

 

наслідки недотримання здорового способу життя

продуктів харчування. Особливості харчування підлітків.

 

 

За допомогою вчителя намагається дотримуватись принципів раціонального харчування.

Збалансоване харчування.      Як формуються харчові звички. Ознаки збалансованого харчування. Харчова піраміда. Калорійність харчування та енерговитрати залежно від фізичних навантажень.

Бесіда, ігри, спостере ження

 

 За допомогою вчителя намагається обирати продукти й товари за показниками якості, термінів придатності, складу, наводити приклади неправильного харчування.

Наслідки неправильного харчування.

Причини й профілактика цукрового діабету, йододефіциту , харчових отруєнь. Правила купівлі, обробки і зберігання харчових продуктів. Перша допомога при харчових отруєннях.

Харчові добавки .

Бесіда, ігри, спостере ження

 

За допомогою вчителя, наочності та опорних слів намагається розповідати про щоденне піклування про власне здоров’я, дотримання правил особистої гігієни

Особиста гігієна.

Складові особистої гігієни. Засоби гігієни. Догляд за шкірою. Особиста гігієна під час занять спортом. Гігієна ротової порожнини.

Бесіда, ігри, спостере ження

 

На основі наочності та за допомогою вчителя намагається пояснити  доступними засобами про основні ознаки інфекційних захворювань.

Профілактика інфекційних захворювань

Епідемії інфекційних захворювань в історії людства. Епідемії нашого часу: ВІЛінфекція, туберкульоз, коронавірусна хвороба. Шляхи інфікування та методи захисту.

Профілактичні щеплення.

Бесіда, ігри, спостере ження

 

 

Психічне і духовне здоров’я.

 

 

За допомогою вчителя намагається визначити свої потреби, бажання, інтереси й цілі.

Розвиток підлітка.

Фізичний і психічний розвиток підлітка. Ознаки гармонійного розвитку. Потреби людини,

Бесіда, ігри, спостере ження

 

 

 

розвиток потреб.

 

 

За допомогою вчителя намагається реалізовувати короткострокові плани щодо досягнення успіху, зокрема в навчанні, спорті, побуті тощо.

Самооцінка і здоров’я. Поняття самооцінки. Види самооцінки. Вплив самооцінки на поведінку і здоров’я людини. Формування адекватної самооцінки. Як підвищити самооцінку.

Бесіда, ігри, спостере ження

 

За допомогою вчителя намагається обирати правильні рішення у складних ситуаціях.

Прийняття рішень. Види рішень. Як люди приймають рішення. Алгоритм прийняття зважених рішень. Рішення, важливі для здоров’я.

Бесіда, ігри, спостере ження

 

 

pdf
Додано
16 вересня
Переглядів
429
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку